Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби (стільці)
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2019-02-19-000228-a 3b11fccfef044543a97c30b41867a0da
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дещенко Олег Миколайович

380663169569 urvid4@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37203257
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, 1/1
Контактна особа: Дещенко Олег Миколайович
380663169569
urvid4@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 10:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 14:39
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,77%

Інформація про предмет закупівлі

Стільці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 штуки
Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Праці, 1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 10:15
Технічне завдання.docx
19 лютого 2019 10:15
Вимоги до учасника.docx
19 лютого 2019 10:15
ПРОЕКТ Договір Товар.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2019 09:41
Дата відповіді: 20 лютого 2019 09:58
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Ні. 2. Система Prozorro автоматично визначає переможця за найменшою ціною. При цьому система не робить винятку для ціни з ПДВ чи без ПДВ. Враховуються всі пропозиції. Отже, учасники повинні будуть враховувати такі умови. Вартість закупівлі товарів, робіт та послуг повинна відображати всі витрати замовника на закупівлю, у т. ч. і ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, то його пропозиція (остання за аукціоном) на час підписання договору не зміниться, і ціна закупівлі не перевищить бюджету. Отже, учасник переможеуь визначається за результатом аукціону (нгайнижча ціна) незалежно від статусу платника ПДВ плюс додатково авдпоавднвсть прозиувї технічному завданню та кваліфікаційним критеріям.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 182 598,00
UAH з ПДВ
179 595,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАВОРІС" 194 350,00
UAH з ПДВ
181 097,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "ФАВОРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 179 595,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 13:49

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2019 13:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
179 595,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.PDF укладений
07 березня 2019 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 179 595,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 932,50 UAH)