Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника)
Очікувана вартість
3 915 586,00 UAH
UA-2019-02-18-000132-b ● 7ba8c816661e423f8c60982166f3bab2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39609111 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36 |
Контактна особа: |
Панков Антон Дмитрович +380444253216 tender@podil.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 09:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2019 09:35 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 09:35 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 3 915 586,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 155,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04208, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 10:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2019 09:31 |
Проект договору прибирання.docx | |
18 лютого 2019 09:31 |
Додатки до ТД.docx | |
18 лютого 2019 09:31 |
ТД Прибирання 2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000132-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 18 лютого 2019 20:35
Щодо внесення змін до тендерної документації
Відповідно до кваліфікаційних вимог, Учасник у складі пропозиції зобовязаний надати інформацію про наявних працівників шляхом надання наступних документів: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду;
- копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг, (у разі відсутності наказів - надати письмові роз’яснення з цього приводу).
Однак, для надання послуг передбачених тендерною документацією, Учасник може залучати працівників на підставі цивільно-правового договору, оскільки посада прибиральниці/прибиральника відповідно до класифікатора професій та вимог до професії не містить обовязку залучати персонал виключно на умовах трудового договору. Відповідно, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та передбачити підтвердження кількості працівників шляхом надання цивільно-правових договорів.
Розгорнути
Згорнути
- копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг, (у разі відсутності наказів - надати письмові роз’яснення з цього приводу).
Однак, для надання послуг передбачених тендерною документацією, Учасник може залучати працівників на підставі цивільно-правового договору, оскільки посада прибиральниці/прибиральника відповідно до класифікатора професій та вимог до професії не містить обовязку залучати персонал виключно на умовах трудового договору. Відповідно, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та передбачити підтвердження кількості працівників шляхом надання цивільно-правових договорів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 18:06
Порядок, періодичність та строки послуг з прибирання сходових клітин будинків, що є предметом закупівлі, регламентуються Наказом №603, тому виконавець зобов’язаний дотримуватись виконання норм часу, матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування та вимог охорони праці. Виходячи з умов тендерної документації, дана закупівля передбачає надання виконавцем послуг з прибирання за рахунок наявних у нього матеріалів та ресурсів, у тому числі з залученням офіційно працевлаштованих працівників, до 31 грудня 2019 року. Вищевказані працівники повинні пройти відповідний інструктаж та бути ознайомлені з нормативними документами щодо надання послуг з прибирання, також вони повинні виконувати доручену роботу особисто і не мають права передоручати її виконанням іншим. Слід зазначити, що вони також підлягають правилам внутрішнього трудового розпорядку, а оплата праці повинна бути гарантована, заробітна плата повинна виплачуватися регулярно у робочі дні, не менше двох разів на місяць. Для підприємств, установ, організацій усіх форм власності є обов’язковими норми і гарантії оплати праці, визначені законодавством, зокрема, щодо мінімального розміру заробітної плати. Варто зазначити, що предметом трудового договору є процес праці – виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції (ст 23 КЗпП).
Проте, за договором підряду сторони рівноправні і замовник не зобов’язаний забезпечувати належні та безпечні умови праці, у тому числі Цивільний кодекс України не встановлює будь-яких вимог до замовника щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці. У договорі підряду/ цивільно-правовій угоді будь-які гарантії при укладанні такого виду договору Цивільним кодексом не передбачені, а тому Учасник не зобов’язаний забезпечувати залучених працівників необхідним інвентарем та спецодягом, ознайомлювати з відповідними інструктажами, правилами охорони праці та внутрішнім трудовим розпорядком.
Виходячи з вищевказаного, а також ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимогу подану через електронний майданчик 18.02.2019, о 20:35. ID: UA-2019-02-18-000132-b.b1 стосовно закупівлі Послуг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника) відхилити та залишити без задоволення.
Проте, за договором підряду сторони рівноправні і замовник не зобов’язаний забезпечувати належні та безпечні умови праці, у тому числі Цивільний кодекс України не встановлює будь-яких вимог до замовника щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці. У договорі підряду/ цивільно-правовій угоді будь-які гарантії при укладанні такого виду договору Цивільним кодексом не передбачені, а тому Учасник не зобов’язаний забезпечувати залучених працівників необхідним інвентарем та спецодягом, ознайомлювати з відповідними інструктажами, правилами охорони праці та внутрішнім трудовим розпорядком.
Виходячи з вищевказаного, а також ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимогу подану через електронний майданчик 18.02.2019, о 20:35. ID: UA-2019-02-18-000132-b.b1 стосовно закупівлі Послуг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника) відхилити та залишити без задоволення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-18-000132-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:38443865
Дата подання: 18 березня 2019 16:33
Дата подання: 18 березня 2019 16:33
Скарга на порушення законодавства в сфері публічніх закупівель
Скарга на порушення законодавства в сфері публічніх закупівель
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 березня 2019 17:05
Рішення від 21.03.2019 № 3247 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 17:04
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.19 № 4080.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2019 19:24
рішення від 05.04.2019 № 4080.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 22:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2019 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" |
3 371 767,29
UAH з ПДВ
|
3 371 767,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ" |
3 854 184,00
UAH з ПДВ
|
3 775 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ" |
3 915 586,00
UAH з ПДВ
|
3 814 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" #38443865 |
Відхилено |
3 371 767,29
UAH з ПДВ
|
13 березня 2019 17:15
|
ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ" #42536379 |
Переможець |
3 775 872,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 17:09
|
SCAN0130.PDF | зміни до договору |
12 лютого 2020 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 11:22
|
132.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 10:54
|
Договір | укладений |
25 квітня 2019 10:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.7. Договору. Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.01.2020, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Ціну договору збільшити на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, а саме на суму 755 174 грн 40 коп. (сімсот п’ятдесят п’ять тисяч сто сімдесят чотири грн 40 коп.) з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |