Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини каналізаційного напірного колектору(зони дії КНС №3) крізь річку Берестова в с.Наталине Красноградського району Харківської області орієнтовною протяжністю 800м"
Очікувана вартість
10 421 158,80 UAH
UA-2019-02-18-001651-a 42c9841ac549433f8200d24719c9bb82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Агаєв Руслан Сакітович

+380574471292 sakitovi4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Красноградське комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 05466186
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., Красноград, вул.Шиндлера 66
Контактна особа: Агаєв Руслан Сакітович
+380574471292
sakitovi4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 20:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2019 20:47
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2019 20:47
Початок аукціону: 11 березня 2019 12:36
Очікувана вартість: 10 421 158,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 105,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини каналізаційного напірного колектору(зони дії КНС №3) крізь річку Берестова в с.Наталине Красноградського району Харківської області орієнтовною протяжністю 800м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, с.Наталине Красноградського району, Зона дії КНС №3 крізь річку Берестова в с.Наталине Красноградського району Харківської області орієнтовною протяжністю 800м
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 20:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 20:43
Додаток 3 Технічне завдання.doc
18 лютого 2019 20:43
ДОДАТОК 6.doc
18 лютого 2019 20:43
ДОДАТОК 5 Довідка про субпідряд.doc
18 лютого 2019 20:43
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
18 лютого 2019 20:43
ДОДАТОК 2.doc
18 лютого 2019 20:43
ДОДАТОК 1.doc
18 лютого 2019 20:43
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо класу наслідків
Дата подання: 25 лютого 2019 10:56
Дата відповіді: 27 лютого 2019 13:39
Добрий день! Просимо Вас вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта
Відповідь: СС2
Щодо коефіцієнтів
Дата подання: 25 лютого 2019 11:00
Дата відповіді: 27 лютого 2019 13:47
Добрий день! Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт не застосовувались.
Щодо відомості ресурсів
Дата подання: 25 лютого 2019 11:04
Дата відповіді: 28 лютого 2019 10:15
Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, так як тендерна документація містить тільки обсяги робіт (жодної інформації про характеристики матеріалів, що передбачені проектом). Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторишними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв'язку з великим обсягом проектно-кошторисної документації оприлюднення запитуваної інформації не можливе.Тому пропонуємо учасникам зробити запит на електронну пошту, яка вказана в тендерній документації для отримання додаткової інформації в pdf форматі або фото.
Щодо надання додаткової інформації
Дата подання: 28 лютого 2019 16:19
Дата відповіді: 01 березня 2019 10:56
Добрий день. Наполягаємо на розміщенні інформації стосовно специфікації матеріалів, що передбачені проектом, у загальному доступі, так як Замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників торгів. Електронна система дозволяє розміщувати файли розміром до 50 Мб, в той час як електронна скринька має меншу спроможність. До того ж немає необхідності завантажувати всю проектно-кошторисну документацію, відомості ресурсів та/або специфікації матеріалів буде достатньо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Специфікація до робочого проекту буде надана.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-001651-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 28 лютого 2019 16:54
Технічне завдання
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Згідно п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Для забезпечення прозорості, створення умов недискримінації учасників та оприлюднення усієї інформації стосовно закупівлі й було створено систему прозоро. Тому вимагаємо розмістити інформацію, що стосується предмету закупівлі (відомість ресурсів(матеріалів)) на електронному майданчику.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 березня 2019 13:52
Інформація, що стосується предмета закупівлі
Номер вимоги: UA-2019-02-18-001651-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ, Код ЄДРПОУ:39699116
Дата подання: 22 березня 2019 14:43
Просимо
1. Скасувати Протокол № 22 засідання тендерного комітету Красноградського комунального підприємства "Водоканал" від 18.03.2019 року.
2. Відмінити торги в зв’язку з грубим порушенням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 15:32
Відповідь на скаргу вих. №22/03-1 від 22 березня 2019р.
Особа, що подає скаргу: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ».
Договірна ціна з локальними кошторисами та відповідними розрахунками, яка надана учасником ТОВ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 40385902) в складі тендерної пропозиції на участь у відкритих торгах на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт частини каналізаційного напірного колектору(зони дії КНС №3) крізь річку Берестова в с. Наталине Красноградського району Харківської області орієнтовною протяжністю 800м", повністю відповідає вимогам Тендерної документації, проектно-кошторисній документації та ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013.
З метою дотримання вимог проектно-кошторисної документації Ви мали змогу скористатись правом, яке надано Вам ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", та звернутись до Замовника за роз'ясненнями та ознайомитись з проектно-кошторисною документацією.
Додатково повідомляємо, що Вашу тендерну пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації (протокол від 14.03.2019 № 20). У зв'язку з чим та відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі", рішення Замовника про визначення переможця, на яке Вами подана вимога про усунення порушень, не порушує Ваші права та охоронювані законом інтереси.

