Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 21586524 |
Вебсайт: | http://dbkvr.com.ua/ukr/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5 |
Контактна особа: |
Вадим Золотухін +380442556077 dbkvr2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 22:22 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
15 лютого 2019 22:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-17-000030 ● 1d814a7b01a543e19eb5b062964e6d26
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 18:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.10.2019 № 301
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-15-002755-b 15.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-23 16:04:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області (Коригування. Збільшення потужності до 12000 м3/добу), очікуваною вартістю 272 576 449,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-002755-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів та номер ID процедури яка передує даній процедурі закупівлі) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі
пункту 5 частини другої статті 35 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛОН ГРУП" #37470856 |
Переможець |
264 042 834,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 22:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2019 17:57
|
ДОДАТКОВИЙ ДОГОВІР 4.pdf | зміни до договору |
26 березня 2019 17:55
|
ДОГОВІРНА ЦІНА Нова редакція.pdf | зміни до договору |
26 березня 2019 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2019 18:19
|
ДОГОВІР № 01-03 19 від 01.03.2019 р..pdf | укладений |
01 березня 2019 18:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості, робіт |
Номер договору про закупівлю: | 01-03 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01-03 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |