Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
199 706,88 UAH
UA-2019-02-19-000175-a ● a8c5099aa64241e78f5ab95578ac5d98
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498541 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б |
Контактна особа: |
Мамай Катерина Іванівна 380442732016 sv_zarp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 09:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 лютого 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 199 706,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 998,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне (папір та дрібна канцелярія)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3854 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Гната Юри, буд. 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2019 12:53 |
Документація на закупівлю Папір та дрібна канцелярія 2019 р з Додатками УПСЗН.doc |
20 лютого 2019 12:53 |
Документація на закупівлю Папір та дрібна канцелярія 2019 р з Додатками УПСЗН.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2019 09:43
Дата відповіді: 20 лютого 2019 10:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно до вимог Замовника аналогів продукції не пропоувати. Пропозиції учасників будуть розглядатись відповідно кваліфікаційним вимогам до закупівлі замовника. Пропозиції учасників без ПДВ будуть розглядатись як остаточна. Оцінка учасника відповідно до аукціону та кваліфікаційних вимог.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-19-000175-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41136522
Дата подання: 19 лютого 2019 15:55
Дискримінаційні параметри
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дірект Офіс Сервіс» має намір прийняти участь у електронних торгах UA-2019-02-19-000175-a на закупівлю « Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністраці. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів UA-2019-02-19-000175-a було встановлено, що технічні вимоги до офісного паперу формату А4 були встановлені тільки для конкретної марки паперу (Zoom Image). Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники: білизна –168 % за CIE ; яскравість -102% Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. ТОВ «Директ Офіс Сервіс» просить Вас виключити дискримінаційні параметри до паперу формату А4: білизна –168 % за CIE ; яскравість -102%, та змінити параметр і викласти його в наступній редакції: білизна – не менше 161 % за CIE для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2019 09:09
Щодо технічних вимог закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Жила Олена Валентинівна #2811702460 |
Переможець |
198 136,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2019 17:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №12 Папір та дрібна канцелярія.pdf | укладений |
01 березня 2019 16:11
|