Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки Д (40-80)
Очікувана вартість
4 076 200,00 UAH
UA-2019-02-18-002564-b b87e80be6690444482bac33ea9ad1aae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазарєва Лариса Іллівна

+380484431732 tat-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145300
Місцезнаходження: 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50
Контактна особа: Лазарєва Лариса Іллівна
+380484431732
tat-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 14:56
Очікувана вартість: 4 076 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 762,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
890000 кг
Вугілля кам'яне марки Д (40-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, навчальні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 19:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 березня 2019 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 19:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 19:42
Перелiк змiн 2.pdf
29 березня 2019 19:42
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf
18 лютого 2019 19:22
Додаток-2_до_ТД_(Перелік_документів_ст-16-17-Закону).pdf
29 березня 2019 19:42
Тендерна документація.pdf
14 березня 2019 14:48
Тендерна документація.pdf
18 лютого 2019 19:22
Тендерна документація (у формі брошури).pdf
14 березня 2019 14:48
Перелiк змiн.pdf
14 березня 2019 14:48
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf
18 лютого 2019 19:22
Додаток-1_до_ТД_(Технічна_специфікація).pdf
18 лютого 2019 19:22
Додаток-5_до_ТД_(Лист-згода).docx
18 лютого 2019 19:22
Додаток-4_до_ТД_(Проект договору).docx
18 лютого 2019 19:22
Додаток-3_до_ТД_(Тендерна_пропозиція).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-002564-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 20 лютого 2019 12:04
марка вугілля
Відповідно до оголошення, яке розміщено в системі електронних закупівель Прозоро UA-2019-02-18-002564-b, інформація про закупівлю b87e80be6690444482bac33ea9ad1aae, 18.02.2019 року Замовником Відділом освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю твердого палива. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.03. 2019 року.
Просимо надати роз’яснення стосовно наявності дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку, з наступних підстав: Замовник з незрозумілих причин зазначив в предметі закупівлі та планує придбати марку вугілля Д (40-80).
На сьогоднішній день єдиним стандартом, який встановлює марки вугілля з розміром кусків є ДСТУ 7146:2010, в якому не передбачена марка вугілля Д (40-80).
Частиною третьою статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги стосовно постачання вугілля марки Д (40-80) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Тому, дані дії Замовника в частині встановлених вище умов Документації є такими, що порушують основні принципи, встановлені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, в обґрунтування наших вимог звертаємо вашу увагу на рішення № 1540-р/пк-пз від 13.02.2019 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яким задоволено скаргу ПРАТ «ВО»ОБЛПАЛИВО».
Враховуючи вищевикладене вимагаю надати роз’яснення з цього питання та внести відповідні зміни до документації конкурсних торгів.
Автор: ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО»

