Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція мереж вуличного освітлення по вул. Устияновича в смт. Славське Сколівського району Львівської області. Ділянка від комплексу «Смерічка» до ж/б №140
Очікувана вартість
1 354 853,00 UAH
UA-2019-02-18-000726-c ● 0c00ae5c477e407fbbd5f4177cfa5c98
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Славська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04370314 |
Місцезнаходження: | 82660, Україна , Львівська обл., Славське, вул. Івасюка, 10 |
Контактна особа: |
Кіраль Олег Миколайович +380325142534 slavske_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 12:20 |
Очікувана вартість: | 1 354 853,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 774,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мереж вуличного освітлення по вул. Устияновича в смт. Славське Сколівського району Львівської області. Ділянка від комплексу «Смерічка» до ж/б №140
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82660, Україна, Львівська область, смт. Славське, вул. Устияновича
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2019 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 лютого 2019 12:53 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
25 лютого 2019 12:53 |
Тендерна документація.docx | |
25 лютого 2019 10:25 |
експертний звіт.pdf | |
18 лютого 2019 16:28 |
Додаток до технічного завдання.pdf |
25 лютого 2019 14:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
25 лютого 2019 12:53 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
||||||||
25 лютого 2019 12:53 |
Тендерна документація.docx
|
||||||||
25 лютого 2019 10:25 |
експертний звіт.pdf
|
||||||||
18 лютого 2019 16:28 |
Додаток до технічного завдання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерне забезпечення
Дата подання: 19 лютого 2019 14:51
Дата відповіді: 19 лютого 2019 15:17
Добрий день! просимо внести уточнення щодо тендерного забезпечення, оскільки керуючись ст. 24 ЗУ "Про публічні закупівлі" : Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Вивичивши вашу тендерну документацію, звернули увагу що не вказано строк дії тендерного забезпечення, а також відповідно до закону Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт .
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі". Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерну документацію приведено у відповідність до чинного законодавства.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 20 лютого 2019 15:47
Дата відповіді: 20 лютого 2019 16:10
Прошу внести уточнення в ТД . Додатком 6 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт за робочим проектом» передбачено «Установлення свiтильникiв з люмiнесцентними або ртутними лампами -74 шт.», в той же час у Додатку до технічного завдання (в робочому проекті «специфікація обладнання» ) передбачено встановлення світлодіодних світильників -74 шт. То які саме світильники необхідно встановлювати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Необхідно встановлювати світлодіодні світильники...
В подальшому, у разі виявлення неточностей (суперечностей) з технічної сторони по об'єкту будівництва, прохання використовувати Інформацію, зазначену у Додатку до технічного завдання.
В подальшому, у разі виявлення неточностей (суперечностей) з технічної сторони по об'єкту будівництва, прохання використовувати Інформацію, зазначену у Додатку до технічного завдання.
тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 10:09
Дата відповіді: 21 лютого 2019 10:52
Шановний Замовнику! Ви неодноразово вносили зміни до тендерної документації. Відповідно до Закону (ч.2 ст. 23) Замовник разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює ПЕРЕЛІК змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі зміни оприлюднено в новій редакції тендерної документації (наприкінці документу).
Разом з тим, повідомляємо, що такі зміни паралельно оприлюднені Замовником окремим документом.
Разом з тим, повідомляємо, що такі зміни паралельно оприлюднені Замовником окремим документом.
уточнити вимоги тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 23:25
Дата відповіді: 22 лютого 2019 09:59
В кваліфікаційних вимогах (додаток 3) є наступна вимога: "До довідки додаються завірені копії відповідних офіційних документів, які підтверджують кваліфікацію працівників робочих спеціальностей".
Просимо конкретизувати, які саме документи необхідно надати для підтвердження цієї вимоги?
Відповідь: Мається на увазі копії документів про освіту, підвищення кваліфікації працівників...
При наданні таких (та інших) документів просимо дотримуватись вимог закону "Про захист персональних даних".
При наданні таких (та інших) документів просимо дотримуватись вимог закону "Про захист персональних даних".
строки виконання робіт
Дата подання: 22 лютого 2019 15:30
Дата відповіді: 22 лютого 2019 16:11
В Додатку до технічного завдання в РОЗДІЛІ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВНИЦТВА зазначено, що « Тривалість будівництва згідно ДСТУ Б А.3.1-22:2013 «Визначення тривалості будівництва об’єктів» складає: а) Реконструкція мережі вуличного освітлення в с. Славськ складає - 7 днів, в тому числі підготовчий період - 7 днів; Отже, загальна тривалість реконструкції ліній вуличного освітлення в с. Підгірці, Бродівського р-ну, Львівської області обл. складає 7 днів, в тому числі підготовчий період - 7 днів.».
В той же час в тендерній документації та в оголошенні, розміщеному на Prozorro строк виконання робіт - До 31 серпня 2019 року.
Просимо надати роз’яснення стосовно цих невідповідностей в документах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "7 днів" - це технічна невідповідність.
Строк виконання робіт - до 31 серпня 2019 року, згідно кінцевого строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 31.08.2019, що визначеного системою.
Строк виконання робіт - до 31 серпня 2019 року, згідно кінцевого строку поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - 31.08.2019, що визначеного системою.
уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 24 лютого 2019 20:05
Дата відповіді: 25 лютого 2019 10:25
Доброго дня. В тендерній документації та в робочому проекті немає інформації щодо класу наслідків даного об'єкту.
Ця інформація необхідна для визначення показників прибутку та адмін.витрат при розрахунку ціни пропозиції. Будь ласка, внесіть цю інформацію. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня.
Клас наслідків - СС1.
Експертний звіт завантажено в систему.
Клас наслідків - СС1.
Експертний звіт завантажено в систему.
Технічне завдання
Дата подання: 25 лютого 2019 11:42
Дата відповіді: 25 лютого 2019 17:48
Прошу надати відповідь на наступне запитання:
В експертному звіті передбачено кошти на устаткування в сумі 4677,00 грн.
Запитання:
1. придбання устаткування покладається на підрядника і чи в очікувану
вартість входить вартість устаткування?
2. які з перелічених позицій специфікації необхідно віднести до
устаткування?
Відповідь: Придбання устаткування покладається на підрядника та включається в очікувану вартість предмета закупівлі.
До устаткування відноситься щит керування мережею освітлення.
До устаткування відноситься щит керування мережею освітлення.
Тендерна документація
Дата подання: 25 лютого 2019 12:11
Дата відповіді: 25 лютого 2019 12:52
Шановний Замовнику! В Вашій тендерній документації є невідповідності вимогам Закону, а саме:
1). Частина 4. П.1 ТД зазначено: «кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається системою автоматично». Але кінцевий строк подання тендерних пропозицій Замовник визначає самостійно та зазначає це в своїй тендерній документації та в оголошенні про проведення торгів. Ця інформація повинна бути зазначена в тендерній документації ( відповідно до п.13.частини 2. Ст.22 Закону). Системою автоматично визначається лише час проведення аукціону.
2.) В розділі 5 п.1 ТД прописано: «Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Оцінка проводиться лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно із Законом.»
Вами в ТД прописано алгоритм проведення та оцінки пропозицій для процедури так званих «євроторгів», а в «українських» відкритих торгах спочатку проводиться аукціон для всіх учасників, а потім вже перевіряються документи кожного учасника почергово.
Пропонуємо внести відповідні зміни до ТД.
Крім того, після кожного внесення змін необхідно накладати електронний цифровий підпис, чого Ви нажаль не робите.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження враховано, відповідні зміни внесено до ТД.
Щодо технічних вимог до товару.
Дата подання: 25 лютого 2019 14:55
Дата відповіді: 25 лютого 2019 15:41
Добрий день. Уточніть, будь ласка, документи, що зазначені у Додатку 6 Тендерної документації (паспорт або сертифікат якості тощо, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, декларація відповідності та/або сертифікаті відповідності на вироби) повинні бути надані учасником у складі пропозиції чи безпосередньо при поставці товару?
Відповідь: Добрий день. Документи надаються шляхом завантаження їх сканованих копій у систему разом із поданням тендерної пропозиції.
Щодо технічного завдання тендерної документації
Дата подання: 26 лютого 2019 10:14
Дата відповіді: 26 лютого 2019 10:24
Добрий день! Шановний замовник! В додатку до технічного завдання тендерної документації (розділ 3.Енергозбереження: зовнішнє освітлення: специфікація обладнання) в специфікації вказано: світлодіодний світильник ДКВ 05-24-56 Spark 55 виробництва СЕТО. Просимо дати відповідь на наступне запитання: чи може приймати участь у тендері компанія з світлодіодним світильником іншої марки та виробника але з АНАЛОГІЧНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, може. Тендерною документацією це передбачено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000726-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 18 березня 2019 11:54
Оскарження
Оскарження
Скасована
Дата: 18 березня 2019 12:01
Причина: не той файл
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000726-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 18 березня 2019 12:06
Оскарження
Оскарження
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2019 18:17
Скаргу задоволено згідно протоколу тендерного комітету № 31.
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000726-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 22 березня 2019 11:41
Документи для Антимонопольного комітету
Документи на розгляд для Антимонопольного комітету України
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2019 11:12
Скаргу відхилено згідно протоколу № 34 від 25.03.2019 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-18-000726-c.c4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 15 квітня 2019 10:47
Дата подання: 15 квітня 2019 10:47
Дискваліфікація при участі у тендері
При участі у тендері ФОП Волощук М.К. було дискваліфікаовано. Прохання розглянути наше оскарження, та надати відповідь.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Не включена в перелік документів квитанція про оплату.
Дата: 16 квітня 2019 11:19
Рішення від 18.04.2019 № 4749.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2019 23:02
Номер скарги: UA-2019-02-18-000726-c.c5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 17 квітня 2019 12:14
Дата подання: 17 квітня 2019 12:14
Дискваліфікація при участі у тендері ФОП Волощук М.К.
При участі у тендері ФОП Волощук М.К. було дискваліфікаовано. Прохання розглянути наше оскарження, та надати відповідь.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: При оплаті повернено кошти в зв'язку з тим, що заблокований рахунок казначейства по місцю знаходження платника податків.
Дата: 18 квітня 2019 11:10
Рішення від 19.04.2019 № 4803.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2019 17:10
Номер скарги: UA-2019-02-18-000726-c.b6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 18 квітня 2019 11:33
Дата подання: 18 квітня 2019 11:33
Дискваліфікація при участі у тендері ФОП Волощук М.К.
При участі у тендері ФОП Волощук М.К. було дискваліфіковано. Прохання розглянути наше оскарження, та надати відповідь.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 22.04.2019 № 4874.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2019 17:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Волощук М.К. |
946 625,00
UAH з ПДВ
|
689 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "СХІДНО ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СОЮЗ" |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТРАСТ БУД СЕРВІС |
1 154 408,12
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Прозоровський Микола Орестович |
1 092 975,00
UAH з ПДВ
|
799 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Костко Тарас Іванович |
1 135 259,00
UAH з ПДВ
|
855 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Львівелектросервіс" |
1 121 902,15
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ |
1 289 802,00
UAH з ПДВ
|
895 441,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 180 815,60
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" |
1 354 749,94
UAH з ПДВ
|
1 040 225,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВЕНЕРГОАВТОМАТИКА" |
1 354 853,00
UAH з ПДВ
|
1 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Волощук М.К. #2147212176 |
Відхилено |
689 900,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 17:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "СХІДНО ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ЕНЕРГЕТИЧНИЙ СОЮЗ" #20827500 |
Відхилено |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 17:32
|
|
ТОВ ТРАСТ БУД СЕРВІС #41724591 |
Відхилено |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2019 12:33
|
|
ФОП Прозоровський Микола Орестович #3066013119 |
Відхилено |
799 500,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 12:04
|
|
ФОП Костко Тарас Іванович #2927010174 |
Переможець |
855 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2019 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 10:39
|
акт 3 | укладений |
08 січня 2020 10:36
|
акт _2.pdf | укладений |
08 січня 2020 10:36
|
акт 1 | укладений |
08 січня 2020 10:36
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2019 15:56
|
договір | укладений |
02 травня 2019 15:51
|