Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188636 |
Місцезнаходження: | 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2 |
Контактна особа: |
Величко Тетяна Олександрівна 000000000000 tdi-zor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 15:12 |
Очікувана вартість: | 116 307,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 582,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 11:55 |
відкриті торги 2019 , ТД овочі.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Фізична особа – підприємець Дрешпак Анжеліка Олександрівна (надалі – Скаржник) 05 березня 2019 року в 05:37 год. подала свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі UA-2019-02-18-000437-a. Всього для участі у закупівлі подано три тендерних пропозиції. 06 березня 2019 року за процедурою закупівлі UA-2019-02-18-000437-a проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
13 березня 2019 року тендерним комітетам Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі UA-2019-02-18-000437-a учасника - Фізичну особу – підприємця Мендрик Євген Віталійович (протокол засідання тендерного комітету №21 від 13 березня 2019 року).
Скаржникам було переглянуто тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Мендрик Євгена Віталійовича (код ЄДРПОУ 3414807739), що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Мендрик Євгена Віталійовича не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 1.1, частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації “Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації”.
Учасник переможця торгів дозавантажив до електронної системи закупівель документи без накладання електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
2. Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції “для юридичних і фізичних осіб – копія паспорту (всі сторінки в яких міститься інформація) та копія картки про присвоєння ідентифікаційного коду. Копії зазначених документів повинні бути засвідчені їх власниками відповідно до загальних положень щодо засвідчення копій документів (містити напис «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистий підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури, її ініціали та прізвище, дату засвідчення копії)”
Копія паспорту Учасника завірена без дати засвідчення копії.
3. Відповідно до пункту 2.5., частини 2. Інша інформація, розділу V. Оцінка тендерної пропозиції “З метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1, та калькуляцію на товар, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону “.
Тендерну пропозицію приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону учасник заповнив з добавленим найменуванням та кількісті товару, а саме:
Цибулі ріпчаста – 2506кг ціна за 1кг 12,30грн., цибуля ріпчаста – 1кг ціна за 1кг 17,20грн., Калькуляція на цибулю ріпчасту 2507кг ціна за 1кг 12,30грн., що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Мендрик Євгена Віталійовича умовам тендерної документації за предметом закупівлі, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно п.4.ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі – Закон)та пп.3.1 п.3 Розділу V тендерної документації.
Прийняте тендерним комітетом Замовника рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2019-02-18-000437-a учасника - Фізичну особу – підприємця Мендрик Євгена Віталійовича (протокол засідання тендерного комітету №21 від 13 березня 2019 року) є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.3 Закону, оскільки дискримінує інших учасників закупівлі, в т.ч. Скаржника.
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі UA-2019-02-18-000437-a учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Таке рішення суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і, як наслідок порушує законні інтереси (права) Скаржника та інших Учасників.
Оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, просимо скасувати рішення тендерного комітету про визначення ФОП Мендик Є.В. переможцем.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-21-000046 ● ba92c9cd313d4943bb70b0b170726f2e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 березня 2019 16:38 |
НАКАЗ
21.03.2019 №40
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.03.2019 № 40
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу:
... UA-2019-02-18-000437-a; 18.02.2019; Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Надання інформації про усунення порушення замовником
порушення усунено
2019-03-26 13:28:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2019 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Мендрик Євген Віталійович |
109 510,00
UAH з ПДВ
|
107 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА |
110 872,50
UAH з ПДВ
|
107 763,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зіборова Тетяна Василівна |
115 294,80
UAH з ПДВ
|
108 336,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мендрик Євген Віталійович #3414807739 |
Рішення скасоване |
107 760,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 13:01
|
ФОП Мендрик Євген Віталійович #3414807739 |
Відхилено |
107 760,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 13:07
|
ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА #3095322789 |
Рішення скасоване |
107 763,75
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 13:30
|
ФОП Зіборова Тетяна Василівна #2194012568 |
Очікує рішення |
108 336,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 13:34
|
ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА #3095322789 |
Відхилено |
107 763,75
UAH з ПДВ
|
26 березня 2019 13:34
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 березня 2019 13:33 |
Коментар щодо відміни: | через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
27 березня 2019 13:33
|
протокол відміни, овочі.docx |