Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокиринський професійний аграрний ліцей Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02548883 |
Місцезнаходження: | 17312, Україна , Чернігівська обл., Сокиринці, Чернігівська обл.Срібнянський р-н С.Сокиринці |
Контактна особа: |
Романько Любов Григорівна +380463925626 ptu.spal3650@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 16:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
18 лютого 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 16:39 |
Протокол.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-14-000015 ● b7914c6d1a1b449b90d09a919868ccb9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 вересня 2020 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.09.2020 № 55
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 14.09.2020 № 55
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-02-18-000744-c 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-15 16:27:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-18-000744-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо надати інформацію щодо стану виконання договору від 24.02.2019 № 28021-ТП/19 (в частині розрахунків та отримання товару із зазначенням конкретної дати фактичного виконання договору), укладеного Сокиринським професійним аграрним ліцеєм з ТОВ «ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ».
Крім того, просимо зазначити джерело фінансування (кошти державного/місцевого бюджету, власні кошти) вищезазначеної процедури закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-21 19:31:58
Пояснення з власної ініціативи
лист
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-22 11:13:46
Пояснення з власної ініціативи
додаткова угода
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зауваження прийняті, в подальшому будемо дотримуватись вимог чинного законодавства.
2020-10-13 15:29:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Складено протоколи про адміністративне правопорушення №25/118/2020-пр та №25/119/2020-пр від 15.10.2020
2020-10-16 15:55:01
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА ЧЕРНІГІВ" #41823846 |
Переможець |
460 405,00
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2019 16:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 12:14
|
додаткова угода №1 | укладений |
26 лютого 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2021 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2019 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 15:16
|
договір про постачанняr.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2019 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 09:42
|
договір | укладений |
25 лютого 2019 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | помилково завантажено неправильний номер договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | невірно вказаний номер договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |