Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРЯМОБАЛКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА АРЦИЗЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04525538 |
Місцезнаходження: | 68440, Україна , Одеська обл., Арцизький р-н., с. Прямобалка, вул. Покровська, буд. 48 корпус "А" |
Контактна особа: |
Світлана Бєлікова +380484543221 cbetlaha023@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 3 200 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2019 23:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2019 23:09 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf | |
27 лютого 2019 23:09 |
Тендерна документація_капремонт_зміни.pdf | |
18 лютого 2019 23:23 |
Техн. завда. Дод. 2.pdf |
27 лютого 2019 23:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 лютого 2019 23:09 |
Перелік змін до тендерної документації.pdf
|
|||
27 лютого 2019 23:09 |
Тендерна документація_капремонт_зміни.pdf
|
|||
18 лютого 2019 23:23 |
Техн. завда. Дод. 2.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-01-000177 ● 7dfa0f86e588431c84f936379b09ed8a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2019 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2019 Одеса № 102
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 01.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 102
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-03-29-001408-a 29.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-03-30-000064-b 30.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-28-000104-b 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-25-000157-a 25.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
5. UA-2019-02-18-000426-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-02 12:25:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу ясла-садок «Вишенька» загального типу комунальної власності Прямобалківської сільської ради» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), яка проводиться Прямобалківською сільською радою Арцизького району Одеської області (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-18-000426-b, дата оприлюднення 18.02.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 4, розділу 6 додатку 1 до тендерної документації (щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону), тоді як учасником КП «Агрострой» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію довідки, яка підписана інспектором з кадрів Фортуна Я.П., проте не надано документів, що підтверджують повноваження вказаної посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 19, розділу 6 додатку 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-05 22:29:59
Щодо надання пояснень згідно закупівлі UA-2019-02-18-000426-b
Тендерним комітетом було розглянуто питання моніторингу.
По питанню 1) "яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 4, розділу 6 додатку 1 до тендерної документації (щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону), тоді як учасником КП «Агрострой» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію довідки, яка підписана інспектором з кадрів Фортуна Я.П., проте не надано документів, що підтверджують повноваження вказаної посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)?" надаємо наступні пояснення: у відповідності до вимог тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні зокрема надати - Копію документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами Замовника від імені Учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, протокол або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення). Вищезазначеним підписантом являється голова підприємства Без'язичний Володимир Семенович, що підтверджується витягом із Наказу № 29 від 29.12.2017 року. Щодо підписання вищезазначеного документу Фортуна Я.П., варто звернути увагу, що вищезазначена особа являється інспектором з кадрів Колективного підприємства "Агрострой", та не має повноважень на підпис господарских документів в тому числі договорів, відповідно жодних підстав надавати в складі пропозиції "документів, що підтверджують повноваження вказаної посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції" не було. Вищезазначине також підтверджується інформацією наявною у вільному доступі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch згідно якої однособовим підписанням та керівником являється БЕЗ'ЯЗИЧНИЙ ВОЛОДИМИР СЕМЕНОВИЧ.
По питанню 2) "яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 19, розділу 6 додатку 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України?" надаємо наступні пояснення: у відповідності до вимог тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні зокрема надати - відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Жодних додаткових вимог до вищезазначеного документу, в тому числі і інформацію про орган державної влади яким цей документ чи інформація повинні були бути видані в тендерній документації визначено не було. На виконання даної вимоги тендерної документації учасником-переможцем було надано сканокопію з оригіналу Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з всіма осоновними відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Отже тендерним комітетом було правомірно прийняте рішення про обрання переможцем саме КП «Агрострой», так як пропозиція вищезазначеного учасника була найбільш економічно вигідною,та відповідала вимогам документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-04-05 22:24:32
Щодо надання пояснень згідно закупівлі UA-2019-02-18-000426-b
Тендерним комітетом було розглянуто питання моніторингу.
По питанню 1) "яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 4, розділу 6 додатку 1 до тендерної документації (щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону), тоді як учасником КП «Агрострой» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію довідки, яка підписана інспектором з кадрів Фортуна Я.П., проте не надано документів, що підтверджують повноваження вказаної посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)?" надаємо наступні пояснення: у відповідності до вимог тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні зокрема надати - Копію документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами Замовника від імені Учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, протокол або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення). Вищезазначеним підписантом являється голова підприємства Без'язичний Володимир Семенович, що підтверджується витягом із Наказу № 29 від 29.12.2017 року. Щодо підписання вищезазначеного документу Фортуна Я.П., варто звернути увагу, що вищезазначена особа являється інспектором з кадрів Колективного підприємства "Агрострой", та не має повноважень на підпис господарских документів в тому числі договорів, відповідно жодних підстав надавати в складі пропозиції "документів, що підтверджують повноваження вказаної посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції" не було. Вищезазначине також підтверджується інформацією наявною у вільному доступі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch згідно якої однособовим підписанням та керівником являється БЕЗ'ЯЗИЧНИЙ ВОЛОДИМИР СЕМЕНОВИЧ.
По питанню 2) "яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 19, розділу 6 додатку 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України?" надаємо наступні пояснення: у відповідності до вимог тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні зокрема надати - відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Жодних додаткових вимог до вищезазначеного документу, в тому числі і інформацію про орган державної влади яким цей документ чи інформація повинні були бути видані в тендерній документації визначено не було. На виконання даної вимоги тендерної документації учасником-переможцем було надано сканокопію з оригіналу Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з всіма осоновними відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Отже тендерним комітетом було правомірно прийняте рішення про обрання переможцем саме КП «Агрострой», так як пропозиція вищезазначеного учасника була найбільш економічно вигідною,та відповідала вимогам документації.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо надання пояснень згідно закупівлі UA-2019-02-18-000426-b Тендерним комітетом було повторно розглянуто питання моніторингу. По питанню 1) "яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 4, розділу 6 додатку 1 до тендерної документації (щодо відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону), тоді як учасником КП «Агрострой» у складі тендерної пропозиції надано скановану копію довідки, яка підписана інспектором з кадрів Фортуна Я.П., проте не надано документів, що підтверджують повноваження вказаної посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції (пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації)?" надаємо наступні пояснення: у відповідності до вимог тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні зокрема надати - Копію документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами Замовника від імені Учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, протокол або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення). Вищезазначеним підписантом являється голова підприємства Без'язичний Володимир Семенович, що підтверджується витягом із Наказу № 29 від 29.12.2017 року. Щодо підписання вищезазначеного документу Фортуна Я.П., варто звернути увагу, що вищезазначена особа являється інспектором з кадрів Колективного підприємства "Агрострой", та не має повноважень на підпис господарских документів в тому числі договорів, відповідно жодних підстав надавати в складі пропозиції "документів, що підтверджують повноваження вказаної посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції" не було. Вищезазначине також підтверджується інформацією наявною у вільному доступі за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch згідно якої однособовим підписанням та керівником являється БЕЗ'ЯЗИЧНИЙ ВОЛОДИМИР СЕМЕНОВИЧ. По питанню 2) "яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам пункту 19, розділу 6 додатку 1 до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України?" надаємо наступні пояснення: у відповідності до вимог тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні зокрема надати - відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Жодних додаткових вимог до вищезазначеного документу, в тому числі і інформацію про орган державної влади яким цей документ чи інформація повинні були бути видані в тендерній документації визначено не було. На виконання даної вимоги тендерної документації учасником-переможцем було надано сканокопію з оригіналу Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з всіма осоновними відомостями з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Отже тендерним комітетом було правомірно прийняте рішення про обрання переможцем саме КП «Агрострой», так як пропозиція вищезазначеного учасника була найбільш економічно вигідною,та відповідала вимогам документації.
2019-04-10 21:19:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Колективне підприємство "Агрострой" #03578780 |
Переможець |
3 134 654,28
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 22:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 21:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2019 21:25
|
графік.pdf | укладений |
10 квітня 2019 21:25
|
дог. № 2.pdf | укладений |
10 квітня 2019 21:25
|