Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування ліфтів, платформи гідравлічної ножичної підіймальної для осіб з обмеженими фізичними можливостями в адміністративних будівлях Київської міської ради
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-02-18-002306-b 8ffcd29d5043483c8401bfcb62e46e48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Дергалюк

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: Андрій Дергалюк
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 17:30
Початок аукціону: 06 березня 2019 11:09
Початок аукціону: 06 березня 2019 11:09
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


послуги з технічного обслуговування ліфтів, платформи гідравлічної ножичної підіймальної для осіб з обмеженими фізичними можливостями в адміністративних будівлях Київської міської ради

послуги з технічного обслуговування ліфтів, платформи гідравлічної ножичної підіймальної для осіб з обмеженими фізичними можливостями в адміністративних будівлях Київської міської ради
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного обслуговування ліфтів, платформи гідравлічної ножичної підіймальної для осіб з обмеженими фізичними можливостями в адміністративних будівлях Київської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 17:14
Т.Д._18.02..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Реквізити для оформлення банківської гаранті
Дата подання: 20 лютого 2019 10:16
Дата відповіді: 20 лютого 2019 11:38
Доброго дня, шановний Замовнику. Відповідно до п. 2 Загальних положень тендерної документації, Вами вимагається надання банківської гарантії у розмірі 6 000,00 грн.., однак реквізити для перерахування коштів відсутні. Просимо надати реквізити Вашого Банку для оформлення банківської гаранті (назва банку, його адреса, телефон свіфт код, номер розрахункового рахунку (на який перерахуються кошти), МФО банку, та його код ЄДРПОУ. Вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Київська міська рада
01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36
код ЄДРПОУ 22883141
р/р № 35417068054084 в ГУ ДКСУ
у м. Києві, код банку 820019
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 21 лютого 2019 09:57
Дата відповіді: 21 лютого 2019 10:10
Доброго ранку. Відповідно до Таблиці 1 Додатку 1 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 16, 17 Закону, вимагається довідка про виконання аналогічних договорів. Просимо надати уточнення, якак саме кількість аналогічних договорів повинна бути вказана в довідці? Не менше одного? Чи у множинному числі (тобто не менше двох, трьох...) Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
В довідці про виконання аналогічних договорів повинна бути зазначена інформація про виконання не менше двох договорів.
Щодо надання копії аналогічного договору - достатньо однієї копії із усіма додатками.
Аналогічний договір
Дата подання: 21 лютого 2019 10:36
Дата відповіді: 21 лютого 2019 10:50
Доброго дня, дякуємо за попередні відповіді. Щодо надання актів, накладних, рахунків, тощо - вони повинні бути надані в оригіналі чи надати копії актів, накладних, рахунків?
Відповідь: Копії документів, завірені належним чином, відскановані та завантажені в систему.
Кваліфікаційні критерії до учасників
Дата подання: 22 лютого 2019 16:45
Дата відповіді: 25 лютого 2019 09:59
Доброго дня! Згідно Додатку 1, Таблиці 1, пункту 4 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" потрібно "На підтвердження учасник надає копії чинних посвідчень працівників: ІІІ групи (або більше) допуску до електроустановок до 1000В; виконання висотно-верхолазних робіт з використанням індивідуальних страхувальних засобів." Згідно НПАОП 0.00-1.15-07 для надання послуг згідно предмета закупівлі працівники повинні мати запис у посвідченні про перевірку знаннь з питань охорони праці на виконання робіт на висоті з перекриття або настилу з засобами індивідуального захисту( запобіжного поясу і т.д.) і не потребують окремих посвідченнь на виконання висотно-верхолазних робіт. Чи буде досить для кваліфікації таких записів? Якщо ні, то на основі яких норм встановлені дані вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 104 Переліку, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 232/10512 (далі – НПАОП 0.00-4.36-05) монтаж, наладка, технічне обслуговування, експлуатація, ремонт і демонтаж вантажопідіймальних машин і механізмів, ліфтів тощо, відноситься до робіт з підвищеною небезпекою.
Абзацем 3 п. 1.3. НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» визначено, що до виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років, та які пройшли спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.36-05.
Додатком 2 до пункту 3.14 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.36-05 затверджено зразок посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці в якому зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці, за якими проводилася перевірка знань.
Ураховуючи викладене для підтвердження кваліфікації працівників достатньо записів у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці на виконання робіт на висоті.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 247 630,71
UAH з ПДВ
247 630,71
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 249 800,00
UAH з ПДВ
249 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс" 249 905,48
UAH з ПДВ
249 905,48
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2019 13:26
Електронний підпис
05 березня 2019 13:25
Установчий документ.pdf
05 березня 2019 13:24
Істотні умови.PDF
05 березня 2019 13:24
Копія Витягу з ЄДР.PDF
05 березня 2019 13:24
Проект договору.PDF
05 березня 2019 13:24
Копія Сертифікату ISO.pdf
05 березня 2019 13:24
Копія Ліцензії.pdf
05 березня 2019 13:24
Лист-гарантія.ст.17.PDF
05 березня 2019 13:24
Лист-згода.PDF
05 березня 2019 13:24
Банківська гарантія.pdf
05 березня 2019 13:24
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

18 березня 2019 16:32
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2019 13:31
Документи переможця.rar
07 березня 2019 13:25
Електронний підпис
07 березня 2019 13:23
Акт виконаних робіт.pdf
07 березня 2019 13:14
Договір аналогічний.pdf
07 березня 2019 13:14
Акти виконаних робіт.pdf
04 березня 2019 15:23
Електронний підпис
04 березня 2019 15:21
Банківська гарантія.rar
04 березня 2019 15:21
1.rar
04 березня 2019 13:00
Електронний підпис
04 березня 2019 12:54
Банківська гарантія.rar
04 березня 2019 12:54
4.rar
04 березня 2019 12:54
3.rar
04 березня 2019 12:54
2.rar
04 березня 2019 12:54
1.rar

Публічні документи

04 березня 2019 14:25
Електронний підпис
04 березня 2019 14:21
Копія дозволу.PDF
04 березня 2019 14:21
Копія ліцензії банку.pdf
04 березня 2019 14:21
Реєстр документів.PDF
04 березня 2019 14:21
Підписаний_gar9011.pdf
04 березня 2019 14:21
Банківська гарантія .pdf
04 березня 2019 14:21
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

04 березня 2019 17:03
Електронний підпис
04 березня 2019 16:58
Гарантія.rar
04 березня 2019 16:58
Кваліфікація 2.rar
04 березня 2019 16:58
Кваліфікація 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Товариство з додатковою відповідальністю "Укрліфтсервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Відхилено 247 630,71
UAH з ПДВ
07 березня 2019 12:56
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
Переможець 249 800,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 11:07

Документи

07 березня 2019 12:53
Електронний підпис
06 березня 2019 11:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 березня 2019 11:42
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

11 березня 2019 11:07
Електронний підпис
07 березня 2019 12:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21615705
249 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 11:07
Електронний підпис
07 березня 2019 12:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:16
Ліфти_22.03..pdf укладений
22 березня 2019 15:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 249 800,00
UAH з ПДВ