Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02145300 |
Місцезнаходження: | 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50 |
Контактна особа: |
Лазарєва Лариса Іллівна +380484431732 tat-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 19:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 14:56 |
Очікувана вартість: | 4 076 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 762,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 19:42 |
Перелiк змiн 2.pdf | |
29 березня 2019 19:42 |
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf | |
29 березня 2019 19:42 |
Тендерна документація.pdf | |
14 березня 2019 14:48 |
Перелiк змiн.pdf | |
14 березня 2019 14:48 |
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf | |
18 лютого 2019 19:22 |
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).docx | |
18 лютого 2019 19:22 |
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).docx | |
18 лютого 2019 19:22 |
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx |
04 квітня 2019 17:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 березня 2019 19:42 |
Перелiк змiн 2.pdf
|
|||||||||
29 березня 2019 19:42 |
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf
|
|||||||||
29 березня 2019 19:42 |
Тендерна документація.pdf
|
|||||||||
14 березня 2019 14:48 |
Перелiк змiн.pdf
|
|||||||||
14 березня 2019 14:48 |
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf
|
|||||||||
18 лютого 2019 19:22 |
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).docx
|
|||||||||
18 лютого 2019 19:22 |
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).docx
|
|||||||||
18 лютого 2019 19:22 |
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо надати роз’яснення стосовно наявності дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, з наступних підстав: Замовник з незрозумілих причин зазначив в предметі закупівлі та планує придбати марку вугілля Д (40-80).
На сьогоднішній день єдиним стандартом, який встановлює марки вугілля з розміром кусків є ДСТУ 7146:2010, в якому не передбачена марка вугілля Д (40-80).
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги стосовно постачання вугілля марки Д (40-80) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, в обґрунтування наших вимог звертаємо вашу увагу на рішення № 1540-р/пк-пз від 13.02.2019 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким задоволено скаргу ПРАТ «ВО»ОБЛПАЛИВО».
Враховуючи вищевикладене вимагаю надати роз’яснення з цього питання та внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів.
Автор: ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО»
Щодо Вашого посилання на рішення органу оскарження №1540-р/пк-пз від 13.02.2019 стосовно скарги ПРАТ «ВО»ОБЛПАЛИВО», повідомляємо, що воно не має ніякого відношення до закупівлі UA-2019-02-18-002564-b, причому орган оскарження визнав дану скаргу лише частково, а саме в частині недоцільності зазначення замовником посилання на ГОСТ 19242-73, який втратив чинність з 01.01.2019, у зв'язку з чим зобов'язав замовника внести зміни у цій частині у тендерну документацію та виключити його, а тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги: “ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (вугілля кам'яне марки Д (40-80))” (UA-2019-02-18-002564-b) не містить посилання на ГОСТ 19242-73 та не містить дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» зазначає що вимоги тендерної документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, але не обґрунтовує та документально не підтверджує яким чином вимоги тендерної документації перешкоджають йому прийняти участь у закупівлі (чи яким чином вони його дискримінують?). Те що Скаржник немає бажання чи не зацікавлений у постачанні вугілля марки Д (40-80) не є дискримінацією, оскільки наразі будь-яке підприємство у т. ч. і ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» має право здійснити купівлю у продавців, дилерів чи виробників вугілля марки Д або ж здійснити закупівлю та поставку вугілля марки Д з Росії, Польщі чи Казахстану або ж будь-якої іншої країни світу.
Товар, що закуповується замовником - вугілля кам'яне марки Д (40-80), відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 3472:2015 “ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ” відповідає вугіллю кам’яному марки Д (довгополум'яне) . ДСТУ 3472:2015 є діючим, що набув чинності з 2016-08-01 згідно НАКАЗУ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" N 212 від 29.12.2015.
Ще раз зауважуємо, що наразі в Україні не має жодного Закону чи будь-якого нормативно-правового акту, який би забороняв закупівлю замовнику вугілля кам'яного марки Д (фракції 40-80 мм).
А отже, враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 лютого 2019 16:50
Дата подання: 01 березня 2019 14:51
Дата подання: 24 квітня 2019 13:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-25-000016 ● 0e3d297a9c564f26bba77f6a68868adf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2019 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 Одеса № 58
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 58
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1.
UA-2019-02-20-001970-b
20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В.
2.
UA-2019-02-11-001605-a
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
3.
UA-2019-02-14-000738-c
14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
4.
UA-2019-02-11-001572-b
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5.
UA-2018-12-27-001127-c
27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-27 11:41:51
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2019 Одеса № 61
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-02-18-002564-b.c3 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-18-002564-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 лютого 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 25 лютого 2019 року № 58 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 27.02.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-05 19:25:44
З наказом № 61 від 27.02.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" ознайомлені.
З наказом № 61 від 27.02.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" ознайомлені.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-04 17:28:21
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 72
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-02-18-002564-b.a4 в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-18-002564-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 лютого 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 25 лютого 2019 року № 58 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу
контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 04.03.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-06 21:18:51
Про внесення змін до тендерної документації
З наказом № 72 від 04.03.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" - ознайомлені. У звязку з нещодавними змінами у чинному законодавсті, з урахуванням листів-роз'яснень Мінекономрозвитку від 01.02.2019 №3304-04/4678-03 та від 12.02.2019 №3304-04/6186-06 “Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення”, листа НАЗК від 07.02.2019 №20-02/8613/19, а також беручи до уваги вимоги скарги №UA-2019-02-18-002564-b.a4, -замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, про що замовником буде повідомлено орган оскарження та розміщено в електронній системі відповідне підтвердження.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання викладеного у п. 3 ч. ІІ висновку органу державного фінансового контролю від 28 березня 2019, повідомляємо, що замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та приведено її у відповідність до вимог чинного законодавства. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщені та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться. Інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаються.
2019-03-29 19:52:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2019-04-01 15:50:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
3 560 000,00
UAH з ПДВ
|
2 581 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" |
3 604 500,00
UAH з ПДВ
|
2 670 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ" |
3 593 820,00
UAH з ПДВ
|
2 758 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТПП "МАКВІН" |
4 005 000,00
UAH з ПДВ
|
4 005 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Відхилено |
2 581 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 17:51
|
|
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" #38720398 |
Відхилено |
2 670 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 15:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ" #37912002 |
Відхилено |
2 758 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 16:36
|
|
ТОВ "ТПП "МАКВІН" #40295442 |
Переможець |
4 005 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2019 15:25
|
Договір-233__27-05-2019.pdf | укладений |
27 травня 2019 15:24
|