Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер та монітор
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000799-b e62f11c23cfb46e68dfd861f31a74c22
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Чернуська

+380674161221 olya12210@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СПЕЦІАЛІЗОВАНА УСТАНОВА З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ПЕРВИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ У М. ДНІПРІ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42346378
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Ольга Чернуська
+380674161221
olya12210@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 11:57
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2019 11:59
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Персональний комп'ютер та монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 15:44
Типовий договір.doc
19 лютого 2019 15:43
кваліфікаційні критерії.doc
19 лютого 2019 15:43
Технічні характеристика.doc
19 лютого 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2019 15:44
Типовий договір.doc
18 лютого 2019 12:02
Типовий договір.doc
19 лютого 2019 15:43
кваліфікаційні критерії.doc
18 лютого 2019 12:02
кваліфікаційні критерії.doc
19 лютого 2019 15:43
Технічні характеристика.doc
18 лютого 2019 12:02
Технічні характеристика.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 лютого 2019 17:06
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:38
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до кваліфікації та технічних вимог. Дякуємо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2019 09:57
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:37
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Ні не допускається; 2) Системою визначається переможець та сума ПДВ у Вашому випадку не враховується;

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій