Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Реконструкція санітарно-технічних мереж інфекційного відділення КУ ЦМЛ № 1 за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70. Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ № 1 за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70".
II черга - "Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ №1 за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська,70" (коригування)
Очікувана вартість
538 350,20 UAH
UA-2019-02-15-002524-b ● 1346af51efff4c01ade19d186f3a8c11
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але яки стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно повязані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 17:23 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 лютого 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція санітарно-технічних мереж інфекційного відділення КУ ЦМЛ № 1 за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70. Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ № 1 за адресою: м. Житомир, вул. В. Бердичівська, 70".
II черга - "Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ №1 за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська,70" (коригування)
Розгорнути
Згорнути
II черга - "Реконструкція внутрішніх приміщень інфекційного відділення КУ ЦМЛ №1 за адресою: м. Житомир, вул. В.Бердичівська,70" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, В.Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 березня 2019
—
04 квітня 2019
ДК 021:2015: 45215100-8 — Будівництво закладів охорони здоров’я
Тендерна документація
15 лютого 2019 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2019 17:10 |
Протокол визначення процедури.pdf | |
15 лютого 2019 17:10 |
Повідомлення.pdf | |
15 лютого 2019 17:10 |
Технічне завдання.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Управляюча компанія "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
450 746,40
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2019 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 квітня 2019 11:13
|
Дод. угода.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2019 17:35
|
Договір № 3.pdf | укладений |
26 лютого 2019 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження зміни ціни в бік зменшення у зв'язку із завершенням виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |