Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Копі-картридж для БФП Xerox WC5325 (1 шт.), тонер-картриджі для БФП Xerox WC5325 (1 шт.) і Canon iR1024 (2 шт.) (оригінальні)
Очікувана вартість
9 800,00 UAH
UA-2019-02-18-000076-a ● e034937b99984f77969fdd0f8b45b4ca
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" |
Код ЄДРПОУ: | 21606480 |
Вебсайт: | http://kievexpert.com/ |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, вул. Кирилівська, 113 |
Контактна особа: |
Загоровський Андрій Володимирович 380444682868 kyivexp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 09:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2019 14:26 |
Очікувана вартість: | 9 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, яка є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ; 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням торгової марки, моделі, виробника, комплектації та основних характеристик товару. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 14 календарних днів із моменту поставки. Загальні вимоги до постачальника наведені в окремому файлі.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Копі-картридж для БФП Xerox WC5325 (1 шт.), тонер-картриджі для БФП Xerox WC5325 (1 шт.) і Canon iR1024 (2 шт.) (оригінальні): 1. Тонер-картридж для БФП Xerox WC5325 (~30 тис. стор., 006R01160) (оригінальний) - 1 шт. Виробник тонер-картриджу — Xerox, що зумовлено рекомендаціями виробника пристрою щодо використання оригінальних витратних матеріалів для запобігання псування пристрою. 2. Копі-картридж (drum) для БФП Xerox WC5325 (~96 тис. стор., 013R00591) - 1 шт. Виробник тонер-картриджу — Xerox, що зумовлено рекомендаціями виробника пристрою щодо використання оригінальних витратних матеріалів для запобігання псування пристрою. 3. Тонер-картридж для БФП Canon iR1024 (~8,4 тис. стор., C-EXV18 0386B002) - 2 шт. Виробник тонер-картриджу — Canon, що зумовлено рекомендаціями виробника пристрою щодо використання оригінальних витратних матеріалів для запобігання псування пристрою.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 березня 2019
—
15 березня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2019 12:11 |
Вимоги до постачальника картриджів Xerox, Canon 2.doc |
18 лютого 2019 12:11 |
Вимоги до постачальника картриджів Xerox, Canon 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 19 лютого 2019 10:02
Дата відповіді: 19 лютого 2019 12:53
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Так як система електронних закупівель передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості "з урахуванням ПДВ" або "без урахування ПДВ", оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "ЦІНА" з урахуванням ПДВ.
Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми залишаємо за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо ціна пропозиції такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що невідповідає умовам закупівлі.
Система електронних закупівель допускає до участі тендерні пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, ми залишаємо за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до ціни його пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо ціна пропозиції такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що невідповідає умовам закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ |
8 976,00
UAH з ПДВ
|
6 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАЩЕНКО ГРИГОРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ |
7 380,00
UAH з ПДВ
|
6 910,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
7 989,00
UAH з ПДВ
|
7 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" |
8 934,00
UAH з ПДВ
|
8 363,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ЛДС" |
8 938,98
UAH з ПДВ
|
8 364,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
9 471,00
UAH з ПДВ
|
8 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Современные информационные технологии ИНСИТ |
9 589,16
UAH з ПДВ
|
9 389,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ #3436413298 |
Переможець |
6 898,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 11:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
2019-04 Договір ФОП Синюченко А.М. 05_03-19.PDF | укладений |
05 березня 2019 14:49
|