Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03296202 |
Місцезнаходження: | 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, 72 |
Контактна особа: |
Нінель Гончарова +380567241601 tender.dcrb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 12:22 |
Очікувана вартість: | 262 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 310,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 13:23 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-19-000010 ● 70258f8164be4521ab17769724ee406d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 квітня 2019 16:21 |
19.04.2019 № 78
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника В.ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.04.2019 № 78
Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2019-02-18-001089-b 18.02.2019
Комунальний заклад "Дніпропетровська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-06 15:35:25
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (ID:) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-18-001089-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому не було відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ОКП «Фармація» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме учасником надано копію окремих сторінок паспорта особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а не в повному обсязі, як цього вимагає замовник у тендерній документації?
2. Чому закупівля оголошена до оприлюднення річного плану або змін до нього та коли затверджено річний план щодо закупівлі фармацевтичної продукції на суму 262100,00 грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-08 14:08:42
Пояснення на запит Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 06 травня 2019р.
відповідь на запит Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) в прикріпленому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-08 16:05:42
про надання пояснення
надано відповідь не на всі задані питання, повторно постала потреба в отриманні пояснення з питання, на яке не надано відповідь: коли затверджено річний план щодо закупівлі фармацевтичної продукції на суму 262100,00 грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-14 11:32:04
Пояснення на питання східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) коли затверджено річний план щодо закупівлі фармацевтичної продукції.
Протокол щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт та послуг на 2019 рік затверджено на засідання тендерного комітету 18.02.2019 року (сканований варіант Протоколу прикріплено в окремому файлі)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" |
261 515,00
UAH з ПДВ
|
261 515,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" |
262 100,00
UAH з ПДВ
|
262 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" #01976358 |
Переможець |
261 515,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 09:40
|
Дод. угода до дог. №40.349-М.PDF | зміни до договору |
02 січня 2020 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2019 12:16
|
Дод. угода до дог. №40.349-М.PDF | зміни до договору |
11 грудня 2019 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 10:14
|
Договір № 40.349-М.PDF | укладений |
22 березня 2019 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ст. 36 п. 4.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами та доповненнями, а саме: зменшення об’єму закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, вирішено Зменшити суму договору на 72796,50грн., у т.ч. ПДВ 4762,39грн. |
Номер договору про закупівлю: | 40/349-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 до Дог. №40/349-М від 22.03.2019р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 40/349-М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |