Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молочні продукти
Очікувана вартість
257 690,00 UAH
UA-2019-02-16-000083-b 23df93ea199d45bf8228d7755f977319
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савельєва Ірина Вікторівна

+380474121487 alisa_internat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ШПОЛЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 04591630
Місцезнаходження: 20600, Україна , Черкаська обл., Шполянський район місто Шпола, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ будинок 1
Контактна особа: Савельєва Ірина Вікторівна
+380474121487
alisa_internat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 лютого 2019 22:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 14:59
Очікувана вартість: 257 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 257,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 кілограм
Йогурт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. 40-річчя Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
1000 кілограм
Сметана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. 40-річчя Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
3000 кілограм
Ряжанка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. 40-річчя Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні
3000 кілограм
Кефір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20600, Україна, Черкаська область, м. Шпола, вул. 40-річчя Перемоги, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 лютого 2019 23:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2019 22:58
Тендерна_документацiя_молочнi_продукти_2.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо змінити технічні вимоги
Дата подання: 17 лютого 2019 19:06
Дата відповіді: 21 лютого 2019 08:24
Вимоги до фасування в тару лише 1,0 кг Продуктів, які планується придбати у рамках цього тендеру (Кефір,ряженка,йогурти) не є обґрунтованою та суттєво звужує коло можливих учасників тендеру і порушує принципи закупівель, створюється враження пропису умов тендерної документації «під одного учасника». Враховуючи, що різні виробники виготовляють дані продукти в різній споживчій тарі ємкістю 0,45-1,0 кг, просимо Вас внести зміни до тендерної документації стосовно ємкості споживчої тари . Наприклад – 0,45-1,0 кг»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідності до вимог тендерної документації планується придбати (Кефір,ряженка,йогурти) фасовкою по - 1 кг, плівка, вищезазначене обгрунтовується тим, що пакування по 1 кг., є більш оптимальне у використанні, а також тим що собівартість продукції, що рорзфасована у великі упаковки значно нижча, в середньому це 10-15 % ніж дрібні фасовки. Щодо так званих тверджень, про дискпримінаційні вимоги, звертаємо Вашу увагу, що всі провідні виробники молочної продукції в Україні мають таке фасуваня, зокрема Вами жодним чином не було доведено, чим саме ми дискримінуємо учасників, і чому постачання продукції у фасовці по - 1 кг. суттєво звужує коло можливих учасників

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-16-000083-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 17 лютого 2019 19:08
Просимо змінити технічні вимоги
Вимоги до фасування в тару лише 1,0 кг Продуктів, які планується придбати у рамках цього тендеру (Кефір,ряженка,йогурти) не є обґрунтованою та суттєво звужує коло можливих учасників тендеру і порушує принципи закупівель, створюється враження пропису умов тендерної документації «під одного учасника». Враховуючи, що різні виробники виготовляють дані продукти в різній споживчій тарі ємкістю 0,45-1,0 кг, просимо Вас внести зміни до тендерної документації стосовно ємкості споживчої тари . Наприклад – 0,45-1,0 кг»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 лютого 2019 08:25
Доброго дня. У відповідності до вимог тендерної документації планується придбати (Кефір,ряженка,йогурти) фасовкою по - 1 кг, плівка, вищезазначене обгрунтовується тим, що пакування по 1 кг., є більш оптимальне у використанні, а також тим що собівартість продукції, що рорзфасована у великі упаковки значно нижча, в середньому це 10-15 % ніж дрібні фасовки. Щодо так званих тверджень, про дискримінаційні вимоги, звертаємо Вашу увагу, що всі провідні виробники молочної продукції в Україні мають таке фасуваня, зокрема Вами жодним чином не було доведено, чим саме ми дискримінуємо учасників, і чому постачання продукції у фасовці по - 1 кг. суттєво звужує коло можливих учасників

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Близнюк Інна Дмитрівна 257 400,00
UAH з ПДВ
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОНЧАР ГАННА МАКСИМІВНА 257 000,00
UAH з ПДВ
254 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Козярець Наталія Вікторівна 257 600,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2019 15:20
Електронний підпис
14 березня 2019 15:03
тендерна молочні.pdf
14 березня 2019 15:03
довідка судимість.pdf
14 березня 2019 15:03
корупційні діяння.pdf
01 березня 2019 15:52
Електронний підпис

Публічні документи

03 березня 2019 15:51
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Близнюк Інна Дмитрівна

ГОНЧАР ГАННА МАКСИМІВНА

ФОП Козярець Наталія Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Близнюк Інна Дмитрівна
#2759303881
Переможець 248 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2019 20:04

Документи

12 березня 2019 20:04
Електронний підпис
12 березня 2019 20:02
Scan молочні продукти.pdf
04 березня 2019 15:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 20:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Близнюк Інна Дмитрівна
#2759303881
248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 20:04
Електронний підпис
12 березня 2019 20:02
Scan молочні продукти.pdf
04 березня 2019 15:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 00:25
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:43
молочні продукти.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 16:40
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 15:10
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2019 08:41
молочнi_продукти.pdf зміни до договору
04 квітня 2019 08:38
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 20:47
молочнi_продукти.pdf укладений
26 березня 2019 20:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність розрахункових реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: № 20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 20/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 20/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору, загальна сума договору становить 207 928,87
Номер договору про закупівлю: № 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 207 928,87
UAH (в тому числі ПДВ 34 654,81 UAH)