Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби, а саме: Тіопентал, Неостигмін, Диклофенак, ексаметазон, Преднізолон, Гідрокортизон, Метилпреднізолон, клавуланова кислота, Бензилпеніцилін, Цефтріаксон, Цефепім, Цефтріаксон, Меропенем, Цефепім, Азитроміцин, Цефтазидим, Левофлоксацин, Метформін, Меропенем, Амікацин, Ферменти підшлункової Зі, Омепразол, Метоклопрамід, Ондансетрон, Дротаверин, Еноксапарин, Гепарин натрій, Піводон.йоду, Корведілол, Дигоксин, Аміодарон, Допамім, Фуросемід, Кальцію глюконат, Ціанокобаламін
Очікувана вартість
860 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000810-a f7a27859c0cc4d0c9a0ca7e4b146c8f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієв Богдан Михайлович

380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996668
Вебсайт: http://k5mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26
Контактна особа: Матвієв Богдан Михайлович
380322385890
5kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 14:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 11:31
Очікувана вартість: 860 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Під кількістю 36 штук слід розуміти 36 найменувань згідно медико-технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Лікарські засоби, а саме: Тіопентал, Неостигмін, Диклофенак, ексаметазон, Преднізолон, Гідрокортизон, Метилпреднізолон, клавуланова кислота, Бензилпеніцилін, Цефтріаксон, Цефепім, Цефтріаксон, Меропенем, Цефепім, Азитроміцин, Цефтазидим, Левофлоксацин, Метформін, Меропенем, Амікацин, Ферменти підшлункової Зі, Омепразол, Метоклопрамід, Ондансетрон, Дротаверин, Еноксапарин, Гепарин натрій, Піводон.йоду, Корведілол, Дигоксин, Аміодарон, Допамім, Фуросемід, Кальцію глюконат, Ціанокобаламін
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, Коновальця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 14:34
Рішення про внесення змін ТД.docx
25 лютого 2019 14:34
Медико - технічні вимоги ліки.docx
21 лютого 2019 16:40
Рішення про внесення змін ТД.docx
18 лютого 2019 14:07
Тендерна документація_ліки.doc
18 лютого 2019 14:07
Проект договору.docx
28 лютого 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2019 14:34
Рішення про внесення змін ТД.docx
25 лютого 2019 14:34
Медико - технічні вимоги ліки.docx
21 лютого 2019 16:39
Медико - технічні вимоги ліки.docx
18 лютого 2019 14:07
Медико - технічні вимоги.docx
21 лютого 2019 16:40
Рішення про внесення змін ТД.docx
18 лютого 2019 14:07
Тендерна документація_ліки.doc
18 лютого 2019 14:07
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-000810-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 25 лютого 2019 13:53
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2019 14:37
Вимога про надання учасником у складі пропозиції оригіналів листів авторизації від виробника (у разі, якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні), котра зазначена в п. 4 додатку 3 «Медико-технічних вимог» тендерної документації жодним чином не перешкоджає суб’єктам господарювання, що не є виробниками продукції або не мають відповідних договірних відносин із такими виробниками або їх представниками, взяти участь у тендері та не звужує тим самим коло потенційних учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Насправді, вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції .
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Вищенаведене підтверджується позиціями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених в рішеннях
№ 4651-р/пк-пз від 16.05.2018 року та № 4681-р/пк-пз від 17.05.2018 року.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу учасника

Документи подані скаржником

25 лютого 2019 13:53
Авторизац-лист.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО" 782 427,51
UAH з ПДВ
782 427,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ" 820 375,63
UAH з ПДВ
820 375,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 17:15
Документи переможця .pdf
07 березня 2019 16:59
Електронний підпис
07 березня 2019 16:55
6.2 Технічна частина.pdf
07 березня 2019 13:10
4 Інші документи.pdf
07 березня 2019 10:23
4 Інші документи.pdf
07 березня 2019 10:22
5 Проект договору.pdf
07 березня 2019 10:22
6.1 Технічна частина.pdf
07 березня 2019 10:22
7 Довідка санкции.pdf
07 березня 2019 10:21
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 14:54
Електронний підпис
04 березня 2019 14:51
Пропозиція_UA-2019-02-18-000810-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "САНА КО"

ТОВ "УКРМЕДЕКСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
Переможець 782 427,51
UAH з ПДВ
13 березня 2019 17:53

Документи

13 березня 2019 17:52
Електронний підпис
13 березня 2019 17:51
санако.jpg
13 березня 2019 17:51
санако 001.jpg
11 березня 2019 11:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНА КО"
#31117042
782 427,51
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 17:52
Електронний підпис
13 березня 2019 17:51
санако.jpg
13 березня 2019 17:51
санако 001.jpg
11 березня 2019 11:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2020 09:36
177(5).pdf зміни до договору
13 березня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 11:20
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2020 11:20
117.pdf зміни до договору
14 січня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 11:23
177.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 11:23
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:59
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:58
177.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:57
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 10:24
Додаткова угода №1 (1).jpg зміни до договору
02 липня 2019 10:23
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 14:09
договір САНАКО.pdf укладений
25 березня 2019 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору
Номер договору про закупівлю: 177
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 930 624,46
UAH (в тому числі ПДВ 52 676,85 UAH)