Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель)
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000885-b 76eb788b45624f509ff0386f3bfda855
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Соклакова

+380967428389 soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 06 березня 2019 14:56
Очікувана вартість: 145 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

субвенція з державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49021, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО «СЗШ № 56», вул. Скрябіна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-000885-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН", Код ЄДРПОУ:41253974
Дата подання: 11 березня 2019 12:39
Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Інтер Системс" вимогам тендерної документації Замовника
Цим Товариство з обмеженою відповідальністю «Едпро Дистрибюшн», як учасник відкритих торгів з предметом закупівлі ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель), яку проводить Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради, детально ознайомившись з поданою на торги тендерною пропозицією ТОВ «Інтер Системс» (надалі - учасник), повідомляє, що тендерна пропозиція (надалі – ТП) даного учасника не відповідає умовам тендерної документації (надалі - ТД), що є підставою для відхилення ТП учасника. Невідповідність поданої ТП учасника вимогам ТД полягає в наступному:

1. Відповідно до Додатку 3 до ТД учасник у складі ТП повинен надати сертифікати відповідності (якості) / декларації про відповідність на кожний вид товару (якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України).

У складі ТП ТОВ «Інтер Системс» не надано жодного сертифікату, що підтверджує якість запропонованого ним товару. Натомість, учасником надається Лист-повідомлення про необов’язкову сертифікацію Вих №220 від 19.02.2019р., де учасник посилаючись на наказ ДП «УкрНДНЦ» від 29 грудня 2017 року №500 «Про скасування національних нормативних документів» зазначає, що з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації та органи сертифікації не сертифікують продукцію.

Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності (в тому числі призначений орган чи визнана незалежна організація) залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом.

Відповідно до статті 28. ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність.

Згідно з п.7,8 Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 «Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання» виробники під час введення електрообладнання в обіг забезпечують, щоб воно було спроектоване та виготовлене відповідно до цілей, пов’язаних з безпечністю. Виробники складають технічну документацію, та проводять процедуру оцінки відповідності, або забезпечують її проведення.

Згідно з п.13 Постанови КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1077 «Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання» виробники складають технічну документацію, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, або забезпечують її проведення. Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам.

Отже, беручи до уваги законодавчі норми наведені вище, повідомляємо, що декларування низьковольтного електричного обладнання та апаратури на електромагнітну сумісність обладнання є обов’язком виробника/імпортера/розповсюджувача.

Таким чином, ТОВ «Інтер Системс» не подав у складі своєї ТП необхідні документи, що засвідчують відповідність запропонованого обладнання та, які є обов’язковими у відповідності до законодавства України та, відповідно, ТД Замовника.

2. Відповідно до п.1 Розділу 3 ТД кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку №4. Для перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про виробника та модель запропонованого товару.

У складі ТП ТОВ «Інтер Системс» надано Документ Вих №247 від 19.02.2019 року, де учасником пропонується Інтерактивна панель Intech TS-65 LED Interactive Flat Panel.

У відповідності до ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» нами здійснено пошук запропонованого товару на сайті учасника за посиланням (http://inter-systems.com.ua/support/katalogi.php) та виявлено, що технічні характеристики запропонованих на сайті інтерактивних панелей Intech TS-65 LED Interactive Flat Panel не відповідають тим, що зазначені учасником у ТП (в частині кількості дотиків) (Документ Вих №247 від 19.02.2019 року).

3. Відповідно до п.4 Розділу 5 ТД учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати: копію паспорту (сторінка 1 – 6 та місце проживання), у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки.

У складі ТП ТОВ «Інтер Системс» надано копію паспорта Лубяниченка Володимира Олександровича за відсутності сторінки 6, як це вимагається згідно умов ТД Замовника.

4. Відповідно до п.5 Розділу 3 ТД учасником у складі ТП повинна бути інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 3 до ТД, також учасники повинні надати окрему інформаційну довідку, складену в довільній формі, із зазначенням інформації щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або інформаційну довідку, складену в довільній формі, про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону.

У складі ТП ТОВ «Інтер Системс» надано Лист Вих №215 від 19.02.2019р., де зазначено в п.9, що ТОВ «Інтер Системс» має антикорупційну програму та уповноваженого з антикорупційної програми. Також учасником надано Лист-пояснення про ненадання інформації № Вих №241 від 19.02.2019р., де зазначено, що учасник не надає інформацію про наявність антикорупційної програми, оскільки надання такої інформації не є обов’язковим відповідно до закону. Таким чином, у складі ТП учасника міститься суперечлива інформація.

5. Відповідно до п.1 Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто містити прикріплений файл-ключ електронного підпису для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі.

Станом на 06.03.2019р. 14:56 (дата проведення аукціону та відкриття ТП учасників) ТП ТОВ «Інтер Системс» не містила прикріплений файл-ключ електронного підпису для ідентифікації та перевірки повноважень уповноваженої особи учасника закупівлі.

Отже, беручи до уваги всі вищезазначені порушення, ТОВ «Едпро Дистрибюшн» вимагає відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Інтер Системс» на підставі п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2019 14:10
Тендерні пропозиції будуть розглянуті згідно вимог чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 106 680,00
UAH з ПДВ
106 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 115 200,00
UAH з ПДВ
115 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 140 400,00
UAH з ПДВ
140 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ 145 000,00
UAH з ПДВ
145 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 17:20
Довідка про несудимість.pdf
14 березня 2019 17:20
Довідка ЄДР юр особа.pdf
14 березня 2019 17:20
Довідка ДФС.pdf
06 березня 2019 17:14
Електронний підпис
01 березня 2019 14:28
Технічний опис.pdf
01 березня 2019 14:28
Тендерна пропозиція.pdf
01 березня 2019 14:28
Специфікація.pdf
01 березня 2019 14:28
Протокол засновників.pdf
01 березня 2019 14:28
Проект договору.pdf
01 березня 2019 14:28
Наказ.pdf
01 березня 2019 14:28
Лист-згода проект.pdf
01 березня 2019 14:28
Лист зміни до договору.pdf
01 березня 2019 14:28
Кваліфікаційні вимоги.pdf
01 березня 2019 14:28
Згода на обробку ПД.pdf
01 березня 2019 14:28
Довідка обмеження.pdf
01 березня 2019 14:28
Гарантійний лист умови.pdf

Публічні документи

05 березня 2019 11:10
Електронний підпис
05 березня 2019 11:09
Статут.pdf
05 березня 2019 11:09
Паспорт.pdf
05 березня 2019 11:09
Протокол.pdf
05 березня 2019 11:09
Витяг з ЄДР.pdf
05 березня 2019 11:09
Виписка.pdf
05 березня 2019 11:09
8.Проект договору.pdf
05 березня 2019 11:09
22.Довідка щодо довкілля.pdf
05 березня 2019 11:09
Витяг платника ПДВ.pdf
05 березня 2019 11:08
2.Специфікація.pdf
05 березня 2019 11:08
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 11:13
Електронний підпис
27 лютого 2019 11:13
фин.результаты 2017г.pdf
27 лютого 2019 11:13
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 11:13
СЭС_Prestigio MB.pdf
27 лютого 2019 11:13
Свідотство ПДВ.pdf
27 лютого 2019 11:13
проект договора.pdf
27 лютого 2019 11:13
порівняльна таблиця.pdf
27 лютого 2019 11:13
паспорт+инн.pdf
27 лютого 2019 11:13
Отзыв Гум политика 2017.pdf
27 лютого 2019 11:13
окпо.pdf
27 лютого 2019 11:13
Згоди працівників.pdf
27 лютого 2019 11:13
Витяг від 23.03.2018.pdf
27 лютого 2019 11:13
антикор уповноважений.jpg
27 лютого 2019 11:13
антикор программа.jpg

Публічні документи

27 лютого 2019 11:17
фін звіт Васін.pdf
27 лютого 2019 11:17
Тендерна пропозиція.pdf
27 лютого 2019 11:17
Справки_ Васин.pdf
27 лютого 2019 11:17
свидетельство1 _ 0002.jpg
27 лютого 2019 11:17
свидетельство1 _ 0001.jpg
27 лютого 2019 11:17
порівняльна таблиця.pdf
27 лютого 2019 11:17
паспорт + инн.pdf
27 лютого 2019 11:17
Договор + лист відгук.pdf
27 лютого 2019 11:17
виписка васин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Переможець 106 680,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 16:52

Документи

14 березня 2019 16:52
Електронний підпис
06 березня 2019 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
106 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 16:52
Електронний підпис
06 березня 2019 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2019 14:57
Додаткова угода_1 до дог. 15 СЕ-19 выд 03.04.2019.pdf зміни до договору
04 липня 2019 14:56
Електронний підпис укладений
04 квітня 2019 14:48
Договір_15 СЕ-19 від 03.04.2019.pdf укладений
04 квітня 2019 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару у зв'язку з затримкою поставки товару з іншої країни.
Номер договору про закупівлю: 15 СЕ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 106 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 780,00 UAH)