Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-02-18-001170-b b2b8fdaf3057471c8dd5a6721b824759
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алєксєєва Ніна Федорівна

+380500306585
+380954277164
33620611@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ВЕЛОСИПЕДНОГО СПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 33620611
Місцезнаходження: 84403, Україна , Донецька обл., місто Лиман, ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 89
Контактна особа: Алєксєєва Ніна Федорівна
+380500306585,+380954277164
33620611@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 17:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 12:26
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34430000-0: Велосипеди


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84403, Україна, Донецька область, м. Лиман, вул.Петропавлівська, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2019
ДК 021:2015: 34430000-0 — Велосипеди

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 13:43
Проект Договору.docx
18 лютого 2019 13:43
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000036 ● 732f3643d8c148cdb0991f2603d47de3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 03.06.2019 № 39
м. Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 03.06.2019 № 39

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальний позашкільний навчальний заклад «Обласна спеціалізована дитячо – юнацька спортивна школа олімпійського резерву з велосипедного спорту» UA-2019-02-18-001170-b 18.02.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-06 11:26:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності (ДК 021:2015: 34430000-0 — Велосипеди)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-18-001170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.

1. Поясніть причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника внаслідок відсутності в його тендерної пропозиції, завантаженої до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (07 березня 2019 17.00) документів, що підтверджують наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з наданням відповідної копії, що є умовою пункту 3 Додатку 1 Кваліфікаційні критерії тендерної документації Замовника (підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з наданням копій таких договорів учасником ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ завантажено 11.03.2019 - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-10 14:19:01

Пояснення на запит

Доброго дня! На Ваш запит надаємо пояснення щодо причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Цінова пропозиція учасника ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ за результати проведеного аукціону, була визначена, як найбільш вигідна. Тендерним комітетом на етапі кваліфікації учасника було розглянуто надану учасником тендерну пропозицію. На момент оцінки тендерної пропозиції учасника, була надана вся необхідна документація відповідно до вимог тендерної документації Замовника. З технічних причин - збій в Інтернеті (даний збій наочно відображається в системі Prozorro, завантаження учасником документів здійснювались неодноразово). Учасник до закінчення строку подання пропозицій не надав копії виконання аналогічного договору, а завантажив лише довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору без надання копій таких договорів. Відсутні документи тендерної пропозиції учасник ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ завантажив - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Через нагальну потребу в закупівлі товару велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності (необхідних для навчально-тренувального процесу спортсменів школи та прийняття участі у Відкритому Чемпіонаті України з велоспорту на шосе) та беручи до уваги, що основні принципи закупівлі, в частині ефективного, економічного використання бюджетних коштів були дотримані, тендерним комітетом закладу було прийнято рішення віднести таке порушення до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Рішення ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету (Протокол №14 від 12.03.2019 року (додається)).

З повагою, тендерний комітет КПНЗ ОСДЮСШОР з велосипедного спорту.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-21 10:32:40

Звернення за роз'ясненням висновку

Доброго дня!
Згідно Вашого висновку отриманого через електронну систему закупівель 20.06.2019 року та зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, звертаємось до Вас за уточненням висновку та зобов’язань визначених у висновку.
Попередньо, 10.06.2019 р. ми надавали пояснення через електронну систему закупівель щодо причини не відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ЗУБЕНКО В.Л. як такої, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Учасник до закінчення строку подання пропозицій не надав копії виконання аналогічного договору, а завантажив лише довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору без надання копій таких договорів. Відсутні документи тендерної пропозиції учасник ФОП ЗУБЕНКО В.Л. завантажив - після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Через нагальну потребу в закупівлі товару «Велосипеди шосе з електронним перемиканням та системою вимірювання потужності» (необхідних для навчально-тренувального процесу спортсменів школи та прийняття участі у Відкритому Чемпіонаті України з велоспорту на шосе) та беручи до уваги, що основні принципи закупівлі, в частині ефективного, економічного використання бюджетних коштів були дотримані, тендерним комітетом закладу було прийнято рішення віднести таке порушення до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Рішення ухвалено колегіально на засіданні тендерного комітету (Протокол №14 від 12.03.2019 року (додається)).
На теперішній час, думка тендерного комітету залишається такою ж, ми віднесли дане порушення до формальних (несуттєвих) помилок та таких, що не впливають на зміст пропозиції.
Додатково надаємо пояснення, що відповідно до тендерної документації по даній закупівлі (надалі ТД) розділ 5 пункт 3, де зазначено, що Замовник не відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо Учасник допустив формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Надалі в ТД надаються приклади помилок, які належать до формальних (несуттєвих). Даного порушення в переліку прикладів не має, але взявши до уваги, зазначене в ТД, що Замовник не зобов’язаний приймати тендерну пропозицію, що містить інші помилки, аніж ті, що названо вище, значення, «Замовник не зобов’язаний приймати тендерну пропозицію, що містить інші помилки», за рішенням тендерного комітету, було розтлумачено, як, Замовник не зобов’язаний, але може прийняти тендерну пропозицію Учасника ФОП Зубенко В.Л., як таку що містить «інші помилки» та віднести дане порушення до формальної (несуттєвої) помилки.
Згідно Вашого висновку про наявність порушення, Ви зобов’язуєте здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, коми технічно не можливо будь що здійснювати в даній закупівлі, так як вона знаходиться в статусі «Завершена».
Беручи до уваги, що товар отриманий згідно договору, введений в експлуатацію та знаходиться на балансі нашого закладу (учні школи вже неодноразово використовували велосипеди, які є предметом закупівлі), звертаємось до Вас з проханням, будь ласка, надайте нам роз’яснення, чіткий алгоритм дій щодо усунення такого порушення, коли він технічно не є можливим згідно регламенту роботи самої системи «Прозоро» та функціональних майданчиків.
З повагою, тендерний комітет КПНЗ ОСДЮСШОР з велосипедного спорту.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ 399 800,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПРОШКІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 399 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2019 09:46
Довідка ДПІ.pdf
11 березня 2019 14:37
аналогічні договіри.PDF
11 березня 2019 14:37
Свідоцтво.PDF
11 березня 2019 14:04
проект договору 1.pdf
11 березня 2019 14:04
лист пропозиція 1.pdf
11 березня 2019 13:12
проект договору 1.pdf
11 березня 2019 13:12
лист пропозиція 1.pdf
06 березня 2019 13:50
довідка МВС.pdf
05 березня 2019 16:09
проект договору.pdf
04 березня 2019 19:14
паспорт.pdf
04 березня 2019 19:13
тех. храктеристики.pdf
04 березня 2019 19:13
лист пропозиція.pdf
04 березня 2019 19:13
материально тех.база.pdf
04 березня 2019 19:13
захіст довкілля.pdf
04 березня 2019 19:12
опис документів.pdf
04 березня 2019 19:12
загальні відомості.pdf
04 березня 2019 19:12
лист уповноваження.pdf
04 березня 2019 19:12
Довідка сертифікація.pdf
04 березня 2019 19:11
лист згода.pdf
04 березня 2019 19:08
лист пропозиція.pdf
04 березня 2019 19:08
загальні відомості.pdf
04 березня 2019 19:08
лист згода.pdf
04 березня 2019 19:08
Довідка сертифікація.pdf
04 березня 2019 19:08
материально тех.база.pdf
04 березня 2019 19:08
опис документів.pdf
04 березня 2019 19:08
лист уповноваження.pdf
04 березня 2019 19:08
захіст довкілля.pdf
04 березня 2019 18:19
Електронний підпис
19 лютого 2019 15:04
витяг ЄДР 2019.pdf
19 лютого 2019 15:04
Витяг Єдиний податок.PDF
19 лютого 2019 15:04
ІПН.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 18:03
Свідоцтво 1.PDF
04 березня 2019 18:03
Паспорт 2.PDF
04 березня 2019 18:03
Паспорт 3.PDF
04 березня 2019 18:03
единый податок.PDF
04 березня 2019 18:03
Паспорт 1.PDF
04 березня 2019 18:03
Свідоцтво 2.PDF
04 березня 2019 18:03
Витяг.pdf
04 березня 2019 18:03
ІПН.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ

ФОП ПРОШКІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ
#2556210572
Переможець 375 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 11:09

Документи

12 березня 2019 11:09
Електронний підпис
12 березня 2019 11:08
протокол розгляду.PDF
11 березня 2019 12:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЗУБЕНКО ВЛАДИСЛАВ ЛЬВОВИЧ
#2556210572
375 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 11:09
Електронний підпис
12 березня 2019 11:08
протокол розгляду.PDF
11 березня 2019 12:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:44
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 12:10
Укладений Договір №1619.PDF укладений
26 березня 2019 12:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 375 000,00
UAH з ПДВ