Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріали та прилади медичні
Очікувана вартість
396 800,00 UAH
UA-2019-02-18-000722-c ● 575c75afebc64fec9b41e2452ee779db
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці" |
Код ЄДРПОУ: | 38055061 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44 |
Контактна особа: |
Карпенко Анжеліка Анатоліївна +380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 13:06 |
Очікувана вартість: | 396 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 984,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Матеріали та прилади медичні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Магістратська, будинок 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 16:27 |
4 ТД матеріали.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000722-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ", Код ЄДРПОУ:39190161
Дата подання: 11 березня 2019 10:48
Оскарження переможця
Прикріплено лист
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2019 16:22
Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне.
Щодо систем вливання розчинів:
Замовником в тендерній документації передбачена позиція 10 (Назва предмету - Система для вливання розчинів/ Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів МЕДПЛАСТ, HEMOPLAST). Учасником ТОВ «СМС-УК» надано у складі тендерної пропозицій довідку щодо технічних характеристик товару, в якій зазначено назву запропонованого товару: Система для вливання розчинів/ Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів HEMOPLAST та зазначено посилання на декларацію про відповідність № 021, згідно якої учасником пропонується Пристрої для вливання, стерильні, Торгової марки HEMOPLAST, із переліком таких пристроїв.
Також, учасником надано додатково паспорт якості щодо Пристроїв для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників, чим виконано усі вимоги, передбачені замовником.
Щодо листів від ТОВ «Екобінт»:
Учасником з метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, або продукції з простроченим терміном зберігання надано гарантійний Лист від виробника ТОВ «Екобінт» та підтверджено повноваження учасника на постачання даного товару замовника, а також гарантовано можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені тендерною документацією, із зазначенням усієї інформацію. Згідно вимог Замовника.
П.п. 5.3.3. ТД визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1, 2 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах. Отже, однакова нумерація листів не впливає на зміст пропозиції учасника.
Щодо листів від ПрАТ «Кристал»:
Учасником надано гарантій лист від ПрАТ «Кристал» щодо гарантії постачання товару у кількості, строки та терміном придатності, згідно даних торгів із зазначенням предмета закупівлі та номеру оголошення, чим виконано вимогу замовника.
Даним листом ПрАТ «Кристал» підтвердив договірні правовідносини із виробником даного товару ПАТ «Гемопласт» та підтвердив можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів.
Щодо систем вливання розчинів:
Замовником в тендерній документації передбачена позиція 10 (Назва предмету - Система для вливання розчинів/ Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів МЕДПЛАСТ, HEMOPLAST). Учасником ТОВ «СМС-УК» надано у складі тендерної пропозицій довідку щодо технічних характеристик товару, в якій зазначено назву запропонованого товару: Система для вливання розчинів/ Пристрій для переливання крові, кровозамінників та інфузійних розчинів HEMOPLAST та зазначено посилання на декларацію про відповідність № 021, згідно якої учасником пропонується Пристрої для вливання, стерильні, Торгової марки HEMOPLAST, із переліком таких пристроїв.
Також, учасником надано додатково паспорт якості щодо Пристроїв для вливання інфузійних розчинів та кровозамінників, чим виконано усі вимоги, передбачені замовником.
Щодо листів від ТОВ «Екобінт»:
Учасником з метою запобігання закупівлі фальсифікованої продукції, або продукції з простроченим терміном зберігання надано гарантійний Лист від виробника ТОВ «Екобінт» та підтверджено повноваження учасника на постачання даного товару замовника, а також гарантовано можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені тендерною документацією, із зазначенням усієї інформацію. Згідно вимог Замовника.
П.п. 5.3.3. ТД визначено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1, 2 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки та описки в тексті документа або орфографічні помилки в словах. Отже, однакова нумерація листів не впливає на зміст пропозиції учасника.
Щодо листів від ПрАТ «Кристал»:
Учасником надано гарантій лист від ПрАТ «Кристал» щодо гарантії постачання товару у кількості, строки та терміном придатності, згідно даних торгів із зазначенням предмета закупівлі та номеру оголошення, чим виконано вимогу замовника.
Даним листом ПрАТ «Кристал» підтвердив договірні правовідносини із виробником даного товару ПАТ «Гемопласт» та підтвердив можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів.
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000722-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ", Код ЄДРПОУ:39190161
Дата подання: 11 березня 2019 16:59
Оскарження переможця
Прикріплено файл
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 березня 2019 16:21
Повідомляємо, що учасником надано у складі тендерної пропозиції надано Декларації відповідності щодо вливання (№021) та переливання (№019), що підтверджує наявність такого запропонованого товару. Також, замовник не вимагав від учасників Документи видані уповноваженими органами щодо відповідності товару технічним та якісним показникам, тому це не є підставою для відхилення учасника.
Щодо гарантійного листа від виробника, представника, то слід зазначити, що учасником виконано дану вимогу, в разі якщо у замовника виникають сумніви щодо достовірності наданої інформації, то відповідно до ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Замовник може скористатися цим правом та підтвердити надану учасником інформацію.
Щодо гарантійного листа від виробника, представника, то слід зазначити, що учасником виконано дану вимогу, в разі якщо у замовника виникають сумніви щодо достовірності наданої інформації, то відповідно до ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Замовник може скористатися цим правом та підтвердити надану учасником інформацію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМС - УК" #33275532 |
Переможець |
308 467,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 22:22
|
протокол 185.docx | зміни до договору |
02 січня 2020 22:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 21:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 11:51
|
договір | укладений |
25 березня 2019 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 185 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 25 березня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
121 715,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 056,82 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Учасник ТОВ "СМС-УК" не виконав договір в повному обсязі через відсутність з ними зв'язку та відмову поставки медичних матеріалів |