Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя та офісні товари)
Очікувана вартість
68 000,00 UAH
UA-2019-02-18-001607-a ● a6c1ad224b9e406aa25579309119aba1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359115 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19 |
Контактна особа: |
Країнський Олег Ігорович 080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 18:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2019 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 12:47 |
Очікувана вартість: | 68 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя та офісні товари)
Обсяг закупівлі: 3 510 одиниці, в тому числі:
1.1.1. Папір офісний А4 «ZOOM» біл.98% 80г (500л) - 400 пачок (штук);
1.1.2. Папка-реєстратор А4, 75 мм «Delta» - 200 штук;
1.1.3. Папка для паперів картонна на зав’язках А4 - 600 штук;
1.1.4. Папка для паперів картонна швидкозшивач А4 - 600 штук;
1.1.5. Папка-конверт на блискавці А4 - 10 штук;
1.1.6. Папка на кнопці А4 кольорова - 10 штук;
1.1.7. Папка швидкозшивач А4 (пластик з прозорим верхнім листом) - 10 штук;
1.1.8. Ручка кулькова Delta DB2000 (синій колір) - 300 штук;
1.1.9. Коректор (рідина з пензликом) 20 мл «Buromax» - 50 штук;
1.1.10. Набір маркерів BUROMAX д/тексту (4 кольори) ВМ.8901-94 - 10 уп.;
1.1.11. Пластикові закладки з клейкою смужкою 5×25 шт., 45×12 мм «BUROMAX» ВМ.2302-98 - 10 штук;
1.1.12. Папір клейкий 76×76 мм (100л) «BUROMAX» пастель асорті
ВМ.2312-99 – 40 штук;
1.1.13. Книга канцелярська А4 192 л (тверда обкладинка) клітинка – 40 штук;
1.1.14. Книга обліку 96 л (картон. обкл.) клітинка - 40 штук;
1.1.15. Книга обліку 96 л (картон. обкл.) лінія - 40 штук;
1.1.16. Файли А4 ECONOMIX, 40 мкм, 100 шт. - 16 упаковок;
1.1.17. Скоби 24/6 (1000 шт.) «BUROMAX» - 60 штук;
1.1.18.Стержень кульковий (синій колір) 152 мм, Delta DBR2000-02 – 200 штук; 1.1.19. Ножиці офісні «BUROMAX» 18см (з резиновою вставкою) - 5 штук;
1.1.20. Гумка 648 - 40 штук;
1.1.21. Клей ПВА 50 мл супер ковпачок - 30 штук;
1.1.22. Точилка з контейнером - 20 штук;
1.1.23. Скріпки 25 мм (100 шт./уп.) - 100 штук;
1.1.24. Факс папір 210/21 – 100 рулонів
1.1.25. Степлер №24 (20л) - 10 штук;
1.1.26. Біндер 25 мм - 120 штук;
1.1.27. Біндер 32 мм - 120 штук;
1.1.28. Клей – олівець 25 г «Buromax» - 30 штук;
1.1.29. Олівець графітний (твердість – Н) м’який - 200 штук;
1.1.30. Лінійка 30см пластикова - 30 штук;
1.1.31. Скотч 12мм х 10м (прозорий) - 20 штук;
1.1.32. Антистеплер «BUROMAX» - 5 штук;
1.1.33. Блокнот на спірали Axent, А5, 48 л - 40 штук.
1.1.34. Діркопробивач 4030 (20л) метал. «BUROMAX» – 4 шт.
Поставка Товару здійснюється на склад Замовника (вул. Старонаводницька 12, м. Київ, 01015).
Постачальник повинен забезпечити поставку замовленого Товару Замовнику по кількості, номенклатурі та за ціною, що визначається в специфікації до укладеного Договору протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Замовника на поставку Товару.
