Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина охолоджена 1 категорії, пів туші.
Очікувана вартість
664 240,50 UAH
UA-2019-02-18-000904-b fd81aedb05404e93a23600238f6599f4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соловйова

+3807705768 cznpd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я І МОНІТОРИНГУ НАРКОТИКІВ ТА АЛКОГОЛЮ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 34476174
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Ірина Соловйова
+3807705768
cznpd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 23:59
Початок аукціону: 06 березня 2019 11:45
Очікувана вартість: 664 240,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5325 кілограм
Яловичина охолоджена 1 категорії, пів туші.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2019 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2019 18:33
протокол 11.PDF
26 лютого 2019 18:33
ТД - яловичина.pdf
26 лютого 2019 18:33
2._Перелік_ змін_що_вносяться_ до_ТД_мясо.doc
18 лютого 2019 12:29
Тендерна документація (яловичина охолоджена 1 категорії, півтуші).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги ТД
Дата подання: 21 лютого 2019 12:32
Дата відповіді: 26 лютого 2019 18:32
Доброго дня!. Відповідно до п.5 тендерної документації, від Учасників на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, вимагається надання в складі тендерної пропозиції копії договору за 2017 або 2018 рік на поставку яловичини охолодженої 1 категорії, пів туші за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо та оригінал відгуку від замовника, щодо виконання наданого договору, обов’язково за підписом керівника організації замовника. Просимо привести вимогу до учасників щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у відповідність до чинного законодавства України, з огляду на наступне. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) чітко визначено кваліфікаційний критерій: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто, Закон не обмежує цей досвід конкретними роками чи конкретною назвою товару. Тому, встановлення в тендерній документації вимоги, що аналогічний договір повинен бути за 2017 або 2018 рік є дискримінаційною вимогою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону і звужує потенційне коло учасників. Також, дискримінаційною є вимога щодо конкретної назви товару в аналогічному договорі, як було зазначено в тендерній документації: «…..на поставку яловичини охолодженої 1 категорії, пів туші ….» Під час проведення публічних закупівель, Замовники визначають предмет закупівлі керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3816-06 (далі – роз’яснення). Відповідно до змісту цього роз’яснення, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Ця «конкретна назва товару чи послуги», що зазначається Замовником в дужках, може бути різноманітною для одного і того ж товару. Саме тому, встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Учасників. Буде доречним встановити кваліфікаційну вимогу до Учасників надати копію аналогічного договору на постачання товару за кодом ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо, без конкретизації цього товару. Додатково, вважаємо за необхідне зазначити щодо Вашої вимоги надати оригінал відгуку від замовника, щодо виконання наданого договору, обов’язково за підписом керівника організації замовника. Деякі керівники Замовників уповноважують підписувати відгуки – голову тендерного комітету з огляду на те, що саме ця людина обізнана більше з приводу належного виконання Постачальником договору, за результатом проведеного аукціону. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та викласти вимогу щодо кваліфікаційного критерію до учасників відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до п. 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», Вами зазначається, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Натомість, в Додатку № 1 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція», Вами зазначається, що тендерна пропозиція дійсна протягом 120 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій. Ці дві вищезазначені вимоги суперечать одна одній, вони повинні мати однакове значення строку та початок його обліку. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та зазначити строк дії тендерної пропозиції (та початок його обліку) однаковим в п. 4 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та в Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, від Учасників на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної вимоги, вимагається надання: «1) листа у довільній формі про підтвердження наявності виробничих потужностей, складських приміщень, автотранспортних засобів – далі «потужності», які пристосовані для виробництва (зберігання), транспортування предмета закупівлі; 2) документу, що посвідчує право власності або користування (розпорядження) потужностями» Вважаємо вищезазначені вимоги дискримінаційними, такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону і звужують потенційне коло учасників з огляду на наступне. Щодо надання «1) листа у довільній формі про підтвердження наявності виробничих потужностей, складських приміщень, автотранспортних засобів – далі «потужності», які пристосовані для виробництва (зберігання), транспортування предмета закупівлі». Звертаємо Вашу увагу на те, що не кожен Учасник повинен бути виробником товару та мати виробничі потужності чи складські приміщення. Більшість суб’єктів господарювання в Україні не є виробниками продукції, а є посередниками між виробником та кінцевим споживачем. При цьому, контракти на закупівлю товару між виробником та учасником в багатьох випадках містять в собі примітку, що продукція, яка закуповується учасником зберігається у складських приміщеннях виробника. З огляду на це, не всі Учасники мають змогу виконати цю вимогу, а тому, просимо внести зміни до цього пункту. Щодо надання «2) документу, що посвідчує право власності або користування (розпорядження) потужностями». З огляду на зміни, що потрібно внести до попереднього пункту, вважаємо за потрібне викласти цей пункт. Відповідно до пп. 2 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, учасники повинні надати протоколи випробування зразків продукції харчування на відповідність його ДСТУ, виданий відповідною акредитованою лабораторією. Просимо виключити цю вимогу з тендерної документації з огляду на те, що від Учасників вимагається надання у складі тендерної пропозиції копії посвідчення або копії декларації виробника про якість. Ці документи оформлюються на підставі протоколів випробувань і свідчать про одне й теж саме – якість продукції та її відповідність певному нормативному документу. З огляду на це, вимагати від Учасників надання протоколів випробувань зразків продукції харчування на відповідність його ДСТУ, виданий відповідною акредитованою лабораторією – не має потреби. Відповідно до пп. 6 п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасники при поставці товару повинен надати копії супровідних документів, одним із таких документів зазначено «висновок Державної санітарно – епідеміологічної служби». Повідомляємо, що такого органу, як «Державна санітарно – епідеміологічна служба» - не існує, а тому, надати жодних висновків, виданих цим органом – не має можливості. Просимо виключити цей документ з пункту. Відповідно до Розділу 2 та п.4.2 проекту Договору (Додаток № 3 до тендерної документації), при поставці товару Учасник повинен надати сертифікат якості товару. Наступним, вважаємо за необхідне, повідомити, що з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. З огляду на це, надати сертифікати якості на товар взагалі не буде можливості. Просимо виключити з Розділу 2 та п.4.2 проекту договору слова «сертифікат якості товару». Відповідно до п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, від Учасників вимагається подання: «….- перелік інших необхідних документів для учасника встановлених замовником згідно додатка № 2». За текстом цього пункту не зрозуміло що саме вимагається від Учасників. Просто надати перелік документів за підписом Учасника? Чи підготувати документи за переліком, який викладений в Додатку № 2 і надати їх Замовнику? Просимо надати з цього приводу роз’яснення та, за потреби, внести зміни до тендерної документації. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до норм чинного законодавства України. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до наданих питань в вашому зверненні, повідомляємо,що тендерним комітетом розглянути всі зауваження та внесіні відповідні зміни в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ " 414 125,25
UAH з ПДВ
343 409,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОЛЕСОГРУП 484 042,50
UAH з ПДВ
343 462,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бахтіна Світлана Григорівна 532 500,00
UAH з ПДВ
479 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 16:10
Електронний підпис
13 березня 2019 16:00
Довідка з податкової.PDF
13 березня 2019 16:00
Довідка з МВС.PDF
13 березня 2019 15:59
Довідка корупція.PDF
06 березня 2019 13:55
Електронний підпис
05 березня 2019 16:34
Електронний підпис
05 березня 2019 16:33
Пояснення щодо ліцензії.PDF
05 березня 2019 16:33
Копія Витягу з ЄДР.PDF
05 березня 2019 16:33
Копія паспорту.PDF
05 березня 2019 16:33
Декларація виробника.PDF
05 березня 2019 16:33
Проект договору.PDF
05 березня 2019 16:33
Тендерна пропозиція.PDF
05 березня 2019 16:33
Довідка ст. 17.PDF
05 березня 2019 16:33
Довідка мат. база.PDF
05 березня 2019 16:33
Відгук.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 17:22
IMG_1336.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1335.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1334.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1343.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1333.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1342.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1332.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1352.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1331.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1330.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1351.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1350.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1349.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1348.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1347.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1346.JPG
05 березня 2019 17:22
IMG_1345.JPG

Публічні документи

05 березня 2019 21:29
якісні.pdf
05 березня 2019 21:29
технічні.docx.pdf
05 березня 2019 21:29
тендерна пропозиція.docx.pdf
05 березня 2019 21:29
ст. 17.docx.pdf
05 березня 2019 21:29
Санобробка.pdf
05 березня 2019 21:29
пРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 березня 2019 21:29
пояснення дозвіл.docx.pdf
05 березня 2019 21:29
Паспорт код.pdf
05 березня 2019 21:29
Мед книжка Жибуль.pdf
05 березня 2019 21:29
захист довкілля.docx.pdf
05 березня 2019 21:29
Договор Г-13.pdf
05 березня 2019 21:29
Договор 17-в.pdf
05 березня 2019 21:29
Довідка МТБ.docx.pdf
05 березня 2019 21:29
Відгук Г-13.pdf
05 березня 2019 21:29
Витяг з ЕДР.pdf
05 березня 2019 21:29
Витяг ЕП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ "

ТОВ КОЛЕСОГРУП

ФОП Бахтіна Світлана Григорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ "
#2155600190
Переможець 343 409,25
UAH з ПДВ
13 березня 2019 14:19

Документи

13 березня 2019 14:19
Електронний підпис
13 березня 2019 14:17
протокол 33.PDF
06 березня 2019 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СИЧОВ ІГОР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ "
#2155600190
343 409,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 14:19
Електронний підпис
13 березня 2019 14:17
протокол 33.PDF
06 березня 2019 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2020 16:56
Протокол щодо виконання договорів .PDF зміни до договору
03 квітня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 11:06
дод 3 дог 13 яловичина.pdf зміни до договору
27 січня 2020 11:06
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 17:14
дод 2 дог 13.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 17:13
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 16:15
Дот угода до дог 13.pdf зміни до договору
10 червня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 17:39
договір № 13.pdf укладений
25 березня 2019 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): закупівля до 20% від суми договору, укладеного в попередньому році та затвердження цих видатків у кошторисі
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пролонгація на 20%
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 412 069,49
UAH з ПДВ