Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Наркотичні препарати ,засоби загальної анестезії,міорелаксанти: морфін , діазепом, трімеперідин, суксаметонію хлорид, Атракурія безилат, пропофол, фентаніл, кетамін, оксибутират натрію
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000883-a 38a55a5bbcaa4d9f8184920224051de9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієв Богдан Михайлович

380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996668
Вебсайт: http://k5mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26
Контактна особа: Матвієв Богдан Михайлович
380322385890
5kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 березня 2019 13:50
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю 10 штук слід розуміти 10 найменувань згідно медико-технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Наркотичні препарати ,засоби загальної анестезії,міорелаксанти: морфін , діазепом, трімеперідин, суксаметонію хлорид, Атракурія безилат, пропофол, фентаніл, кетамін, оксибутират натрію
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, Коновальця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 14:26
Тендерна документація.doc
18 лютого 2019 14:26
Проект договору (1).docx
18 лютого 2019 14:26
Медико - технічні вимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000055 ● 3325b909105e4d6d9068d9ecd329e0cd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 10:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.07.2019 № 121

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-18-000883-a 18.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-25 17:30:49

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі «Наркотичні препарати ,засоби загальної анестезії,міорелаксанти: морфін , діазепом, трімеперідин, суксаметонію хлорид, Атракурія безилат, пропофол, фентаніл, кетамін, оксибутират натрію» (ID: UA-2019-02-18-000883-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
Пунктом 5.2.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерною документацією передбачено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів, вартістю 2000,00 гривень.
Поряд з цим, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII не передбачає включення таких умов до тендерної документації.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
1. Чому в тендерну документацію щодо закупівлі товару включено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-29 15:47:27

Повідомлення

Щодо положення про оплату юридично-консультаційних послуг.
В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-05 15:23:24

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Наркотичні препарати ,засоби загальної анестезії,міорелаксанти: морфін , діазепом, трімеперідин, суксаметонію хлорид, Атракурія безилат, пропофол, фентаніл, кетамін, оксибутират натрію» (ID: UA-2019-02-18-000883-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
Згідно, Додатка № 3 тендерної документації «Медико – технічні вимоги», Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.
Згідно з реєстраційним посвідченням на лікарський засіб атракуріум-ново № UA/13801/01/01, а також в інструкції для медичного застосування вказаного препарату, виробником зазначеного лікарського засобу є ТОВ фірма «Новофарм- Біосинтез».
Відповідно до гарантійного листа ТОВ «ТД «Новофарм- Біосинтез», як уповноважений дистриб’ютор компанії ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» підтверджує можливість поставки ТОВ «Аптека №44» фармацевтичної продукції в рамках його участі в зазначеній процедурі закупівлі.
Водночас, ТОВ фірма «Новофарм- Біосинтез» у складі тендерної пропозиції не надано офіційного підтвердження представництва ТОВ «ТД «Новофарм- Біосинтез» від виробника препарату атракуріум-ново.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аптека №44», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, оскільки вказаним учасником не подано підтвердження представництва від виробника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-08 14:50:03

Пояснення

У відповідь на Ваш запит від 05.08.2019 року повідомляємо наступне:
Відповідно до наданих учасником ТОВ «Аптека №44» документів в складі Тендерної пропозиції ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» є виробником лікарського засобу атракуріум-ново № UA/13801/01/01. Внаслідок моніторингу замовником відомостей про вищезазначену юридичну особу було встановлено що ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» є підприємством з виробничими потужностями, яке лише виробляє лікарські засоби, водночас реалізацією продукції займається ТОВ "Торговий Дім "Новофарм-Біосинтез", що є складовою частиною фармацевтичного підприємства «Новофарм-Біосинтез». Тому гарантійні листи видає лише ТОВ "Торговий Дім "Новофарм-Біосинтез". Зазначена інформація міститься у вільному доступі за посиланням http://www.novofarm.com.ua/.
Більше того, п.3.2. Розділу 5 Тендерної документації передбачено: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.. Тендерний комітет замовника звертався до ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» щодо підтвердження інформації про офіційних дистриб’юторів. В результаті такого звернення виробничим підприємством була надана відповідь, що ТОВ "Торговий Дім "Новофарм-Біосинтез" є офіційним представником ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез».
До відповіді додається лист ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» №170 від 25.05.2017 для всіх зацікавлених осіб.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Аптека №44 209 796,00
UAH з ПДВ
209 796,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" 209 975,73
UAH з ПДВ
209 975,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2019 13:32
Електронний підпис
15 березня 2019 13:30
Документи переможця
05 березня 2019 13:20
Електронний підпис
05 березня 2019 11:46
22.Ліцензія.PDF
05 березня 2019 11:46
7.Витяг з ЄДРПОУ.PDF
05 березня 2019 11:46
4.Додаток 4 Пропозиція.PDF

Публічні документи

06 березня 2019 09:38
Електронний підпис
06 березня 2019 09:35
Інформація про товар.rar
06 березня 2019 09:35
Проект договору.pdf
06 березня 2019 09:35
Інформація про учасника.rar
06 березня 2019 09:35
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Аптека №44

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Аптека №44
#33667438
Переможець 209 796,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 12:19

Документи

14 березня 2019 12:18
Електронний підпис
14 березня 2019 12:16
аптека 44.jpg
07 березня 2019 14:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 березня 2019 12:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Аптека №44
#33667438
209 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2019 12:18
Електронний підпис
14 березня 2019 12:16
аптека 44.jpg
07 березня 2019 14:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 17:54
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 17:53
204 5.pdf зміни до договору
26 березня 2020 17:50
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 14:00
204.pdf зміни до договору
31 січня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:22
204.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:22
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:17
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:17
204.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:16
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 09:55
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 09:54
204.jpg зміни до договору
02 липня 2019 09:52
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 14:31
договір аптека 44.pdf укладений
25 березня 2019 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 251 726,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 468,05 UAH)