Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996668 |
Вебсайт: | http://k5mkl.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26 |
Контактна особа: |
Матвієв Богдан Михайлович 380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 13:50 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 14:26 |
Тендерна документація.doc | |
18 лютого 2019 14:26 |
Проект договору (1).docx | |
18 лютого 2019 14:26 |
Медико - технічні вимоги.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000055 ● 3325b909105e4d6d9068d9ecd329e0cd
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 10:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 № 121
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-18-000883-a 18.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-25 17:30:49
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі «Наркотичні препарати ,засоби загальної анестезії,міорелаксанти: морфін , діазепом, трімеперідин, суксаметонію хлорид, Атракурія безилат, пропофол, фентаніл, кетамін, оксибутират натрію» (ID: UA-2019-02-18-000883-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
Пунктом 5.2.1 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерною документацією передбачено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем торгів, вартістю 2000,00 гривень.
Поряд з цим, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII не передбачає включення таких умов до тендерної документації.
Враховуючи зазначене прошу пояснити:
1. Чому в тендерну документацію щодо закупівлі товару включено укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-29 15:47:27
Повідомлення
Щодо положення про оплату юридично-консультаційних послуг.
В даному випадку відбувається використання цивільно-правового інституту, такого як – Заміна боржника в зобов’язані, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якої боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Щодо оплати юридично-консультаційного супроводу, що визначене у Тендерній документації зазначено вартість юридично-консультаційного супроводу процедури відкритих торгів, однак вважаємо, що дане положення не є антиконкурентним, чи то дискримінаційним, чи таким, що суперечить нормам законодавства у сфері закупівель, оскільки жодним чином не обмежує права учасників торгів, зокрема, відмова учасника від оплати даних послуг не призводить до відмови в участі в торгах чи відхилення тендерної пропозиції учасника.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-05 15:23:24
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Наркотичні препарати ,засоби загальної анестезії,міорелаксанти: морфін , діазепом, трімеперідин, суксаметонію хлорид, Атракурія безилат, пропофол, фентаніл, кетамін, оксибутират натрію» (ID: UA-2019-02-18-000883-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
Згідно, Додатка № 3 тендерної документації «Медико – технічні вимоги», Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника, яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.
Згідно з реєстраційним посвідченням на лікарський засіб атракуріум-ново № UA/13801/01/01, а також в інструкції для медичного застосування вказаного препарату, виробником зазначеного лікарського засобу є ТОВ фірма «Новофарм- Біосинтез».
Відповідно до гарантійного листа ТОВ «ТД «Новофарм- Біосинтез», як уповноважений дистриб’ютор компанії ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» підтверджує можливість поставки ТОВ «Аптека №44» фармацевтичної продукції в рамках його участі в зазначеній процедурі закупівлі.
Водночас, ТОВ фірма «Новофарм- Біосинтез» у складі тендерної пропозиції не надано офіційного підтвердження представництва ТОВ «ТД «Новофарм- Біосинтез» від виробника препарату атракуріум-ново.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аптека №44», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації, оскільки вказаним учасником не подано підтвердження представництва від виробника?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-08 14:50:03
Пояснення
У відповідь на Ваш запит від 05.08.2019 року повідомляємо наступне:
Відповідно до наданих учасником ТОВ «Аптека №44» документів в складі Тендерної пропозиції ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» є виробником лікарського засобу атракуріум-ново № UA/13801/01/01. Внаслідок моніторингу замовником відомостей про вищезазначену юридичну особу було встановлено що ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» є підприємством з виробничими потужностями, яке лише виробляє лікарські засоби, водночас реалізацією продукції займається ТОВ "Торговий Дім "Новофарм-Біосинтез", що є складовою частиною фармацевтичного підприємства «Новофарм-Біосинтез». Тому гарантійні листи видає лише ТОВ "Торговий Дім "Новофарм-Біосинтез". Зазначена інформація міститься у вільному доступі за посиланням http://www.novofarm.com.ua/.
Більше того, п.3.2. Розділу 5 Тендерної документації передбачено: Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.. Тендерний комітет замовника звертався до ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» щодо підтвердження інформації про офіційних дистриб’юторів. В результаті такого звернення виробничим підприємством була надана відповідь, що ТОВ "Торговий Дім "Новофарм-Біосинтез" є офіційним представником ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез».
До відповіді додається лист ТОВ фірма «Новофарм-Біосинтез» №170 від 25.05.2017 для всіх зацікавлених осіб.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Аптека №44 |
209 796,00
UAH з ПДВ
|
209 796,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" |
209 975,73
UAH з ПДВ
|
209 975,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Аптека №44 #33667438 |
Переможець |
209 796,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 17:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2020 17:53
|
204 5.pdf | зміни до договору |
26 березня 2020 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 14:00
|
204.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 13:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:22
|
204.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 14:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:17
|
204.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 09:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 09:54
|
204.jpg | зміни до договору |
02 липня 2019 09:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 14:31
|
договір аптека 44.pdf | укладений |
25 березня 2019 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 204 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |