Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води. (послуги теплопостачання (централізоване опалення)
Очікувана вартість
1 850 085,00 UAH
UA-2019-02-18-000361-c 38e258db18534f169b8f108a4fffe659
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Некрут Олена Анатоліївна

+380432465234 vin_mkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 05484126
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Контактна особа: Некрут Олена Анатоліївна
+380432465234
vin_mkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
п.4 ч.2 ст. 35 Двократна відіміна тендера через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, визначених у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 13:22
Оскарження наміру укласти договір: 24 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 Гкал
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води. (послуги теплопостачання (централізоване опалення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

18 лютого 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 13:11
Протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО"
#41693833
Переможець 1 850 085,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 13:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНАТИВНА ТЕПЛОВА ЕНЕРГІЯ" КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО"
#41693833
1 850 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 17:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
17 січня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:17
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 15:06
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 09:51
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 12:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:28
Додаткова угода ТЕПЛО.PDF зміни до договору
04 квітня 2019 14:33
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 13:37
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
26 лютого 2019 13:34
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 15:51
ДП Альтернативна теплова енергія.PDF укладений
25 лютого 2019 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 ч.4 ст. 36 (покращення якості предмета закупівлі) ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25/02-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/02-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"; та відповідно до рішення 37 сесії 7 скликання Вінницької обласної Ради від 05.03.2019р. № 789.
Номер договору про закупівлю: 25/02-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/02-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 п.4.3
Номер договору про закупівлю: 25/02-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 п. 4.3
Номер договору про закупівлю: 25/02-01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівліґ"
Номер договору про закупівлю: 25/02-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.3 ст.36 ЗУ "Публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 25/02-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 576 177,37
UAH (в тому числі ПДВ 262 696,23 UAH)