Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко сухе,25 %жир
Очікувана вартість
130 152,00 UAH
UA-2019-02-18-001964-b ● cb16aa60a3a14a05b576c82e356048df
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20989154 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29 |
Контактна особа: |
Вербицька Надія Валеріївна +380484927626 nadiavv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 12:35 |
Очікувана вартість: | 130 152,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 кг
Молоко сухе,25 %жир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, заклади управління згідно дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2019 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 15:18 |
Перелік змін.docx | |
22 лютого 2019 15:18 |
ТД -молоко-сухе -зі змінами.doc |
22 лютого 2019 16:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2019 15:18 |
Перелік змін.docx
|
|||
22 лютого 2019 15:18 |
ТД -молоко-сухе -зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-001964-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ЩЕЛКУНОВ СЕРГІЙ ГАВРИЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2394700399
Дата подання: 21 лютого 2019 20:14
Усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до п. 4. Інші документи, які подаються учасником у складі пропозиції конкурсних торгів, Додатку 2,Замовник вимагає у пп.5 :
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000:2007; ISO 22000:2005), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який дійсний на момент укладання договору. З обов’язковим щорічним підтвердженням впровадження та відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві.
Так, діюче законодавство пропонує розробити та запровадити систему НАССР необхідно всім операторам ринку, діяльність яких пов’язана з виробництвом та/або обігом харчової продукції до 20 вересня 2019 року. Під «розробка та запровадження системи НАССР» розуміється документальне впровадження, при цьому отримання сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) - є правом, а не обов’язком операторів ринку.
Отож, встановлення такої вимоги в ТД є дискримінаційним по відношенню до Учасників та порушує принципи, встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT), згідно із законодавством, в Україні здійснюється на добровільній основі, тому вимоги з надання сертифікату на систему менеджменту безпечності харчових продуктів, у Замовника підстав ніяких немає, оскільки таку вимогу можливо було прописувати лише після 20 вересня 2019 року. Даний документ ніяк не вливає на якість та безпечність продуктів харчування.
З урахуванням вищевикладеного, прошу:
- згідно п. 7 ст. 21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ( зі змінами та доповненнями), - сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою та згідно ч. 2 ч.3 ст. 32 цього ж закону, -сертифікація в Україні є необов’язковою, тому вимоги щодо про надання в ТП сканованого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005) Замовнику визнати необґрунтованим та таким що суперечить чинному законодавству.
- пп.5 п.4 Додатку 2, - скасувати та у зв’язку з цим внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
- сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам (ISO 22000:2007; ISO 22000:2005), який підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Постачальника процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках стосовно предмета закупівлі, який дійсний на момент укладання договору. З обов’язковим щорічним підтвердженням впровадження та відповідності системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві.
Так, діюче законодавство пропонує розробити та запровадити систему НАССР необхідно всім операторам ринку, діяльність яких пов’язана з виробництвом та/або обігом харчової продукції до 20 вересня 2019 року. Під «розробка та запровадження системи НАССР» розуміється документальне впровадження, при цьому отримання сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT) - є правом, а не обов’язком операторів ринку.
Отож, встановлення такої вимоги в ТД є дискримінаційним по відношенню до Учасників та порушує принципи, встановлені ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ 22000:2007 (ISO 22000:2005 IDT), згідно із законодавством, в Україні здійснюється на добровільній основі, тому вимоги з надання сертифікату на систему менеджменту безпечності харчових продуктів, у Замовника підстав ніяких немає, оскільки таку вимогу можливо було прописувати лише після 20 вересня 2019 року. Даний документ ніяк не вливає на якість та безпечність продуктів харчування.
З урахуванням вищевикладеного, прошу:
- згідно п. 7 ст. 21 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ( зі змінами та доповненнями), - сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою та згідно ч. 2 ч.3 ст. 32 цього ж закону, -сертифікація в Україні є необов’язковою, тому вимоги щодо про надання в ТП сканованого сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2007 (ISO 22000:2005) Замовнику визнати необґрунтованим та таким що суперечить чинному законодавству.
- пп.5 п.4 Додатку 2, - скасувати та у зв’язку з цим внести зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 лютого 2019 14:58
Розглянувши зміст звернення, тендерним комітетом було прийнято рішення про внесення доповнень до Додатку 2 тендерної документації, а саме внесено примітку « В разі неможливості надання документів у складі пропозиції торгів, що заявлені в тендерної документації, Учасник повинен надати письмове пояснення про підстави та/або причини їх відсутності. Всі копії документів, які надаються Учасником завіряються належним чином.»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Скалозуб Р.О. #3298210896 |
Переможець |
127 500,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 16:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2020 20:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 10:18
|
Додаткова угода | зміни до договору |
10 січня 2020 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 16:59
|
Додаткова угода 1jpg | зміни до договору |
02 вересня 2019 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2019 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 08:21
|
Договір | укладений |
25 березня 2019 08:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "про публічні закупівлі" та на підставі п.10.3 Договору Сторони дійшли згоди, продовжити термін договору в осязі 20% від суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |