Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби - 2 Лоти
Очікувана вартість
183 400,00 UAH
UA-2019-02-18-000677-c 236f87e9451e4be0864df31dcfe571ab
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Людмила Сергіївна

0362637941 rcml_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рiвненська обл., РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25 а, м. Рівне
Контактна особа: Дорошенко Людмила Сергіївна
0362637941
rcml_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 09:00
Очікувана вартість: 183 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис закупівлі описаний в прикріпленій документації

Тендерна документація

18 лютого 2019 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 16:06
проект деззасоби.docx
18 лютого 2019 16:06
деззасоби Лот 2.docx
18 лютого 2019 16:06
деззасоби Лот 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-000677-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 лютого 2019 16:28
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Щодо ненадання порівняльної таблиці. Шановний - погано з зором? Таблиця є. Щодо двох виробників - а в чому порушення? Двоє - ну і що? Від виробника надали всі документи, які вимагалися. Щодо 80% терміну придатності товару по першій позиції. Шановний, сертифікати надаються в електроній системі для ознайомлення, при поставці будуть інші сертифікати. Ви проводите закупівлю на рік, і якщо замовлення від вас поступить наприкінці цього року -априорі всі надані сертифікати на аукціон любим Учасником не будуть мати запас 80% від терміну зберігання! Розумієте? Ми же зазначили в листі, що при поставці всі вимоги документації будуть дотримані, тобто поставка продукції буде супроводжуватись документами згідно вимог документації. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2019 16:47
Шановний учаснику!

На Ваше звернення повідомляємо наступне. Переважна частина Ваших вимог ґрунтується на викривленому розумінні і тлумаченні поняття «дискримінації». Замовнику чинним законодавством надано право самостійно визначати необхідні технічні характеристики предмету закупівлі виходячи з його специфіки, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати, а тим більше тиснути і погрожувати тендерному комітету з метою визначення предмета закупівлі чи його технічних характеристик. Згідно Вашої логіки, дискримінаційними слід вважати всі вимоги до предмету закупівлі, за якими наявні у Вашому розпорядженні дезінфекційні засоби не відповідають медико-технічним вимогам. Медико-технічні вимоги до предметів закупівлі складені згідно чинних офіційних методичних вказівок на дезінфекційні засоби, з урахуванням всього комплексу їх функціональних властивостей, наявних в закладі об’єктів обробки і їх специфіки, необхідності гарантування якості продукції та можливості ії своєчасної поставки. Оскільки ми є лікувальний заклад, який проводить оперативні втручання, тому вимоги до дезінфекційних засобів у нас є високою.
Запропоновані Вами як еквіваленти (за вашим твердженням) дезінфекційні засоби за хімічним складом, за обсягом призначення та застосування не можна вважати еквівалентами. Невідповідність запропонованих Вами засобів медико-технічним вимогам, які наведені в оголошенні торгів, викладені в протоколі відхилення. У своїй вимозі Ви зазначаєте відмінність деззасобів не по найкритичніших параметрах, при цьому упускаєте досить важливі моменти. Це все дає зрозуміти, що вам без різниці, які технічні характеристики продукції замовнику необхідно. Головна ваша мета - це продати власний товар будь-яким способом, незалежно від того чи є вони еквівалентом чи ні.
Щодо надання документів від двох виробників: згідно вимог документації у Вас була можливість надати гарантійний лист від виробника, яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовником торгів, надає замовнику додаткові гарантії поставки предмету закупівлі, зменшить ризик поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. А своїм листом №900 від 22.02.2019р., який надано в пропозиції, Ви підтверджуєте наявність у себе товару (засобу «Йодель», флакон 1л), невідомого походження, із залишковим терміном придатності 50%, а не 80%).

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Дезінфекційні засоби
Опис предмету закупівлі:
Детальний опис закупівлі описаний в прикріпленій документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 55 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 278,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

309 флак
Лот 1 - Дезінфекційні засоби - 3 найменування
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рiвненська область, РІВНЕ, вул. М. Карнаухова, 25а
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 55 554,00
UAH з ПДВ
55 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2019 12:55
сертифікати.pdf
27 лютого 2019 12:40
Оновлена цінова.pdf
27 лютого 2019 12:37
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Переможець 55 554,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 16:07

Документи

28 лютого 2019 16:07
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:07
Протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
55 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 16:07
Електронний підпис
28 лютого 2019 16:07
Протокол 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2019 11:14
Договір 86.pdf укладений
06 березня 2019 11:13