Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв, заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
199 920,00 UAH
UA-2019-02-18-000343-a ee33d9547cf1418599d57d0cdd90d7c7
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Третяк Юрій Михайлович

380442027444 tender@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Вебсайт: http://www.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Третяк Юрій Михайлович
380442027444
tender@kma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 11:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 11:25
Початок аукціону: 26 лютого 2019 15:41
Очікувана вартість: 199 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв, заправка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Ремонт і технічне обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв, заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, вул. Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Наявність не менше ніж 10 (десяти) років досвіду виконання договорів, щодо відновлення та заправки картриджів: 15%
наявність відповідного досвіду: 15%
відсутність відповідного досвіду: 0%
Наявність досвіду виконання договорів, щодо відновлення та заправки картриджів в органах державної влади, органах місцевого самоврядування або інших бюджетних установах: 15%
наявність відповідного досвіду: 15%
відсутність відповідного досвіду: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо паспорту на станцію очистки
Дата подання: 21 лютого 2019 10:50
Шановний Замовнику! В даному тендері Вами висунуто вимогу: "2.8. Учасник повинен надати скан-копію оригінала паспорта, виданого виробником станції очистки картриджів або власником торгової марки запропонованої станції очистки картриджів на підтвердження наявності в Учасника станції очистки картриджів, яка використовується для очистки лазерних картриджів від залишків тонеру під час робіт, пов’язаних із заправкою/відновленням картриджів. https://docplayer.ru/44088522-Pasport-stancii-ochistki-kartridzhey-patron-r2.html " Поясніть будь-ласка чому Замовник вимагає паспорт на станцію очистки конкретної марки? Чому надано посилання на паспорт станції очистки конкретної компанії - "В.М." Тіль компанія В.М. матиме змогу пройти кваліфікацію в даних торгах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо міжнародних сертифікатів ISO
Дата подання: 21 лютого 2019 10:57
Шановний замовнику! В документацыъ вами встановлено наступны вимоги: "2.11. Учасник повинен надати копії сертифікатів міжнародного зразка системи контролю якості ISO 9001:2015 на тонер дійсних на момент розкриття пропозицій. https://wwm.ua/media/wysiwyg/foto-seo/sertificates/ISO_9001_2015.jpg 2.12. Учасник повинен надати копії сертифікатів міжнародного зразка системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на тонер дійсних на момент розкриття пропозицій. https://wwm.ua/about-company/certificates " В даних торгах зможуть прийняти участь лише ті компанії, що вже мають такий міжнародний сертифікат. Окрім того, згідно чинного законодавства діяльність з заправки картриджів не підлягає обов'язковому ліцензуванню чи сертифікації. Ви не вважаєте це обмеженням конкуренції та дискримінацією вітчизняних підприємств?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
про обмеження конкуренції
Дата подання: 21 лютого 2019 11:05
Шановний замовнику! Вами встановлено наступну вимогу у документації : "В разі, якщо Учасник не є виробником тонерів, необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника тонерів, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі." Подібні авторизаційні листи виробникі тонерів не нададуть з метою самостійної участі в даній закупівлі. Чому Ви обмежуєте конкуренцію, та створюєте умови для перемоги в тендері лише виробнику тонеру? Це підтверджується і сукупністю інших вимог - таких як технічні умови на тонер, запчастини і т.п., висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копії сертифікатів відповідності УкрСЕПРО на тонер та основні комплектуючі . Чомуб не укласти прямий контракт з бажаний постачальником, що є виробником тонеру?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
про вимоги до закупівлі
Дата подання: 21 лютого 2019 11:13
Шановний замовнику! Чому при закупівлі послуг на заправку картриджів, Замовник виставляє такі детальні, жорсткі і специфічні вимоги по документах на складові і запчастини, що використовуються при заправці картриджів (технічні умови на тонер, запчастини і т.п., висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копії сертифікатів відповідності УкрСЕПРО на тонер та основні комплектуючі та інше)? Проте повністю гнорує кваліфікацію і наявність відповідного персоналу? Замовник бажає отримати якісно і вчасно надані послуги? Чи купу специфічних заздалегідь підготовлених документів і сертифікатів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" 96 228,00
UAH з ПДВ
96 228,00
UAH з ПДВ
1.2142857143 79 246.59 Документи
Современные информационные технологии ИНСИТ 192 448,00
UAH з ПДВ
192 448,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 134 713.60 Документи
ФОП "ДЕРЕВ'ЯНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 199 144,00
UAH з ПДВ
199 144,00
UAH з ПДВ
1 199 144 Документи

Публічні документи

25 лютого 2019 11:24
Пояснення3.pdf
25 лютого 2019 11:24
Договор 1.zip
25 лютого 2019 11:24
Пояснення3.pdf
25 лютого 2019 11:24
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2019 11:24
Митна декларація BIUROMAX .pdf
25 лютого 2019 11:24
Договор 2.rar
25 лютого 2019 11:24
Лист-Пояснення.1.pdf
25 лютого 2019 11:24
Перелік Установ .pdf
25 лютого 2019 11:24
Статут.rar
25 лютого 2019 11:24
Довідка.pdf
25 лютого 2019 11:24
Пояснення.pdf
25 лютого 2019 11:24
Наказ.rar

Публічні документи

22 лютого 2019 17:38
Цінова пропозиція.pdf
22 лютого 2019 17:38
УкрСЕПРО.pdf
22 лютого 2019 17:38
Технічні умови.pdf
22 лютого 2019 17:38
СТАТУТ новий.pdf
22 лютого 2019 17:38
Сертифікат ISO 9001.pdf
22 лютого 2019 17:38
Сертифікат ISO 14001.pdf
22 лютого 2019 17:38
РішенняЗасновників.pdf
22 лютого 2019 17:38
Протокол про зміну.pdf
22 лютого 2019 17:38
Проект договору.pdf
22 лютого 2019 17:38
ПАСПОРТ_СТАНЦИИ.pdf
22 лютого 2019 17:38
Наказ_ІНСІТ.pdf
22 лютого 2019 17:38
Захист довкілля.pdf
22 лютого 2019 17:37
Гарантійний лист.pdf
22 лютого 2019 17:37
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 лютого 2019 17:37
Витяг з ПДВ.pdf
22 лютого 2019 17:37
Виписка з ЄДР.pdf
22 лютого 2019 17:37
авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"

Современные информационные технологии ИНСИТ

ФОП "ДЕРЕВ'ЯНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ"
#37634298
Відхилено 96 228,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 10:25
Современные информационные технологии ИНСИТ
#21607462
Переможець 192 448,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 17:22

Документи

28 лютого 2019 17:22
Переможець Інсіт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Современные информационные технологии ИНСИТ
#21607462
192 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 17:22
Переможець Інсіт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
33-33-2019 ТОВІНСІТ Послуги з ремонту тех обсл.pdf укладений
22 березня 2019 16:18