Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Реконструкція санітарно-технічних мереж інфекційного відділення КУ ЦМЛ № 1 за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70. Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ № 1 за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70". II черга - "Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ №1 за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська,70" (коригування)
Очікувана вартість
538 350,20 UAH
UA-2019-02-15-002524-b 1346af51efff4c01ade19d186f3a8c11
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

В'ячеслав Глазунов

+380412445716 ukbgmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36072499
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Контактна особа: В'ячеслав Глазунов
+380412445716
ukbgmr@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але яки стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно повязані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 17:23
Оскарження наміру укласти договір: 26 лютого 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція санітарно-технічних мереж інфекційного відділення КУ ЦМЛ № 1 за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70. Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ № 1 за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70".
II черга - "Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ №1 за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська,70" (коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, В.Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2019  —  04 квітня 2019
ДК 021:2015: 45215100-8 — Будівництво закладів охорони здоров’я

Тендерна документація

15 лютого 2019 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 17:10
Протокол визначення процедури.pdf
15 лютого 2019 17:10
Повідомлення.pdf
15 лютого 2019 17:10
Технічне завдання.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Управляюча компанія "Комфорт-Буд"
#40223320
Переможець 450 746,40
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 17:23

Документи

15 лютого 2019 17:23
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:23
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 17:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Управляюча компанія "Комфорт-Буд"
#40223320
450 746,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 17:23
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:23
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2019 16:34
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 11:13
Дод. угода.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 17:35
Договір № 3.pdf укладений
26 лютого 2019 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зміни ціни в бік зменшення у зв'язку із завершенням виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 315 637,20
UAH з ПДВ