Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське, офісне приладдя, папір для друку
Очікувана вартість
77 030,00 UAH
UA-2019-02-18-002230-b f0830d56661048f58f6c7ed77609bf40
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Миколаївна Сінєльнікова

+380645244151 tender_lokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луганська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983789
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд.5
Контактна особа: Олена Миколаївна Сінєльнікова
+380645244151
tender_lokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 14:29
Очікувана вартість: 77 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 770,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі міститься в документації про закупівлю.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 найменувань
Канцелярське, офісне приладдя, папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Пивоварова , будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 16:52
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-002230-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:38350006
Дата подання: 05 березня 2019 16:15
Найменування товарів
Чомусь ніхто, окрім "Компанії офіс-маркет" ніхто не написав торгівельної марки і артикулу товару. Наприклад реєстратор 80мм ми не знайшли і запропонували 70мм. Останні - просто написали 80мм. А якщо таких немає?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 березня 2019 11:11
Відповідь на вимогу ТОВ "КОМПАНІЇ ОФІС-МАРКЕТ", код ЄДРПОУ:38350006
від 05.03.2019 р., 16:15, номер вимоги: UA-2019-02-18-002230-b.a1

Було розглянуто вимогу ТОВ "КОМПАНІЇ ОФІС-МАРКЕТ", код ЄДРПОУ: 38350006 від 05.03.2019 р., 16:15, Номер вимоги: UA-2019-02-18-002230-b.a1 на прийняття рішення про відхилення Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", код ЄДРПОУ: 38350006 від 05.03.2019 р. за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське, офісне приладдя, папір для друку), номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-02-18-002230-b.
Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Відповідно п.6.9 Порядка здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам, вказаним Замовником під час оголошення Закупівлі та відповідати умовам Закупівлі.
Під час розгляду вимоги було встановлено, що вона не підлягає задоволенню, а саме: пропозиція Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі, зазначеним в Документації допорогової закупівлі: невідповідність Документації наступних найменувань товару: № з/п 5, 13, 24, 29, 30, 35; невідповідність одиниці виміру у наступних товарів: № з/п 6, 14, 19, 20, 27, 31, 36; невідповідність характеристики товару: № з/п 32; № з/п 16 – не вірно вказано кількість товару; № з/п 18 «Папка-реєстр А4, 80мм» в кількості 30 штук – відсутня пропозиція. Від Учасника відповідно до вимог Додатку 3 № з/п 22 «Файли А4, 100 шт. в упаковці, глянцеві» вимагалася кількість 150 упаковок, тобто 15000 (п'ятнадцять тисяч) штук файлів, а надано в пропозиції 1500 (одна тисяча п’ятсот) штук. У складі пропозиції не надано довідку (довільна форма) щодо можливості поставки товару за технічними, якісними та кількісними характеристиками, що встановлені даною Документацією.
Таким чином, вимога відміни дискваліфікації ТОВ "КОМПАНІЇ ОФІС-МАРКЕТ", код ЄДРПОУ: 38350006 не підлягає задоволенню.



Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 61 766,90
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 60 448,08
UAH з ПДВ
56 998,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович 60 685,56
UAH з ПДВ
57 999,99
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 76 010,00
UAH з ПДВ
76 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 10:55
Пропозиція окончат.pdf
26 лютого 2019 13:18
Технічні вимоги.pdf
26 лютого 2019 13:18
Пропозиція.pdf
26 лютого 2019 13:18
Проект договору.pdf
26 лютого 2019 13:18
Лист про ліцензії.pdf
26 лютого 2019 13:18
Справка Альфа.pdf
26 лютого 2019 13:18
Згода з договором.pdf
25 лютого 2019 23:40
Наказ на призначення.pdf
25 лютого 2019 23:40
Статут 2018.pdf
25 лютого 2019 23:31
ПДВ.pdf
25 лютого 2019 23:31
Выписка 2.pdf
25 лютого 2019 23:31
Выписка 1.pdf

Публічні документи

26 лютого 2019 14:06
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:04
Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2019 14:04
Висновок ДСЕЕ 3.pdf
26 лютого 2019 14:04
Висновок ДСЕЕ2.pdf
26 лютого 2019 14:04
Висновок ДСЕЕ.pdf
26 лютого 2019 14:04
Висновок ДСЕЕ 1.pdf
26 лютого 2019 14:04
згідно СТ. 17 ЗАКОНУ.pdf
26 лютого 2019 14:04
ДОВІДКА ЩОДО ПІДПИСУ.pdf
26 лютого 2019 14:04
Довідка Статут.pdf
26 лютого 2019 14:04
ВИТЯГ З ЄДРЮОП.pdf
26 лютого 2019 14:04
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Відхилено 56 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2019 14:13
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Переможець 56 998,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 березня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
56 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 березня 2019 16:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 15:24
Договір №74 від 19.03.2019 р..pdf укладений
19 березня 2019 15:23