Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Легковий автомобіль Renault Lodgy
Очікувана вартість
499 800,00 UAH
UA-2019-02-19-000097-b ● 1c43652948db4fbf9581c378fc9883cc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП КНП"Миргородський міський центр ПМСД |
Код ЄДРПОУ: | 42075445 |
Місцезнаходження: | 37600, Україна , Полтавська обл., Миргород, Старосвітська 22/5 |
Контактна особа: |
Вишар Тетяна Василівна +380661372197 42075445@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2019 08:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 березня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2019 12:26 |
Очікувана вартість: | 499 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 998,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль Renault Lodgy
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37600, Україна, Полтавська область, Миргород, вул. Старосвітська, 22/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 08:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2019 08:50 |
Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
19 лютого 2019 08:50 |
Тендерна документацiя легковий автомобіль.doc | |
19 лютого 2019 08:50 |
Проект договору.docx | |
19 лютого 2019 08:50 |
Кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-19-000097-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Аикон-Авто", Код ЄДРПОУ:38019594
Дата подання: 25 лютого 2019 14:55
Вимога до предмету закупівлі
Вимога до ТТХ
Скасована
Дата: 25 лютого 2019 16:01
Причина: Недоліки в оформленні
Номер вимоги: UA-2019-02-19-000097-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Аикон-Авто", Код ЄДРПОУ:38019594
Дата подання: 25 лютого 2019 16:07
Вимога до предмету закупівлі
Вимоги до ТТХ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 13:30
Відповідь на вимогу: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу від 25.02.2019 року № UA-2019-02-19-000097-b.b2 до предмету закупівлі та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Враховуючи специфіку роботи Комунального некомерційного підприємства “Миргородський міський центр первинної медико – санітарної допомоги» Миргородської міської ради Полтавської області (далі – Замовник) з надання первинної медичної допомоги, було прийнято рішення про придбання легкового автомобіля, що може одночасно перевозити (підвозити) хворих до місць надання медичної допомоги та/або хворих, яких супроводжують медичні працівники.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з метою здійснення закупівлі Легкового автомобіля Renault Lodgy замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднене в системі електронних закупівель оголошення з тендерною документацією щодо даної закупівлі. Керуючись пунктом 3 частини третьої статті 22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі (далі – Технічна специфікація). Технічна специфікація містить: детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Якщо Технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, у цьому разі, дотримуючись вимог Закону, Замовник зазначив у специфікації вираз «або еквівалент».
Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в Технічній специфікації. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України). Тендерна документація та технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені з урахуванням умов його експлуатації, технічного обслуговування та потреб Замовника в медичній діяльності.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Поняття «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашої вимоги, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь-який дискримінаційний характер та немає потреби вносити зміни до умов тендерної документації в частині Технічної специфікації.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з метою здійснення закупівлі Легкового автомобіля Renault Lodgy замовником було застосовано процедуру відкриті торги та оприлюднене в системі електронних закупівель оголошення з тендерною документацією щодо даної закупівлі. Керуючись пунктом 3 частини третьої статті 22 Закону було розроблено технічні характеристики предмету закупівлі (далі – Технічна специфікація). Технічна специфікація містить: детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмету закупівлі. Якщо Технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, у цьому разі, дотримуючись вимог Закону, Замовник зазначив у специфікації вираз «або еквівалент».
Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі. Окрім цього тендерна документація не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в Технічній специфікації. Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута Замовником відповідно до діючого законодавства. Звертаємо вашу увагу, що діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України). Тендерна документація та технічні вимоги до предмету закупівлі розроблені з урахуванням умов його експлуатації, технічного обслуговування та потреб Замовника в медичній діяльності.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Поняття «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Підсумовуючи розгляд Вашої вимоги, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь-який дискримінаційний характер та немає потреби вносити зміни до умов тендерної документації в частині Технічної специфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2019 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Арма Моторс" |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
492 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПА ПЛЮС" |
495 600,00
UAH з ПДВ
|
495 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 березня 2019 10:43
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі