Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - Фармацевтична продукція (наркотичні та психотропні засоби)
Очікувана вартість
262 100,00 UAH
UA-2019-02-18-001089-b b44a4d432d7f45cc9ec92383dbd15024
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нінель Гончарова

+380567241601 tender.dcrb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03296202
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Василя Сухомлинського, 72
Контактна особа: Нінель Гончарова
+380567241601
tender.dcrb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 14:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 12:22
Очікувана вартість: 262 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 310,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 упаковка
Кетамін амп. 50мг/мл 2мл №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
50 ампула
Морфіну гідрохлорид р-н д/ін 1% 1мл/амп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
15 упаковка
Натрію оксибутират р-н д/ін 20% 10мл/амп №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium oxybate
1500 ампула
Сибазон р-н д/ін 5мг/мл 2мл амп.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
1700 ампула
Фентаніл р-н д/ін 0,05мг/мл 2мл/амп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Холодильна, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 13:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-19-000010 ● 70258f8164be4521ab17769724ee406d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2019 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

19.04.2019 № 78

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника В.ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.04.2019 № 78

Витяг з Переліку
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2019-02-18-001089-b 18.02.2019
Комунальний заклад "Дніпропетровська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-06 15:35:25

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (ID:) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-18-001089-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Чому не було відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ОКП «Фармація» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме учасником надано копію окремих сторінок паспорта особи, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, а не в повному обсязі, як цього вимагає замовник у тендерній документації?
2. Чому закупівля оголошена до оприлюднення річного плану або змін до нього та коли затверджено річний план щодо закупівлі фармацевтичної продукції на суму 262100,00 грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-08 14:08:42

Пояснення на запит Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) від 06 травня 2019р.

відповідь на запит Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) в прикріпленому файлі

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-08 16:05:42

про надання пояснення

надано відповідь не на всі задані питання, повторно постала потреба в отриманні пояснення з питання, на яке не надано відповідь: коли затверджено річний план щодо закупівлі фармацевтичної продукції на суму 262100,00 грн?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-14 11:32:04

Пояснення на питання східного офісу Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) коли затверджено річний план щодо закупівлі фармацевтичної продукції.

Протокол щодо організації проведення закупівлі товарів, робіт та послуг на 2019 рік затверджено на засідання тендерного комітету 18.02.2019 року (сканований варіант Протоколу прикріплено в окремому файлі)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" 261 515,00
UAH з ПДВ
261 515,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ" 262 100,00
UAH з ПДВ
262 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 10:04
Документи переможця.pdf
06 березня 2019 11:10
Технічна частина.pdf
06 березня 2019 11:10
аналогічні договори .pdf
06 березня 2019 11:10
Комерційна частина-2.pdf
06 березня 2019 11:10
Комерційна частина.pdf
06 березня 2019 11:10
Паспорт, ІНН.pdf
06 березня 2019 11:10
Статут.pdf
06 березня 2019 11:10
Комерційна частина-1.pdf
06 березня 2019 11:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 13:31
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"

ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ ФАРМАЦЕВТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОРОВ'Я НАРОДУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
Переможець 261 515,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
261 515,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:41
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 09:40
Дод. угода до дог. №40.349-М.PDF зміни до договору
02 січня 2020 15:40
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 12:16
Дод. угода до дог. №40.349-М.PDF зміни до договору
11 грудня 2019 12:15
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 10:14
Договір № 40.349-М.PDF укладений
22 березня 2019 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст. 36 п. 4.1 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами та доповненнями, а саме: зменшення об’єму закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, вирішено Зменшити суму договору на 72796,50грн., у т.ч. ПДВ 4762,39грн.
Номер договору про закупівлю: 40/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до Дог. №40/349-М від 22.03.2019р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 40/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 188 718,50
UAH (в тому числі ПДВ 12 346,07 UAH)