Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо яловиче, тушки курей, печінка яловича
Очікувана вартість
740 065,00 UAH
UA-2019-02-19-000276-b ● 0c5e386e543644628f3fec2bb19de2a3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Новороздільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26454595 |
Місцезнаходження: | 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а |
Контактна особа: |
Коник Ганна Степанівна +380326130195 nr_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 11:47 |
Очікувана вартість: | 740 065,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,47% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2539 кг
М'ясо яловиче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, Дошкільні навчальні заклади м. Новий Розділ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
6035 кг
Тушки курей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, Дошкільні навчальні заклади м. Новий Розділ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1100 кг
Печінка яловича
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81652, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, Дошкільні навчальні заклади м. Новий Розділ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 14:17 |
3-Перелік змін що вносяться.doc | |
25 лютого 2019 14:17 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ М ясо.doc | |
25 лютого 2019 14:17 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ М ясо.doc |
25 лютого 2019 14:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 лютого 2019 14:17 |
3-Перелік змін що вносяться.doc
|
|||
25 лютого 2019 14:17 |
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ М ясо.doc
|
|||
25 лютого 2019 14:17 |
3-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ М ясо.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-19-000276-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2654815098
Дата подання: 16 березня 2019 23:41
ВИМОГА
Вимога про скасування рішення щодо визнання ФО-П Поронюк Б.Ю. переможцем закупівлі
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2019 21:14
Шановний учаснику!
Розглянувши вашу Вимогу вих. № 1 від 16.03.2019 р. (зареєстрований в електронній системі закупівель 16.03.2019 р.) про скасування рішення щодо визнання ФО-П Поронюка Б.Ю. переможцем закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2019-02-19-000276-b), вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.
1. Щодо твердження про не виконання вимоги п. 1.4. та п. 1.5. Додатку 1 до тендерної документації:
Відповідно до п. 1.4. Додатку 1 до тендерної документації інформація щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, а саме необхідно надати: угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та акт здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції (дані документи мають бути не більше 14-денної давності до моменту аукціону, сканований оригінал або копія).
На виконання даної вимоги фізична особа-підприємець Поронюк Богдан Юрійович у складі своєї пропозиції надав акти здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції автотранспортних засобів, які видані не більше 14-денної давності.
Вищенаведені акти підписані сторонами на виконання договору предметом якого є санітарні заходи щодо дезінфекції, даний договір є дійсний до 31.12.2019 року.
Твердження скаржника є безпідставними оскільки відповідно до норм Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Також, відповідно до статті 631 Цивільного кодексу України Договір набирає чинності з моменту його укладення, а строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Надані договори які укладено між фізичною особою-підприємцем Поронюком Богданом Юрійовичем та Жовківською районною держаною лікарнею ветиринарної медицини є дійсним до 31.12.2019 року та таким, що повинен виконуватись обома сторонами, якщо не буде встановлено інше сторонами договору.
А отже, чинні договори згідно яких виконується проводяться дезінфекції кузова не можуть бути підставою для відхилення.
Згідно п. і) Примітки: до тендерної документації «У випадку виявлення будь-яких суперечностей між положеннями даної Документації та нормами чинного законодавства України чи ЗУ «Про публічні закупівлі» – застосовуються норми чинного законодавства, зокрема і ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
2. Щодо твердження про невірне зазначення виробника тушок курячих:
Дана вимога не відповідає дійсності, оскільки в листі фізичної особи-підприємця Поронюка Богдана Юрійовича про відповідність вимогам № 15 від 04.03.2019 року, який було подано у складі його пропозиції вказано, що виробником тушки курячої є ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» та в підтвердження надано договір про їх співпрацю.
3. Щодо твердження про не виконання вимоги п.2 та п. 4. Додатку 4 до тендерної документації:
Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ УКРАЇНИ № 16 від 03.11.1998 року Про затвердження Обов'язкового мінімального переліку досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити у державних лабораторіях ветмедицини і за результатами яких видається ветсвідоцтво (Ф-2) проведення обов’язкових дослідженні на наявність антибіотиків, токсичних речовин та на органолептичні показники не передбачено.
А отже, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв в межах норм чинного законодавства та прийняте рішення, про обрання переможцем ФО-П Поронюка Б.Ю., повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно відсутні законні підстави для задоволення вашої вимоги.
Розглянувши вашу Вимогу вих. № 1 від 16.03.2019 р. (зареєстрований в електронній системі закупівель 16.03.2019 р.) про скасування рішення щодо визнання ФО-П Поронюка Б.Ю. переможцем закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2019-02-19-000276-b), вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.
1. Щодо твердження про не виконання вимоги п. 1.4. та п. 1.5. Додатку 1 до тендерної документації:
Відповідно до п. 1.4. Додатку 1 до тендерної документації інформація щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, а саме необхідно надати: угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції та акт здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції (дані документи мають бути не більше 14-денної давності до моменту аукціону, сканований оригінал або копія).
На виконання даної вимоги фізична особа-підприємець Поронюк Богдан Юрійович у складі своєї пропозиції надав акти здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції автотранспортних засобів, які видані не більше 14-денної давності.
Вищенаведені акти підписані сторонами на виконання договору предметом якого є санітарні заходи щодо дезінфекції, даний договір є дійсний до 31.12.2019 року.
Твердження скаржника є безпідставними оскільки відповідно до норм Цивільного кодексу України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Також, відповідно до статті 631 Цивільного кодексу України Договір набирає чинності з моменту його укладення, а строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Надані договори які укладено між фізичною особою-підприємцем Поронюком Богданом Юрійовичем та Жовківською районною держаною лікарнею ветиринарної медицини є дійсним до 31.12.2019 року та таким, що повинен виконуватись обома сторонами, якщо не буде встановлено інше сторонами договору.
А отже, чинні договори згідно яких виконується проводяться дезінфекції кузова не можуть бути підставою для відхилення.
Згідно п. і) Примітки: до тендерної документації «У випадку виявлення будь-яких суперечностей між положеннями даної Документації та нормами чинного законодавства України чи ЗУ «Про публічні закупівлі» – застосовуються норми чинного законодавства, зокрема і ЗУ «Про публічні закупівлі»;
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
2. Щодо твердження про невірне зазначення виробника тушок курячих:
Дана вимога не відповідає дійсності, оскільки в листі фізичної особи-підприємця Поронюка Богдана Юрійовича про відповідність вимогам № 15 від 04.03.2019 року, який було подано у складі його пропозиції вказано, що виробником тушки курячої є ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» та в підтвердження надано договір про їх співпрацю.
3. Щодо твердження про не виконання вимоги п.2 та п. 4. Додатку 4 до тендерної документації:
Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ УКРАЇНИ № 16 від 03.11.1998 року Про затвердження Обов'язкового мінімального переліку досліджень сировини, продукції тваринного та рослинного походження, комбікормової сировини, комбікормів, вітамінних препаратів та ін., які слід проводити у державних лабораторіях ветмедицини і за результатами яких видається ветсвідоцтво (Ф-2) проведення обов’язкових дослідженні на наявність антибіотиків, токсичних речовин та на органолептичні показники не передбачено.
А отже, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв в межах норм чинного законодавства та прийняте рішення, про обрання переможцем ФО-П Поронюка Б.Ю., повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно відсутні законні підстави для задоволення вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Поронюк Богдан Юрійович |
674 417,10
UAH з ПДВ
|
670 917,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛАШНИК ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
722 013,00
UAH з ПДВ
|
674 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Поронюк Богдан Юрійович #2189819676 |
Переможець |
670 917,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2020 13:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 22:58
|
мясо_сiчен_.pdf | зміни до договору |
14 січня 2020 22:57
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:41
|
м_ясо Поронюк.pdf | зміни до договору |
02 січня 2020 17:18
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 02:11
|
Додаткова_уг._4.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2019 02:07
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2019 23:20
|
мясо Поронюк.pdf | зміни до договору |
08 липня 2019 23:15
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 14:07
|
додаткова_уг._мясо.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2019 13:28
|
додаткова_уг._помилка.pdf | зміни до договору |
17 травня 2019 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2019 11:22
|
Договір | укладений |
27 березня 2019 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із допущенням технічної помилки (а саме невірне зазначення ціни за одиницю печінки яловичої у Договорі), сторони погодили привести у відповідність ціну за одиницю, при цьому не змінюючи загальну суму, визначену в результаті аукціону та в договорі, відповідно викласти у новій редакції Додаток 1 до Договору «Технічна специфікація». Більш детально – у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погоджують змінити ціну за одиницю Товару (а саме ціну на залишок товарів, які необхідно ще поставити) у співвідношенні до ціни встановленої на підставі тендерної пропозиції не більше як на 10% при цьому не збільшуючи суму, визначену в договорі та викласти у новій редакції Додаток 1 до Договору «Технічна специфікація». Більш детально – у прикріпленому файлі |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися викласти у новій редакції п. 3.1 Договору та розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін». Більш детально – у прикріпленому файлі. Сума договору та кількість товарів після внесення змін – не змінились |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 70 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони Договору погоджують змінити ціну за одиницю Товару (а саме ціну на залишок товарів, які необхідно ще поставити) у співвідношенні до ціни встановленої на підставі тендерної пропозиції не більше як на 10% при цьому не збільшуючи суму, визначену в договорі та викласти у новій редакції п. 3.1. та Додаток 1 до Договору «Технічна специфікація»: «3.1. Сума Договору становить: 670 914,94 грн. з ПДВ. «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Найменування товару / Кількість (кг.) / Ціна за одиницю, грн., / Загальна вартість, грн. Вартість товару, який вже поставлено не змінюється М'ясо яловиче / 400 / 117.90 / 47 160,00 Тушки курей: / 600 / 52.98 / 31 788,00 Печінка яловича / 154,70 / 47.16 / 7 295,65 М'ясо яловиче / 1481,94965 / 129.69 / 192 194,05 Тушки курей: 3137,40004 / 53.77 / 168 698,00 Печінка яловича:744,250386 / 51.88 / 38 611,71 Всього поставлено на суму- 485 747.41 грн. Змінена вартість залишку товарів, які необхідно ще поставити М'ясо яловиче Охолоджене, м’якоть, повинна мати запах, властивий запаху свіжої яловичини. Якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, повинні відповідати Санітарним правилам для підприємств продовольчої торгівлі, технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України. / 450 / 133.32 / 59 994 Тушки курей: Охолоджені, патрані, поверхня тушки курей повинна бути природного забарвлення, без зовнішніх пошкоджень / 2 114,90 / 56.39 / 119 259,21 Печінка яловича Охолоджене, вищого ґатунку(фасована по 1 кг). Зовнішній вигляд: відділена від жовчного міхура, без жиру з щільною консистенцією, зачищена від плівок без пороків, забарвлення червоне. Транспортне та складське пакування: - пакети з полімерної плівки Запах властивий доброякісній яловичій печінці. / 114 / 51.88 / 5 914.32 Сума Договору становить: 670 914,94 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Cторони погодили продовжити строк дії Договору на час, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2020 року, а саме до 28.02.2020 р. Більш детально – у прикріпленому файлі Загальна сума договору та обсяги постачання буде остаточно узгоджена Сторонами в окремій Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2019 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовнику) і становить 134182,98 грн., у тому числі ПДВ. 2. Викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п.3.1. Загальна сума договору з урахуванням суми 20%-ї угоди складає 805097,92 грн., в т.ч. ПДВ. 3. Викласти п. 10.1. Договору у такій редакції: “10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до моменту завершення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 02.03.2020 р.” З огляду на викладене вище, Замовник підтверджує, що видатки на мету, задля якої Сторони укладають цю Додаткову угоду, затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |