Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
офісне устаткування та приладдя різне(папір, канцтовари)
Очікувана вартість
28 700,00 UAH
UA-2019-02-18-001610-a ● ef3215748fd64cc6b38efe458b84c6a7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Пенсійного фонду України в м.Сєвєродонецьку Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 21792459 |
Місцезнаходження: | 93404, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул.Шевченка, 9 |
Контактна особа: |
Літвінова Тетяна Сергіївна +380645240474 sdonec16m.lg@pfu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2019 18:46 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 18:46 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 28 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
235 шт
папір ксероксний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 ящик
папір перфорований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
маркер чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт
скотч
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 уп
скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 уп
скріпка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4000 шт
конверт немаркований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93404, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Шевченка,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 18:42 |
kvalifikatsijni_kriterii_uchasnikiv.doc |
18 лютого 2019 18:42 |
forma_nadannja_propozitsii2.doc |
18 лютого 2019 18:42 |
договор .doc |
18 лютого 2019 18:42 |
характеристика предмету2.doc |
18 лютого 2019 18:42 |
оголошення канцтовари.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-001610-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:38350006
Дата подання: 04 березня 2019 17:36
У документах різна кількість необхідного товару.
У "характеристиках предмету 2.doc" ськобі-50 шт, в останніх документах-40шт.
Перша пропозиція прикріплена дійсно неправильне.
Перша пропозиція прикріплена дійсно неправильне.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2019 14:31
До оголошення про проведення допорогової закупівлі від 18.02.19 додавалися дадатки №1 №2 №3 №4. Участники закупівлі під час участі у процедурі у складі документів подають додаток №4 "Пропозиція". ФОП Новак О.Б. додаток №4 "Пропозиція" подано відповідно умов вищевказаного додатку (найменування та кількість товару). ТОВ "Офіс маркет" подано додаток №4 "Пропозиція" який не відповідає умовам вищевказаного додатку (найменування та кількість товару).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-18-001610-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", Код ЄДРПОУ:38350006
Дата подання: 28 лютого 2019 18:23
Несправедлива оцінка учасника
Незрозумілий-у який момент кількість скоб в тендері збільшилася з 20 до 25 по 2 позиціям, але у ФОП Новака в пропозиції така сама кількість. Вимагаємо відмінити торги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2019 13:40
до оголошення про проведення допорогової закупівлі від 18.02.19 додавалися додатки №1 №2 №3 №4.Участники закупівлі під час участі у процедурі у складі документів подають додаток №4 "Пропозиція". ФОП Новак О.Б. додаток №4 "Пропозиція" подано відповідно умов вищевказаного додатку (найменування та кількість товару). ТОВ "Офіс маркет" подано додаток №4 "Пропозиція" який не відповідає умовам вищевказаного додатку (найменування та кількість товару )
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" #38350006 |
Відхилено |
24 497,88
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 17:59
|
Фізична особа-підприємець Новак Олександр Борисович #1922012558 |
Переможець |
24 641,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 14:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 16:58
|
Договір 30 | укладений |
13 березня 2019 15:40
|