Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
92 610,00 UAH
UA-2019-02-17-000021-b cd3de4366e6a457895cfff7d64a3311b
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дирда Тетяна Олегівна

+380564907633 dzervo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження: 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20
Контактна особа: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 15:22
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2019 15:22
Початок аукціону: 11 березня 2019 15:03
Очікувана вартість: 92 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1890 кг
Молоко згущене незбиране з цукром, фасоване 380 г-450 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 14:24
перелік змін.docx
28 лютого 2019 14:24
ТД згущене молоко 2019 рік.docx
28 лютого 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2019 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 14:24
перелік змін.docx
28 лютого 2019 14:24
ТД згущене молоко 2019 рік.docx
17 лютого 2019 15:18
ТД згущене молоко 2019 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-17-000021-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, Код ЄДРПОУ:2195609589
Дата подання: 20 березня 2019 13:46
неправомірне визнання пепеможця
15 березня 2019 року в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол №134 від 15.03.2019 року відділу освіти виконкому Металургійної районної в місті ради, відповідно до якого Замовником було встановлено, що пропозиція ФОП «Попінанченко М.Ю.» відповідає вимогам тендерної документації,але це не відповідає дійсності.
По перше учасником ФОП Попінанченко М.Ю. відповідно до умов тендерної документації не надано експлуатаційний дозвіл.Це є критичною помилкою , так як відповідно до ст. 23
ЗУ « Про безпечність та якість харчових продуктів вiд 23.12.1997 № 771/97-ВР»
експлуатаційний дозвіл – документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
продукт тваринного походження – молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
Експлуатаційний дозвіл не потрібний операторам ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом ( або: транспортуванням, зберіганням, продажем) харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Також цей обов’язок не поширюється:
Відповідно до п.9.1. національного стандарту України 4274:2003
9.1 Зберігання
9.1.1 Продукт зберігають при температурі від 0 до 10 0 С і відносній вологості повітря НЕ вищій 85% в герметічній тарі НЕ более 12 місяців з дня виготовлення
Відповідно до поданого рішення про державну реєстрацію потужностей ,поданого у складі пропозиції ФОП Попінанченко М.Ю.,потужності передбачають зберігання това ру при температурі вище 10С



По друге відповідно до поданого в складі тендерної пропозиції акту складеного за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження харчовими продутами № 3798/28-18 від 13.12.2018р. зберігання та транспортування молока згущеного в приміщенні не передбачено


По третє наявна неправдива інформація в тендерній пропозиції , а саме відповідно до поданого витягу з реєстру платника єдиного податку , ФОП Попінанченко М.Ю. є платником єдиного податку 2-га група , але ціна вказана з ПДВ


Прошу: переглянути прийняте рішення про визнання поданої пропозиції
ФОП Попінанченко М.Ю. такою ,що відповідає умовам тендерної прдокументації,відхилити її та переглянути інші пропозиції.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Попінанченко М. Ю. 87 885,00
UAH з ПДВ
78 983,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Костюк Людмила Миколаївна 92 600,00
UAH з ПДВ
78 983,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна 92 515,60
UAH з ПДВ
92 515,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2019 12:42
цінова.pdf
06 березня 2019 12:42
цінова молоко сгущ.pdf
06 березня 2019 12:42
уставні.pdf
06 березня 2019 12:42
транспорт_ наймані.pdf
06 березня 2019 12:42
склад.pdf
06 березня 2019 12:42
досвід.pdf
06 березня 2019 12:42
довідки.pdf

Публічні документи

07 березня 2019 11:28
Костюк.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Попінанченко М. Ю.

ФОП Костюк Людмила Миколаївна

ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Попінанченко М. Ю.
#2478708683
Рішення скасоване 78 983,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 14:26
ФОП Попінанченко М. Ю.
#2478708683
Відхилено 78 983,00
UAH з ПДВ
25 березня 2019 14:33
ФОП Костюк Людмила Миколаївна
#2848018520
Відхилено 78 983,10
UAH з ПДВ
25 березня 2019 15:02
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
#2195609589
Переможець 92 515,60
UAH з ПДВ
25 березня 2019 16:15

Документи

15 березня 2019 16:21
Електронний підпис
15 березня 2019 16:19
протокол 134
11 березня 2019 15:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 14:33
Електронний підпис
25 березня 2019 14:28
протокол 147
25 березня 2019 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 березня 2019 15:01
Електронний підпис
25 березня 2019 14:59
протокол 148

Документи

25 березня 2019 16:14
Електронний підпис
25 березня 2019 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 16:13
Протокол 149

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна
#2195609589
92 515,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2019 16:14
Електронний підпис
25 березня 2019 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
25 березня 2019 16:13
Протокол 149

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 13:01
акт виконаних робіт укладений
02 липня 2019 13:00
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 12:54
ду 1 дог 36.pdf зміни до договору
02 липня 2019 12:53
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 12:49
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 16:48
дог 36.PDF зміни до договору
17 квітня 2019 16:45
прот 180-1.PDF зміни до договору
17 квітня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 15:52
договыр 36 укладений
09 квітня 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору у зв'язку з закінченням строку дії
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 36
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 40 866,40
UAH