Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мясо яловичини (охолоджене), мясо свинини (охолоджене), окорок куриний (охолоджений), печінка яловичини (охолоджена)
Очікувана вартість
234 200,00 UAH
UA-2019-02-19-000143-b fcf953150694438492b690ef7620b7e5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванна Ігорівна Шпильова

+380980742080 sanosot@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАРООСОТСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01995261
Місцезнаходження: 27338, Україна , Кіровоградська обл., с. Поселянівка, вул. Молодіжна, буд. 152
Контактна особа: Іванна Ігорівна Шпильова
+380980742080
sanosot@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 23:59
Початок аукціону: 07 березня 2019 14:40
Очікувана вартість: 234 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 405,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 кілограм
Мясо яловичини (мякоть охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27338, Україна, Кіровоградська область, Поселянівка, Молодіжна,152
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
470 кілограм
Мясо свинини (мякоть охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27338, Україна, Кіровоградська область, Поселянівка, Молодіжна,152
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2400 кілограм
Окорок куриний (охолоджений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27338, Україна, Кіровоградська область, Поселянівка, Молодіжна,152
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
130 кілограм
Печінка яловичини (охолоджена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27338, Україна, Кіровоградська область, Поселянівка, Молодіжна,152
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 09:05
Тендерна документація мясо повторно.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-20-000017 ● d0375302061343c2bff7e64257c577c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2019 14:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


20.02.2019 № 15

Кропивницький



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Л. ЦАНДЕКОВА


Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.02.2019 № 15


Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-02-19-000143- b 19.02.2019 органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 14:09:38

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М'ясо яловичини (охолоджене), м'ясо свинини (охолоджене), окорок куриний (охолоджений), печінка яловичини (охолоджена)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-19-000143-b) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
З якої причини Вами розпочато проведення вищезазначених відкритих торгів за номером ID: UA-2019-02-19-000143-b при відсутності річного плану закупівель, в той час, як згідно з вимогами ч.1 ст.4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-20 14:51:58

Відповідь на запит

На запит АМКУ Комунальне некомерційне підприємство «Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій Кіровоградської обласної ради» повідомляє, що після повторного перегляду розпочатої закупівлі за номером ID: UA-2019-02-19-000143-b було дійсно виявлено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ, а саме ч.1 ст.4 Закону (відсутність річного плану закупівель). Нащо закладом були розпочаті усунення дааного порушення шляхом відміни процедури закупівлі.
Протокол відміни закупівлі додається.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-02-22 15:40:34

Уточнення до відповіді на запит

Комунальне некомерційне підприємство «Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій Кіровоградської обласної ради» уточнює, що відповідь на запит опублікована 20 лютого о 14:51 була опублікована згідно запиту Східного офісу Держаудит служби в Кіровоградській області, а не АМКУ як було зазначено у відповіді на запит.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог ч. 1 ст. 4 Закону дана процедура закупівлі здійснюється при відсутності оприлюдненого на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель річного плану щодо проведення даної процедури.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 лютого 2019 14:56
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі в звязку з порушенням ч.1 с. 4 Закону україни "Про публічні закупівлі"
Документи:
20 лютого 2019 14:56
Електронний підпис
20 лютого 2019 14:55
протокол відміни.pdf