Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області. (Коригування. Збільшення потужності до 12000 м3/добу). (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
272 576 449,00 UAH
UA-2019-02-15-002755-b 188f4e93a24a473286d366aa2cef835e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Золотухін

+380442556077 dbkvr2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ БУДІВЕЛЬНИЙ КОМБІНАТ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 21586524
Вебсайт: http://dbkvr.com.ua/ukr/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, 5
Контактна особа: Вадим Золотухін
+380442556077
dbkvr2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації, забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами, так як заміна попереднього постачальника (виконавця робіт) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 22:22
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


З урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області. (Коригування. Збільшення потужності до 12000 м3/добу). (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31100, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, Старокостянтинів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

15 лютого 2019 22:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000030 ● 1d814a7b01a543e19eb5b062964e6d26
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 18:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

17.10.2019 № 301

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-02-15-002755-b 15.02.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-23 16:04:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції каналізаційних очисних споруд потужністю 5000 м3/добу м. Старокостянтинів Хмельницької області (Коригування. Збільшення потужності до 12000 м3/добу), очікуваною вартістю 272 576 449,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-02-15-002755-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на зміст відповідних документів та номер ID процедури яка передує даній процедурі закупівлі) щодо необхідності застосування переговорної процедури закупівлі на підставі
пункту 5 частини другої статті 35 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
Переможець 264 042 834,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 22:22

Документи

15 лютого 2019 22:22
Електронний підпис
15 лютого 2019 22:20
ПРОТОКОЛ від 15.02.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 22:22

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕЛОН ГРУП"
#37470856
264 042 834,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 22:22
Електронний підпис
15 лютого 2019 22:20
ПРОТОКОЛ від 15.02.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 17:57
ДОДАТКОВИЙ ДОГОВІР 4.pdf зміни до договору
26 березня 2019 17:55
ДОГОВІРНА ЦІНА Нова редакція.pdf зміни до договору
26 березня 2019 17:55
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 18:19
ДОГОВІР № 01-03 19 від 01.03.2019 р..pdf укладений
01 березня 2019 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості, робіт
Номер договору про закупівлю: 01-03 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-03 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML