Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плівка флюорографічна медична (70 мм*30,5 м, рулонна) ;плівки радіографічні медичні синьочутливі (30*40 см, 24*30 см, 13*18 см ,18*24 см) по 100 аркушів в упаковці; проявник та фіксаж для ручної обробки плівки (на 15 л робочого розчину)
Очікувана вартість
155 812,40 UAH
UA-2019-02-18-000856-c ● eb125f225b384642b18169afc4bdc743
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Синельниківська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01989160 |
Місцезнаходження: | 52500, Україна , Дніпропетровська обл., Синельникове, вул.Миру 52 |
Контактна особа: |
Кисляк Світлана Федорівна +380566340883 sincrb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 22:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 155 812,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 558,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 уп
Плівки радіографічні медичні синьочутливі (30*40 см, 24*30 см, 13*18 см ,18*24 см) по 100 аркушів в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
58 уп
Плівка флюорографічна медична (70 мм*30,5 м, рулонна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
76 шт
Проявник та фіксаж для ручної обробки плівки (на 15 л робочого розчину)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Миру,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 22:14 |
Додаток 3 Проект договору та специфікація.doc |
18 лютого 2019 22:14 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.docx |
18 лютого 2019 22:14 |
Додаток 1 Медико-технічні вимоги.doc |
18 лютого 2019 22:14 |
Оголошення плівка.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000856-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 21 лютого 2019 16:13
Вимога про усунення порушень
Шановний Замовник !
За ідентифікатором закупівлі UA-2019-02-18-0000856-c вами було в розділі медико –технічні вимоги 24930000-2 Фотохімікати (29431000-9 Фотопластини та фотоплівки) в розділі медико-технічні вимоги до товару чітко вказано: АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!
Ми, як учасник закупівель, повністю не згодні з вищенаведеною вимогою, та пропонуємо ввести зміни до документації з нижченаведеної аргументації:
В цьому році , ще не було ніяких нових наказів та змін до вже існуючого законодавства України, про порядок державних закупівель. Тому, керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та Законом України "Про публічні закупівлі" (далі по тексту «Закон»), стаття 2, розділ 1, абзац 4 :"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору". Відповідно до положень Закону, а саме п.3 ч. 2 ст.22 тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У відповідному замовленні Замовник посилається на конкретну торгівельну марку Carestream Medical X-Ray Blue (або Kodak) але не дає чіткого обґрунтування, обмежуючись фразою: «….вона не підходить лікарні, Так, як лікарня має дуже старе обладнання».
Адже таке обґрунтування не є чітким, та не тягне за собою необхідність посилання в документації відповідної закупівлі.
До того ж, у відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" (далі по тексту «Наказ») "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників" Відповідним наказом визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції
Практика розгляду випадків, коли існує корупційна змова осіб, вказує на те, що зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови закупівлі, як приклад не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати.
На сьогодення особи, а саме постачальники та покупці відповідного предмету, обізнані ,що плівки (для загальнорадіографічних, фотофлюорографічних, мамографічних та дентальних обстежень), порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт), а доброякісні предметні постачальники мають всі передбачені діючим законодавством України документи (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування плівки на ту чи іншу марку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Вимоги Замовника в зазначеній закупівлі щодо надання зразку товару є неправомірними оскільки Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ст.25 передбачає Порядок подання тендерних пропозицій: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі», то вбачаємо можливість повної відсутності надання фізично Учасником Замовнику зразків продукції, товару, тощо крім надання відповідних документів кваліфікаційного характеру за вищезазначеною статтею Закону.
Керуючись вищенаведеним, а також принципами здійснення закупівель, а саме: недискримінацією учасників, просимо з розділу медико –технічні вимоги 24930000-2 Фотохімікати (29431000-9 Фотопластини та фотоплівки) в розділі медико-технічні вимоги до товару , анулювати вираз:
1. «АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!», та в кожному розділі таблиці відповідного розділу до найменування товару вказати: «……або еквівалент»
2. «Учасник на вимогу Замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товару та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих Учасником, Замовник має право відмовитися від кваліфікації та в продовжені співробітництва».
У випадку ігнорування даного звернення по уточненню документації відповідної закупівлі залишаємо за собою право на звернення до компетентних органів з повноваженнями перевірки предмету цього предмету.
Розгорнути
Згорнути
За ідентифікатором закупівлі UA-2019-02-18-0000856-c вами було в розділі медико –технічні вимоги 24930000-2 Фотохімікати (29431000-9 Фотопластини та фотоплівки) в розділі медико-технічні вимоги до товару чітко вказано: АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!
Ми, як учасник закупівель, повністю не згодні з вищенаведеною вимогою, та пропонуємо ввести зміни до документації з нижченаведеної аргументації:
В цьому році , ще не було ніяких нових наказів та змін до вже існуючого законодавства України, про порядок державних закупівель. Тому, керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та Законом України "Про публічні закупівлі" (далі по тексту «Закон»), стаття 2, розділ 1, абзац 4 :"Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору". Відповідно до положень Закону, а саме п.3 ч. 2 ст.22 тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У відповідному замовленні Замовник посилається на конкретну торгівельну марку Carestream Medical X-Ray Blue (або Kodak) але не дає чіткого обґрунтування, обмежуючись фразою: «….вона не підходить лікарні, Так, як лікарня має дуже старе обладнання».
Адже таке обґрунтування не є чітким, та не тягне за собою необхідність посилання в документації відповідної закупівлі.
До того ж, у відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" (далі по тексту «Наказ») "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників" Відповідним наказом визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції
Практика розгляду випадків, коли існує корупційна змова осіб, вказує на те, що зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови закупівлі, як приклад не вказувати еквівалентів та навіть ЗАБОРОНЯТИ, тобто не розглядати.
На сьогодення особи, а саме постачальники та покупці відповідного предмету, обізнані ,що плівки (для загальнорадіографічних, фотофлюорографічних, мамографічних та дентальних обстежень), порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла, середній градієнт), а доброякісні предметні постачальники мають всі передбачені діючим законодавством України документи (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування плівки на ту чи іншу марку це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях).
Вимоги Замовника в зазначеній закупівлі щодо надання зразку товару є неправомірними оскільки Закон України «Про публічні закупівлі», а саме ст.25 передбачає Порядок подання тендерних пропозицій: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі», то вбачаємо можливість повної відсутності надання фізично Учасником Замовнику зразків продукції, товару, тощо крім надання відповідних документів кваліфікаційного характеру за вищезазначеною статтею Закону.
Керуючись вищенаведеним, а також принципами здійснення закупівель, а саме: недискримінацією учасників, просимо з розділу медико –технічні вимоги 24930000-2 Фотохімікати (29431000-9 Фотопластини та фотоплівки) в розділі медико-технічні вимоги до товару , анулювати вираз:
1. «АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ!!!», та в кожному розділі таблиці відповідного розділу до найменування товару вказати: «……або еквівалент»
2. «Учасник на вимогу Замовника повинен за власні кошти поставити по одному зразку товару та сертифікати на нього. У разі невідповідності якості зразків товару наданих Учасником, Замовник має право відмовитися від кваліфікації та в продовжені співробітництва».
У випадку ігнорування даного звернення по уточненню документації відповідної закупівлі залишаємо за собою право на звернення до компетентних органів з повноваженнями перевірки предмету цього предмету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2019 19:25
Відповідь на вимогу додається
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ #2941705559 |
Переможець |
155 812,40
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
06 березня 2019 12:45
|