Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці, крісла офісні
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2019-02-18-002355-b 1d08a70793854dbf902e0e98a8490ef9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Майборода Євгенія Євгеніївна

+380445687966 tender-kmkl11@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №11 Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 01110765
Місцезнаходження: 02092, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Рогозівська, 6
Контактна особа: Майборода Євгенія Євгеніївна
+380445687966
tender-kmkl11@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 17:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 17:26
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Стільці, крісла офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Рогозівська,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2019 09:10
Дата відповіді: 19 лютого 2019 09:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним в тендерній документації вимогам та характеристикам.
2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 17:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 164 485,08
UAH з ПДВ
164 485,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 16:16
Електронний підпис
27 лютого 2019 17:14
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:01
Електронний підпис
26 лютого 2019 17:00
Сертифікати.pdf
26 лютого 2019 17:00
Пропозиція.pdf
26 лютого 2019 17:00
Довідки.pdf
26 лютого 2019 17:00
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2019 17:00
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2019 17:00
Статут.pdf
26 лютого 2019 17:00
ПДВ_витяг та пояснення.pdf
26 лютого 2019 17:00
Повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 164 485,08
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
164 485,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог 36 від 15 03 2019 ТОВ ОСВ ТРЕЙДИНГ.pdf укладений
18 березня 2019 15:23