Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
реактиви
Очікувана вартість
2 183 390,00 UAH
UA-2019-02-15-002760-b ea5126d7cba847d6aa33887850ea4574
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мих Андрій Романович

+380322232630 tender.onko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Львівської обласної ради "Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр"
Код ЄДРПОУ: 01996792
Місцезнаходження: 79031, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Я.Гашека, 2а
Контактна особа: Мих Андрій Романович
+380322232630
tender.onko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2019 11:00
Очікувана вартість: 2 183 390,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

21 лютого 2019 15:20
Електронний підпис
21 лютого 2019 15:17
Зміни до ТД.docx
15 лютого 2019 22:31
Тендерна документація.doc
15 лютого 2019 22:31
Проект договору.docx
15 лютого 2019 22:31
Медико технічні вимоги.docx
21 лютого 2019 15:20
Електронний підпис
15 лютого 2019 22:33
Електронний підпис
21 лютого 2019 15:17
Зміни до ТД.docx
15 лютого 2019 22:31
Тендерна документація.doc
15 лютого 2019 22:31
Проект договору.docx
15 лютого 2019 22:31
Медико технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-002760-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АНДРЕЄВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2877109054
Дата подання: 18 лютого 2019 17:01
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога надання оригіналу авторизаційного листа виробника, яким підверджується можливість поставки предмету закупівлі зі строками придатності та в терміни визначені замовником торгів є такою, що порушує вимоги ст.ст. 3 та 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки є дискримінаційною, щодо потенційних учасників, які не мають прямих договірних відносин з виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до вимог до предмету закупівлі, і такою, що порушує добросовісну конкуренцію серед учасників. Таким чином, зважаючи на сказане вище просимо змінити згадану вимогу та надати можливість подавати такі гарантійні листи не тільки від виробника товару, а й від дистрибюторів, дилерів чи інших юридичних або фізичних осіб, які займаються продажем і постачанням товару, що є предметом закупівлі. Така правова позиція підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівлі № 9702-р/пк-пз від 19.09.2018.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 лютого 2019 23:42
Ви вказуєте, що вимога про забезпечення учасником оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію), котра зазначена в умовах тендерної документації вище вказаної закупівлі перешкоджає суб’єктам господарювання, що не є виробниками продукції або не мають відповідних договірних відносин із такими виробниками або їх представниками, взяти участь у тендері та звужує ти самим коло потенційних учасників.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до неї.
Замовник є закладом охорони здоров’я, який надає спеціалізовану медичну допомогу. Також, закупівля реактивів здійснюється з метою недопущення зниження рівня надання медичної допомоги для населення, тож дана закупівля вимагає від Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, забезпечення максимальних та безумовних гарантій щодо майбутнього отримання реактивів.
Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Вищенаведене підтверджується позиціями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених в рішеннях
№ 4651-р/пк-пз від 16.05.2018 року та № 4681-р/пк-пз від 17.05.2018 року (додано до листа).
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000057 ● b0ac94978ab041928355c28c281de094
  • Статус: вирішено ● Дата: 03 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 10:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.07.2019 № 121

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 121
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-02-15-002760-b 15.02.2019.
Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 15:14:24

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Товари» (ID: UA-2019-02-15-002760-b), по 10 Лотах, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 та Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, виникла потреба в отриманні пояснення на наступне запитання.
В частині 5.2 розділу 5 тендерної документації зазначено, що Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 7000 гривень.
Згідно з рішенням Колегії АМКУ від 27.10.2017 № 7587, витрати пов’язані з юридично – консультаційними послугами не відносяться до предмету закупівлі і не можуть бути включені до тендерної документації та є такими, що порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону № 922 та один із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону № 922 – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. З якою метою Замовник зазначив в тендерній документації інформацію про укладення договору з надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем?
Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» на підтвердження поданих договорів надати оригінали листів-відгуків про співпрацю, належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
Водночас, ПП «Біола» по Лотах 3,10 у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук про співпрацю, проте неналежно оформлений, без вихідного номера та дати видачі документу. Крім цього даний лист не містить посади та прізвища особи, яка підписала цей лист.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ПП «Біола», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-06 16:32:50

Пояснення

У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 01.08.2019р. в рамках проведення моніторингу закупівлі (UA-2019-02-15-002760-b), повідомляємо наступне:
1. Щодо включення до тендерної документації інформації про укладений договір з надання юридично-консультаційних послуг.
Відповідно до ч.5.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем таких послуг, оплата яких може бути здійснена учасником-переможцем.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі № 922 відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документацію положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки дана тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що дана тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Щодо зауваження до листа-відгуку про співпрацю, поданого в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Біола»
Вимогами тендерної документації передбачено надання оригіналу листів-відгуків про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше двох). Відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
У складі тендерної пропозиції Приватне підприємство "Біола" по Лот №3 та Лот №10 було надано лист- відгук від Стрийської ЦРЛ, який поданий без вихідного номеру та дати видачі такого документу, однак, замовник під час прийняття рішення про визнання переможцем Учасника керувався ч.3 ст.22 Закону, а саме: тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Враховуючи норми чинного законодавства, Замовник передбачив та деталізував перелік формальних помилок у тендерній документації, адже такі не конкратизовані жодним нормативним актом. Їх перелік передбачений у ч.3.1.2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Звернувшись до тендерної документації, вказані у запиті зауваженні, було віднесено до переліку формальних помилок, а саме:
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
Крім того, у згаданому листі-відгуку Стрийської ЦРЛ є посилання на договір про закупівлю №213 від 10.04.17р., копія якого і була надана у складі тендерної пропозиції як доказ виконання вимоги щодо надання аналогічних договорів.

У зв’язку із наведеним КНП ЛОР «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» вважає, що проведення закупівлі «Реактиви» (UA-2019-02-15-002760-b) відбулось без порушення законодавства про публічні закупівлі.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-06 16:30:27

Пояснення з власної ініціативи

У відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби України від 01.08.2019р. в рамках проведення моніторингу закупівлі (UA-2019-02-15-002760-b), повідомляємо наступне:
1. Щодо включення до тендерної документації інформації про укладений договір з надання юридично-консультаційних послуг.
Відповідно до ч.5.2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем таких послуг, оплата яких може бути здійснена учасником-переможцем.
Статтею 19 Конституції України закріплено загальнодозвільний принцип, відповідно до якого громадяни та організації мають право вчиняти дії, які прямо не заборонені законом.
Відповідно до статті 8 Конституції України норми Конституції України є нормами прямої дії. Вказана стаття Конституції встановлює, що закони не можуть їй суперечити. У разі виникнення такої суперечності мають використовуватися норми акта найвищої юридичної сили.
Враховуючи вищевикладене, з урахуванням вказаних норм Основного закону, дії замовника не повинні суперечити нормам законодавства про публічні закупівлі. Оскільки в Законі № 922 відсутні будь-які обмеження стосовно включення в тендерну документацію вимог щодо відшкодування витрат замовника на юридично-консультаційні послуги, то така вимога є цілком законною і не суперечить принципам даного закону та відповідає вимогам частини 3 статті 22 вказаного закону, а саме в тій частині, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, нормами чинного законодавства не заборонено залучення замовником на договірних засадах консультантів до роботи тендерного комітету, а оплата послуг консультанта може здійснюватися за згодою учасника-переможця у порядку передбаченому положеннями Цивільного кодексу України.
У розрізі вищевказаної вимоги тендерної документації, застосовуються норми цивільно-правового законодавства, а саме – заміна боржника в зобов’язанні, передбаченого ч. 1 ст. 520 ЦКУ, у відповідності до якого боржник у зобов'язанні може бути замінений іншою особою (переведення боргу) лише за згодою кредитора, якщо інше не передбачено законом. Правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів, інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант «виконавця»).
Відповідно до положень Цивільного кодексу України, зобов'язання боржника може бути покладено ним на іншу особу, а передоручення виконання не тягне за собою заміну боржника у зобов'язанні. При цьому, боржник зберігає свій правовий статус, покладаючи на третю особу тільки обов'язок виконати фактичні дії.
Також, акцентуємо Вашу увагу, що дана норма тендерної документації встановлює право, а не обов’язок учасника-переможця відкритих торгів оплатити юридично-консультаційні послуги, отримані від Виконавця таких послуг. Окрім того, не сплата учасником-переможцем послуг Виконавця не є підставою відхилення його тендерної пропозиції чи не укладення із ним договору та жодним іншим чином не впливає на проведення процедури відкритих торгів.
Зважаючи на вищевикладене, включення в тендерну документацію положення щодо укладання договору про надання юридично-консультаційних послуг не суперечить вимогам чинних законів України та Конституції України.
Крім того, пункт про оплату таких послуг не обмежує та не звужує конкуренцію, оскільки дана тендерна документація повністю відповідає вимогам ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в тій частині, що дана тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
2. Щодо зауваження до листа-відгуку про співпрацю, поданого в складі тендерної пропозиції учасника ПП «Біола»
Вимогами тендерної документації передбачено надання оригіналу листів-відгуків про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше двох). Відгуки повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
У складі тендерної пропозиції Приватне підприємство "Біола" по Лот №3 та Лот №10 було надано лист- відгук від Стрийської ЦРЛ, який поданий без вихідного номеру та дати видачі такого документу, однак, замовник під час прийняття рішення про визнання переможцем Учасника керувався ч.3 ст.22 Закону, а саме: тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Враховуючи норми чинного законодавства, Замовник передбачив та деталізував перелік формальних помилок у тендерній документації, адже такі не конкратизовані жодним нормативним актом. Їх перелік передбачений у ч.3.1.2 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Звернувшись до тендерної документації, вказані у запиті зауваженні, було віднесено до переліку формальних помилок, а саме:
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
Крім того, у згаданому листі-відгуку Стрийської ЦРЛ є посилання на договір про закупівлю №213 від 10.04.17р., копія якого і була надана у складі тендерної пропозиції як доказ виконання вимоги щодо надання аналогічних договорів.

У зв’язку із наведеним КНП ЛОР «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» вважає, що проведення закупівлі «Реактиви» (UA-2019-02-15-002760-b) відбулось без порушення законодавства про публічні закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо, що нами здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Західного офісу Держаудитслужби, а саме припинено дію договорів про закупівлю №64 та №65 від 25.03.19р. укладених з ПП "Біола" шляхом їх розірвання за згодою сторін. Також інформуємо, що за даними договорами не проводилися господарські операції з поставки та оплати товару.

2019-08-14 13:11:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунено повністю, шляхом розірвання договору

2020-02-03 17:07:22

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ № 1 Біохімія (33696200-7, Реактиви для аналізів крові)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 486 230,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 431,15 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 березня 2019 12:25
Закінчення: 04 березня 2019 12:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

53 measures.name.symbol
ЛОТ № 1 Біохімія (33696200-7, Реактиви для аналізів крові)
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Доставка: 79031, Україна, Львівська область, м.Львів, , вул.Я.Гашека, 2-а
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Біола" 485 925,72
UAH з ПДВ
485 925,72
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Оцабіна Віталій Ярославович 479 941,83
UAH з ПДВ
479 941,83
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Біола"

ФОП Оцабіна Віталій Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Оцабіна Віталій Ярославович
#3263011138
Переможець 479 941,83
UAH з ПДВ
12 березня 2019 14:48

Документи

12 березня 2019 14:48
Електронний підпис
12 березня 2019 14:44
повідомлення про намір
04 березня 2019 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 березня 2019 15:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Оцабіна Віталій Ярославович
#3263011138
479 941,83
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2019 14:48
Електронний підпис
12 березня 2019 14:44
повідомлення про намір
04 березня 2019 15:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 березня 2019 15:58
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 13:09
Договір укладений
26 березня 2019 13:06
Договір про закупівлю укладений
25 березня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 11:02
Дод. угода_1_05-19.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 11:01
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 05/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 360 150,57
UAH
Причини розірвання договору: за згодою сторін відповідно до ст. 651 ЦК України