Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

буряк столовий врожаю 2018 року , морква столова врожаю 2018 року, цибуля ріпчаста врожаю 2018 року , капуста врожаю 2018 року
Очікувана вартість
116 307,00 UAH
UA-2019-02-18-000437-a 1eaaf3d7ce2f4350abd9010a7ab52f6d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Тетяна Олександрівна

000000000000 tdi-zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188636
Місцезнаходження: 70540, Україна , Запорізька обл., с.Таврійське, вул.Загорянська, будинок 2
Контактна особа: Величко Тетяна Олександрівна
000000000000
tdi-zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 13:00
Початок аукціону: 06 березня 2019 15:12
Очікувана вартість: 116 307,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 582,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3209 кілограми
буряк столовий врожаю 2018 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2457 кілограми
морква столова врожаю 2018 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2507 кілограми
цибуля ріпчаста врожаю 2018 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2900 кілограми
капуста врожаю 2018 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70540, Україна, Запорізька область, с.Таврійське, Оріхівський район, вул.Загорянська, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 11:55
відкриті торги 2019 , ТД овочі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-000437-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3095322789
Дата подання: 19 березня 2019 14:55
Вимога про усунення порушень у процедурі закупівлі
18 лютого 2019 року Комунальною установою ”Таврійський будинок інвалідів” Запорізької обласної ради (надалі – Замовник) у електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua було опубліковано оголошення про закупівлю UA-2019-02-18-000437-a (ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи буряк столовий врожаю 2018 року , морква столова врожаю 2018 року, цибуля ріпчаста врожаю 2018 року , капуста врожаю 2018 року). Замовник визначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій для участі в закупівлі – 05 березня 2019р. до 13:00 год.
Фізична особа – підприємець Дрешпак Анжеліка Олександрівна (надалі – Скаржник) 05 березня 2019 року в 05:37 год. подала свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі UA-2019-02-18-000437-a. Всього для участі у закупівлі подано три тендерних пропозиції. 06 березня 2019 року за процедурою закупівлі UA-2019-02-18-000437-a проведено аукціон та визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію.
13 березня 2019 року тендерним комітетам Замовника прийнято рішення про визначення переможця процедури закупівлі UA-2019-02-18-000437-a учасника - Фізичну особу – підприємця Мендрик Євген Віталійович (протокол засідання тендерного комітету №21 від 13 березня 2019 року).
Скаржникам було переглянуто тендерну пропозицію Фізичної особи – підприємця Мендрик Євгена Віталійовича (код ЄДРПОУ 3414807739), що завантажена до електронної системи закупівель. За результатами розгляду виявлено, що тендерна пропозиція Фізичної особи – підприємця Мендрик Євгена Віталійовича не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до пункту 1.1, частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації “Документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді (відскановане кольорове зображення) через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format) з накладанням електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) керівника або уповноваженої особи Учасника на підписання тендерної документації”.
Учасник переможця торгів дозавантажив до електронної системи закупівель документи без накладання електронного цифрового підпису/печатки (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

2. Відповідно до частини 1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції, розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції “для юридичних і фізичних осіб – копія паспорту (всі сторінки в яких міститься інформація) та копія картки про присвоєння ідентифікаційного коду. Копії зазначених документів повинні бути засвідчені їх власниками відповідно до загальних положень щодо засвідчення копій документів (містити напис «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистий підпис службової (посадової) особи або представника учасника процедури, її ініціали та прізвище, дату засвідчення копії)”
Копія паспорту Учасника завірена без дати засвідчення копії.
3. Відповідно до пункту 2.5., частини 2. Інша інформація, розділу V. Оцінка тендерної пропозиції “З метою дотримання вимог частини четвертої статті 36 Закону, уникнення порушення вимог статті 37 Закону, тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку №1, та калькуляцію на товар, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, повторно надає (завантажує в Систему) протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення Аукціону “.
Тендерну пропозицію приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону учасник заповнив з добавленим найменуванням та кількісті товару, а саме:
Цибулі ріпчаста – 2506кг ціна за 1кг 12,30грн., цибуля ріпчаста – 1кг ціна за 1кг 17,20грн., Калькуляція на цибулю ріпчасту 2507кг ціна за 1кг 12,30грн., що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
У зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Мендрик Євгена Віталійовича умовам тендерної документації за предметом закупівлі, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно п.4.ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” (Далі – Закон)та пп.3.1 п.3 Розділу V тендерної документації.
Прийняте тендерним комітетом Замовника рішення про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2019-02-18-000437-a учасника - Фізичну особу – підприємця Мендрик Євгена Віталійовича (протокол засідання тендерного комітету №21 від 13 березня 2019 року) є необґрунтованим та безпідставним, суперечить умовам тендерної документації та порушує принципи здійснення публічних закупівель згідно ст.3 Закону, оскільки дискримінує інших учасників закупівлі, в т.ч. Скаржника.
Замовник визначив переможцем процедури закупівлі UA-2019-02-18-000437-a учасника, який не відповідає умовам тендерної документації. Таке рішення суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і, як наслідок порушує законні інтереси (права) Скаржника та інших Учасників.
Оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, просимо скасувати рішення тендерного комітету про визначення ФОП Мендик Є.В. переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2019 13:04
замовником прийнято рішення щодо анулювання переможця

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-21-000046 ● ba92c9cd313d4943bb70b0b170726f2e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 березня 2019 16:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.03.2019 №40

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.






Начальник управління Г. ВАЩЕНКО
Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.03.2019 № 40

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу:

... UA-2019-02-18-000437-a; 18.02.2019; Комунальна установа "Таврійський будинок інвалідів" Запорізької обласної ради; ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунено

2019-03-26 13:28:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мендрик Євген Віталійович 109 510,00
UAH з ПДВ
107 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА 110 872,50
UAH з ПДВ
107 763,75
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зіборова Тетяна Василівна 115 294,80
UAH з ПДВ
108 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 16:35
Корупция.pdf
13 березня 2019 16:35
Довідка не судимість .pdf
13 березня 2019 16:34
ДПІ ТАВР .pdf
06 березня 2019 16:10
ТП Д1 нова.pdf
06 березня 2019 16:10
КАЛЬКУЛЯЦИЯ нова.pdf
03 березня 2019 18:02
Електронний підпис
03 березня 2019 18:01
47 Реєстр.pdf
03 березня 2019 18:01
46 ДВ 01022019.pdf
03 березня 2019 18:01
45 проект дог.pdf
03 березня 2019 18:01
44 КАЛЬКУЛЯЦИЯ.pdf
03 березня 2019 18:01
43 ТП Д1.pdf
03 березня 2019 18:01
42 Найменування товару Д3.pdf
03 березня 2019 18:01
41 ТВ Д2.pdf
03 березня 2019 18:00
36 Оригінал Відгук ЗОКБ.pdf
03 березня 2019 18:00
33 Оригінал МК МЕНДРИК.pdf
03 березня 2019 18:00
21 Довідка МТБ.pdf
03 березня 2019 18:00
13 гарант лист 2 ст 17 п.1 2.pdf
03 березня 2019 18:00
12 відповідність ст 17.pdf
03 березня 2019 18:00
10 Дозвіл.pdf
03 березня 2019 18:00
7 Анкекта.pdf
03 березня 2019 18:00
5 Копія Виписки ЄДР.pdf
03 березня 2019 18:00
2 Копія код ІПН Мендрик.pdf
03 березня 2019 18:00
1 Копія паспорта Мендрик.pdf

Публічні документи

21 березня 2019 01:56
Електронний підпис
20 березня 2019 21:28
Калькуляція на товар.pdf
05 березня 2019 05:39
Електронний підпис
05 березня 2019 05:37
20.Документи якості.pdf
05 березня 2019 05:37
13.Проект договору.pdf
05 березня 2019 05:37
11.Найменування товару.pdf
05 березня 2019 05:37
8.Лист щодо Статуту.pdf
05 березня 2019 05:37
5.Технічні якісні вимоги.pdf
05 березня 2019 05:37
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 15:52
Електронний підпис
04 березня 2019 15:48
проект договору.pdf
04 березня 2019 15:48
про санкції.pdf
04 березня 2019 15:48
про довкілля.pdf
04 березня 2019 15:48
Відгук.pdf
04 березня 2019 15:48
аналог.договір.pdf
04 березня 2019 15:48
мед.книжка.pdf
04 березня 2019 15:48
держспожив транспорт.pdf
04 березня 2019 15:48
акт дезобробки авто.pdf
04 березня 2019 15:48
Пролангація дез. обр..pdf
04 березня 2019 15:48
про потужності.pdf
04 березня 2019 15:48
договір спецдез.pdf
04 березня 2019 15:48
про маттехбазу.pdf
04 березня 2019 15:48
свідоцтво на авто.pdf
04 березня 2019 15:48
найменування товару.pdf
04 березня 2019 15:48
Договір оренди авто.pdf
04 березня 2019 15:48
ДОГОВІР ЕКСПЕРТИЗИ.pdf
04 березня 2019 15:48
експертні висновки.pdf
04 березня 2019 15:48
акт дератизації.pdf
04 березня 2019 15:48
техвимоги.pdf
04 березня 2019 15:48
ст.17.pdf
04 березня 2019 15:48
про печатку.pdf
04 березня 2019 15:48
про підпис.pdf
04 березня 2019 15:48
іпн.pdf
04 березня 2019 15:48
паспорт.pdf
04 березня 2019 15:48
єдин.податок.pdf
04 березня 2019 15:48
Витяг.pdf
04 березня 2019 15:48
виписка.pdf
04 березня 2019 15:48
Інформ.про учасника.pdf
04 березня 2019 15:48
тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2019 15:48
РЕЄСТР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мендрик Євген Віталійович

ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП Зіборова Тетяна Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мендрик Євген Віталійович
#3414807739
Рішення скасоване 107 760,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 13:01
ФОП Мендрик Євген Віталійович
#3414807739
Відхилено 107 760,00
UAH з ПДВ
20 березня 2019 13:07
ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3095322789
Рішення скасоване 107 763,75
UAH з ПДВ
26 березня 2019 13:30
ФОП Зіборова Тетяна Василівна
#2194012568
Очікує рішення 108 336,00
UAH з ПДВ
26 березня 2019 13:34
ФОП ДРЕШПАК АНЖЕЛІКА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3095322789
Відхилено 107 763,75
UAH з ПДВ
26 березня 2019 13:34

Документи

13 березня 2019 15:44
Електронний підпис
06 березня 2019 15:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2019 13:06
Електронний підпис
20 березня 2019 13:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 березня 2019 14:59
Електронний підпис
20 березня 2019 21:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2019 13:33
Звіт з ЄДР (припинено)
27 березня 2019 13:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2019 13:33
Електронний підпис
26 березня 2019 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 березня 2019 13:33
Коментар щодо відміни: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 березня 2019 13:33
протокол відміни, овочі.docx