Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля за державні кошти робіт по об’єкту будівництва: «Реконструкція мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні відчуження Іванківського району Київської області»
Очікувана вартість
70 013 040,00 UAH
UA-2019-02-18-000293-c ● 40250db41b0e4f019edacc95a937aeef
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ") |
Код ЄДРПОУ: | 37197046 |
Місцезнаходження: | 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. Радянська, 10 |
Контактна особа: |
Сириця Ігор Юрійович +380459351308 ukbzv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2019 12:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2019 12:22 |
Початок аукціону: | 07 березня 2019 12:45 |
Очікувана вартість: | 70 013 040,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,71% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 350000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
РПЗ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Закупівля за державні кошти робіт по об’єкту будівництва: «Реконструкція мосту через річку Уж біля бувшого с. Черевач у зоні відчуження Іванківського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07270, Україна, Київська область, Іванківський район, Зона відчуження
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45221119-9 — Реконструкція мостів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 12:17 |
д 6.pdf | |
18 лютого 2019 12:17 |
д 5.pdf | |
18 лютого 2019 12:17 |
д 4.pdf | |
18 лютого 2019 12:17 |
д 3.pdf | |
18 лютого 2019 12:17 |
д 2.pdf | |
18 лютого 2019 12:17 |
д 1.pdf | |
18 лютого 2019 12:17 |
1 ТД р. УЖ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 10:57
Дата відповіді: 21 лютого 2019 11:27
Просимо повідомити інформацію щодо банківської гарантії: чи повинно бути покриття даної гарантії банком-гарантом та чи можливе надання її в електронному вигляді?
Відповідь: Згідно з ч.2 п.25 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 (із змінами згідно з постановою Правління НБУ від 25.01.2018 №5), зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321, оригінал гарантії в паперовому вигляді передається (через принципала або через авізуючий банк, або безпосередньо) бенефіціару, одна копія такої гарантії залишається в банку-гаранті, інша - передається принципалу.
Також, згідно з ч.1 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Також, згідно з ч.1 ст.25 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Вимоги щодо тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 11:00
Дата відповіді: 21 лютого 2019 13:03
Просимо повідомити вимоги щодо оформлення довідки про наявність в учасника засобів вимірювальної техніки та інструментів для контролю якості будівельних робіт, що відносяться до предмету закупівлі, які саме повинні бути вказані засоби та інструменти. Які необхідні документи про акредитацію будівельної лабораторії учасника та лабораторії учасника по контролю якості зварних з'єднань трубопроводів, конструкцій та устаткування?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо засобів вимірювальної техніки та інструментів для контролю якості будівельних робіт, що відносяться до предмету закупівлі, необхідно керуватися Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 №256.
Щодо акредитацій будівельної лабораторії учасника та лабораторії учасника по контролю якості зварних з'єднань трубопроводів, конструкцій та устаткування - чинні атестати про акредитацію.
Щодо акредитацій будівельної лабораторії учасника та лабораторії учасника по контролю якості зварних з'єднань трубопроводів, конструкцій та устаткування - чинні атестати про акредитацію.
Запитання щодо проекту договору про закупівлю
Дата подання: 21 лютого 2019 11:02
Дата відповіді: 21 лютого 2019 11:45
Проектом договору про закупівлю (будівельного підряду) передбачено страхування Підрядником ризику знищення або пошкодження об'єкта будівництва (п.4.2). В зв'язку з необхідністю забезпечення страхування усіх виконаних робіт за Договором, просимо повідомити можливий розмір страхової суми, на яку страхуються будівельні роботи?
Відповідь: Згідно з умовами п.4.2 проекту договору про закупівлю (будівельного підряду), страхування ризику знищення або пошкодження об’єкта будівництва здійснює підрядник, який протягом 10 днів з дня укладання договору укладе договір страхування цього ризику, яким повинно бути забезпечено страхування усіх виконаних робіт за договором, і передасть Замовнику страховий поліс протягом 3 днів після підписання договору страхування. Вартість усіх виконаних робіт за договором визначається згідно з звітними документами підрядника (форми КБ-2в, КБ-3), п.п.13.1, 13.2 проекту договору.
Запитання щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 21 лютого 2019 11:37
Дата відповіді: 21 лютого 2019 11:52
З наданої відповіді щодо вимог до банківської гарантії не зрозуміло чи може бути оформлена банківська гарантія також у вигляді електронної банківської гарантії, а не лише у паперовому вигляді. Крім того, Вами не надано відповіді щодо покриття банківської гарантії. Чи потрібно довідка банку про наявність такого покриття.
Відповідь: У відповіді на запитання чітко зазначено, що банківська гарантія повинна бути оформлена в паперовому вигляді, згідно з положеннями нормативно-правового акту НБУ. У тендерній документації відсутня вимога замовника щодо надання учасниками процедури закупівлі довідки банку про наявність покриття банківської гарантії.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000293-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112", Код ЄДРПОУ:22202218
Дата подання: 22 лютого 2019 13:45
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до пп. 5.2 «Вимоги щодо відсутності заборгованості» п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати замовнику:
«відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Єдиного реєстру боржників, Автоматизованої системи виконавчих проваджень, офіційного веб-сайту ДФС України відносно учасника процедури закупівлі про відсутність заборгованості».
Зазначений пункт суперечить п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону - тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Однак, як вбачається з умов тендерної документації Замовником вимагається інформація, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, п. 3 ст. 17 Закону передбачено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, вважаємо, що пп. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та, відповідно, порушує права потенційних учасників процедури закупівлі.
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо скасувати пп. 5.2 п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
«відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Єдиного реєстру боржників, Автоматизованої системи виконавчих проваджень, офіційного веб-сайту ДФС України відносно учасника процедури закупівлі про відсутність заборгованості».
Зазначений пункт суперечить п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону - тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Однак, як вбачається з умов тендерної документації Замовником вимагається інформація, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Крім того, п. 3 ст. 17 Закону передбачено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, вважаємо, що пп. 5.2 п. 5 розділу ІІІ тендерної документації суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та, відповідно, порушує права потенційних учасників процедури закупівлі.
Враховуючи все вищевикладене, вимагаємо скасувати пп. 5.2 п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 16:46
Відповідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на яку вказано посилання у вимозі, встановлено законодавчі вимоги до тендерної документації, а також у абзаці першому частини третьої цієї статті Закону визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
На підставі вказаної норми прямої дії Закону, згідно з пунктом 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість. При цьому, слід зазначити, що вказане положення тендерної документації у вимозі не заперечується.
Згідно з підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, визначено механізм реалізації пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: замовник перевіряє відсутність заборгованості в учасника процедури закупівлі за відомостями з відкритих реєстрів та офіційних сайтів, доступ до яких є вільним.
Також, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасника процедури закупівлі не вимагається підтвердження відсутності заборгованості і таким чином його права не порушуються.
Натомість, у вимозі з надуманих міркувань, безпідставно зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати замовнику такі відомості, але у тендерній документації ці вимоги відсутні. Отже, вимога містить припущення, які не відповідають дійсності.
З урахуванням того, що підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відповідає визначеним статтею 3 Закону принципам здійснення закупівель, абзацу першому частини третьої статті 22 Закону та не визначає для учасника процедури закупівлі обов’язку щодо надання замовнику відомостей про відсутність заборгованості – вимога замовником відхиляється, як необґрунтована.
На підставі вказаної норми прямої дії Закону, згідно з пунктом 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість. При цьому, слід зазначити, що вказане положення тендерної документації у вимозі не заперечується.
Згідно з підпунктом 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, визначено механізм реалізації пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: замовник перевіряє відсутність заборгованості в учасника процедури закупівлі за відомостями з відкритих реєстрів та офіційних сайтів, доступ до яких є вільним.
Також, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, від учасника процедури закупівлі не вимагається підтвердження відсутності заборгованості і таким чином його права не порушуються.
Натомість, у вимозі з надуманих міркувань, безпідставно зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен надати замовнику такі відомості, але у тендерній документації ці вимоги відсутні. Отже, вимога містить припущення, які не відповідають дійсності.
З урахуванням того, що підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відповідає визначеним статтею 3 Закону принципам здійснення закупівель, абзацу першому частини третьої статті 22 Закону та не визначає для учасника процедури закупівлі обов’язку щодо надання замовнику відомостей про відсутність заборгованості – вимога замовником відхиляється, як необґрунтована.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 березня 2019 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Завод Майстер-ПрофІ" |
70 003 665,35
UAH з ПДВ
|
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" |
62 899 999,00
UAH з ПДВ
|
62 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНІТ УКРАЇНА" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ЕНЕРГОПРОМІМПЕКС" |
68 834 760,00
UAH з ПДВ
|
68 334 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
69 063 541,71
UAH з ПДВ
|
68 363 541,71
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Завод Майстер-ПрофІ" #38676831 |
Відхилено |
60 000 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2019 18:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" #22202218 |
Відхилено |
62 899 999,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 19:17
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАНІТ УКРАЇНА" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ЕНЕРГОПРОМІМПЕКС" #33864982 |
Відхилено |
68 334 750,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 12:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" #35262237 |
Відхилено |
68 363 541,71
UAH з ПДВ
|
20 березня 2019 16:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни
20 березня 2019 16:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі