Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника)
Очікувана вартість
3 915 586,00 UAH
UA-2019-02-18-000132-b 7ba8c816661e423f8c60982166f3bab2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2019 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2019 09:35
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 09:35
Початок аукціону: 06 березня 2019 11:05
Очікувана вартість: 3 915 586,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 155,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04208, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2019 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 09:31
Проект договору прибирання.docx
18 лютого 2019 09:31
Додатки до ТД.docx
18 лютого 2019 09:31
ТД Прибирання 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-18-000132-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 18 лютого 2019 20:35
Щодо внесення змін до тендерної документації
Відповідно до кваліфікаційних вимог, Учасник у складі пропозиції зобовязаний надати інформацію про наявних працівників шляхом надання наступних документів: - витяг з трудових книжок кожного з задіяних в процесі надання послуг робітників, де міститься запис про прийняття учасником працівника на відповідну посаду;
- копія наказів про призначення на посаду кожного з працівників, що буде задіяний у процесі надання послуг, (у разі відсутності наказів - надати письмові роз’яснення з цього приводу).
Однак, для надання послуг передбачених тендерною документацією, Учасник може залучати працівників на підставі цивільно-правового договору, оскільки посада прибиральниці/прибиральника відповідно до класифікатора професій та вимог до професії не містить обовязку залучати персонал виключно на умовах трудового договору. Відповідно, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, та передбачити підтвердження кількості працівників шляхом надання цивільно-правових договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2019 18:06
Порядок, періодичність та строки послуг з прибирання сходових клітин будинків, що є предметом закупівлі, регламентуються Наказом №603, тому виконавець зобов’язаний дотримуватись виконання норм часу, матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування та вимог охорони праці. Виходячи з умов тендерної документації, дана закупівля передбачає надання виконавцем послуг з прибирання за рахунок наявних у нього матеріалів та ресурсів, у тому числі з залученням офіційно працевлаштованих працівників, до 31 грудня 2019 року. Вищевказані працівники повинні пройти відповідний інструктаж та бути ознайомлені з нормативними документами щодо надання послуг з прибирання, також вони повинні виконувати доручену роботу особисто і не мають права передоручати її виконанням іншим. Слід зазначити, що вони також підлягають правилам внутрішнього трудового розпорядку, а оплата праці повинна бути гарантована, заробітна плата повинна виплачуватися регулярно у робочі дні, не менше двох разів на місяць. Для підприємств, установ, організацій усіх форм власності є обов’язковими норми і гарантії оплати праці, визначені законодавством, зокрема, щодо мінімального розміру заробітної плати. Варто зазначити, що предметом трудового договору є процес праці – виконання роботи за певною спеціальністю, кваліфікацією, посадою, тобто виконання працівником певної трудової функції (ст 23 КЗпП).
Проте, за договором підряду сторони рівноправні і замовник не зобов’язаний забезпечувати належні та безпечні умови праці, у тому числі Цивільний кодекс України не встановлює будь-яких вимог до замовника щодо створення безпечних і нешкідливих умов праці. У договорі підряду/ цивільно-правовій угоді будь-які гарантії при укладанні такого виду договору Цивільним кодексом не передбачені, а тому Учасник не зобов’язаний забезпечувати залучених працівників необхідним інвентарем та спецодягом, ознайомлювати з відповідними інструктажами, правилами охорони праці та внутрішнім трудовим розпорядком.
Виходячи з вищевказаного, а також ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимогу подану через електронний майданчик 18.02.2019, о 20:35. ID: UA-2019-02-18-000132-b.b1 стосовно закупівлі Послуг за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання сходових кліток 158 будинків Подільського району м. Києва, що перебувають на праві господарського відання замовника) відхилити та залишити без задоволення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-02-18-000132-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:38443865
Дата подання: 18 березня 2019 16:33
Скарга на порушення законодавства в сфері публічніх закупівель
Скарга на порушення законодавства в сфері публічніх закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 березня 2019 17:05
Рішення від 21.03.2019 № 3247 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 17:04
рішення від 05.04.2019 № 4080.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2019 22:48

Документи подані скаржником

18 березня 2019 16:33
Додатки до ТД.pdf
18 березня 2019 16:33
Лист-відгук Укртелеком.pdf
18 березня 2019 16:33
Платіжне доручення.pdf
18 березня 2019 16:33
Скарга.pdf
18 березня 2019 16:33
ТД Прибирання 2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2019 11:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ" 3 371 767,29
UAH з ПДВ
3 371 767,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ" 3 854 184,00
UAH з ПДВ
3 775 872,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ" 3 915 586,00
UAH з ПДВ
3 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 13:30
Проект договору2.pdf
06 березня 2019 13:30
Проект договору1.pdf
01 березня 2019 14:30
Проект договору2.pdf
01 березня 2019 14:30
Проект договору1.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 14:31
Документ_ЄДР_1005074624.zip
04 березня 2019 14:31
Довідка покриття(1).zip
04 березня 2019 14:31
Технічна відповідність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ"

ТОВ "ЛЮКСФЕМЕЛІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧИСТИЙ СВІТ ТЕХНОЛОГІЇ"
#38443865
Відхилено 3 371 767,29
UAH з ПДВ
13 березня 2019 17:15
ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ"
#42536379
Переможець 3 775 872,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 14:48

Документи

13 березня 2019 17:11
Електронний підпис
13 березня 2019 16:58
Протокол
06 березня 2019 11:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 14:47
Електронний підпис
15 березня 2019 14:43
Протокол
13 березня 2019 17:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕДЮЖИН-КЛІНІНГ"
#42536379
3 775 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 14:47
Електронний підпис
15 березня 2019 14:43
Протокол
13 березня 2019 17:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:12
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 17:09
SCAN0130.PDF зміни до договору
12 лютого 2020 17:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:22
132.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:17
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:54
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 10:54
Договір укладений
25 квітня 2019 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з пунктом 10.7. Договору. Сторони дійшли згоди продовжити дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.01.2020, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. Ціну договору збільшити на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, а саме на суму 755 174 грн 40 коп. (сімсот п’ятдесят п’ять тисяч сто сімдесят чотири грн 40 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 132
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 3 767 065,27
UAH (в тому числі ПДВ 627 844,21 UAH)