Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000942-b ● 43d5d26f0607438dbe2dac0f7cacbbd2
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37397200 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А |
Контактна особа: |
Щербина Світлана Володимирівна +380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 12:44 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 12:44 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 11:50 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 уп
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 12:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 12:40 |
ПРОЕКТ Договору.docx | |
18 лютого 2019 12:40 |
Додаток 2.PDF | |
18 лютого 2019 12:40 |
Додаток 1.PDF | |
18 лютого 2019 12:40 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2019 09:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000942-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 24 лютого 2019 19:47
Вимога щодо розгляду питання про дискваліфікацію учасника, якого визнано переможцем в електронній закупівлі UA-2019-02-18-000942-b
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
ecoprom_s@ukr.net
+380968574193
До Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, Код ЄДРПОУ: 37397200, Адреса: 02152, Україна, Київська область, місто Київ, Курнатовського 7-А
Вимога щодо розгляду питання про дискваліфікацію учасника, якого визнано переможцем в електронній закупівлі UA-2019-02-18-000942-b
Пропозиція ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не відповідає умовам закупівлі, оскільки замовником чітко визначені умови щодо участі в електронній закупівлі, проте ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не було дотримано вимого замовника. А саме:
1) ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не подала контактну інформацію (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
2) ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не подала лист про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету;
3) ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не подала копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Як висновок, пропозиція учасника ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не відповідає вимогам замовника. А, оскільки Порядок здійснення допорогових закупівель, що затверджений Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 регламентує, що: 6.8. Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. 6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. 10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону; а п. 9.2 Порядку регламентує, що «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору» - зазначаємо, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі, то є всі аргументовані і законні підстави розглядати питання про дискваліфікацію учасника ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна".
Просимо, враховуючи викладене, невиконання ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" вимог замовника і порушення Порядку здійснення допорогових закупівель - переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця даної електронної закупівлі та розглянути питання щодо дискваліфікації ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна".
Директор ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
Розгорнути
Згорнути
Іван Кисіль
ecoprom_s@ukr.net
+380968574193
До Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, Код ЄДРПОУ: 37397200, Адреса: 02152, Україна, Київська область, місто Київ, Курнатовського 7-А
Вимога щодо розгляду питання про дискваліфікацію учасника, якого визнано переможцем в електронній закупівлі UA-2019-02-18-000942-b
Пропозиція ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не відповідає умовам закупівлі, оскільки замовником чітко визначені умови щодо участі в електронній закупівлі, проте ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не було дотримано вимого замовника. А саме:
1) ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не подала контактну інформацію (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон);
2) ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не подала лист про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету;
3) ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не подала копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців.
Як висновок, пропозиція учасника ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" не відповідає вимогам замовника. А, оскільки Порядок здійснення допорогових закупівель, що затверджений Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (ДП "Прозорро") від 13.04.2016 р. № 35 регламентує, що: 6.8. Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. 6.10. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. 10.1. Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону; а п. 9.2 Порядку регламентує, що «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору» - зазначаємо, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі, то є всі аргументовані і законні підстави розглядати питання про дискваліфікацію учасника ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна".
Просимо, враховуючи викладене, невиконання ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" вимог замовника і порушення Порядку здійснення допорогових закупівель - переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця даної електронної закупівлі та розглянути питання щодо дискваліфікації ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна".
Директор ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 лютого 2019 12:37
Відмовити учаснику електронних торгів щодо закупівлі паперу офісного формату А4 ТОВ «ЕКОПРОМ СІСТЕМ» у задоволенні поданої скарги та залишити рішення тендерного комітету Управління про визначення переможцем електронних торгів ФОП «Гуменюк Світлани Борисівни» та намір укласти з нею договір про закупівлю, викладене в Протоколі № 16 засідання тендерного комітету Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 22.02.2019 р.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" #2403203169 |
Переможець |
8 520,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 15:27
|
Договір про закупівлю | укладений |
06 березня 2019 15:25
|