Розгорнути
Згорнути
Обсяг закупівлі: 3 510 одиниці, в тому числі:
1.1.1. Папір офісний А4 «ZOOM» біл.98% 80г (500л) - 400 пачок (штук);
1.1.2. Папка-реєстратор А4, 75 мм «Delta» - 200 штук;
1.1.3. Папка для паперів картонна на зав’язках А4 - 600 штук;
1.1.4. Папка для паперів картонна швидкозшивач А4 - 600 штук;
1.1.5. Папка-конверт на блискавці А4 - 10 штук;
1.1.6. Папка на кнопці А4 кольорова - 10 штук;
1.1.7. Папка швидкозшивач А4 (пластик з прозорим верхнім листом) - 10 штук;
1.1.8. Ручка кулькова Delta DB2000 (синій колір) - 300 штук;
1.1.9. Коректор (рідина з пензликом) 20 мл «Buromax» - 50 штук;
1.1.10. Набір маркерів BUROMAX д/тексту (4 кольори) ВМ.8901-94 - 10 уп.;
1.1.11. Пластикові закладки з клейкою смужкою 5×25 шт., 45×12 мм «BUROMAX» ВМ.2302-98 - 10 штук;
1.1.12. Папір клейкий 76×76 мм (100л) «BUROMAX» пастель асорті
ВМ.2312-99 – 40 штук;
1.1.13. Книга канцелярська А4 192 л (тверда обкладинка) клітинка – 40 штук;
1.1.14. Книга обліку 96 л (картон. обкл.) клітинка - 40 штук;
1.1.15. Книга обліку 96 л (картон. обкл.) лінія - 40 штук;
1.1.16. Файли А4 ECONOMIX, 40 мкм, 100 шт. - 16 упаковок;
1.1.17. Скоби 24/6 (1000 шт.) «BUROMAX» - 60 штук;
1.1.18.Стержень кульковий (синій колір) 152 мм, Delta DBR2000-02 – 200 штук; 1.1.19. Ножиці офісні «BUROMAX» 18см (з резиновою вставкою) - 5 штук;
1.1.20. Гумка 648 - 40 штук;
1.1.21. Клей ПВА 50 мл супер ковпачок - 30 штук;
1.1.22. Точилка з контейнером - 20 штук;
1.1.23. Скріпки 25 мм (100 шт./уп.) - 100 штук;
1.1.24. Факс папір 210/21 – 100 рулонів
1.1.25. Степлер №24 (20л) - 10 штук;
1.1.26. Біндер 25 мм - 120 штук;
1.1.27. Біндер 32 мм - 120 штук;
1.1.28. Клей – олівець 25 г «Buromax» - 30 штук;
1.1.29. Олівець графітний (твердість – Н) м’який - 200 штук;
1.1.30. Лінійка 30см пластикова - 30 штук;
1.1.31. Скотч 12мм х 10м (прозорий) - 20 штук;
1.1.32. Антистеплер «BUROMAX» - 5 штук;
1.1.33. Блокнот на спірали Axent, А5, 48 л - 40 штук.
1.1.34. Діркопробивач 4030 (20л) метал. «BUROMAX» – 4 шт.
Поставка Товару здійснюється на склад Замовника (вул. Старонаводницька 12, м. Київ, 01015).
Постачальник повинен забезпечити поставку замовленого Товару Замовнику по кількості, номенклатурі та за ціною, що визначається в специфікації до укладеного Договору протягом 5-ти (п’яти) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Замовника на поставку Товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3510 Одиниця
канцелярське приладдя та офісні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Старонаводницька 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 18:36 |
Документація 2019 (канцелярське приладдя та офісні товари)..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2019 09:08
Дата відповіді: 20 лютого 2019 15:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги та еквіваленти товару по даній закупівлі не розглядаються.
2) До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ, ніяких обмежень не ставимо. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.
2) До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ, ніяких обмежень не ставимо. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" |
53 526,60
UAH з ПДВ
|
52 589,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КОМАРОВА НЕЛЯ СЕРГІЇВНА |
58 400,00
UAH з ПДВ
|
52 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГРИЛЮК ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" |
54 047,00
UAH з ПДВ
|
52 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
58 581,24
UAH з ПДВ
|
58 197,24
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ" #38703681 |
Переможець |
52 589,70
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №1607-Е 14.03.2019 ТОВ ВАШ АВТОГРАФ.pdf | укладений |
14 березня 2019 14:46
|