Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки
Очікувана вартість
92 610,00 UAH
UA-2019-02-17-000021-b ● cd3de4366e6a457895cfff7d64a3311b
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Металургійної районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142313 |
Місцезнаходження: | 50006, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Соборності, 20 |
Контактна особа: |
Дирда Тетяна Олегівна +380564907633 dzervo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 лютого 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2019 15:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 березня 2019 15:22 |
Початок аукціону: | 11 березня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 92 610,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1890 кг
Молоко згущене незбиране з цукром, фасоване 380 г-450 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, відповідно до дислокації закладів освіти відділу освіти виконавчого комітету Металургійної районної у місті ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 лютого 2019 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 14:24 |
перелік змін.docx | |
28 лютого 2019 14:24 |
ТД згущене молоко 2019 рік.docx |
28 лютого 2019 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 лютого 2019 14:24 |
перелік змін.docx
|
|||
28 лютого 2019 14:24 |
ТД згущене молоко 2019 рік.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-17-000021-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна, Код ЄДРПОУ:2195609589
Дата подання: 20 березня 2019 13:46
неправомірне визнання пепеможця
15 березня 2019 року в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол №134 від 15.03.2019 року відділу освіти виконкому Металургійної районної в місті ради, відповідно до якого Замовником було встановлено, що пропозиція ФОП «Попінанченко М.Ю.» відповідає вимогам тендерної документації,але це не відповідає дійсності.
По перше учасником ФОП Попінанченко М.Ю. відповідно до умов тендерної документації не надано експлуатаційний дозвіл.Це є критичною помилкою , так як відповідно до ст. 23
ЗУ « Про безпечність та якість харчових продуктів вiд 23.12.1997 № 771/97-ВР»
експлуатаційний дозвіл – документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
продукт тваринного походження – молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
Експлуатаційний дозвіл не потрібний операторам ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом ( або: транспортуванням, зберіганням, продажем) харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Також цей обов’язок не поширюється:
Відповідно до п.9.1. національного стандарту України 4274:2003
9.1 Зберігання
9.1.1 Продукт зберігають при температурі від 0 до 10 0 С і відносній вологості повітря НЕ вищій 85% в герметічній тарі НЕ более 12 місяців з дня виготовлення
Відповідно до поданого рішення про державну реєстрацію потужностей ,поданого у складі пропозиції ФОП Попінанченко М.Ю.,потужності передбачають зберігання това ру при температурі вище 10С
По друге відповідно до поданого в складі тендерної пропозиції акту складеного за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження харчовими продутами № 3798/28-18 від 13.12.2018р. зберігання та транспортування молока згущеного в приміщенні не передбачено
По третє наявна неправдива інформація в тендерній пропозиції , а саме відповідно до поданого витягу з реєстру платника єдиного податку , ФОП Попінанченко М.Ю. є платником єдиного податку 2-га група , але ціна вказана з ПДВ
Прошу: переглянути прийняте рішення про визнання поданої пропозиції
ФОП Попінанченко М.Ю. такою ,що відповідає умовам тендерної прдокументації,відхилити її та переглянути інші пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
По перше учасником ФОП Попінанченко М.Ю. відповідно до умов тендерної документації не надано експлуатаційний дозвіл.Це є критичною помилкою , так як відповідно до ст. 23
ЗУ « Про безпечність та якість харчових продуктів вiд 23.12.1997 № 771/97-ВР»
експлуатаційний дозвіл – документ дозвільного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
продукт тваринного походження – молоко, м’ясо, риба, молюски і ракоподібні, у тому числі свіжі, охолоджені або заморожені, яйця, мед, їх похідні та інші продукти, виготовлені з частин тварин, окремих їх органів та/або тканин, призначені для споживання людиною.
Експлуатаційний дозвіл не потрібний операторам ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом ( або: транспортуванням, зберіганням, продажем) харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Також цей обов’язок не поширюється:
Відповідно до п.9.1. національного стандарту України 4274:2003
9.1 Зберігання
9.1.1 Продукт зберігають при температурі від 0 до 10 0 С і відносній вологості повітря НЕ вищій 85% в герметічній тарі НЕ более 12 місяців з дня виготовлення
Відповідно до поданого рішення про державну реєстрацію потужностей ,поданого у складі пропозиції ФОП Попінанченко М.Ю.,потужності передбачають зберігання това ру при температурі вище 10С
По друге відповідно до поданого в складі тендерної пропозиції акту складеного за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження харчовими продутами № 3798/28-18 від 13.12.2018р. зберігання та транспортування молока згущеного в приміщенні не передбачено
По третє наявна неправдива інформація в тендерній пропозиції , а саме відповідно до поданого витягу з реєстру платника єдиного податку , ФОП Попінанченко М.Ю. є платником єдиного податку 2-га група , але ціна вказана з ПДВ
Прошу: переглянути прийняте рішення про визнання поданої пропозиції
ФОП Попінанченко М.Ю. такою ,що відповідає умовам тендерної прдокументації,відхилити її та переглянути інші пропозиції.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Попінанченко М. Ю. |
87 885,00
UAH з ПДВ
|
78 983,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Костюк Людмила Миколаївна |
92 600,00
UAH з ПДВ
|
78 983,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна |
92 515,60
UAH з ПДВ
|
92 515,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Попінанченко М. Ю. #2478708683 |
Рішення скасоване |
78 983,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 14:26
|
ФОП Попінанченко М. Ю. #2478708683 |
Відхилено |
78 983,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 14:33
|
ФОП Костюк Людмила Миколаївна #2848018520 |
Відхилено |
78 983,10
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 15:02
|
ФОП Коваленко Валентина Дмитрівна #2195609589 |
Переможець |
92 515,60
UAH з ПДВ
|
25 березня 2019 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 13:01
|
акт виконаних робіт | укладений |
02 липня 2019 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 12:54
|
ду 1 дог 36.pdf | зміни до договору |
02 липня 2019 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2019 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2019 16:48
|
дог 36.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2019 16:45
|
прот 180-1.PDF | зміни до договору |
17 квітня 2019 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2019 15:52
|
договыр 36 | укладений |
09 квітня 2019 15:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору у зв'язку з закінченням строку дії |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |