Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки - 7 шт., персональні комп’ютери (в комплекті) – 8 шт.)
Очікувана вартість
177 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000565-c ● 499ab4e155d24bc98fdb8249ad85dc4c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 38230941 |
Вебсайт: | http://tsjurosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22 |
Контактна особа: |
Стопоренко Світлана Юріївна +380554221942 centr_osvita.cyr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 15:16 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2019 15:16 |
Очікувана вартість: | 177 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 885,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт
ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 шт
персональні комп’ютери (в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 08:57 |
протокол про внесення змін скан.docx | |
21 лютого 2019 08:57 |
перелік змін.docx | |
21 лютого 2019 08:57 |
оголошення зі змінами.docx |
21 лютого 2019 08:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2019 08:57 |
протокол про внесення змін скан.docx
|
|||
21 лютого 2019 08:57 |
перелік змін.docx
|
|||
21 лютого 2019 08:57 |
оголошення зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2019 09:24
Дата відповіді: 20 лютого 2019 08:49
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1). Всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в Оголошенні слід читати як «або еквівалент». Це означає, що учасник може запропонувати товар із такими самими характеристиками або кращими, але не збільшуючи ціну.
2) До участі допускаються учасники, зареєстровані у встановленому законом порядку (як платники ПДВ, так і не платники ПДВ). Учасником зазначається остаточна сума за товар (з або без ПДВ), вона ж і буде сплачена замовником, якщо його буде визначено переможцем
2) До участі допускаються учасники, зареєстровані у встановленому законом порядку (як платники ПДВ, так і не платники ПДВ). Учасником зазначається остаточна сума за товар (з або без ПДВ), вона ж і буде сплачена замовником, якщо його буде визначено переможцем
Документація
Дата подання: 19 лютого 2019 13:32
Дата відповіді: 20 лютого 2019 08:50
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за рекомендації! Тендерним комітетом буде розглянуте данне питання
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
176 493,00
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 березня 2019 16:37
|
Договір КОМЕЛ скан.docx | укладений |
06 березня 2019 16:36
|