Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

офісне устаткування та приладдя різне(папір, канцтовари)
Очікувана вартість
28 700,00 UAH
UA-2019-02-18-001610-a ef3215748fd64cc6b38efe458b84c6a7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Літвінова Тетяна Сергіївна

+380645240474 sdonec16m.lg@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21792459
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Шевченка, 9
Контактна особа: Літвінова Тетяна Сергіївна
+380645240474
sdonec16m.lg@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 18:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 18:46
Початок аукціону: 27 лютого 2019 12:34
Очікувана вартість: 28 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 шт
папір ксероксний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 ящик
папір перфорований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
маркер чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
скотч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 уп
скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 уп
скріпка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4000 шт
конверт немаркований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 18:42
kvalifikatsijni_kriterii_uchasnikiv.doc
18 лютого 2019 18:42
forma_nadannja_propozitsii2.doc
18 лютого 2019 18:42
договор .doc
18 лютого 2019 18:42
характеристика предмету2.doc
18 лютого 2019 18:42
оголошення канцтовари.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-001610-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:38350006
Дата подання: 04 березня 2019 17:36
У документах різна кількість необхідного товару.
У "характеристиках предмету 2.doc" ськобі-50 шт, в останніх документах-40шт.
Перша пропозиція прикріплена дійсно неправильне.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2019 14:31
До оголошення про проведення допорогової закупівлі від 18.02.19 додавалися дадатки №1 №2 №3 №4. Участники закупівлі під час участі у процедурі у складі документів подають додаток №4 "Пропозиція". ФОП Новак О.Б. додаток №4 "Пропозиція" подано відповідно умов вищевказаного додатку (найменування та кількість товару). ТОВ "Офіс маркет" подано додаток №4 "Пропозиція" який не відповідає умовам вищевказаного додатку (найменування та кількість товару).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-18-001610-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:38350006
Дата подання: 28 лютого 2019 18:23
Несправедлива оцінка учасника
Незрозумілий-у який момент кількість скоб в тендері збільшилася з 20 до 25 по 2 позиціям, але у ФОП Новака в пропозиції така сама кількість. Вимагаємо відмінити торги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2019 13:40
до оголошення про проведення допорогової закупівлі від 18.02.19 додавалися додатки №1 №2 №3 №4.Участники закупівлі під час участі у процедурі у складі документів подають додаток №4 "Пропозиція". ФОП Новак О.Б. додаток №4 "Пропозиція" подано відповідно умов вищевказаного додатку (найменування та кількість товару). ТОВ "Офіс маркет" подано додаток №4 "Пропозиція" який не відповідає умовам вищевказаного додатку (найменування та кількість товару )
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 26 241,48
UAH з ПДВ
24 497,88
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович 25 948,04
UAH з ПДВ
24 641,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 10:27
Пропозиція окончат.pdf
26 лютого 2019 16:50
Пропозиція.pdf
26 лютого 2019 16:15
Справка Альфа.pdf
26 лютого 2019 16:15
Наказ на призначення.pdf
26 лютого 2019 16:15
4-ОПП.pdf
26 лютого 2019 16:15
Статистика 2.pdf
26 лютого 2019 16:15
Статистика 1.pdf
26 лютого 2019 16:15
Статут 2018.pdf
26 лютого 2019 10:51
ПДВ.pdf
26 лютого 2019 10:51
Выписка 2.pdf
26 лютого 2019 10:51
Выписка 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"
#38350006
Відхилено 24 497,88
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 17:59
Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович
#1922012558
Переможець 24 641,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 14:49

Документи

28 лютого 2019 17:59
рішення

Документи

05 березня 2019 14:49
рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович
#1922012558
24 641,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 14:49
рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 16:58
Договір 30 укладений
13 березня 2019 15:40