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 23:43
Тендерний комітетом відділу освіти Татарбунарської районної державної адміністрації Одеської області розглянув Скаргу по суті та повідомляє, що зазначені Скаржником у Скарзі припущення про порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації є хибними, оскільки Замовником відповідно до власних потреб, рекомендацій виробника котлів, що експлуатуються, зазначена марка вугілля кам’яного. Замовник не зобов’язаний та учасник процедури закупівлі не має права зобов’язати Замовника здійснити заміну котлів під конкретну марку вугілля, відповідно до власних інтересів ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО», оскільки така заміна котлів несе витрати, що не передбачені бюджетним призначенням у 2019 році, а також у разі застосування Замовником газового вугілля — можливий вихід / засмічення котлів та як наслідок призведе до зриву опалювального сезону, що є недопустимим. Аналогічне рішення по захисту бюджетної установи та на користь замовника публічної закупівлі було прийнято органом оскарження у 2017 році (Рішення від 23.05.2017 № 3152) , що ще раз доводить правомірність тези, що “Замовник не зобов’язаний та учасник процедури закупівлі не має права зобов’язати Замовника здійснити заміну котлів під конкретну марку вугілля, відповідно до власних інтересів будь-якого учасника процедури закупівлі у т. ч. ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО»”. Окрім цього, скаржником процедури закупівлі - ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» не враховано, що еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами в Україні не передбачені, підтвердженням чого є лист ВП “УКРНДІВУГЛЕЗБАГАЧЕННЯ” ДП “НТЦ “ВУГЛЕІННОВАЦІЯ” від 14.09.2017 №26/212 . Також звертаємо увагу на те, що предметом закупівлі є вугілля кам'яне марки Д (40-80), а отже технічна специфікація Додатку №1 тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, та додатково повідомляв, що еквіваленти вугілля діючими стандартами, технічними умовами та нормативними документами в Україні не передбачені (додатковим підтвердженням чого є відповідний лист-відповідь, що отриманий замовником на його запит від компетентної установи Міністерства енергетики та вугільної промисловості України). Окрім цього доводимо до Вашого відома те, що відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі”, учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію та згідно п. 5 розділу І тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а отже іноземні учасники (нерезиденти) мають право приймати участь у даній закупівлі у т.ч. з Польщі, Казахстану або будь-якої іншої країни світу. Наразі в Україні немає заборони на здійснення закупівлі імпортованого вугілля. Всі вимоги тендерної документації зазначені з урахування чинного законодавства та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог.
Щодо Вашого посилання на рішення органу оскарження №1540-р/пк-пз від 13.02.2019 стосовно скарги ПРАТ «ВО»ОБЛПАЛИВО», повідомляємо, що воно не має ніякого відношення до закупівлі UA-2019-02-18-002564-b, причому орган оскарження визнав дану скаргу лише частково, а саме в частині недоцільності зазначення замовником посилання на ГОСТ 19242-73, який втратив чинність з 01.01.2019, у зв'язку з чим зобов'язав замовника внести зміни у цій частині у тендерну документацію та виключити його, а тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги: “ДК 021:2015 – 09110000-3. Тверде паливо (вугілля кам'яне марки Д (40-80))” (UA-2019-02-18-002564-b) не містить посилання на ГОСТ 19242-73 та не містить дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» зазначає що вимоги тендерної документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію, але не обґрунтовує та документально не підтверджує яким чином вимоги тендерної документації перешкоджають йому прийняти участь у закупівлі (чи яким чином вони його дискримінують?). Те що Скаржник немає бажання чи не зацікавлений у постачанні вугілля марки Д (40-80) не є дискримінацією, оскільки наразі будь-яке підприємство у т. ч. і ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» має право здійснити купівлю у продавців, дилерів чи виробників вугілля марки Д або ж здійснити закупівлю та поставку вугілля марки Д з Росії, Польщі чи Казахстану або ж будь-якої іншої країни світу.
Товар, що закуповується замовником - вугілля кам'яне марки Д (40-80), відповідно до Національного стандарту України ДСТУ 3472:2015 “ВУГІЛЛЯ БУРЕ, КАМ’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ” відповідає вугіллю кам’яному марки Д (довгополум'яне) . ДСТУ 3472:2015 є діючим, що набув чинності з 2016-08-01 згідно НАКАЗУ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" N 212 від 29.12.2015.
Ще раз зауважуємо, що наразі в Україні не має жодного Закону чи будь-якого нормативно-правового акту, який би забороняв закупівлю замовнику вугілля кам'яного марки Д (фракції 40-80 мм).
А отже, враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити скаржнику у задоволені його вимог.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-18-002564-b.c3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 26 лютого 2019 16:50
Фракція вугілля
Нами уважно вивчено вашу відповідь. На жаль по суті питання ви не відповіли. По-перше ми не висували вимоги щодо заміни котлів. По-друге ми є постачальником вугілля марки Д (25-50) яке дійсно відповідає стандартам та має більш якісні характеристики, ніж те вугілля на яке вами оголошено закупівлю. По - трете, ми бажаємо поставити вугілля марки Д (25-50), що не є еквівалентом вугілля в вашому розумінні, а лише відрізняється фракцією. Стосовно вашої заяви про те, що технічна специфікація Додатку №1 тендерної документації не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, у нас є великий сумнів з цього приводу, а саме. Оголошений тендер а також Тендер UA-2018-11-14-002577-ac1f307bd14f648598234ea1e4b660730 на закупівлю вугілля кам’яного марки Д (40-80) було прописано під конкретного виробника – ТОВ «МАЙКУБЕН-ВЕСТ», ЄДРПОУ 050940003769, Республіка Казахстан, 140300, Павлодарська область, Баянаульський район, село Шоптиколь, вулиця Жаяу Муси, будинок 3. Звертає на себе увагу той факт, що на фотографії упакованого товару (мішка з сортовим вугіллям) відсутнє найменування марки вугілля та його фракції. У сертифікаті від 31.05.2018 року, за підписом директора ТОВ ТД «Майкубен Комір» А.Тезикбаєва не вказано марки вугілля, а лише його фракція та фасування. В гарантійному листі вих.. № 28/3-3 від 28.11.2018 року не вказано марку вугілля. Звертає на себе увагу той факт, що сертифікат відповідності та характеристика якості виданий ТОО «Майкубен-Вест», а не ТОВ ТД «Майкубен Комір». Оскільки вами в 2018 році було здійснено закупівлю вугілля марки Д (25-200), в подальшому вугілля марки Д (40-80), а ми пропонуємо вугілля марки Д (25-50), просимо розмістити на сайті при наданні відповіді сканкопії технічних паспортів котлів, або в письмовому вигляді назву котла, дату виробництва та ким вироблений котел по кожному котлу окремо. Враховуючи закупівлю вами спочатку вугілля марки Д (25-200) в подальшому вугілля марки Д (40-80), можливо вами за цей короткий проміжок часу було проведено переобладнання котлів під конкретну фракцію 40-80. Якщо так, то просимо надати відповідну інформацію з наданням підтверджуючих документів. Стосовно відміни з 01.01.2019 року ДСТУ 19242-73, чи можемо ми вважати про те, що при поданні нами пропозиції на придбання пропонованої нами марки вугілля Д (25-50) тендерним комітетом фракція 25-50 не буде вважатися підставою для відхилення нашої пропозиції за надуманою підставою про те, що наше вугілля не є еквівалентом вугілля марки Д (40-80). ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО»
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.02.2019 № 2189.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2019 17:29
Номер скарги: UA-2019-02-18-002564-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 01 березня 2019 14:51
Скарга
на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 березня 2019 19:25
Рішення від 05.03.2019 №2385+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 березня 2019 19:24
Рішення від 22.03.2019 № 3327.pdf
Дата публікації: 27 березня 2019 22:04
Номер скарги: UA-2019-02-18-002564-b.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 24 квітня 2019 13:54
Щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників.
ВІДДІЛОМ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено відкриті торги ID b87e80be6690444482bac33ea9ad1aae ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-002564-b на закупівлю ДК 021:2015-09110000-3.Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Д (40-80)). Згідно з рішенням Замовника від 23 квітня 2019 року за результатами проведеного електронного аукціону (12 квітня 2019 року) та розгляду документів тендерних пропозицій переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015-09110000-3.Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Д (40-80)) визначено учасника торгів ТОВ ТПП «МАКВІН». Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСНАБ-ПАЛИВО» (далі ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО»), яке також є учасником даних торгів, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений частиною першою статті 3 Закону – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію учасника торгів – ТОВ ТПП «МАКВІН» та визначив його переможцем тендеру, порушив статтю 30 Закону. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» звертається до Органу оскарження. В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ ТПП «МАКВІН», вважаємо наявними такі зауваження та невідповідності вимогам тендерної документації зі змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету Замовника- протокол засідання тендерного комітету № б/н від 29.03. 2019 року (далі-Документація), згідно з якими тендерна пропозиція учасника ТОВ ТПП «МАКВІН» повинна бути відхилена на підставі частини першої статті 30 Закону, а саме: 1.На виконання вимог Замовника, які зазначені у Додатку № 1 до Документації щодо надання учасниками торгів «дійсний сертифікат відповідності на вугілля марки Д класу крупності 40-80 мм, за формою чи у вигляді, що передбачена законодавством країни видобувача вугілля, що виданий на ім'я виробника вугілля та до нього характеристики якості даного вугілля. Характеристики якості вугілля, мають бути оформлені на бланку видобувача/виробника та містити його печатку та підпис відповідної посадової особи (головного геолога), а також обов'язково мають включати інформацію про хімічний склад золи у % та показники якості, зокрема про крупність вугілля у мм, нижчу теплоту згорання на робочий стан палива у ккал/кг, зольність на сухий стан палива у %, загальну вологу на робочий стан палива у %, вміст сірки та летючих у %, температуру плавлення золи по фазам плавлення у °C, термін зберігання (міс.).» учасником ТОВ ТПП «МАКВІН» надана характеристика якості на бланку ТОО «Майкубен-Вест», яка складена не у відповідності до Додатку 1 до Документації - Учасником ТОВ ТПП «МАКВІН» у складі своєї тендерної пропозицій надано сертифікат відповідності КСС № 0014565 від 25 грудня 2019 року, який дійсний до 25 грудня 2019 року при дотриманні умов зберігання. Цей сертифікат виданий на підставі Протоколу випробувань № С-636 від 24/12/2018 року виданий ІЛ ТОО «НДЦ» Вугілля», KZ.T.10.0560; Протокол радіологічних випробувань № 1825 від 21/12/2018 року, виданий ІЦ ТОО «ЕКО-ЕКСПЕРТ», KZ.T.10.0716. акт аналізу стану виробництва від 24/12/2018 року від ОПС ТОО НДЦ «Вугілля», KZ.T.10.0562. До даного Сертифікату відповідності повинно бути надано характеристику якості у відповідності до сертифікату відповідності КСС № 0014565 від 25 грудня 2019 року, на бланку якого повинно бути зазначено не тільки назва марки вугілля, її фракційний склад, показники якості, хімічний склад золи, %, елементний склад daf, % но і також обов’язково зазначено наступну інформацію: Якісна характеристика вугілля марки Д розрізу «Майкубенський» Шоптикольського родовища у відповідності до сертифікату відповідності КСС № 0014565 та протоколу випробувань № С-636 від 24/12/2018, Відповідає Протоколу радіологічних випробувань № 1825 від 21/12/2018 року, та вимогам ТР РК № 731 від 17 липня 2010 року. Термін дії до 25 грудня 2019 року. Характеристика якості, яку надало у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ ТПП «МАКВІН» не має терміну дії та терміну зберігання, а сертифікат відповідності КСС № 0014565 дійсний до 25.12.2019 року. Учасником торгів ТОВ «ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ» у складі своєї тендерної пропозиції було надано характеристику якості до сертифікату відповідності № КСС 0014537 оформлену належним чином, таку, що відповідає дійсності. Слід зауважити про те, що характеристика якості ТОВ «ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ» має термін дії та підписана двома посадовими особами – в.о. технічного директора ТОО «МАЙКУБЕН-ВЕСТ» С.В. Адаменко та головного геолога ТОО «МАЙКУБЕН-ВЕСТ» Л.М. Аполоненко. Характеристика якості, яку надало ТОВ ТПП «МАКВІН» не містить вищезазначених даних, не має ознак, за якими її можна ідентифікувати та вважати такою, що вона видана до сертифікату відповідності КСС № 0014565, не має терміну дії та не містить підпису технічного директора. Звертає на себе увагу досить велику невідповідність та розбіжність щодо якісних показників, які зазначені в цих характеристиках якості (ТОВ ТПП «МАКВІН» та ТОВ «ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ») які видані одним виробником на однакову товарну продукцію. Назва показника Вимоги ДСТУ 7146:2010 Вимоги Додатку № 1 Документації Характеристика якості ТОВ «ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ» Характеристика якості ТОВ ТПП «МАКВІН» Зольність на сухий стан палива, не більше ніж 14 14 6,0-8,0 6,0-12,0 Загальна волога на робочий стан палива, не більше ніж 14 14 12,0-16,0 12,0-14,0 Нижча теплота згорання на робочий стан палива, не менше ніж 5300 5300 5000 5300 Можливо саме тому ТОВ ТПП «МАКВІН» і не надало Характеристику якості на вугілля кам’яне марки Д (40-80) до сертифікату відповідності КСС № 0014565 від 25 грудня 2019 року, який дійсний до 25 грудня 2019 року при дотриманні умов зберігання. Згідно вимог пункту 5 Документації Невідповідність документів тендерної пропозиції та/або запропонованого учасником процедури закупівлі товару встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам або будь-яким іншим вимогам цього додатку до тендерної документації, розцінюється як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. 2.ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» 26.02.2019 року о 16:28 на сайті державних закупівель було розміщено вимогу UA-2019-02-18-002564-b.c2, де нами чітко було зазначено про те, що оголошений тендер а також Тендер UA-2018-11-14-002577-ac1f307bd14f648598234ea1e4b660730 на закупівлю вугілля кам’яного марки Д (40-80) було прописано під конкретного виробника – ТОВ «МАЙКУБЕН-ВЕСТ», ЄДРПОУ 050940003769, Республіка Казахстан, 140300, Павлодарська область, Баянаульський район, село Шоптиколь, вулиця Жаяу Муси, будинок 3. Враховуючи вищевикладене, вважаємо про те, що тендерна пропозиція учасника ТОВ ТПП «МАКВІН» в цій частині не відповідає вимогам Документації. Перелічені зауваження та невідповідності в пропозиції учасника ТОВ ТПП «МАКВІН» не є формальними помилками, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, оскільки не підпадають під опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, зазначених в документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» є учасником відповідної процедури закупівлі та реальним учасником ринку постачання вугільної продукції, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору про закупівлю з Замовником у майбутньому. Метою здійснення господарської діяльності ТОВ «УКРСНАБ-ПАЛИВО» є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Визнаючи переможцем відкритих торгів ТОВ ТПП «МАКВІН» з порушенням вимог Закону, Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку. Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3.Зобовязати Замовника скасувати своє рішення від 23 квітня 2019 року про визначення переможцем відкритих торгів «ДК 021:2015-09110000-3. Тверде паливо (вугілля камяне марки Д (40-80))» (оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2019-02-18-002564-b* b87e80be6690444482bac33ea9ad1aae) – ТОВ ТПП «МАКВІН». Додатки: 1.Платіжне доручення про сплату коштів за подання скарги до органу оскарження в сумі 5000 грн з підтвердженням зарахування їх до Державного бюджету України. 2.Копія протоколу засідання тендерного комітету Замовника (з рішенням щодо переможця тендеру) від 23 квітня 2019 року. 3.Копія характеристики якості до сертифікату відповідності № КСС 0014537. 4.Копія характеристики якості вугілля марки Д розрізу «Майкубенський» Шоптикольського родовища. 5.Копія сертифікату відповідності КСС № 0014565 з перекладом.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 квітня 2019 22:07
Рішення від 26.04.2019 № 5155 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 22:07
Рішення від 15.05.2019 № 5983.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 00:16