Документи

01 березня 2019 13:52
Специфікація
01 березня 2019 13:52
Специфікація 2

Документи подані скаржником

22 березня 2019 14:43
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ 9 865 382,69
UAH з ПДВ
9 865 382,69
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС" 10 205 353,96
UAH з ПДВ
10 153 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ФОРА" У ФОРМІ ТОВ 10 300 908,00
UAH з ПДВ
10 300 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2019 16:16
Кошторис.zip

Публічні документи

19 березня 2019 14:32
Довiдка.zip
19 березня 2019 14:32
Довiдка_(1).zip
19 березня 2019 14:32
Довідки.PDF
14 березня 2019 18:18
Тендерна пропозиція.PDF
07 березня 2019 20:28
Електронний підпис
07 березня 2019 20:21
Наталине.rar

Публічні документи

08 березня 2019 17:40
Штатний розклад.pdf
08 березня 2019 17:40
тендерна пропозиція.pdf
08 березня 2019 17:40
Лист-згода.pdf
08 березня 2019 17:40
Дозвіл з охорони праці.pdf
08 березня 2019 17:40
договірна ціна.pdf
08 березня 2019 17:40
статут.pdf
08 березня 2019 17:40
лист-відгук.pdf
08 березня 2019 17:40
заг. відом. про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС"

ПІДПРИЄМСТВО "ФОРА" У ФОРМІ ТОВ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ
#39699116
Відхилено 9 865 382,69
UAH з ПДВ
14 березня 2019 16:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС"
#40385902
Переможець 10 153 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 16:50

Документи

14 березня 2019 16:48
Електронний підпис
14 березня 2019 16:45
Протокол
11 березня 2019 13:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 березня 2019 16:50
Електронний підпис
18 березня 2019 16:37
Протокол №22
14 березня 2019 16:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМОЛЮКС СЕРВІС"
#40385902
10 153 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2019 16:50
Електронний підпис
18 березня 2019 16:37
Протокол №22
14 березня 2019 16:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 15:57
довідка укладений
11 жовтня 2019 15:52
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 14:49
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 14:44
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 14:35
дод.уг.4.pdf зміни до договору
16 травня 2019 14:33
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 13:56
2019-05-03-0005.pdf зміни до договору
03 травня 2019 13:42
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 11:25
2019-04-12-0005-1.pdf зміни до договору
12 квітня 2019 11:21
Електронний підпис укладений
11 квітня 2019 14:47
2019-04-11-0005-2.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 16:48
Календарний графік укладений
05 квітня 2019 16:45
Договірна ціна укладений
05 квітня 2019 16:45
Договір №0504/19 про закупівлю робіт укладений
05 квітня 2019 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягів фінансування строк виконання робіт продовжити до 31.12.2020 року
Номер договору про закупівлю: 0504/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 0504/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення місця виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 0504/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 0504/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.17 Договору "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" та доповнити п.4 Договору "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" пунктами 4.6., 4.7., 4.8.
Номер договору про закупівлю: 0504/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 0504/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.п.4.6 п.4 Договору, порядок здійснення оплати виклавши його у наступній редакції: Перед початком робіт Замовник може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на придбання матеріальних ресурсів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% на підставі рахунку-фактури згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти", та внести зміни до п.17 Договору "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН".
Номер договору про закупівлю: 0504/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 0504/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягів фінансування у 2019 році сторони погодилися викласти в первинній редакції Договір про закупіфвлю робіт №0504/19 від 05 квітня 2019 року:1.1.п.3.1. Договору: "Договірна ціна цього Договору визначена як тверда на підставі зведеного кошторисного розрахунку робіт по Об'єкту та згідно нормативів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 складає 10 153 000 грн 00 коп(десять мільйонів сто п'ятдесят три тисячі гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 1 692 166 грн 67 коп (один мільйон шістсот дев'яносто дві тисячі сто шістдесят шість гривень 67 копійок).; 1.2. п.14.1 Договору "Договір набирає чинності з моменту його підписання та діє до 24 грудня 2019 року"; Додатки до Договору:"Договірна ціна"і "Календарний графік виконання робіт" викласти у первинній редакції Договору про закупівлю робіт №0504/19 від 05 квітня 2019 року.3.Місцезнаходження та банківські реквізити сторін в частині Замовника доповнити р/р №35442155355298.Сума договору після внесення змін - 10 153 000 грн 00 коп(десять мільйонів сто п'ятдесят три тисячі гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 1 692 166 грн 67 коп (один мільйон шістсот дев'яносто дві тисячі сто шістдесят шість гривень 67 копійок).Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін -1
Номер договору про закупівлю: 0504/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 153 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 692 166,67 UAH)