Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Підіймально-транспортувальне обладнання» (Підіймально-транспортувальне обладнання)
Очікувана вартість
3 360 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000742-b 551370dcd31b42bfa7d63b7a34835d5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ""
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2019 09:30
Початок аукціону: 12 березня 2019 12:22
Очікувана вартість: 3 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Електромагніт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Підіймально-транспортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 11:51
Додаток 1.pdf
18 лютого 2019 11:51
ТД.pdf
18 лютого 2019 11:51
Додаток 1.1.pdf
18 лютого 2019 11:51
Додаток 4.pdf
18 лютого 2019 11:51
Зразок 2.docx
18 лютого 2019 11:51
Додаток 5.docx
18 лютого 2019 11:51
Зразок 1.docx
18 лютого 2019 11:51
Додаток 2.pdf
18 лютого 2019 11:51
Додаток 3.pdf
18 лютого 2019 11:51
Зразок 3.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-18-000742-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:20215091
Дата подання: 26 березня 2019 19:55
СКАРГА
Вих. №1-26/03 від «26» березня 2019 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45. Суб’єкт оскарження: ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 20215091) Адреса: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Набережна В.І.Леніна, будинок 17 електронна пошта: dnepr.emz@gmail.com засоби зв'язку: +380952851717 Замовник: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" (код ЄДРПОУ 04704790) Адреса: 65481, Одеська обл., місто Южне, вулиця Берегова, будинок 13. електронна пошта: comtender@port-yuzhny.com.ua засоби зв'язку: +380487507806 Інформація про закупівлю ДК 021:2015: 42410000-3 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-18-000742-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – «19» березня 2019 року. Плата за подання скарги – 5000 (п’ять тисяч) грн. СКАРГА НА АНТИКОНКУРЕНТНІ УЗГОДЖЕНІ ДІЇ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ТА ДІЇ ЗАМОВНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-18-000742-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (ЄДРПОУ 20215091) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Підіймально-транспортувальне обладнання, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником не було направлено ніякого рішення про відхилення пропозиції Підприємства, а тільки змінився Статус на такий, що «не розглядався». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Крім того, з тим, що Замовник обрав переможцем ТОВ "МАШТЕХІМПОРТ" категорично не погоджуємося та обґрунтовуємо це наступним. Механізм (процедура) здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти на сьогодні визначений Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Вважаємо, що під час конкурсних процедур закупівлі виникла домовленість між замовником та учасником ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ». Замовник обравши переможцем ТОВ "МАШТЕХІМПОРТ" здійснив наступні порушення, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам до Тендерної Документації. По-перше: у відповідності до Додатку 1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника) пунктом 11 зазначено, додати до переліку документів Довідку складену учасником згідно Зразку 2 з коротким описом аналогічного договору, виконаного Учасником в повному обсязі ( не мент 1 договору) з додаванням відгуку від замовника на зазначений в довідці виконаний договір. Відгук має обов'язково містити номер та дату договору вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість поставленого товару(виконаних робіт або наданих послуг). У відповідності до поданого переліку документів ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» зазначена вище Довідка відсутня. Також повідомляю, що завірена копія належним чином вказаного Договору не додається. По-друге: у Довідці про виконані аналогічні договори вказаний контрагент є учасником даної закупівлі ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС УКРАЇНА», що свідчить про те, що на стадії підготовки пропозиції конкурсних торгів для участі у вказаних Торгах ці учасники обмінювалися інформацією та узгодили свої дії під час проведення процедури Торгів. По-третє: Перелік доданих Довідок не мають вихідних номерів і дат, що не підтверджують запитуваний статус підприємства на момент проведення Торгів. За такої поведінки слід дійти висновку, що учасники торгів, ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» та ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС УКРАЇНА» разом готували тендерну документацію, а отже наявні ознаки антиконкурентних узгоджених дій в розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції». Враховуючи, що метою проведення торгів є отримання замовником найкращої пропозиції, тобто одержання товару належної якості за оптимальною ціною,  змагальність учасників торгів передбачає самостійні дії (поведінку) кожного з учасників і зумовлює для здобуття перемоги ініціювання найкращої пропозиції за найнижчими цінами. Якщо ж учасники торгів домовляються між собою (узгоджуються) щодо умов своїх пропозицій конкурсних торгів, то усувається самостійність в їх поведінці, а отже рівність всіх учасників торгів. Відповідно до підпункту 28 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів здійснюється згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Такий конкурентний відбір забезпечується лише завдяки наявності конкуренції між учасниками торів (конкурсних торгів). Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Отже, Закон України «Про захист економічної конкуренції» допускає досягнення переваг за рахунок саме власних досягнень суб’єктів господарювання. У випадку ж, коли учасників торгів домовляються (узгоджують свою поведінку між собою) один з іншим щодо умов своїх тендерних пропозицій, то усувається й самостійність в їх поведінці, та, як наслідок, і конкуренція між ними під час проведення процедури закупівель. Якщо ж учасники замінили конкуренцію між собою на координацію, то покупець не отримує той результат, який би він отримав в умовах справжньої конкуренції. Отже в результаті таких торгів, в яких фактично виникло обмеження конкуренції, перемога одного із учасників, а саме ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ», виникла не в наслідок конкурентного відбору, наявність чого відповідно до законодавства є обов'язковою умовою при визначення переможця, а в результаті усунення конкуренції. Тому такі узгоджені дії учасників торгів (тендерів) спотворюють самі торги (тендери). Отже, за існуючої ситуації, за якої організатор торгів обрав переможцем одного з учасників, який діяв у змові, а саме - ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» та який використав "брудну схему" для досягнення перемоги скориставшись однаковими документами, а замовник (організатор) навмисно вчинив дії, які можна розцінювати, як спотворення торгів. Слід наголосити, що основною метою Закону України «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводилася дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції. В свою чергу, упередженість дій посадових осіб замовника при проведені даного тендеру говорять про наявність корупційної складової та містять склад злочину. Таким чином в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав переможцем торгів став завчасно обраний учасник, а саме ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» Однак, неправомірність дій замовника щодо визначення переможця торгів, - не обмежується тільки цим. Так в діях інших учасників торгів також наявні порушення, на які замовник «не звернув» належної уваги. Так, щодо порушень виявлених в діях учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА», які полягали у наступному: По-перше: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань сформований 21.11.2018 року, що не підтверджує актуальність даних про юридичну особу станом на проведення Торгів. По-друге: Копія Опису документів, що надається юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» завірена неналежним чином, що порушує умови оформлення ТД. По-третє: У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення поставки товару від 27.02.2019 року не вказано посаду Директора ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА», що порушує виконання умов у «Технічних вимогах» тендерної документації на закупівлю. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, яка в свою чергу повністю відповідає вимогам Замовника та безпосередньо «Тендерним умовам», що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені дії Замовника та Учасників призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до обмеження економічної конкуренції, антиконкурентних узгоджених дій між деякими учасниками закупівель, що в свою чергу спотворило результати торгів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.1 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Визнати дії Товариства з обмеженою відповідальністю «МАШТЕХІМПОРТ» та ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС Україна» такими, що кваліфікуються, як порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1, пунктом 5 статті 50, частини 4 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, та призводять до обмеження конкуренції та спотворення результатів торгів (тендерів) (ДК 021:2015: 42410000-3). 4. Визнати торги ініційовані ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" на закупівлю: ДК 021:2015: 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» такими, що відбулися з порушенням законодавства про публічні торги та скасувати їх результати. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою,Вих. №1-26/03 від «26» березня 2019 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45. Суб’єкт оскарження: ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 20215091) Адреса: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Набережна В.І.Леніна, будинок 17 електронна пошта: dnepr.emz@gmail.com засоби зв'язку: +380952851717 Замовник: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" (код ЄДРПОУ 04704790) Адреса: 65481, Одеська обл., місто Южне, вулиця Берегова, будинок 13. електронна пошта: comtender@port-yuzhny.com.ua засоби зв'язку: +380487507806 Інформація про закупівлю ДК 021:2015: 42410000-3 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-18-000742-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – «19» березня 2019 року. Плата за подання скарги – 5000 (п’ять тисяч) грн. СКАРГА НА АНТИКОНКУРЕНТНІ УЗГОДЖЕНІ ДІЇ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ТА ДІЇ ЗАМОВНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-18-000742-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (ЄДРПОУ 20215091) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Підіймально-транспортувальне обладнання, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником не було направлено ніякого рішення про відхилення пропозиції Підприємства, а тільки змінився Статус на такий, що «не розглядався». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Крім того, з тим, що Замовник обрав переможцем ТОВ "МАШТЕХІМПОРТ" категорично не погоджуємося та обґрунтовуємо це наступним. Механізм (процедура) здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти на сьогодні визначений Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Вважаємо, що під час конкурсних процедур закупівлі виникла домовленість між замовником та учасником ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ». Замовник обравши переможцем ТОВ "МАШТЕХІМПОРТ" здійснив наступні порушення, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам до Тендерної Документації. По-перше: у відповідності до Додатку 1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника) пунктом 11 зазначено, додати до переліку документів Довідку складену учасником згідно Зразку 2 з коротким описом аналогічного договору, виконаного Учасником в повному обсязі ( не мент 1 договору) з додаванням відгуку від замовника на зазначений в довідці виконаний договір. Відгук має обов'язково містити номер та дату договору вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість поставленого товару(виконаних робіт або наданих послуг). У відповідності до поданого переліку документів ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» зазначена вище Довідка відсутня. Також повідомляю, що завірена копія належним чином вказаного Договору не додається. По-друге: у Довідці про виконані аналогічні договори вказаний контрагент є учасником даної закупівлі ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС УКРАЇНА», що свідчить про те, що на стадії підготовки пропозиції конкурсних торгів для участі у вказаних Торгах ці учасники обмінювалися інформацією та узгодили свої дії під час проведення процедури Торгів. По-третє: Перелік доданих Довідок не мають вихідних номерів і дат, що не підтверджують запитуваний статус підприємства на момент проведення Торгів. За такої поведінки слід дійти висновку, що учасники торгів, ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» та ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС УКРАЇНА» разом готували тендерну документацію, а отже наявні ознаки антиконкурентних узгоджених дій в розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції». Враховуючи, що метою проведення торгів є отримання замовником найкращої пропозиції, тобто одержання товару належної якості за оптимальною ціною,  змагальність учасників торгів передбачає самостійні дії (поведінку) кожного з учасників і зумовлює для здобуття перемоги ініціювання найкращої пропозиції за найнижчими цінами. Якщо ж учасники торгів домовляються між собою (узгоджуються) щодо умов своїх пропозицій конкурсних торгів, то усувається самостійність в їх поведінці, а отже рівність всіх учасників торгів. Відповідно до підпункту 28 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів здійснюється згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Такий конкурентний відбір забезпечується лише завдяки наявності конкуренції між учасниками торів (конкурсних торгів). Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Отже, Закон України «Про захист економічної конкуренції» допускає досягнення переваг за рахунок саме власних досягнень суб’єктів господарювання. У випадку ж, коли учасників торгів домовляються (узгоджують свою поведінку між собою) один з іншим щодо умов своїх тендерних пропозицій, то усувається й самостійність в їх поведінці, та, як наслідок, і конкуренція між ними під час проведення процедури закупівель. Якщо ж учасники замінили конкуренцію між собою на координацію, то покупець не отримує той результат, який би він отримав в умовах справжньої конкуренції. Отже в результаті таких торгів, в яких фактично виникло обмеження конкуренції, перемога одного із учасників, а саме ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ», виникла не в наслідок конкурентного відбору, наявність чого відповідно до законодавства є обов'язковою умовою при визначення переможця, а в результаті усунення конкуренції. Тому такі узгоджені дії учасників торгів (тендерів) спотворюють самі торги (тендери). Отже, за існуючої ситуації, за якої організатор торгів обрав переможцем одного з учасників, який діяв у змові, а саме - ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» та який використав "брудну схему" для досягнення перемоги скориставшись однаковими документами, а замовник (організатор) навмисно вчинив дії, які можна розцінювати, як спотворення торгів. Слід наголосити, що основною метою Закону України «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводилася дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції. В свою чергу, упередженість дій посадових осіб замовника при проведені даного тендеру говорять про наявність корупційної складової та містять склад злочину. Таким чином в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав переможцем торгів став завчасно обраний учасник, а саме ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» Однак, неправомірність дій замовника щодо визначення переможця торгів, - не обмежується тільки цим. Так в діях інших учасників торгів також наявні порушення, на які замовник «не звернув» належної уваги. Так, щодо порушень виявлених в діях учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА», які полягали у наступному: По-перше: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань сформований 21.11.2018 року, що не підтверджує актуальність даних про юридичну особу станом на проведення Торгів. По-друге: Копія Опису документів, що надається юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» завірена неналежним чином, що порушує умови оформлення ТД. По-третє: У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення поставки товару від 27.02.2019 року не вказано посаду Директора ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА», що порушує виконання умов у «Технічних вимогах» тендерної документації на закупівлю. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, яка в свою чергу повністю відповідає вимогам Замовника та безпосередньо «Тендерним умовам», що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені дії Замовника та Учасників призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до обмеження економічної конкуренції, антиконкурентних узгоджених дій між деякими учасниками закупівель, що в свою чергу спотворило результати торгів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.1 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Визнати дії Товариства з обмеженою відповідальністю «МАШТЕХІМПОРТ» та ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС Україна» такими, що кваліфікуються, як порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1, пунктом 5 статті 50, частини 4 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, та призводять до обмеження конкуренції та спотворення результатів торгів (тендерів) (ДК 021:2015: 42410000-3). 4. Визнати торги ініційовані ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" на закупівлю: ДК 021:2015: 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» такими, що відбулися з порушенням законодавства про публічні торги та скасувати їх результати. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою,Вих. №1-26/03 від «26» березня 2019 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45. Суб’єкт оскарження: ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 20215091) Адреса: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Набережна В.І.Леніна, будинок 17 електронна пошта: dnepr.emz@gmail.com засоби зв'язку: +380952851717 Замовник: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" (код ЄДРПОУ 04704790) Адреса: 65481, Одеська обл., місто Южне, вулиця Берегова, будинок 13. електронна пошта: comtender@port-yuzhny.com.ua засоби зв'язку: +380487507806 Інформація про закупівлю ДК 021:2015: 42410000-3 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-18-000742-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – «19» березня 2019 року. Плата за подання скарги – 5000 (п’ять тисяч) грн. СКАРГА НА АНТИКОНКУРЕНТНІ УЗГОДЖЕНІ ДІЇ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ТА ДІЇ ЗАМОВНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-18-000742-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (ЄДРПОУ 20215091) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Підіймально-транспортувальне обладнання, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником не було направлено ніякого рішення про відхилення пропозиції Підприємства, а тільки змінився Статус на такий, що «не розглядався». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Крім того, з тим, що Замовник обрав переможцем ТОВ "МАШТЕХІМПОРТ" категорично не погоджуємося та обґрунтовуємо це наступним. Механізм (процедура) здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти на сьогодні визначений Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Вважаємо, що під час конкурсних процедур закупівлі виникла домовленість між замовником та учасником ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ». Замовник обравши переможцем ТОВ "МАШТЕХІМПОРТ" здійснив наступні порушення, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам до Тендерної Документації. По-перше: у відповідності до Додатку 1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника) пунктом 11 зазначено, додати до переліку документів Довідку складену учасником згідно Зразку 2 з коротким описом аналогічного договору, виконаного Учасником в повному обсязі ( не мент 1 договору) з додаванням відгуку від замовника на зазначений в довідці виконаний договір. Відгук має обов'язково містити номер та дату договору вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість поставленого товару(виконаних робіт або наданих послуг). У відповідності до поданого переліку документів ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» зазначена вище Довідка відсутня. Також повідомляю, що завірена копія належним чином вказаного Договору не додається. По-друге: у Довідці про виконані аналогічні договори вказаний контрагент є учасником даної закупівлі ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС УКРАЇНА», що свідчить про те, що на стадії підготовки пропозиції конкурсних торгів для участі у вказаних Торгах ці учасники обмінювалися інформацією та узгодили свої дії під час проведення процедури Торгів. По-третє: Перелік доданих Довідок не мають вихідних номерів і дат, що не підтверджують запитуваний статус підприємства на момент проведення Торгів. За такої поведінки слід дійти висновку, що учасники торгів, ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» та ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС УКРАЇНА» разом готували тендерну документацію, а отже наявні ознаки антиконкурентних узгоджених дій в розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції». Враховуючи, що метою проведення торгів є отримання замовником найкращої пропозиції, тобто одержання товару належної якості за оптимальною ціною,  змагальність учасників торгів передбачає самостійні дії (поведінку) кожного з учасників і зумовлює для здобуття перемоги ініціювання найкращої пропозиції за найнижчими цінами. Якщо ж учасники торгів домовляються між собою (узгоджуються) щодо умов своїх пропозицій конкурсних торгів, то усувається самостійність в їх поведінці, а отже рівність всіх учасників торгів. Відповідно до підпункту 28 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів здійснюється згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Такий конкурентний відбір забезпечується лише завдяки наявності конкуренції між учасниками торів (конкурсних торгів). Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Отже, Закон України «Про захист економічної конкуренції» допускає досягнення переваг за рахунок саме власних досягнень суб’єктів господарювання. У випадку ж, коли учасників торгів домовляються (узгоджують свою поведінку між собою) один з іншим щодо умов своїх тендерних пропозицій, то усувається й самостійність в їх поведінці, та, як наслідок, і конкуренція між ними під час проведення процедури закупівель. Якщо ж учасники замінили конкуренцію між собою на координацію, то покупець не отримує той результат, який би він отримав в умовах справжньої конкуренції. Отже в результаті таких торгів, в яких фактично виникло обмеження конкуренції, перемога одного із учасників, а саме ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ», виникла не в наслідок конкурентного відбору, наявність чого відповідно до законодавства є обов'язковою умовою при визначення переможця, а в результаті усунення конкуренції. Тому такі узгоджені дії учасників торгів (тендерів) спотворюють самі торги (тендери). Отже, за існуючої ситуації, за якої організатор торгів обрав переможцем одного з учасників, який діяв у змові, а саме - ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» та який використав "брудну схему" для досягнення перемоги скориставшись однаковими документами, а замовник (організатор) навмисно вчинив дії, які можна розцінювати, як спотворення торгів. Слід наголосити, що основною метою Закону України «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводилася дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції. В свою чергу, упередженість дій посадових осіб замовника при проведені даного тендеру говорять про наявність корупційної складової та містять склад злочину. Таким чином в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав переможцем торгів став завчасно обраний учасник, а саме ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» Однак, неправомірність дій замовника щодо визначення переможця торгів, - не обмежується тільки цим. Так в діях інших учасників торгів також наявні порушення, на які замовник «не звернув» належної уваги. Так, щодо порушень виявлених в діях учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА», які полягали у наступному: По-перше: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань сформований 21.11.2018 року, що не підтверджує актуальність даних про юридичну особу станом на проведення Торгів. По-друге: Копія Опису документів, що надається юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» завірена неналежним чином, що порушує умови оформлення ТД. По-третє: У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення поставки товару від 27.02.2019 року не вказано посаду Директора ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА», що порушує виконання умов у «Технічних вимогах» тендерної документації на закупівлю. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, яка в свою чергу повністю відповідає вимогам Замовника та безпосередньо «Тендерним умовам», що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені дії Замовника та Учасників призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до обмеження економічної конкуренції, антиконкурентних узгоджених дій між деякими учасниками закупівель, що в свою чергу спотворило результати торгів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.1 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Визнати дії Товариства з обмеженою відповідальністю «МАШТЕХІМПОРТ» та ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС Україна» такими, що кваліфікуються, як порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1, пунктом 5 статті 50, частини 4 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, та призводять до обмеження конкуренції та спотворення результатів торгів (тендерів) (ДК 021:2015: 42410000-3). 4. Визнати торги ініційовані ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" на закупівлю: ДК 021:2015: 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» такими, що відбулися з порушенням законодавства про публічні торги та скасувати їх результати. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Вих. №1-26/03 від «26» березня 2019 року. До Антимонопольного комітету України Адреса: 03035, м. Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, будинок 45. Суб’єкт оскарження: ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (код ЄДРПОУ 20215091) Адреса: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Набережна В.І.Леніна, будинок 17 електронна пошта: dnepr.emz@gmail.com засоби зв'язку: +380952851717 Замовник: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" (код ЄДРПОУ 04704790) Адреса: 65481, Одеська обл., місто Южне, вулиця Берегова, будинок 13. електронна пошта: comtender@port-yuzhny.com.ua засоби зв'язку: +380487507806 Інформація про закупівлю ДК 021:2015: 42410000-3 Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-18-000742-b Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – «19» березня 2019 року. Плата за подання скарги – 5000 (п’ять тисяч) грн. СКАРГА НА АНТИКОНКУРЕНТНІ УЗГОДЖЕНІ ДІЇ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ТА ДІЇ ЗАМОВНИКА КОНКУРСНИХ ТОРГІВ Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-02-18-000742-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (ЄДРПОУ 20215091) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Підіймально-транспортувальне обладнання, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником не було направлено ніякого рішення про відхилення пропозиції Підприємства, а тільки змінився Статус на такий, що «не розглядався». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Крім того, з тим, що Замовник обрав переможцем ТОВ "МАШТЕХІМПОРТ" категорично не погоджуємося та обґрунтовуємо це наступним. Механізм (процедура) здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти на сьогодні визначений Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Вважаємо, що під час конкурсних процедур закупівлі виникла домовленість між замовником та учасником ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ». Замовник обравши переможцем ТОВ "МАШТЕХІМПОРТ" здійснив наступні порушення, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам до Тендерної Документації. По-перше: у відповідності до Додатку 1 (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника) пунктом 11 зазначено, додати до переліку документів Довідку складену учасником згідно Зразку 2 з коротким описом аналогічного договору, виконаного Учасником в повному обсязі ( не мент 1 договору) з додаванням відгуку від замовника на зазначений в довідці виконаний договір. Відгук має обов'язково містити номер та дату договору вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість поставленого товару(виконаних робіт або наданих послуг). У відповідності до поданого переліку документів ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» зазначена вище Довідка відсутня. Також повідомляю, що завірена копія належним чином вказаного Договору не додається. По-друге: у Довідці про виконані аналогічні договори вказаний контрагент є учасником даної закупівлі ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС УКРАЇНА», що свідчить про те, що на стадії підготовки пропозиції конкурсних торгів для участі у вказаних Торгах ці учасники обмінювалися інформацією та узгодили свої дії під час проведення процедури Торгів. По-третє: Перелік доданих Довідок не мають вихідних номерів і дат, що не підтверджують запитуваний статус підприємства на момент проведення Торгів. За такої поведінки слід дійти висновку, що учасники торгів, ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» та ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС УКРАЇНА» разом готували тендерну документацію, а отже наявні ознаки антиконкурентних узгоджених дій в розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції». Враховуючи, що метою проведення торгів є отримання замовником найкращої пропозиції, тобто одержання товару належної якості за оптимальною ціною,  змагальність учасників торгів передбачає самостійні дії (поведінку) кожного з учасників і зумовлює для здобуття перемоги ініціювання найкращої пропозиції за найнижчими цінами. Якщо ж учасники торгів домовляються між собою (узгоджуються) щодо умов своїх пропозицій конкурсних торгів, то усувається самостійність в їх поведінці, а отже рівність всіх учасників торгів. Відповідно до підпункту 28 пункту 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендер (торги) - здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів здійснюється згідно з процедурами, установленими цим Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Такий конкурентний відбір забезпечується лише завдяки наявності конкуренції між учасниками торів (конкурсних торгів). Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Отже, Закон України «Про захист економічної конкуренції» допускає досягнення переваг за рахунок саме власних досягнень суб’єктів господарювання. У випадку ж, коли учасників торгів домовляються (узгоджують свою поведінку між собою) один з іншим щодо умов своїх тендерних пропозицій, то усувається й самостійність в їх поведінці, та, як наслідок, і конкуренція між ними під час проведення процедури закупівель. Якщо ж учасники замінили конкуренцію між собою на координацію, то покупець не отримує той результат, який би він отримав в умовах справжньої конкуренції. Отже в результаті таких торгів, в яких фактично виникло обмеження конкуренції, перемога одного із учасників, а саме ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ», виникла не в наслідок конкурентного відбору, наявність чого відповідно до законодавства є обов'язковою умовою при визначення переможця, а в результаті усунення конкуренції. Тому такі узгоджені дії учасників торгів (тендерів) спотворюють самі торги (тендери). Отже, за існуючої ситуації, за якої організатор торгів обрав переможцем одного з учасників, який діяв у змові, а саме - ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» та який використав "брудну схему" для досягнення перемоги скориставшись однаковими документами, а замовник (організатор) навмисно вчинив дії, які можна розцінювати, як спотворення торгів. Слід наголосити, що основною метою Закону України «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводилася дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції. В свою чергу, упередженість дій посадових осіб замовника при проведені даного тендеру говорять про наявність корупційної складової та містять склад злочину. Таким чином в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав переможцем торгів став завчасно обраний учасник, а саме ТОВ «МАШТЕХІМПОРТ» Однак, неправомірність дій замовника щодо визначення переможця торгів, - не обмежується тільки цим. Так в діях інших учасників торгів також наявні порушення, на які замовник «не звернув» належної уваги. Так, щодо порушень виявлених в діях учасника ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА», які полягали у наступному: По-перше: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань сформований 21.11.2018 року, що не підтверджує актуальність даних про юридичну особу станом на проведення Торгів. По-друге: Копія Опису документів, що надається юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» завірена неналежним чином, що порушує умови оформлення ТД. По-третє: У Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення поставки товару від 27.02.2019 року не вказано посаду Директора ТОВ «УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА», що порушує виконання умов у «Технічних вимогах» тендерної документації на закупівлю. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, яка в свою чергу повністю відповідає вимогам Замовника та безпосередньо «Тендерним умовам», що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені дії Замовника та Учасників призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до обмеження економічної конкуренції, антиконкурентних узгоджених дій між деякими учасниками закупівель, що в свою чергу спотворило результати торгів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 3, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.1 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Визнати дії Товариства з обмеженою відповідальністю «МАШТЕХІМПОРТ» та ПРАТ «КОНЕКРЕЙНС Україна» такими, що кваліфікуються, як порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1, пунктом 5 статті 50, частини 4 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, та призводять до обмеження конкуренції та спотворення результатів торгів (тендерів) (ДК 021:2015: 42410000-3). 4. Визнати торги ініційовані ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" на закупівлю: ДК 021:2015: 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» такими, що відбулися з порушенням законодавства про публічні торги та скасувати їх результати. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою, Генеральний директор ТОВ «ДЕМЗ» Боровко Б.В. P.S. Всі документи, на яких є посилання у скарзі, наявні в матеріалах наданих учасниками тендерних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 березня 2019 21:42
Рішення від 29.03.2019 № 3709.pdf
Дата публікації: 29 березня 2019 21:42
Рішення від 15.04.2019 № 4547.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 19:50

Документи подані скаржником

26 березня 2019 19:55
ДЕМЗ. СКАРГА_ 26.03.2019р.pdf
27 березня 2019 13:11
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

29 березня 2019 21:42
Рішення від 29.03.2019 № 3709.pdf
18 квітня 2019 19:50
Рішення від 15.04.2019 № 4547.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТЕХІМПОРТ" 2 490 000,00
UAH з ПДВ
2 200 000,80
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Конекрейнс Україна" 2 706 000,00
UAH з ПДВ
2 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА" 2 451 041,76
UAH з ПДВ
2 436 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 3 204 000,00
UAH з ПДВ
3 204 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО- ПРОЕКТНО-КОМЕРЦIЙНА КОМПАНIЯ ЮГ- ПУТЬКОМПЛЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 3 240 000,00
UAH з ПДВ
3 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2019 13:13
пропозиция.pdf
05 березня 2019 16:33
щодо субпідрядників.pdf
05 березня 2019 16:33
додаток 5.pdf
05 березня 2019 16:33
додаток 4.pdf
05 березня 2019 16:33
1.18 - Відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2019 16:33
1.17 - Витяг 13.02.2019.pdf
05 березня 2019 16:33
1.13 довiдка обмеження.pdf

Публічні документи

11 березня 2019 09:19
Відгук.pdf
11 березня 2019 09:19
Працівники.pdf
11 березня 2019 09:19
Тех.частина.pdf
11 березня 2019 09:19
Пропозиція.pdf
07 березня 2019 14:09
Статут.pdf
07 березня 2019 14:09
Document_USR_1004899887.rtf
07 березня 2019 14:09
Довідка_судимість.pdf
07 березня 2019 14:09
Довідка_банкрутство.pdf
07 березня 2019 14:09
Витяг_ЭДР.pdf
07 березня 2019 14:09
Відомості_ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2019 14:09
Відомості_учасника.pdf
07 березня 2019 14:09
Витяг_ПДВ.pdf
07 березня 2019 14:09
Повноваження.PDF
07 березня 2019 14:09
Довідка_захист_довкілля.pdf

Публічні документи

27 лютого 2019 11:35
Тендерна пропозиція...pdf
27 лютого 2019 11:35
21. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 лютого 2019 11:35
18. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 лютого 2019 11:35
17. Витяг 21.11.2018..pdf
27 лютого 2019 11:35
16. Опис Статуту.pdf
27 лютого 2019 11:35
16. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

09 березня 2019 23:30
Електронний підпис
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Торгова марка..pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Лист про судимість.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Витяг ЄДР.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Лист корупція ТОВ.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Статут.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Фотографії робіт.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Дозвіл.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Відомость ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Лист стаття 17.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Досвід роботи.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Лист про власника.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Виписка.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Лист що до підпису.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Лист що до ЄДР.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Лист про санкції.pdf
09 березня 2019 23:29
ДЕМЗ. Реєстрція по ПДВ.pdf

Публічні документи

08 березня 2019 12:09
Електронний підпис
07 березня 2019 18:21
Відомості ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2019 10:20
8 довідка банкрутство.PDF
07 березня 2019 10:20
Рішення засновника.PDF
07 березня 2019 10:20
статут 9.pdf
07 березня 2019 10:20
Проек договору.pdf
07 березня 2019 10:20
1 Пропозиція.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут 5.pdf
07 березня 2019 10:20
статут 13.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут 8.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут 1.pdf
07 березня 2019 10:20
Витяг.pdf
07 березня 2019 10:20
5 єдиний реєстр корупція.PDF
07 березня 2019 10:20
Копія паспорт директора.pdf
07 березня 2019 10:20
Виписка.pdf
07 березня 2019 10:20
статут 10.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут 3.pdf
07 березня 2019 10:20
статут 7.pdf
07 березня 2019 10:20
3 довідка працівникі.PDF
07 березня 2019 10:20
Витяг ПДВ.PDF
07 березня 2019 10:20
статут 11.pdf
07 березня 2019 10:20
9 довідка стаття 50.PDF
07 березня 2019 10:20
18 Довідка обмеження.PDF
07 березня 2019 10:20
статут 15.pdf
07 березня 2019 10:20
Опис.PDF
07 березня 2019 10:20
Статут 6.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут 12.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут 16.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут 2.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут 14.pdf
07 березня 2019 10:20
13 Довідка стаття 17.PDF
07 березня 2019 10:20
11 довідка про власника.PDF
07 березня 2019 10:20
Статут 4.pdf
07 березня 2019 10:20
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТЕХІМПОРТ"

ПРАТ "Конекрейнс Україна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІВЕРСАЛ СЕРВІС УКРАЇНА"

ТОВ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ЕНЕРГОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

ТОВ "ВИРОБНИЧО- ПРОЕКТНО-КОМЕРЦIЙНА КОМПАНIЯ ЮГ- ПУТЬКОМПЛЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТЕХІМПОРТ"
#35117711
Переможець 2 200 000,80
UAH з ПДВ
19 березня 2019 16:38

Документи

19 березня 2019 16:38
Електронний підпис
12 березня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАШТЕХІМПОРТ"
#35117711
2 200 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2019 16:38
Електронний підпис
12 березня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:00
звіт про виконання договору т_сн-48-19 від 19.04.2019.doc укладений
02 січня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
20 квітня 2019 10:08
Т-СН-48-19 ТОВ Маштехімпорт.pdf укладений
20 квітня 2019 10:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 01 січня 2020
Сума оплати за договором: 2 200 000,80
UAH (в тому числі ПДВ 366 666,80 UAH)