Документи Органу Оскарження

28 лютого 2019 17:29
Рішення від 28.02.2019 № 2189.pdf

Документи подані скаржником

01 березня 2019 14:50
пд.pdf
01 березня 2019 14:50
скарга.pdf

Документи подані замовником

14 березня 2019 14:50
Перелiк змiн.pdf

Документи подані скаржником

24 квітня 2019 13:53
Cкарга_240419.PDF
24 квітня 2019 13:53
scan_ПД.PDF
24 квітня 2019 13:57
Електронний підпис

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-25-000016 ● 0e3d297a9c564f26bba77f6a68868adf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 лютого 2019 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.02.2019 Одеса № 58

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 25.02.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 25.02.2019.





Начальник О. МУРАТОВ
Додаток
до наказу Південного офісу Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 58

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
Унікальний номер Дата оприлюднення
1.
UA-2019-02-20-001970-b
20.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Гаврилюк А.В.
2.
UA-2019-02-11-001605-a
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
3.
UA-2019-02-14-000738-c
14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Гаврилюк А.В.
4.
UA-2019-02-11-001572-b
11.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
5.
UA-2018-12-27-001127-c
27.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Федоряка В.В.
6. UA-2019-02-18-002564-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
7. UA-2019-02-14-000636-a 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-02-12-002614-b 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
9. UA-2019-02-14-002278-b 14.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
10. UA-2019-02-12-002142-a 12.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
11. UA-2019-02-18-000438-a 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-27 11:41:51

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2019 Одеса № 61
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-02-18-002564-b.c3 в електронній системі закупівель

НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-18-002564-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 лютого 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 25 лютого 2019 року № 58 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 27.02.2019.






Начальник О. МУРАТОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-05 19:25:44

З наказом № 61 від 27.02.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" ознайомлені.

З наказом № 61 від 27.02.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" ознайомлені.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-04 17:28:21

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.03.2019 Одеса № 72
Про зупинення рішення про
початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги UA-2019-02-18-002564-b.a4 в електронній системі закупівель

НАКАЗУЮ:
1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівель за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-02-18-002564-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 18 лютого 2019 року), прийняте наказом Південного офісу Держаудитслужби від 25 лютого 2019 року № 58 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
2. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу
контролю у сфері закупівель Кутафіна Р.О. від 04.03.2019.






Начальник О. МУРАТОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-06 21:18:51

Про внесення змін до тендерної документації

З наказом № 72 від 04.03.2019 "Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі" - ознайомлені. У звязку з нещодавними змінами у чинному законодавсті, з урахуванням листів-роз'яснень Мінекономрозвитку від 01.02.2019 №3304-04/4678-03 та від 12.02.2019 №3304-04/6186-06 “Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення”, листа НАЗК від 07.02.2019 №20-02/8613/19, а також беручи до уваги вимоги скарги №UA-2019-02-18-002564-b.a4, -замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації, про що замовником буде повідомлено орган оскарження та розміщено в електронній системі відповідне підтвердження.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання викладеного у п. 3 ч. ІІ висновку органу державного фінансового контролю від 28 березня 2019, повідомляємо, що замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації та приведено її у відповідність до вимог чинного законодавства. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщені та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовником разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднено перелік змін, що вносяться. Інформація та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаються.

2019-03-29 19:52:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-04-01 15:50:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" 3 560 000,00
UAH з ПДВ
2 581 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" 3 604 500,00
UAH з ПДВ
2 670 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ" 3 593 820,00
UAH з ПДВ
2 758 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТПП "МАКВІН" 4 005 000,00
UAH з ПДВ
4 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 18:46
паспорт на вагу.pdf
10 квітня 2019 18:46
купівля ваг.pdf
10 квітня 2019 18:46
витяг Єдр склад.pdf
10 квітня 2019 18:46
Договыр оренди складу.pdf
10 квітня 2019 18:46
накладна купівля ваги.pdf
10 квітня 2019 18:46
23. статут 27.12.pdf
10 квітня 2019 18:46
копія паспорта.pdf
10 квітня 2019 18:46
паспорт оригінал.pdf
10 квітня 2019 18:46
проект (3).jpg
10 квітня 2019 18:46
проект (4).jpg
10 квітня 2019 18:46
проект (2).jpg
10 квітня 2019 18:46
тех (2).jpg
10 квітня 2019 18:46
тех (5).jpg
10 квітня 2019 18:46
тех (4).jpg
10 квітня 2019 18:46
тех (1).jpg
10 квітня 2019 18:46
проект (8).jpg
10 квітня 2019 18:45
проект (1).jpg
10 квітня 2019 18:45
тех (3).jpg
10 квітня 2019 18:45
проект (9).jpg
10 квітня 2019 18:45
санкції.jpg
10 квітня 2019 18:45
проект (5).jpg
10 квітня 2019 18:45
проект (6).jpg
10 квітня 2019 18:45
ЄДРПОУ (1).jpg
10 квітня 2019 18:45
витяг ПДВ.pdf
10 квітня 2019 18:45
проект (7).jpg
10 квітня 2019 18:45
ЄДРПОУ (2).jpg
10 квітня 2019 18:45
формальні.jpg
10 квітня 2019 18:45
опис.pdf
10 квітня 2019 18:45
5. виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

04 квітня 2019 19:10
Електронний підпис
01 квітня 2019 17:05
Електронний підпис
27 березня 2019 15:54
Електронний підпис
25 березня 2019 15:30
Електронний підпис
25 березня 2019 15:25
Т-лист пояснення пдв.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_Платежное поручение.pdf
25 березня 2019 15:24
Т_статут.PDF
25 березня 2019 15:24
Т-витяг з ЄДР.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_техпаспорт самоскид.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_Ваги Повірка УСП.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_копія паспорту коду.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_Підписаний_LICENSE.pdf
25 березня 2019 15:24
Т_додаток 4.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_Підписаний_Kovalenko_1948-K-O.pdf
25 березня 2019 15:24
Т_ДОГОВІР ОРЕНДИ.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_гарант лист санкції.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_інформація ст 17.PDF
25 березня 2019 15:24
Т_Підписаний_GarLIST 9393.pdf
25 березня 2019 15:24
Т_лист видобув вугілля.PDF
25 березня 2019 15:23
Т_сертиф відповідності.PDF
25 березня 2019 15:23
Т_довідка код доступу.PDF
25 березня 2019 15:23
Т-додаток № 3.PDF
25 березня 2019 15:23
Т-висновок сес.PDF
25 березня 2019 15:23
Т_сертиф якості.PDF
25 березня 2019 15:23
Т-лист згода персон дані.PDF
25 березня 2019 15:23
Т_довідка обладнання.PDF
25 березня 2019 15:23
Т_сертифікат генетика.PDF
25 березня 2019 15:23
Т_лист розясн ліцензія.PDF
25 березня 2019 15:23
Т-Украина_УДК_26022019.pdf
25 березня 2019 15:23
Т атестат акред лаборат.PDF
25 березня 2019 15:23
Т_листи-відгуки.PDF
25 березня 2019 15:23
Т-довідка корупція.PDF

Публічні документи

11 квітня 2019 23:55
Електронний підпис
11 квітня 2019 23:44
Платежное поручение.pdf
11 квітня 2019 23:44
Підписаний_Kovalenko_1948-K-O.pdf
11 квітня 2019 23:44
Підписаний_GarLIST 9493.pdf
11 квітня 2019 23:44
33. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 квітня 2019 23:44
30. Довідка =Ліцензія.pdf
11 квітня 2019 23:44
28. Лист-згода 11.04.2019.pdf
11 квітня 2019 23:44
20. Співробітники ИКТ.pdf
11 квітня 2019 23:44
11. Ст 17.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.3.5. Письмо УСФ.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.3.4. ЖДН.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.3.3. РН.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.3.2. Специкация.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.3.1. Договор ИКТ_УСФ.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.2.4. Письмо.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.2.3. ЖДН.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.2.2. Спецификация.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.2.1. Договор ИКТ-ПЗСМ.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.1.5. ЖДН.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.1.4. Письмо.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.1.3. вид накл.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.1.2. Спецификации.pdf
11 квітня 2019 23:44
10.1.1. Договор ИКТ-ДЗСМ.pdf
11 квітня 2019 23:44
7 Статут.pdf
11 квітня 2019 23:44
3. Вытяг ПДВ от 27.02.2019.pdf
11 квітня 2019 23:44
2.1.2. Ведомости 2.pdf
11 квітня 2019 23:44
2.1.1 Ведомости 1.pdf
11 квітня 2019 23:44
2. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"

ТОВ "Укрснаб-Паливо"

ТОВ "ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ"

ТОВ "ТПП "МАКВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг"
#40220890
Відхилено 2 581 000,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 17:51
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО"
#38720398
Відхилено 2 670 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 15:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ІНТЕРКОАЛТРЕЙДІНГ"
#37912002
Відхилено 2 758 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 16:36
ТОВ "ТПП "МАКВІН"
#40295442
Переможець 4 005 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 16:00

Документи

18 квітня 2019 17:51
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" #38720398

№ рішення у справі

70/55-р/к

Дата рішення у справі

22.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

19 квітня 2019 15:47
Електронний підпис

Документи

19 квітня 2019 16:36
Електронний підпис

Документи

23 квітня 2019 15:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТПП "МАКВІН"
#40295442
4 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 15:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 15:25
Договір-233__27-05-2019.pdf укладений
27 травня 2019 15:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 005 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 667 500,00 UAH)