Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби, а саме: Тіопентал, Неостигмін, Диклофенак, ексаметазон, Преднізолон, Гідрокортизон, Метилпреднізолон, клавуланова кислота, Бензилпеніцилін, Цефтріаксон, Цефепім, Цефтріаксон, Меропенем, Цефепім, Азитроміцин, Цефтазидим, Левофлоксацин, Метформін, Меропенем, Амікацин, Ферменти підшлункової Зі, Омепразол, Метоклопрамід, Ондансетрон, Дротаверин, Еноксапарин, Гепарин натрій, Піводон.йоду, Корведілол, Дигоксин, Аміодарон, Допамім, Фуросемід, Кальцію глюконат, Ціанокобаламін
Очікувана вартість
860 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000810-a ● f7a27859c0cc4d0c9a0ca7e4b146c8f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна лікарня м. Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996668 |
Вебсайт: | http://k5mkl.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Коновальця, 26 |
Контактна особа: |
Матвієв Богдан Михайлович 380322385890 5kmkl_uoz_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 14:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 860 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Під кількістю 36 штук слід розуміти 36 найменувань згідно медико-технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
Лікарські засоби, а саме: Тіопентал, Неостигмін, Диклофенак, ексаметазон, Преднізолон, Гідрокортизон, Метилпреднізолон, клавуланова кислота, Бензилпеніцилін, Цефтріаксон, Цефепім, Цефтріаксон, Меропенем, Цефепім, Азитроміцин, Цефтазидим, Левофлоксацин, Метформін, Меропенем, Амікацин, Ферменти підшлункової Зі, Омепразол, Метоклопрамід, Ондансетрон, Дротаверин, Еноксапарин, Гепарин натрій, Піводон.йоду, Корведілол, Дигоксин, Аміодарон, Допамім, Фуросемід, Кальцію глюконат, Ціанокобаламін
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79013, Україна, Львівська область, Львів, Коновальця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 14:34 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
25 лютого 2019 14:34 |
Медико - технічні вимоги ліки.docx | |
21 лютого 2019 16:40 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
18 лютого 2019 14:07 |
Тендерна документація_ліки.doc | |
18 лютого 2019 14:07 |
Проект договору.docx |
28 лютого 2019 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 лютого 2019 14:34 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
||||||
25 лютого 2019 14:34 |
Медико - технічні вимоги ліки.docx
|
||||||
21 лютого 2019 16:40 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
||||||
18 лютого 2019 14:07 |
Тендерна документація_ліки.doc
|
||||||
18 лютого 2019 14:07 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000810-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 25 лютого 2019 13:53
Запит на зміни
Вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2019 14:37
Вимога про надання учасником у складі пропозиції оригіналів листів авторизації від виробника (у разі, якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні), котра зазначена в п. 4 додатку 3 «Медико-технічних вимог» тендерної документації жодним чином не перешкоджає суб’єктам господарювання, що не є виробниками продукції або не мають відповідних договірних відносин із такими виробниками або їх представниками, взяти участь у тендері та не звужує тим самим коло потенційних учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Насправді, вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції .
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Вищенаведене підтверджується позиціями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених в рішеннях
№ 4651-р/пк-пз від 16.05.2018 року та № 4681-р/пк-пз від 17.05.2018 року.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Насправді, вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі листів авторизації (гарантійних листів) від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції .
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Вищенаведене підтверджується позиціями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених в рішеннях
№ 4651-р/пк-пз від 16.05.2018 року та № 4681-р/пк-пз від 17.05.2018 року.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Відповідь на вимогу учасника
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "САНА КО" #31117042 |
Переможець |
782 427,51
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2020 09:36
|
177(5).pdf | зміни до договору |
13 березня 2020 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2020 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 11:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 січня 2020 11:20
|
117.pdf | зміни до договору |
14 січня 2020 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 11:23
|
177.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 14:58
|
177.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 10:24
|
Додаткова угода №1 (1).jpg | зміни до договору |
02 липня 2019 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 14:09
|
договір САНАКО.pdf | укладений |
25 березня 2019 14:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення загальної суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |