Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (парти шкільні).
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2019-02-18-000054-a ● c2c82ab7d4d94843b5b2d9fb94199f5d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Вебсайт: | http://pechersk.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
osvita osvita osvita 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2019 09:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 20 червня 2019 11:12 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (парти шкільні) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1540 комплект
Парти шкільні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, місто Київ, Київ, вул. Інститутська, 24/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз'ясненнями (розмір стільниці)
Дата подання: 18 лютого 2019 15:51
Дата відповіді: 20 лютого 2019 12:54
Тендерна документація Замовника вимагає: Габаритні розміри стола: ширина - не менше 790 мм., глибина - не менше 500 мм., висота регулюється - не менше 640, 700 мм.
Також міститься вимога про відповідність предмету закупівлі ГОСТу 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів». Пункт 4.1 зазначеного ГОСТу містить посилання на те, що "Типы и функциональные размеры ученических столов, стульев и парт должны соответствовать требованиям ГОСТ 5994, ГОСТ 11015, ГОСТ 11016, ГОСТ 18314, ГОСТ 19549, ГОСТ 19550.
ГОСТ 11015 "Столы ученические. Типы и функциональные размеры" встановлює довжину столешні – не менше 600 мм. Ширина столешні – не менше 500 (для всіх ростових груп). Відповідно до п. 2.2.1 ГОСТ 5994 "По требованию потреби теля допускается для номеров 3, 4 изготовление одноместных парт с длиной рабочей плоскости 700 мм"
В зв"язку з викладеним, прошу роз'яснити на якій правовій підставі Замовник вимагає стільницю, розмір якої прямо суперечить чинним ГОСТ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваші зауваження будуть розглянуті, та в разі необхідності, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни.
Повідомляємо, що Ваші зауваження будуть розглянуті, та в разі необхідності, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни.
Звернення за роз'ясненнями (діаметр труби)
Дата подання: 18 лютого 2019 15:53
Дата відповіді: 20 лютого 2019 12:54
Шановний Замовнику!
Тендерна документація вимагає: Металеві каркаси регулюємих столів та стільців виготовлені з круглої труби діаметром не менше 38мм і товщиною метала не менше 1,5 мм , фарбування порошкове необхідного кольору. Технологія виготовлення каркасу парти –гнуття труби.
Також міститься вимога про відповідність предмету закупівлі ГОСТу 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів».
ГОСТ 22046:2004 містить вимоги до стійкості, жорсткості, міцності довговічності (Таблиця 3). Вимог до діаметру труби, конструкції каркасу (гнутий чи зварний) зазначений ГОСТ не містить.
В зв’язку з викладеним, прошу роз’яснити на якій правовій підставі Замовник вимагає саме гнутий каркас з труби не менше 38 мм, якщо такі вимоги чинними ГОСТ не передбачені?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваші зауваження будуть розглянуті, та в разі необхідності, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни.
Повідомляємо, що Ваші зауваження будуть розглянуті, та в разі необхідності, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни.
Звернення за роз'ясненнями (підставка для ніг)
Дата подання: 18 лютого 2019 15:54
Дата відповіді: 20 лютого 2019 12:53
Шановний Замовнику!
Тендерна документація вимагає: Стіл обладнаний полицею для учбового приладдя, гачком для портфеля, підставкою для ніг, стаканами та підставкою для канцелярського приладдя.
Також міститься вимога про відповідність предмету закупівлі ГОСТу 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів». Пункт 4.1 зазначеного ГОСТу містить посилання на те, що "Типы и функциональные размеры ученических столов, стульев и парт должны соответствовать требованиям ГОСТ 5994, ГОСТ 11015, ГОСТ 11016, ГОСТ 18314, ГОСТ 19549, ГОСТ 19550.
Наявність "підставки для ніг" прямо суперечить вимогам ГОСТ 11015, розділ 3 "Співвідношення між стільцем і столом": "Согнутые в коленях ноги учащегося (в обуви) должны спокойно лежать на плоской поверхности пола". Жодних "підставок для ніг" ніякий ГОСТ не передбачає.
В зв’язку з викладеним, прошу роз’яснити на якій правовій підставі Замовник вимагає парту з підставкою для ніг, якщо така підставка не передбачена чинними ГОСТ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Ваші зауваження будуть розглянуті, та в разі необхідності, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни.
Повідомляємо, що Ваші зауваження будуть розглянуті, та в разі необхідності, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено відповідні зміни.
сертифікати
Дата подання: 21 лютого 2019 10:46
Дата відповіді: 22 лютого 2019 16:13
Згідно якого Закону України Замовник вимагає сертифікат ISO 90001, ISO 14001 який є добровільним, а не обов'язковим. Замовник своїми вимогами обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Вимагаємо внести зміни до тендерної документаціїї згідно з Законом україни "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що Ваше зауваження прийнято до уваги, та відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» до Тендерної документації буде внесено зміни.
що до СЕС
Дата подання: 22 лютого 2019 16:37
Дата відповіді: 26 лютого 2019 14:35
Якщо ми правильно зрозуміли Ваш відповідь на скаргу щодо СЕС на матеріали, то наявність СЕС на матеріали і комплектуючі не вважатиметься порушенням тендерної документації, якщо вони діють, але видані на інших виробників матеріалів і в більш пізні терміни
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що надання Учасниками закупівлі, в складі Пропозиції висновків СЕС на матеріали і комплектуючі, які видані на інших виробників, не вважатиметься порушенням.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000054-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Федьков Олексій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3062215216
Дата подання: 20 лютого 2019 09:53
Вимога Замовнику. Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
Голові тендерного комітету
Управління освіти та інноваційного розвитку
Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
№ 01 від 19.02.2019
Вимога Замовнику.
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації провадить закупівлю № UA-2019-02-18-000054-a за ДК 021:2015
39160000-1 Шкільні меблі (парти шкільні).
Відповідно до Додаток 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА
КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" Тендерної документації, Замовник зазначає габаритні
розміри стола: ширина - не менше 790 мм., глибина - не менше 500 мм., висота
регулюється - не менше 640, 700 мм. Пункт 4.4. вищезазначеного Додатку містить вимогу:
Меблі для навчальних закладів виготовлені відповідно до ГОСТ 22046:2004 «Меблі для
навчальних закладів».
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право з
власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних
закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно
до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу
оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної
документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній
системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації
до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Замовником допущені суттєві порушення чинного законодавства та розбіжності
оприлюдненій тендерній документації.
ГОСТ 22046:2004 (пункт 4.1): "Типы и функциональные размеры ученических столов,
стульев и парт должны соответствовать требованиям ГОСТ 5994, ГОСТ 11015, ГОСТ
11016, ГОСТ 18314, ГОСТ 19549, ГОСТ 19550".
ГОСТ 11015 "Столы ученические. Типы и функциональные размеры" встановлює
довжину столешні – не менше 600 мм. Ширина столешні – не менше 500 (для всіх
ростових груп).
ГОСТ 5994 (п. 2.2.1) "По требованию потреби теля допускается для номеров 3, 4
изготовление одноместных парт с длиной рабочей плоскости 700 мм".
Таким чином, вимоги Замовника щодо розміру столу прямо суперечать чинному
ГОСТ 22046:2004, на який Замовник сам же і посилається.
В зв’язку з викладеним, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
прошу привести розміри столу у відповідність з чинними ГОСТ 22046:2004 «Меблі для
навчальних закладів».
ФОП Федьков О. О.
Розгорнути
Згорнути
Управління освіти та інноваційного розвитку
Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
№ 01 від 19.02.2019
Вимога Замовнику.
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації провадить закупівлю № UA-2019-02-18-000054-a за ДК 021:2015
39160000-1 Шкільні меблі (парти шкільні).
Відповідно до Додаток 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА
КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" Тендерної документації, Замовник зазначає габаритні
розміри стола: ширина - не менше 790 мм., глибина - не менше 500 мм., висота
регулюється - не менше 640, 700 мм. Пункт 4.4. вищезазначеного Додатку містить вимогу:
Меблі для навчальних закладів виготовлені відповідно до ГОСТ 22046:2004 «Меблі для
навчальних закладів».
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право з
власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних
закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно
до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу
оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної
документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній
системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації
до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Замовником допущені суттєві порушення чинного законодавства та розбіжності
оприлюдненій тендерній документації.
ГОСТ 22046:2004 (пункт 4.1): "Типы и функциональные размеры ученических столов,
стульев и парт должны соответствовать требованиям ГОСТ 5994, ГОСТ 11015, ГОСТ
11016, ГОСТ 18314, ГОСТ 19549, ГОСТ 19550".
ГОСТ 11015 "Столы ученические. Типы и функциональные размеры" встановлює
довжину столешні – не менше 600 мм. Ширина столешні – не менше 500 (для всіх
ростових груп).
ГОСТ 5994 (п. 2.2.1) "По требованию потреби теля допускается для номеров 3, 4
изготовление одноместных парт с длиной рабочей плоскости 700 мм".
Таким чином, вимоги Замовника щодо розміру столу прямо суперечать чинному
ГОСТ 22046:2004, на який Замовник сам же і посилається.
В зв’язку з викладеним, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
прошу привести розміри столу у відповідність з чинними ГОСТ 22046:2004 «Меблі для
навчальних закладів».
ФОП Федьков О. О.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 16:21
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що на сьогодні основним нормативним документом в Україні, який регламентує вимоги до навчальних меблів, є ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для Навчальних Закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002 IDT)», який набрав чинності 01.09.2004 р.
Цей ДСТУ містить основні вимоги, які передбачають основні вимоги до безпечності такого виду продукції, наявність яких є обов’язковою (так би мовити, гарантований державою мінімум).
НАТОМІСТЬ, споживач вправі виставляти додаткові вимоги показників безпечності і комфортності.
Відповідно до вимог ст.4 і ст.5 Закон України «Про безпечність нехарчової продукції» у разі відсутності вимог щодо забезпечення безпечності продукції, визначених частиною першою цієї статті, або за відсутності чи незастосуванні національних стандартів, визначених частиною третьою цієї статті, орган державного ринкового нагляду під час доведення того, що продукція є небезпечною, може враховувати, зокрема, досягнення науки і техніки у сфері безпечності продукції; очікування споживачів (користувачів) щодо безпечності продукції за звичайних або обґрунтовано передбачуваних умов її використання (у тому числі щодо строку служби та за необхідності введення в експлуатацію вимог стосовно встановлення і технічного обслуговування).
Згідно з Методичними рекомендаціями щодо організації освітнього середовища Нової української школи у вимогах «Безпечність» вказана рекомендація «Відсутність гострих кутів» та «Стійкість конструкції», у вимогах «Міцність» вказана рекомендація «Вандалостійкість», у вимогах «Естетичність» вказана рекомендація «Відповідність стилю загального облаштування приміщення».
Також, типи, функціональні розміри і вимоги до навчальних меблів визначені в інших ГОСТах. Відповідно до термінології ГОСТ 11015-93 «ИСО 5970-79» в Додатку «Мебель, столы и стулья для учебных заведений» ИСО 5970-79 в примітках до таблиці 2 вказано:
Примітка 4: Таблица 2 дает предпочтительные размеры минимальной длины и минимальной ширины кришки стола. С точки зрения гармонии рекомендуется использовать эти величины. Если возникает необходимость в использовании размеров, отличающихся от b1 и t1 то целесообразно использовать следующие модули для увеличения размеров: размер b1 от 450 до 800 мм: увеличение на 50 мм.
Відповідно порушення вимог ГОСТ немає.
Повідомляємо, що на сьогодні основним нормативним документом в Україні, який регламентує вимоги до навчальних меблів, є ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для Навчальних Закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002 IDT)», який набрав чинності 01.09.2004 р.
