Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городоцької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144594 |
Вебсайт: | http://www.osvita-horodok.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, 16 Dzherelna St |
Контактна особа: |
Пилат Богдан Ярославович +380323130462 gorodokrvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,36% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 84000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 23:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 23:45 |
2-Додатки до ТД-меблі.doc | |
18 лютого 2019 23:45 |
2- ТД-меблі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-10-000039 ● 8004083503cc473e9f864e37ee220522
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2019 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2019 № 62
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 10.04.2019 № 62
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-18-000349-a 18.02.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-16 15:12:40
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Столи учнівські, стільці полозкові, крісла для актового залу, столи для їдалень, лави, столи письмові, дошки аудиторні, столи дитячі 6-кутні, стільці дитячі, ліжка дитячі, шафи дитячі, стінки універсальні, стільці вчительські, вішалки для рушників» (ID: UA-2019-02-18-000349-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, виникла потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922 тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Водночас, частиною 3 статті 17 Закону передбачено, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Слід зазначити, що в тендерній документації на закупівлю «Столи учнівські, стільці полозкові, крісла для актового залу, столи для їдалень, лави, столи письмові, дошки аудиторні, столи дитячі 6-кутні, стільці дитячі, ліжка дитячі, шафи дитячі, стінки універсальні, стільці вчительські, вішалки для рушників» в пункті 2 таблиці 2 «Документи для підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 тендерної документації міститься вимога про надання «Підтвердження відсутності відомостей про юридичну особу, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення подається учасником у довільній формі (стосується юридичних осіб) (сканований оригінал)», яка не відповідає частині 3 статті 17 Закону.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати письмове пояснення з наступного питання: чому тендерна документація на закупівлю «Столи учнівські, стільці полозкові, крісла для актового залу, столи для їдалень, лави, столи письмові, дошки аудиторні, столи дитячі 6-кутні, стільці дитячі, ліжка дитячі, шафи дитячі, стінки універсальні, стільці вчительські, вішалки для рушників» містить вимогу, яка не відповідає частині 3 статті 17 Закону ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-04-19 22:37:54
Пояснення з приводу поставленого питання в процесі проведення моніторингу
Відділ освіти Городоцької РДА, розглянувши поставлені Західним офісом Держаудитслужби запитання в межах проведення моніторингу закупівлі «Столи учнівські, стільці полозкові, крісла для актового залу, столи для їдалень, лави, столи письмові, дошки аудиторні, столи дитячі 6-кутні, стільці дитячі, ліжка дитячі, шафи дитячі, стінки універсальні, стільці вчительські, вішалки для рушників» (ID: UA-2019-02-18-000349-a), надає обґрунтовані пояснення.
1. Звертаємо вашу увагу, що передбачена у п. 2 таблиці 2 Додатку №1 тендерної документації вимога про «Підтвердження відсутності відомостей про юридичну особу, яка є учасником, у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» стосується саме юридичних осіб. Пошук у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/main/reference/list) відбувається за двома категоріями осіб:
- По юридичним особам;
- По фізичним особам.
Сформувати інформаційну довідку щодо юридичної особи, для перевірки відсутності відомостей про притягнення юридичної особи до відповідальності за корупційні правопорушення, можливо лише маючи цифровий підпис такої юридичної особи. Оскільки, як зазначено на сайті, "Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. Враховуючи те, що з об’єктивних причин у замовника НЕ МОЖЕ бути в наявності електронного ключа учасника, відповідно і відсутня можливість самостійно перевірити таку інформацію замовнику.
2. Окрім того, для забезпечення виконання усіх вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом у тендерній документації (Додаткова інформація Додатку 1) передбачено: «Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, МОЖЕ НЕ ПОДАВАТИСЯ у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. В такому разі учасник подає довідку з обґрунтуванням причин неподання інформації та зазначає джерела отримання інформації у відкритих єдиних державних реєстрах».
3. Також додатково повідомляємо, відповідно до абз. 4 ч. 3 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. 17.01.2019 р. Уповноважений орган опублікував лист вих. № 3304-04-1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним». Відповідно до даного листа, серед відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, ВІДСУТНІЙ Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що тендерний комітет при розробленні тендерної документації врахував усі вимоги чинного законодавства та затвердив її з дотриманням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
23 квітня 2019 р. Західним офісом Держаудитслужби оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі «Столи учнівські, стільці полозкові, крісла для актового залу, столи для їдалень, лави, столи письмові, дошки аудиторні, столи дитячі 6-кутні, стільці дитячі, ліжка дитячі, шафи дитячі, стінки універсальні, стільці вчительські, вішалки для рушників» (ID моніторингу: UA-M-2019-04-10-000039). Згідно тексту даного Висновку встановлено порушення законодавства в частині включення окремих вимог до тендерної документації по процедурі відкритих торгів на закупівлю – «Столи учнівські, стільці полозкові, крісла для актового залу, столи для їдалень, лави, столи письмові, дошки аудиторні, столи дитячі 6-кутні, стільці дитячі, ліжка дитячі, шафи дитячі, стінки універсальні, стільці вчительські, вішалки для рушників» (ID закупівлі: UA-2019-02-18-000349-a). Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 71 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник протягом 5 робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Враховуючи дане положення Закону та Висновок про результати моніторингу закупівлі «Столи учнівські, стільці полозкові, крісла для актового залу, столи для їдалень, лави, столи письмові, дошки аудиторні, столи дитячі 6-кутні, стільці дитячі, ліжка дитячі, шафи дитячі, стінки універсальні, стільці вчительські, вішалки для рушників» (ID моніторингу: UA-M-2019-04-10-000039), Відділ освіти Городоцької РДА повідомляє про неможливість усунення виявлених вами недоліків, у зв’язку з тим, що після проведеного аукціону вже відсутня можливість вносити зміни до тендерної документації. Також додатково повідомляємо, що виявлені вами недоліки не можуть трактуватися як порушення з наступних причин. 1. У тендерній документації замовника наявне застереження (Додаткова інформація Додатку 1): «Інформація, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, МОЖЕ НЕ ПОДАВАТИСЯ у складі пропозиції, чи після оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір учасником переможцем. В такому разі учасник подає довідку з обґрунтуванням причин неподання інформації та зазначає джерела отримання інформації у відкритих єдиних державних реєстрах». 2. Відповідно до ч. 3. Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Тендерна документація може містити також ІНШУ ІНФОРМАЦІЮ відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Враховуючи той факт, що в електронному вигляді, в результаті вивчення тільки копій документів учасників, НЕ МОЖЛИВО дослідити якість запропонованого товару, його технічні та якісні характеристики, відповідно і виникає необхідність перевірки відповідності запропонованого товару «на папері» реальним характеристикам. Окрім того, звертаємо вашу увагу, що ч. 4 ст. 22 Закону містить єдину заборону щодо тендерної документації, а саме: «4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Обмеження конкуренції та дискримінація – це встановлення переваг чи привілеїв окремим учасникам. Враховуючи те, що дана вимога стосується усіх учасників однаковою мірою, відповідно вона не містить ознак дисримінації, і може бути включена до тендерної документації. Також повідомляємо, що з усіма членами тендерного комітету проведено засідання де обговорено Висновок про результати моніторингу даної закупівлі. Голова тендерного комітету нагадав про основні вимоги до змісту і форми тендерної документації, які встановлені Законом. В подальшому зобов’язуємось більш чіткіше виконувати вимови законодавства з питань публічних закупіель та не допускати будь-яких правопорушень.
2019-05-03 21:04:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-09-06-000002
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2019 Львів № 149
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до частини 11 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 09.09.2019 по 20.09.2019 перевірку закупівель UA-2019-02-18-000349-a, UA-2019-03-18-001823-a та UA-2019-03-04-000001-a, здійснених Відділом освіти Городоцької районної державної адміністрації.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Василя ВИННИЦЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальник Володимир ВОЇНСЬКИЙ
2019-09-06 12:39:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2019 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Яворська Тетяна Миколаївна |
2 753 126,00
UAH з ПДВ
|
2 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
2 728 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Яворська Тетяна Миколаївна #2992017329 |
Переможець |
2 720 000,00
UAH з ПДВ
|
14 березня 2019 21:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 16:18
|
Дод дог 1 шкільні меблі.pdf | зміни до договору |
26 березня 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2019 11:14
|
Договір | укладений |
26 березня 2019 11:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили внести зміни у банківські реквізити "Замовника". Більш детально - у прикріпленому файлі додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | Т19-07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Т19-07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |