Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системний блок
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000166-a ● 9a6338e7aead46c5ab9e45b88a18d51a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського |
Код ЄДРПОУ: | 02139222 |
Місцезнаходження: | 14021, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Слобідська,83 |
Контактна особа: |
Меркулов Дмитро Сергійович 380661150798 dzodou0@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 22 лютого 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 17 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Відповідно до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
За Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Системний блок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14021, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Слобідська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 березня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 10:27 |
ТОВАР.doc |
18 лютого 2019 10:27 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2019 10:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000166-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2374106008
Дата подання: 11 березня 2019 14:29
Оскарження дискваліфікації
Шановний замовник, поясніть, будь ласка, більш подрібніше, що Ви маєте на увазі під статтею № 3 закону України «Про публічні закупівлі» відносто мене?
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Якщо Ви маєте докази, пред’явіть їх, а якщо Ви їх не маєте, відмініть своє рішення.
Я маю право звертатися до керівництва Прозоро з вимогою розібратися.
Я вважаю, що саме Ви порушуєте Статтю 3. Принципи здійснення закупівель п.1
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників
З повагою, Марина Белих
Розгорнути
Згорнути
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Якщо Ви маєте докази, пред’явіть їх, а якщо Ви їх не маєте, відмініть своє рішення.
Я маю право звертатися до керівництва Прозоро з вимогою розібратися.
Я вважаю, що саме Ви порушуєте Статтю 3. Принципи здійснення закупівель п.1
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників
З повагою, Марина Белих
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 березня 2019 17:12
Відповідно до абзацу четвертого частини 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з таких принципів є принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
Запобігання корупційним діям полягає в усуненні умов, в тому числі потенційних, які можуть сприяти вчиненню таких дій. Однією з таких умов є конфлікт інтересів (як зазначалося, в тому числі і потенційний).
В даному випадку потенційний конфлікт інтересів вбачається в тому, що посадова особа Замовника, яка безпосередньо причетна до визначення характеристик предмета закупівлі та до оцінки запропонованих учасниками пропозицій, є колишнім співробітником одного з учасників, а саме ФОП Белих.
Таким чином, Замовник, дотримуючись принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, не може допустити пропозицію ФОП Белих до оцінки.
Замовник приносить вибачення за некоректне відображення вищевикладеного в протоколі рішенні про відхилення учасника. Замовник завантажить виправлений варіант протоколу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з таких принципів є принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
Запобігання корупційним діям полягає в усуненні умов, в тому числі потенційних, які можуть сприяти вчиненню таких дій. Однією з таких умов є конфлікт інтересів (як зазначалося, в тому числі і потенційний).
В даному випадку потенційний конфлікт інтересів вбачається в тому, що посадова особа Замовника, яка безпосередньо причетна до визначення характеристик предмета закупівлі та до оцінки запропонованих учасниками пропозицій, є колишнім співробітником одного з учасників, а саме ФОП Белих.
Таким чином, Замовник, дотримуючись принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, не може допустити пропозицію ФОП Белих до оцінки.
Замовник приносить вибачення за некоректне відображення вищевикладеного в протоколі рішенні про відхилення учасника. Замовник завантажить виправлений варіант протоколу.
Відповідно до абзацу четвертого частини 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з таких принципів є принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
Запобігання корупційним діям полягає в усуненні умов, в тому числі потенційних, які можуть сприяти вчиненню таких дій. Однією з таких умов є конфлікт інтересів (як зазначалося, в тому числі і потенційний).
В даному випадку потенційний конфлікт інтересів вбачається в тому, що посадова особа Замовника, яка безпосередньо причетна до визначення характеристик предмета закупівлі та до оцінки запропонованих учасниками пропозицій, є колишнім співробітником одного з учасників, а саме ФОП Белих.
Таким чином, Замовник, дотримуючись принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, не може допустити пропозицію ФОП Белих до оцінки.
Замовник приносить вибачення за некоректне відображення вищевикладеного в протоколі рішенні про відхилення учасника. Замовник завантажить виправлений варіант протоколу.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з таких принципів є принцип запобігання корупційним діям і зловживанням.
Запобігання корупційним діям полягає в усуненні умов, в тому числі потенційних, які можуть сприяти вчиненню таких дій. Однією з таких умов є конфлікт інтересів (як зазначалося, в тому числі і потенційний).
В даному випадку потенційний конфлікт інтересів вбачається в тому, що посадова особа Замовника, яка безпосередньо причетна до визначення характеристик предмета закупівлі та до оцінки запропонованих учасниками пропозицій, є колишнім співробітником одного з учасників, а саме ФОП Белих.
Таким чином, Замовник, дотримуючись принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, не може допустити пропозицію ФОП Белих до оцінки.
Замовник приносить вибачення за некоректне відображення вищевикладеного в протоколі рішенні про відхилення учасника. Замовник завантажить виправлений варіант протоколу.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000166-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА", Код ЄДРПОУ:2374106008
Дата подання: 11 березня 2019 21:12
Оскарження дискваліфікації
Шановний замовник, ваші висновки стосовно Запобігання корупційним діям, в тому числі потенційним – є абсурдними тому, що мене, як переможця закупівлі визнала ні якась людина, а система Прозоро, яка створена для запобігання корупції. Жодна людина не може впливати на дії системи. Як на вашу задку це може трапитися?
Я приймала участь в тендере, зайняла друге місце, потім перший конкурент відмовився від підписання договору і переможцем автоматично було визнано мене. Моя пропозиція відповідає вашім вимогам, тому я вважаю ваше рішення неправомірним та таким, що ущемляє мої права
Розгорнути
Згорнути
Я приймала участь в тендере, зайняла друге місце, потім перший конкурент відмовився від підписання договору і переможцем автоматично було визнано мене. Моя пропозиція відповідає вашім вимогам, тому я вважаю ваше рішення неправомірним та таким, що ущемляє мої права
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2019 09:21
В систему електронних закупівель входять веб – портал (Центральна база даних) уповноваженого органу Prozorro, та комерційні авторизовані електронні майданчики.Ця система забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, та обмін інформацією, функціонування та документообіг між всіма ланками системи.
Отже, функцією електронної системи закупівель є збереження, обмін інформацією, яка була розміщена в ній, забезпечення доступу до цієї інформації, а також проведення процедури закупівлі (аукціону).
Електронна система закупівель не має функції перевірки на відповідність законодавству будь-яких дій учасників закупівлі. Це є завданням замовників, органів оскарження та інших контролюючих органів.
Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 визначення переможця закупівлі є функцією замовника. Результати аукціону визначають черговість учасників при кваліфікації (перевірці їх пропозицій замовником).
Нагадуємо, що норми Закону України "Про публічні закупівлі" в тій частині, яка поширюється на регулювання допорогових закупівель, мають пріоритет над нормами вищезазначеного Порядку.
Також підтверджуємо викладене у відповіді на попередню вимогу.
З повагою, Меркулов Д..С.
Отже, функцією електронної системи закупівель є збереження, обмін інформацією, яка була розміщена в ній, забезпечення доступу до цієї інформації, а також проведення процедури закупівлі (аукціону).
Електронна система закупівель не має функції перевірки на відповідність законодавству будь-яких дій учасників закупівлі. Це є завданням замовників, органів оскарження та інших контролюючих органів.
Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 визначення переможця закупівлі є функцією замовника. Результати аукціону визначають черговість учасників при кваліфікації (перевірці їх пропозицій замовником).
Нагадуємо, що норми Закону України "Про публічні закупівлі" в тій частині, яка поширюється на регулювання допорогових закупівель, мають пріоритет над нормами вищезазначеного Порядку.
Також підтверджуємо викладене у відповіді на попередню вимогу.
З повагою, Меркулов Д..С.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
14 200,00
UAH з ПДВ
|
14 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
15 648,00
UAH з ПДВ
|
15 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
15 781,00
UAH з ПДВ
|
15 024,78
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3276300732 |
Рішення скасоване |
14 200,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 09:30
|
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3276300732 |
Відхилено |
14 200,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 09:44
|
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" #2374106008 |
Відхилено |
15 024,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 10:52
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
15 024,78
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 08:47
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
14 березня 2019 09:26
|