Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а.
Очікувана вартість
1 174 364,42 UAH
UA-2019-02-19-000001-b ab1e8d2078b64445b03776eb31995f80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Леонідович Романюха

+380957809033
+380683384011
romanyuha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Верхівцевський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188381
Місцезнаходження: 51660, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський район , місто Верхівцеве
Контактна особа: Олександр Леонідович Романюха
+380957809033,+380683384011
romanyuha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2019 00:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 12:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 12:41
Очікувана вартість: 1 174 364,42 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 743,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51660, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхівцеве, 51660, Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н, м.Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 00:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 00:48
04 Проект.pdf
19 лютого 2019 00:48
03 проект Договору.doc
19 лютого 2019 00:48
02 Додатки до тендерноi документацii.docx
19 лютого 2019 00:48
05 Кошторис проекта.pdf
19 лютого 2019 00:48
01 Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-19-000001-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:42676235
Дата подання: 15 березня 2019 11:01
Вимога щодо оскарження дискваліфікації ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
Керівнику КЗ
«Верхівцевський психоневрологічний інтернат»
Дніпропетровської обласної ради»
Войтову Г. О.

Голові тендерного комітету
«Верхівцевський психоневрологічний інтернат»
Дніпропетровської обласної ради»
Романюхі О.Л.



Оскарження ПРОТОКОЛУ №9 від 12 березня 2019 року засідання комітету конкурсних торгів КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради, по закупівлі: Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР, за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) дискавіліфікував учасника, який в ході аукціону згідно закупівлі ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР, за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b, дав найнижчу цінову пропозицію, а саме ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ».
У протоколі №9 від 12 березня 2019 року засідання комітету конкурсних торгів КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради зазначено наступне.
За результатами аукціону, проведеного 07.03.2019 р. переможцем став учасник №1 ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ», з оголошеною вартістю 686 220,00 грн. (до речі ця вартість майже вдвічі нижча за найвищу цінову пропозицію, яку надало ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ", що складає 1 074 549,91 грн, і який в майбутньому, на нашу суб’єктивну думку, буде оголошений переможцем!).
При ознайомленні з документацією, тендерним комітетом Замовника було допущено, як вони зазначили, ряд суттєвих помилок, а саме:
1) Учасник не надав в своїй пропозиції документ, що вимагався, а саме паспорт.
2) Учасник не надав документи у складі своєї пропозиції які не містить підписи та печатки на деяких сторінках.
3) Учасник не надав розгорнутого опису своїх пропозицій що до виконання технічних умов замовника. Конкретних пропозицій від учасника не надійшло.
На підставі вищевикладеного голова тендерного комітету Романюха О.Л. запропонував винести на голосування рішення відхилити пропозицію Учасника ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» і одностайно тендерним комітетом (на нашу суб’єктивну думку за попередньою домовленістю) було винесено це ганебне рішення.
Уважно вивчивши законодавчу базу, яка регулює діяльність у сфері проведення державних закупівель Товариство з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним, передчасним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, а саме:
- добросовісної конкуренції серед учасників;
- максимальної економії та ефективності;
- відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
- недискримінації учасників;
- об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій;
- запобігання корупційним діянням та зловживанням.
По п.1 наголошуємо, що Закон України Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, на який йде посилання в розділі ІІІ тендерної документації, визначає правові та організаційні засади створення та функціонування Єдиного державного демографічного реєстру та видачі документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи, а також права та обов'язки осіб, на ім'я яких видані такі документи, і не має ні якого відношення до проведення державних закупівель. До речі нами надано вичерпно всі документи, які стосуються суб’єкта господарювання від імені якого було надано тендерну пропозицію.
По п.2 наголошуємо, що Замовник не зазначив в протоколі, які саме сторінки не містять печатки та підписи!!! Ми, в свою чергу, не завіряли лише оригінали документів, які ми надавали в сканованому вигляді, про що зазначено в розділі ІІІ тендерної документації.
По п.3 наголошуємо, що Учасник зовсім не пояснив, які «пропозиції» від нас він мав на увазі.
Також, проаналізувавши виставлені вимоги до закупівлі, проведення самої закупівлі та проведення розгляду тендерних пропозицій, ми вважаємо, що тендерним комітетом Замовника закупівлі грубо порушені вимоги чинного законодавства України, а саме виставлені необґрунтовані вимоги до предмету закупівлі, а саме:
- в послуги «електромонтажні роботи» Замовник вносить коригування проекту, але у відповідності до законодавства, яке регулює діяльність у сфері проектування та будівельну діяльність, вносити зміни до проектної документації може лише розробник проекту;
- в послуги «електромонтажні роботи» Замовник вносить проведення експертизи проектно-кошторисної документації, але у відповідності до законодавства, яке регулює діяльність експертних організацій та будівельну діяльність, експертиза кошторисної документації обов’язково проводиться, якщо вартість виконаних робіт становить більше 300 000,00 грн. Виникає питання чому Замовник грубо порушив Законодавство і не провів її після виконання проекту;
- Замовник зазначив, що роботи вважаються виконаними та підлягають сплаті після надання замовнику повної (зі змінами) проектно-кошторисної документації, узгодженої з ДСНС України у Дніпропетровській області (у відповідності до Законодавства ДСНС не має права узгоджувати проектно-кошторисну документацію – ДЛЯ ЦЬОГО Є ЕКСПЕРТНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, діяльність яких регулює інше відомство) та підписання Акту відповідності систем протипожежного захисту з залученням представників ДСНС України у Дніпропетровській області (у відповідності до Законодавства ДСНС не має права підписувати Акти відповідності систем протипожежного захисту – ДЛЯ ЦЬОГО Є ІНСПЕКЦІЙНІ ОРГАНИ (ТРЕТЯ СТОРОНА), діяльність яких регулює інше відомство);
- Замовник в тендерній документації вимагав наявність будівельної ліцензії, яка не має ніякого відношення до проведення монтажних робіт систем протипожежного захисту (яку на нашу суб’єктивну думку має лише ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ");
- Замовник у складі тендерної документації не вказав, який саме сертифікат інженера-проектувальника необхідний, адже їх дуже багато напрямків (для проведення проектування у сфері пожежної безпеки та розробки кошторисної документації необхідний сертифікат інженера-проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки та інженера-проектувальника у частині кошторисної документації);
- Замовник у складі тендерної документації вимагав гарантійний лист про те, що Учасник повинен виїзджати на об’єкт для усунення несправностей впродовж 12 годин (з якою ціллю зроблена ця вимога нам так і не зрозуміло).
Отже, в зв’язку з вищевикладеним та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, вимагаємо:
Скасувати рішення Протоколу №9 від 12 березня 2019 року засідання комітету конкурсних торгів КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради щодо закупівлі: Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР, за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b щодо дискваліфікації ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ».

Директор ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» О.В. Гур’єв
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 березня 2019 15:55
Пояснення до дискваліфікації
Номер вимоги: UA-2019-02-19-000001-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ", Код ЄДРПОУ:42676235
Дата подання: 25 березня 2019 08:00
Вимога щодо оскарження визнання переможцем ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР»

25 березня 2019 року №1/25/03/2019
Керівнику КЗ
«Верхівцевський психоневрологічний інтернат»
Дніпропетровської обласної ради»
Войтову Г. О.

Голові тендерного комітету
«Верхівцевський психоневрологічний інтернат»
Дніпропетровської обласної ради»
Романюхі О.Л.



Оскарження визнання переможцем ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» по закупівлі:
Код згідно ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н.,
м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а,
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b

Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія та ефективність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників;
5) об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6) запобігання корупційним діянням та зловживанням.
КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) визнав переможця згідно закупівлі: Код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЮЛКОМ-СЕРВІС»
Товариство з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним, передчасним та таким, що порушує принципи здійснення закупівель, а саме:
1) добросовісної конкуренції серед учасників;
2) максимальної економії та ефективності;
3) відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінації учасників;
5) об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій;
6) запобігання корупційним діянням та зловживанням.
У відповідності до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, а саме:
1) В розділі ІІІ тендерної документації вимагається наступне: Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Проаналізувавши пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (далі – Учасник) нами виявлено, що завірені Учасником документи, в складі тендерної пропозиції, не містять посади уповноваженої особи, яка їх завіряла.
2) В розділі ІІІ тендерної документації вимагається наступне: Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Проаналізувавши пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (далі – Учасник) нами виявлено, що не всі сторінки документів тендерної пропозиції завірені Учасником, а саме не містять підписи та печатки (до речі ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» було дискваліфіковано за цей недолік (Протокол №9 від 12 березня 2019 року)). Далі наводимо перелік документів в яких не всі сторінки завірені відповідним чином: - сторінки 1 та 2 «Відомості про учасника торгів»; - сторінка 1 «Лист гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»; - сторінка 1 «Технічні, якісні та кількісні вимоги на закупівлю»; - сторінка 1 «Довідка щодо відповідності вимогам замовника»; - сторінки кошторису; - сторінки 1,2,3,4 Додатку 6 «Проект договору» (яким чином Учасник погоджується з Вашим договором і при цьому не завіряє кожну сторінку?).
3) «Лист гарантія про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає формі, яка зазначена в тендерній документації.
4) В розділі ІІІ тендерної документації вимагається наступне: Також, Учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. Проаналізувавши пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (далі – Учасник) нами виявлено, що Учасником, в складі тендерної пропозиції, не надано копію сторінки 6 Паспорту (до речі ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» було дискваліфіковано за ненадання копії Паспорту керівника (Протокол №9 від 12 березня 2019 року)).
5) У додатках до тендерної документації в розділі «Інші документи, що вимагаються Замовником» в п.4.5 є вимога: надати Довідку на фірмовому бланку за підписом та печаткою відповідальної особи щодо відповідності вимогам замовника. Документ має містити розгорнутий опис функцій передбачених у системі замовником та додаткових функцій, що пропонує учасник. Проаналізувавши пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» (далі – Учасник) нами виявлено, що Учасник, в складі тендерної пропозиції, не надав розгорнутого опису своїх пропозицій щодо виконання технічних умов замовника (до речі ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» було дискваліфіковано за цей недолік (Протокол №9 від 12 березня 2019 року)).
Зазначаємо, що ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» визнаний переможцем з ціновою пропозицію, яка складає 947 693,96 грн., і яка в свою чергу на 261 473,96 грн. більша від найнижчої цінової пропозиція, яка становить 686 220,00 грн. Також зауважимо, що під час проведення аукціону ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» зовсім не знижував свою початкову найвищу цінову пропозицію, і зовсім не намагався випередити жодного учасника закупівлі.
Отже, в зв’язку з вищевикладеним та тим, що пропозиція ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» не відповідає вимогам закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, вимагаємо:
1. Скасувати рішення щодо визнання ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» переможцем закупівлі: Код ДК 021:2015- 45310000-3 Електромонтажні роботи. (Послуги з проектування та встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, пожежогасіння та передавання тривожних сповіщень в приміщеннях ) на об'єкті КЗ «Верхівцевський психоневрологічний інтернат» ДОР» за адресою: Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н., м. Верхівцеве, вул. Залізнична, 1а, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-19-000001-b.
2. Відхилити пропозицію ПП «ЮЛКОМ-СЕРВІС» в зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника умовам закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, для припинення свавілля у сфері публічних закупівель та припинення розкрадання бюджетних коштів, ми вимушені звернутися до правоохоронних органів, антимонопольного комітету, органів влади, громадських діячів та суду.
Директор ТОВ «СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ» О.В. Гур’єв
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 березня 2019 13:56
Причина: Відкликання вимоги

Документи подані скаржником

Документи

18 березня 2019 15:55
Відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 784 993,00
UAH з ПДВ
686 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 796 000,00
UAH з ПДВ
686 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Юлком-Сервіс 947 693,96
UAH з ПДВ
947 693,96
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ" 1 074 549,91
UAH з ПДВ
1 074 549,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 09:39
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2019 09:39
Статут заверен.pdf
06 березня 2019 09:39
Статистика.pdf
06 березня 2019 09:39
Сертифікат Куделя.pdf
06 березня 2019 09:39
Сертификат Гурьев.pdf
06 березня 2019 09:39
Протокол.pdf
06 березня 2019 09:39
Наказ про призначення.pdf
06 березня 2019 09:39
Наказ про Ліцензію.pdf
06 березня 2019 09:39
Договір 2.pdf
06 березня 2019 09:39
Договір 1.pdf
06 березня 2019 09:39
Довідка не є банкрутом.pdf
06 березня 2019 09:39
Відомості МТБ.pdf
06 березня 2019 09:39
Витяг про ліцензію.pdf
06 березня 2019 09:39
Виписка ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2019 09:39
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

14 березня 2019 12:33
Цінова пропозиція.zip
05 березня 2019 17:44
Електронний підпис
05 березня 2019 17:35
Договір Санаторій 1 ДМР.zip
05 березня 2019 17:35
Статут підприємства.pdf
05 березня 2019 17:35
Скан паспорта керівника.jpg
05 березня 2019 17:35
сертифікат Лаврик.jpg
05 березня 2019 17:35
Сертифікат ГІП.jpg
05 березня 2019 17:35
Проект договору.zip
05 березня 2019 17:35
Наказ ліцензія.pdf
05 березня 2019 17:34
Лист Згода.jpg
05 березня 2019 17:34
Лист гарантія.jpg
05 березня 2019 17:34
Додаток 5.zip
05 березня 2019 17:34
Договор оренди авто.zip
05 березня 2019 17:34
Витяг з ЄДРП.pdf
05 березня 2019 17:34
Зведений кошторис.zip
05 березня 2019 17:34
Тендерна пропозиція.zip

Публічні документи

25 березня 2019 09:46
Електронний підпис
24 березня 2019 11:21
довідка МВС
24 березня 2019 11:21
довідка ДФС
06 березня 2019 11:47
Електронний підпис
06 березня 2019 11:45
Лист-гарантія виїзду .pdf
06 березня 2019 11:44
Кошториси.rar
06 березня 2019 11:44
копія паспорту.pdf
06 березня 2019 11:44
Календарний графік.pdf
06 березня 2019 11:44
Витяг з EДР.pdf
06 березня 2019 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2019 11:44
Статут.PDF
06 березня 2019 11:44
Відомості про учасника.pdf
06 березня 2019 11:44
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
06 березня 2019 11:44
Рішення засновників.pdf
06 березня 2019 11:44
Аналог. дог.РСП.zip
06 березня 2019 11:44
проект Договору .pdf
06 березня 2019 11:44
Аналог. дог.zip
06 березня 2019 11:44
Наявність мат.-тех бази.pdf
06 березня 2019 11:44
Аналог. дог. Стрижавка.zip
06 березня 2019 11:44
Акт обстеження.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 12:12
Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2019 12:12
СТАТУТ.pdf
05 березня 2019 12:12
Рішення власника.pdf
05 березня 2019 12:12
Проект договору.pdf
05 березня 2019 12:12
Наказ.pdf
05 березня 2019 12:12
Ліцензія ДСНС.jpg
05 березня 2019 12:12
Ліцензія будівельна.pdf
05 березня 2019 12:12
Лист-згода.pdf
05 березня 2019 12:12
договор Оренди офіс ЛСМ.pdf
05 березня 2019 12:12
Довідка про ПЦН.pdf
05 березня 2019 12:12
Довідка про несудимість.pdf
05 березня 2019 12:12
Довідка з податкової.pdf
05 березня 2019 12:12
Дефектний акт.pdf
05 березня 2019 12:12
Гарантійний лист.pdf
05 березня 2019 12:12
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2019 12:12
ВИТЯГ ПДВ.jpg
05 березня 2019 12:12
ВИТЯГ ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

ПП Юлком-Сервіс

ПП "ЛЕВІТ-СПЕЦМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Відхилено 686 220,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 14:59
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»
#41922960
Відхилено 686 230,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 12:06
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
Переможець 947 693,96
UAH з ПДВ
21 березня 2019 09:50

Документи

12 березня 2019 14:59
Електронний підпис
12 березня 2019 14:57
Протокол ВПС.pdf
07 березня 2019 13:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 12:06
Електронний підпис
12 березня 2019 14:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2019 09:50
Електронний підпис
20 березня 2019 15:10
Протокол переможця.pdf
15 березня 2019 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Юлком-Сервіс
#34856197
947 693,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2019 09:50
Електронний підпис
20 березня 2019 15:10
Протокол переможця.pdf
15 березня 2019 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:10
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 11:08
додаткова угода 1 Юлком сервіс.pdf зміни до договору
03 січня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 16:25
додаткова угода 1 Юлком сервіс.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:35
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 08:27
Додатки до договору №40.pdf укладений
11 квітня 2019 08:24
Договір № 40 від 09 квітня 2019 року.pdf укладений
11 квітня 2019 08:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗМІНИ
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 941 213,96
UAH (в тому числі ПДВ 156 868,99 UAH)