Цей ДСТУ містить основні вимоги, які передбачають основні вимоги до безпечності такого виду продукції, наявність яких є обов’язковою (так би мовити, гарантований державою мінімум).
НАТОМІСТЬ, споживач вправі виставляти додаткові вимоги показників безпечності і комфортності.
Відповідно до вимог ст.4 і ст.5 Закон України «Про безпечність нехарчової продукції» у разі відсутності вимог щодо забезпечення безпечності продукції, визначених частиною першою цієї статті, або за відсутності чи незастосуванні національних стандартів, визначених частиною третьою цієї статті, орган державного ринкового нагляду під час доведення того, що продукція є небезпечною, може враховувати, зокрема, досягнення науки і техніки у сфері безпечності продукції; очікування споживачів (користувачів) щодо безпечності продукції за звичайних або обґрунтовано передбачуваних умов її використання (у тому числі щодо строку служби та за необхідності введення в експлуатацію вимог стосовно встановлення і технічного обслуговування).
Згідно з Методичними рекомендаціями щодо організації освітнього середовища Нової української школи у вимогах «Безпечність» вказана рекомендація «Відсутність гострих кутів» та «Стійкість конструкції», у вимогах «Міцність» вказана рекомендація «Вандалостійкість», у вимогах «Естетичність» вказана рекомендація «Відповідність стилю загального облаштування приміщення».
Також, типи, функціональні розміри і вимоги до навчальних меблів визначені в інших ГОСТах. Відповідно до термінології ГОСТ 11015-93 «ИСО 5970-79» в Додатку «Мебель, столы и стулья для учебных заведений» ИСО 5970-79 в примітках до таблиці 2 вказано:
Примітка 4: Таблица 2 дает предпочтительные размеры минимальной длины и минимальной ширины кришки стола. С точки зрения гармонии рекомендуется использовать эти величины. Если возникает необходимость в использовании размеров, отличающихся от b1 и t1 то целесообразно использовать следующие модули для увеличения размеров: размер b1 от 450 до 800 мм: увеличение на 50 мм.
Відповідно порушення вимог ГОСТ немає.
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000054-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Федьков Олексій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3062215216
Дата подання: 20 лютого 2019 09:56
Вимога Замовнику. Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
Голові тендерного комітету
Управління освіти та інноваційного розвитку
Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
№ 02 від 19.02.2019
Вимога Замовнику.
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації провадить закупівлю № UA-2019-02-18-000054-a за ДК 021:2015
39160000-1 Шкільні меблі (парти шкільні).
Відповідно до Додаток 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА
КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" Тендерної документації, Замовник вимагає: "Металеві
каркаси регулюємих столів та стільців виготовлені з круглої труби діаметром не менше
38мм і товщиною метала не менше 1,5 мм , фарбування порошкове необхідного кольору.
Технологія виготовлення каркасу парти –гнуття труби".
Пункт 4.4. вищезазначеного Додатку містить вимогу: Меблі для навчальних закладів
виготовлені відповідно до ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів».
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право з
власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних
закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно
до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу
оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної
документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній
системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації
до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Звертаю Вашу увагу на те, що ГОСТ 22046:2004 містить вимоги до стійкості,
жорсткості, міцності довговічності (Таблиця 3). Вимог до діаметру труби, конструкції
каркасу (гнутий чи зварний) зазначений ГОСТ не містить.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, Органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
(Конституційний принцип "Заборонено все, що прямо не дозволено законом").
В зв’язку з викладеним, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
прошу зняти конкретні вимоги щодо конструкції каркасу та діаметру труби як такі, що не
передбачені ГОСТ 22046:2004.
ФОП Федьков О. О.
Розгорнути
Згорнути
Управління освіти та інноваційного розвитку
Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
№ 02 від 19.02.2019
Вимога Замовнику.
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації провадить закупівлю № UA-2019-02-18-000054-a за ДК 021:2015
39160000-1 Шкільні меблі (парти шкільні).
Відповідно до Додаток 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА
КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" Тендерної документації, Замовник вимагає: "Металеві
каркаси регулюємих столів та стільців виготовлені з круглої труби діаметром не менше
38мм і товщиною метала не менше 1,5 мм , фарбування порошкове необхідного кольору.
Технологія виготовлення каркасу парти –гнуття труби".
Пункт 4.4. вищезазначеного Додатку містить вимогу: Меблі для навчальних закладів
виготовлені відповідно до ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів».
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право з
власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних
закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно
до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу
оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної
документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній
системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації
до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Звертаю Вашу увагу на те, що ГОСТ 22046:2004 містить вимоги до стійкості,
жорсткості, міцності довговічності (Таблиця 3). Вимог до діаметру труби, конструкції
каркасу (гнутий чи зварний) зазначений ГОСТ не містить.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, Органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах
повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
(Конституційний принцип "Заборонено все, що прямо не дозволено законом").
В зв’язку з викладеним, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
прошу зняти конкретні вимоги щодо конструкції каркасу та діаметру труби як такі, що не
передбачені ГОСТ 22046:2004.
ФОП Федьков О. О.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 16:22
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що на сьогодні основним нормативним документом в Україні, який регламентує вимоги до навчальних меблів, є ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для Навчальних Закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002 IDT)», який набрав чинності 01.09.2004 р.
Цей ДСТУ містить основні вимоги, які передбачають основні вимоги до безпечності такого виду продукції, наявність яких є обов’язковою (так би мовити, гарантований державою мінімум).
Також, типи, функціональні розміри і вимоги до навчальних меблів визначені в інших ГОСТах, проте, діаметр труби для виготовлення столів і стільців учнівських ДСТом не регламентується.
НАТОМІСТЬ, споживач вправі виставляти додаткові вимоги показників безпечності і комфортності, що не суперечить демократичному принципу «Дозволено усе, що прямо не заборонено законом».
Відповідно до вимог ст.4 і ст.5 Закон України «Про безпечність нехарчової продукції» у разі відсутності вимог щодо забезпечення безпечності продукції, визначених частиною першою цієї статті, або за відсутності чи незастосуванні національних стандартів, визначених частиною третьою цієї статті, орган державного ринкового нагляду під час доведення того, що продукція є небезпечною, може враховувати, зокрема, досягнення науки і техніки у сфері безпечності продукції; очікування споживачів (користувачів) щодо безпечності продукції за звичайних або обґрунтовано передбачуваних умов її використання (у тому числі щодо строку служби та за необхідності введення в експлуатацію вимог стосовно встановлення і технічного обслуговування).
Згідно з Методичними рекомендаціями щодо організації освітнього середовища Нової української школи у вимогах «Безпечність» вказана рекомендація «Відсутність гострих кутів» та «Стійкість конструкції», у вимогах «Міцність» вказана рекомендація «Вандалостійкість», у вимогах «Естетичність» вказана рекомендація «Відповідність стилю загального облаштування приміщення».
Отже, у гнутому каркасі кількість гострих кутів, з’єднань є мінімальною, тому труба великого перерізу задовольняє ці вимоги Нової української школи.
Повідомляємо, що на сьогодні основним нормативним документом в Україні, який регламентує вимоги до навчальних меблів, є ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для Навчальних Закладів. Загальні технічні умови (ГОСТ 22046-2002 IDT)», який набрав чинності 01.09.2004 р.
Цей ДСТУ містить основні вимоги, які передбачають основні вимоги до безпечності такого виду продукції, наявність яких є обов’язковою (так би мовити, гарантований державою мінімум).
Також, типи, функціональні розміри і вимоги до навчальних меблів визначені в інших ГОСТах, проте, діаметр труби для виготовлення столів і стільців учнівських ДСТом не регламентується.
НАТОМІСТЬ, споживач вправі виставляти додаткові вимоги показників безпечності і комфортності, що не суперечить демократичному принципу «Дозволено усе, що прямо не заборонено законом».
Відповідно до вимог ст.4 і ст.5 Закон України «Про безпечність нехарчової продукції» у разі відсутності вимог щодо забезпечення безпечності продукції, визначених частиною першою цієї статті, або за відсутності чи незастосуванні національних стандартів, визначених частиною третьою цієї статті, орган державного ринкового нагляду під час доведення того, що продукція є небезпечною, може враховувати, зокрема, досягнення науки і техніки у сфері безпечності продукції; очікування споживачів (користувачів) щодо безпечності продукції за звичайних або обґрунтовано передбачуваних умов її використання (у тому числі щодо строку служби та за необхідності введення в експлуатацію вимог стосовно встановлення і технічного обслуговування).
Згідно з Методичними рекомендаціями щодо організації освітнього середовища Нової української школи у вимогах «Безпечність» вказана рекомендація «Відсутність гострих кутів» та «Стійкість конструкції», у вимогах «Міцність» вказана рекомендація «Вандалостійкість», у вимогах «Естетичність» вказана рекомендація «Відповідність стилю загального облаштування приміщення».
Отже, у гнутому каркасі кількість гострих кутів, з’єднань є мінімальною, тому труба великого перерізу задовольняє ці вимоги Нової української школи.
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000054-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Федьков Олексій Олександрович, Код ЄДРПОУ:3062215216
Дата подання: 20 лютого 2019 09:58
Вимога Замовнику. Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
Голові тендерного комітету
Управління освіти та інноваційного розвитку
Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
№ 03 від 19.02.2019
Вимога Замовнику.
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації провадить закупівлю № UA-2019-02-18-000054-a за ДК 021:2015
39160000-1 Шкільні меблі (парти шкільні).
Відповідно до Додаток 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики" Тендерної документації, Замовник вимагає: "Стіл обладнаний
полицею для учбового приладдя, гачком для портфеля, підставкою для ніг,
стаканами та підставкою для канцелярського приладдя".
Пункт 4.4. вищезазначеного Додатку містить вимогу: Меблі для навчальних закладів
виготовлені відповідно до ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів».
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право з
власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних
закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно
до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу
оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної
документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній
системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації
до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Замовником допущені суттєві порушення чинного законодавства та розбіжності
оприлюдненій тендерній документації.
ГОСТ 22046:2004 (Пункт 4.1) зазначено: "Типы и функциональные размеры
ученических столов, стульев и парт должны соответствовать требованиям ГОСТ 5994, ГОСТ
11015, ГОСТ 11016, ГОСТ 18314, ГОСТ 19549, ГОСТ 19550".
ГОСТ 11015, розділ 3: "Співвідношення між стільцем і столом": "Согнутые в коленях
ноги учащегося (в обуви) должны спокойно лежать на плоской поверхности пола".
Тобто, наявність "підставки для ніг" прямо суперечить вимогам ГОСТ 11015. Жодних
"підставок для ніг" ніякий ГОСТ не передбачає.
В зв’язку з викладеним, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
прошу привести тендерну документацію у відповідність з чинними ГОСТ 22046:2004
«Меблі для навчальних закладів» і виключити вимогу щодо "підставки для ніг".
ФОП Федьков О. О.
Розгорнути
Згорнути
Управління освіти та інноваційного розвитку
Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-18-000054-a
№ 03 від 19.02.2019
Вимога Замовнику.
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві
державної адміністрації провадить закупівлю № UA-2019-02-18-000054-a за ДК 021:2015
39160000-1 Шкільні меблі (парти шкільні).
Відповідно до Додаток 1 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики" Тендерної документації, Замовник вимагає: "Стіл обладнаний
полицею для учбового приладдя, гачком для портфеля, підставкою для ніг,
стаканами та підставкою для канцелярського приладдя".
Пункт 4.4. вищезазначеного Додатку містить вимогу: Меблі для навчальних закладів
виготовлені відповідно до ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів».
Відповідно до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право з
власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних
закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно
до статті 71 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу
оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної
документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній
системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації
до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Замовником допущені суттєві порушення чинного законодавства та розбіжності
оприлюдненій тендерній документації.
ГОСТ 22046:2004 (Пункт 4.1) зазначено: "Типы и функциональные размеры
ученических столов, стульев и парт должны соответствовать требованиям ГОСТ 5994, ГОСТ
11015, ГОСТ 11016, ГОСТ 18314, ГОСТ 19549, ГОСТ 19550".
ГОСТ 11015, розділ 3: "Співвідношення між стільцем і столом": "Согнутые в коленях
ноги учащегося (в обуви) должны спокойно лежать на плоской поверхности пола".
Тобто, наявність "підставки для ніг" прямо суперечить вимогам ГОСТ 11015. Жодних
"підставок для ніг" ніякий ГОСТ не передбачає.
В зв’язку з викладеним, керуючись ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі"
прошу привести тендерну документацію у відповідність з чинними ГОСТ 22046:2004
«Меблі для навчальних закладів» і виключити вимогу щодо "підставки для ніг".
ФОП Федьков О. О.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 16:24
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що підставка для ніг є частиною металевого каркасу згідно технічного завдання Замовника, яка повинна використовуватися в комплекті з партою. Парта має відповідати наказу МОН № 283 та технічному завданню Замовника, що вказані в тендерній документації. Замовник залишає за собою право розглянути запропоновані варіанти і обрати найбільш функціональний та якісний аналог.
Повідомляємо, що підставка для ніг є частиною металевого каркасу згідно технічного завдання Замовника, яка повинна використовуватися в комплекті з партою. Парта має відповідати наказу МОН № 283 та технічному завданню Замовника, що вказані в тендерній документації. Замовник залишає за собою право розглянути запропоновані варіанти і обрати найбільш функціональний та якісний аналог.
Номер вимоги: UA-2019-02-18-000054-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 22 лютого 2019 10:37
вимога на СЕС
Згідно додатку 1 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» Замовник вимагає :
«4.5. Копію сертифікату ДСЕЕ на матеріали і комплектуючі , якому надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 29 вересня 2017 р. № 602.»
Вважаємо цю вимогу дискримінаційне, що діє на користь певних осіб, яким в даний період був виданий зазначений сертифікат (файл, в якому вказано кому на цей час було видано сертифікаті у форматі Ексель додається) і таким, що порушує принципи здійснення закупівель ст.3 Закону про публичні закупівли: «добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Просимо усунути цю вимогу в зв'язку з явнімі корупційними ознаками. В іншому випадку будемо змушені звернутися до відповідних інстанцій для перевірки даної закупівлі на предмет корупції.
Розгорнути
Згорнути
«4.5. Копію сертифікату ДСЕЕ на матеріали і комплектуючі , якому надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 29 вересня 2017 р. № 602.»
Вважаємо цю вимогу дискримінаційне, що діє на користь певних осіб, яким в даний період був виданий зазначений сертифікат (файл, в якому вказано кому на цей час було видано сертифікаті у форматі Ексель додається) і таким, що порушує принципи здійснення закупівель ст.3 Закону про публичні закупівли: «добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням». Просимо усунути цю вимогу в зв'язку з явнімі корупційними ознаками. В іншому випадку будемо змушені звернутися до відповідних інстанцій для перевірки даної закупівлі на предмет корупції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 16:26
Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення.
Повідомляємо, що Замовник не вважає дану умову дискримінаційною, оскільки наявність сертифікату ДСЕЕ на матеріали та комплектуючі визначають відповідність спеціальним медичним вимогам безпеки для здоров`я та життя людини, що для закладів освіти є надзвичайно важливим. Також, варто зазначити що в даний момент немає жодних проблем з отриманням даного документу, і будь-яка компанія постачальник матеріалів могла в минулому та має в даний час можливість його отримати.
Повідомляємо, що Замовник не вважає дану умову дискримінаційною, оскільки наявність сертифікату ДСЕЕ на матеріали та комплектуючі визначають відповідність спеціальним медичним вимогам безпеки для здоров`я та життя людини, що для закладів освіти є надзвичайно важливим. Також, варто зазначити що в даний момент немає жодних проблем з отриманням даного документу, і будь-яка компанія постачальник матеріалів могла в минулому та має в даний час можливість його отримати.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-02-18-000054-a.a5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання", Код ЄДРПОУ:20239298
Дата подання: 28 лютого 2019 11:24
Дата подання: 28 лютого 2019 11:24
дискримінація учасників
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що згідно технічного опису даного тендеру ви бажаєте отримати регулюємі столи з 38мм круглої труби товщиною 1,5мм, виготовлення каркасу гнуття труб при розмірах 790*500*640/700, вага парти не більше 9кг. При використанні всих цих параметрів та якісному виготовленні тестового зразка столу, з використанням всих кріпелень, елементів жорсткості для стійкості парти, призвело до збільшення ваги. Також звертаєму увагу, що для регулювання столу потрібен ще один розмір труби, який не указаний Замовником. В описанні відсутня бажана товщина ДСП.Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 04.03.2019 № 2292.pdf
Дата публікації: 05 березня 2019 15:29
Номер скарги: UA-2019-02-18-000054-a.a6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Виробничо-комерційне приватне підприємство "Укрторгобладнання", Код ЄДРПОУ:20239298
Дата подання: 01 березня 2019 11:13
Дата подання: 01 березня 2019 11:13
не достовірність інформації
Згідно ст.22 п.10 Закону України "Про публічні закупівлі" срок, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Замовник своїми діями вводить в оману учасників завідома поданою інформацією яка суперечіть сама собі, а саме в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.4 Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, а в Додатку 3 90 календарних днів. Просимо скоригувати сроки дійсності пропозицій
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 06.03.2019 № 2489.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 20:14
Номер скарги: UA-2019-02-18-000054-a.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 01 березня 2019 17:45
Дата подання: 01 березня 2019 17:45
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 березня 2019 19:41
рішення від 06.03.2019 № 2485 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 березня 2019 19:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2019 № 3010.pdf
Дата публікації: 19 березня 2019 19:54
Рішення від 18.03.2019 № 3010.pdf
Дата публікації: 21 березня 2019 21:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 05 квітня 2019 12:37
Номер скарги: UA-2019-02-18-000054-a.a8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 10 квітня 2019 18:34
Дата подання: 10 квітня 2019 18:34
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2019 20:16
Рішення від 15.04.2019 № 4506 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 15 квітня 2019 20:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.05.2019 № 5406.pdf
Дата публікації: 06 травня 2019 23:17
рішення від 03.05.2019 № 5406.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 23:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 15 травня 2019 17:53
Номер скарги: UA-2019-02-18-000054-a.a9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 17 травня 2019 16:06
Дата подання: 17 травня 2019 16:06
Скарга на умови закупівлі, на невиконання Замовником рішення АМК України
Скарга та докази додані
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2019 00:09
рішення від 22.01.2019 №6405.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 00:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2019 № 7250.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 22:44
рішення від 05.06.2019 № 7250.pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 23:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано Замовником.
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2019 18:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 червня 2019 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМГІДРОСЕРВІС" |
3 999 380,00
UAH з ПДВ
|
3 388 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" |
3 922 380,00
UAH з ПДВ
|
3 730 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛОРІГОН" |
3 928 940,40
UAH з ПДВ
|
3 738 966,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Пасенцян Артем Вартанович |
3 996 300,00
UAH з ПДВ
|
3 755 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМГІДРОСЕРВІС" #41255002 |
Переможець |
3 388 000,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2019 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2019 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2019 16:58
|
Договір(парти шкільні) ТОВ ПРОМГІДРОСЕРВІС.pdf | укладений |
05 липня 2019 16:55
|