Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
199 920,00 UAH
UA-2019-02-18-000343-a ● ee33d9547cf1418599d57d0cdd90d7c7
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 37853361 |
Вебсайт: | http://www.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Третяк Юрій Михайлович 380442027444 tender@kma.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2019 11:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 11:25 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2019 15:41 |
Очікувана вартість: | 199 920,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 999,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв, заправка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Наявність не менше ніж 10 (десяти) років досвіду виконання договорів, щодо відновлення та заправки картриджів: | 15% |
наявність відповідного досвіду: | 15% |
відсутність відповідного досвіду: | 0% |
Наявність досвіду виконання договорів, щодо відновлення та заправки картриджів в органах державної влади, органах місцевого самоврядування або інших бюджетних установах: | 15% |
наявність відповідного досвіду: | 15% |
відсутність відповідного досвіду: | 0% |
18 лютого 2019 11:24 |
Проект Договору-заправка.doc |
18 лютого 2019 11:23 |
Вимоги до закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо паспорту на станцію очистки
Дата подання: 21 лютого 2019 10:50
Шановний Замовнику!
В даному тендері Вами висунуто вимогу:
"2.8. Учасник повинен надати скан-копію оригінала паспорта, виданого виробником станції очистки картриджів або власником торгової марки запропонованої станції очистки картриджів на підтвердження наявності в Учасника станції очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт, пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів.
https://docplayer.ru/44088522-Pasport-stancii-ochistki-kartridzhey-patron-r2.html
"
Поясніть будь-ласка чому Замовник вимагає паспорт на станцію очистки конкретної марки?
Чому надано посилання на паспорт станції очистки конкретної компанії - "В.М."
Тіль компанія В.М. матиме змогу пройти кваліфікацію в даних торгах?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо міжнародних сертифікатів ISO
Дата подання: 21 лютого 2019 10:57
Шановний замовнику! В документацыъ вами встановлено наступны вимоги:
"2.11. Учасник повинен надати копії сертифікатів міжнародного зразка системи контролю якості ISO 9001:2015 на тонер дійсних на момент розкриття пропозицій.
https://wwm.ua/media/wysiwyg/foto-seo/sertificates/ISO_9001_2015.jpg
2.12. Учасник повинен надати копії сертифікатів міжнародного зразка системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на тонер дійсних на момент розкриття пропозицій.
https://wwm.ua/about-company/certificates
"
В даних торгах зможуть прийняти участь лише ті компанії, що вже мають такий міжнародний сертифікат.
Окрім того, згідно чинного законодавства діяльність з заправки картриджів не підлягає обов'язковому ліцензуванню чи сертифікації.
Ви не вважаєте це обмеженням конкуренції та дискримінацією вітчизняних підприємств?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
про обмеження конкуренції
Дата подання: 21 лютого 2019 11:05
Шановний замовнику!
Вами встановлено наступну вимогу у документації : "В разі, якщо Учасник не є виробником тонерів, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника тонерів, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі."
Подібні авторизаційні листи виробникі тонерів не нададуть з метою самостійної участі в даній закупівлі. Чому Ви обмежуєте конкуренцію, та створюєте умови для перемоги в тендері лише виробнику тонеру?
Це підтверджується і сукупністю інших вимог - таких як технічні умови на тонер, запчастини і т.п., висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копії сертифікатів відповідності УкрСЕПРО на тонер та основні комплектуючі . Чомуб не укласти прямий контракт з бажаний постачальником, що є виробником тонеру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
про вимоги до закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2019 11:13
Шановний замовнику!
Чому при закупівлі послуг на заправку картриджів, Замовник виставляє такі детальні, жорсткі і специфічні вимоги по документах на складові і запчастини, що використовуються при заправці картриджів (технічні умови на тонер, запчастини і т.п., висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копії сертифікатів відповідності УкрСЕПРО на тонер та основні комплектуючі та інше)?
Проте повністю гнорує кваліфікацію і наявність відповідного персоналу?
Замовник бажає отримати якісно і вчасно надані послуги? Чи купу специфічних заздалегідь підготовлених документів і сертифікатів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
96 228,00
UAH з ПДВ
|
96 228,00
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 79 246.59 | Документи |
Современные информационные технологии ИНСИТ |
192 448,00
UAH з ПДВ
|
192 448,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 134 713.60 | Документи |
ФОП "ДЕРЕВ'ЯНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
199 144,00
UAH з ПДВ
|
199 144,00
UAH з ПДВ
|
1 | 199 144 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Відхилено |
96 228,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 10:25
|
Современные информационные технологии ИНСИТ #21607462 |
Переможець |
192 448,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 17:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
33-33-2019 ТОВІНСІТ Послуги з ремонту тех обсл.pdf | укладений |
22 березня 2019 16:18
|