Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ" |
Код ЄДРПОУ: | 33620611 |
Місцезнаходження: | 84403, Україна , Донецька обл., місто Лиман, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 89 |
Контактна особа: |
Алєксєєва Ніна Федорівна +380500306585,+380954277164 33620611@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:26 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34430000-0: Велосипеди
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 13:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 13:43 |
Проект Договору.docx | |
18 лютого 2019 13:43 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-03-000036 ● 732f3643d8c148cdb0991f2603d47de3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2019 17:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 03.06.2019 № 39
м. Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 03.06.2019 № 39
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальний позашкільний навчальний заклад «Обласна спеціалізована дитячо – юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» UA-2019-02-18-001170-b 18.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-06 11:26:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності (ДК 021:2015: 34430000-0 — Велосипеди)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-18-001170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
1. Поясніть причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника внаслідок відсутності в його тендерної пропозиції, завантаженої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (07 березня 2019 17.00) документів, що підтверджують наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з наданням відповідної копії, що є умовою пункту 3 Додатку 1 Кваліфікаційні критерії тендерної документації Замовника (підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з наданням копій таких договорів учасником ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ завантажено 11.03.2019 - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-10 14:19:01
Пояснення на запит
Доброго дня! На Ваш запит надаємо пояснення щодо причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Цінова пропозиція учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ за результати проведеного аукціону, була визначена, як найбільш вигідна. Тендерним комітетом на етапі кваліфікації учасника було розглянуто надану учасником тендерну пропозицію. На момент оцінки тендерної пропозиції учасника, була надана вся необхідна документація відповідно до вимог тендерної документації Замовника. З технічних причин - збій в Інтернеті (даний збій наочно відображається в системі Prozorro, завантаження учасником документів здійснювались неодноразово). Учасник до закінчення строку подання пропозицій не надав копії виконання аналогічного договору, а завантажив лише довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору без надання копій таких договорів. Відсутні документи тендерної пропозиції учасник ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ завантажив - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Через нагальну потребу в закупівлі товару велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності (необхідних для навчально-тренувального процесу спортсменів школи та прийняття участі у Відкритому Чемпіонаті України з велоспорту на шосе) та беручи до уваги, що основні принципи закупівлі, в частині ефективного, економічного використання бюджетних коштів були дотримані, тендерним комітетом закладу було прийнято рішення віднести таке порушення до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Рішення ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету (Протокол №14 від 12.03.2019 року (додається)).
З повагою, тендерний комітет КПНЗ ОСДЮСШОР з велосипедного спорту.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-21 10:32:40
Звернення за роз'ясненням висновку
Доброго дня!
Згідно Вашого висновку отриманого через електронну систему закупівель 20.06.2019 року та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, звертаємось до Вас за уточненням висновку та зобов’язань визначених у висновку.
Попередньо, 10.06.2019 р. ми надавали пояснення через електронну систему закупівель щодо причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО В.Л. як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Учасник до закінчення строку подання пропозицій не надав копії виконання аналогічного договору, а завантажив лише довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору без надання копій таких договорів. Відсутні документи тендерної пропозиції учасник ФОП ЗУБЕНКО В.Л. завантажив - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Через нагальну потребу в закупівлі товару «Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності» (необхідних для навчально-тренувального процесу спортсменів школи та прийняття участі у Відкритому Чемпіонаті України з велоспорту на шосе) та беручи до уваги, що основні принципи закупівлі, в частині ефективного, економічного використання бюджетних коштів були дотримані, тендерним комітетом закладу було прийнято рішення віднести таке порушення до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Рішення ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету (Протокол №14 від 12.03.2019 року (додається)).
На теперішній час, думка тендерного комітету залишається такою ж, ми віднесли дане порушення до формальних (несуттєвих) помилок та таких, що не впливають на зміст пропозиції.
Додатково надаємо пояснення, що відповідно до тендерної документації по даній закупівлі (надалі ТД) розділ 5 пункт 3, де зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо Учасник допустив формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Надалі в ТД надаються приклади помилок, які належать до формальних (несуттєвих). Даного порушення в переліку прикладів не має, але взявши до уваги, зазначене в ТД, що Замовник не зобов’язаний приймати тендерну пропозицію, що містить інші помилки, аніж ті, що названо вище, значення, «Замовник не зобов’язаний приймати тендерну пропозицію, що містить інші помилки», за рішенням тендерного комітету, було розтлумачено, як, Замовник не зобов’язаний, але може прийняти тендерну пропозицію Учасника ФОП Зубенко В.Л., як таку що містить «інші помилки» та віднести дане порушення до формальної (несуттєвої) помилки.
Згідно Вашого висновку про наявність порушення, Ви зобов’язуєте здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, коми технічно не можливо будь що здійснювати в даній закупівлі, так як вона знаходиться в статусі «Завершена».
Беручи до уваги, що товар отриманий згідно договору, введений в експлуатацію та знаходиться на балансі нашого закладу (учні школи вже неодноразово використовували велосипеди, які є предметом закупівлі), звертаємось до Вас з проханням, будь ласка, надайте нам роз’яснення, чіткий алгоритм дій щодо усунення такого порушення, коли він технічно не є можливим згідно регламенту роботи самої системи «Прозоро» та функціональних майданчиків.
З повагою, тендерний комітет КПНЗ ОСДЮСШОР з велосипедного спорту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ #2556210572 |
Переможець |
375 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 11:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 12:10
|
Укладений Договір №1619.PDF | укладений |
26 березня 2019 12:08
|