Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина (дрова тверда і мягка порода) з доставкою.
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-02-17-000012-b a7ac4c41fe62443aba56ebd3d8b9cc91
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Кіндрацька

+380673051722 osvita_saran_oth@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: "ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ" САРАНЧУКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42406274
Місцезнаходження: 47533, Україна , Тернопільська обл., Бережанський р-н, с. Саранчуки, вул. Личакова, 2
Контактна особа: Надія Кіндрацька
+380673051722
osvita_saran_oth@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2019 12:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 лютого 2019 12:18
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2019 12:18
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Тендерна документація

17 лютого 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2019 12:20
Тендерна документація_дрова (3).docx
17 лютого 2019 12:20
Тендерна документація_дрова (3).docx
17 лютого 2019 12:20
Тендерна документація_дрова (3).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-19-000018 ● 63dadceaacd7481aba4b4892819698df
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2019 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
19.02.2019 №10
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б.

Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 19.02.2019 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-02-17-000012-b від 17.02.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З неможливістю відредагувати предмет закупівлі товару (ДК;021:2015;03413000-8 Паливна деревина закупівлю буде скасовано і оголошено нову.

2019-02-27 16:23:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

торги відмінено

2019-02-27 17:47:04

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: паливна деревина (дрова тверда порода) з доставкою
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 700,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 березня 2019 13:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

194 м³
паливна деревина (дрова тверда порода) з доставкою
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 17 лютого 2019  —  31 травня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2019 16:42
Коментар щодо відміни: Не правильний класифікатор предмет закупівлі товару (ДК;021:2015;03413000-8 Паливна деревина
Документи:
27 лютого 2019 16:42
Електронний підпис