Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт (реставраційний) учбового корпусу № 3 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 6 (інв. № 10130016), а саме: відділ обслуговування користувачів центральної наукової бібліотеки (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 27) (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015-45453000-7)
Очікувана вартість
15 200 000,00 UAH
UA-2019-02-15-002372-b b24e3eca205e452cac5f2c8bcf1b28ec
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Єськов

+380577052251
+380675923152
snab@karazin.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Код ЄДРПОУ: 02071205
Вебсайт: http://www.univer.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., м. Харьков, майдан Свободи, 4
Контактна особа: Володимир Єськов
+380577052251,+380675923152
snab@karazin.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2019 08:00
Початок аукціону: 11 березня 2019 15:10
Очікувана вартість: 15 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт (реставраційний) учбового корпусу № 3 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 6 (інв. № 10130016), а саме: відділ обслуговування користувачів центральної наукової бібліотеки (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 27).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, 6, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 лютого 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:34
Додаток № 3 Проект Договору.doc
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерии.docx
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Архитектурные решения АР.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 4.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 6.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 5.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Электротехническое ЭМО.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 1.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 3.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Том 1 СПС ПС.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект организации строительства ПОС.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Водоснабжение и канализации ВК.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Том 3 АСГП ПТ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Том 2 СОПП ОП.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Отопление и вентиляция ОВ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Пояснительная записка ПЗ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Технология производства ТХ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 2.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Обмерочные чертежи ОЧ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Тендерна документація.docx
15 лютого 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 16:34
Додаток № 3 Проект Договору.doc
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 3 Проект Договору.doc
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 2 Кваліфікаційні критерии.docx
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Архитектурные решения АР.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 4.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 6.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 5.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Электротехническое ЭМО.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 1.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 3.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Том 1 СПС ПС.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект организации строительства ПОС.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Водоснабжение и канализации ВК.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Том 3 АСГП ПТ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Том 2 СОПП ОП.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Отопление и вентиляция ОВ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Пояснительная записка ПЗ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Технология производства ТХ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект кошторисна частина 2.pdf
15 лютого 2019 16:22
Додаток № 1 Проект Обмерочные чертежи ОЧ.pdf
15 лютого 2019 16:22
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-002372-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ, Код ЄДРПОУ:36225400
Дата подання: 19 березня 2019 11:43
Заперечення щодо визначення переможця
ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» є учасником відкритих торгів на закупівлю робіт «Ремонт (реставраційний) учбового корпусу № 3 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 6 (інв. № 10130016), а саме: відділ обслуговування користувачів центральної наукової бібліотеки (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 27).», що проводяться Харківським національним університетом імені В.Н.Каразіна у відповідності з оголошенням № UA-2019-02-15-002372-b. 11 березня 2019р. у 15:49 відбулося розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з рішенням замовника від 15.03.2019 (протокол №13/2), оприлюдненим на веб-порталі з питань закупівель 15.03.2019 16:32, та повідомленням про намір укласти договір, оприлюдненим на веб-порталі з питань закупівель 15.03.2019 16:32, пропозиція, подана ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД», була визнана як така, що відповідає вимогам документації. Згідно п.9 повідомленням про намір укласти договір переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД».
ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» не погоджується з рішенням замовника щодо обрання переможцем торгів ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД», та скориставшись своїм правом Учасника, яке викладено в п.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ще раз наголошує на перегляді рішення Замовника, щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД».
ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ» було виявлено невідповідність у документах тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» вимогам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п.п.1.1. п.1. Додатку №2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання (надати сканкопії документів: договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, або бухгалтерського документу, тощо).
Договори оренди № 01 /01 -18 від 03.01.2018р та № 02/01-18 від 03.01.2018р , наданні у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» є не діючими, тому що згідно п.6.3. даних договорів строк їх дії закінчився 28.12.2018 р., а документи, що підтверджують пролонгацію договорів (відсутність заперечень з боку однієї із сторін) не надані.
Крім того, наданий договір №12/06 від 12.06.2017 р. не є договором оренди або купівлі-продажу обладнання, а є договором надання послуг з перевезення Виконавцем своїми автомобільними самоскидами грунту на будівельному майданчику, що наданий Замовником, за адресою: м. Харків, вул. Сумська, буд __.

2. Відповідно до п.п.2.3. п.2. Додатку №2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Учасник повинен надати сканкопії документів, які підтверджують наявність працівників (ка) зазначених (ного) у (п.2.1. (робітники, які виконують роботи підвищеної небезпеки), п.2.2.(фахівці - майстер будівельних та монтажних робіт, кошторисник, інженер-технолог, інженер-будівельник) (наказів або першої сторінки трудової книги та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування вказаних у довідках працівників (ка) або у трудових цивільних відносинах з учасником (цивільно-правових угод), тощо)
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» надало у складі тендерної пропозиції довідку про наявність окремих фахівців, де інженером-будівельником вказується майстер будівельних та монтажних робіт Олешко А.О. Разом з цим надано наказ № 07/11-1 від 07.11.2018 р. про прийняття Олешко А.О на роботу на посаду майстер будівельних та монтажних робіт. Отже, наявність інженера-будівельника не підтверджена.

3. Відповідно до п.3. Додатку №2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіту виконання аналогічного договору з ремонту (реставраційного), капітального ремонту. Аналогічним слід вважати договір, який підтверджує факт виконання кожного виду та обсягу з наступних робіт:
- заміна вікон та дверей на енергоефективні,
- опалення,
- з реконструкції, нового будівництва або капітального ремонту системи вентиляції.
Проектно-кошторисною документацією замовника передбачені капітальний ремонт і реставрація:
-системи опалення, яка включає великий обсяг робіт по демонтажу і монтажу 405 м.п. труб опалення, встановлення 3 повітряних опалювальних агрегатів, 47 радіаторів;
- системи вентиляції яка включає великий обсяг робіт по прокладці 465 м2 воздуховодів;
- заповнення дверних та віконних (173 м2) прорізів, монтаж алюмінієвих вітражів (67 м2)
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» надало аналогічний договір вартість якого складає лише 32 081,00 грн., а обсяги робіт включають монтаж одного віконного блоку, одного радіатора, одного вентилятора вагою до 0,025 т, що не відповідає якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі. Отже, такий договір не слід вважати аналогічним.

4. Відповідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника, фізичної особи, яка є учасником, в тому числі фізичної особи-підприємця, або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом (зокрема, статутом, завірена копія якого надається учасником у складі тендерної пропозиції), що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів, що стосуються тендерної пропозиції учасника.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» надало копію наказу № 01/11-1 від 01 листопаду 2018 р. про виконання обов’язків директора Головченко A.M., в якому йде посилання на Протокол № 10\18-1 Загальних зборів учасників ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» від 31.10.2018 року. Але у документах, наданих в тендерній пропозиції Учасника, відсутня копія Протоколу № 10/18-1 від 31.10.2018р.. Учасником надане «Рішення Учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» від 31.10.2018 p. Отже, у документах, щодо повноваження посадової особи на підписання документів спостерігається невідповідність.

Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо переглянути рішення тендерного комітету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, зазначене у протоколі № 13/2 від 15.03.2019 року.
У разі неприйняття до уваги замовником вищевказаних зауважень, ТОВ «БРЕНД КОРВЕТ» буде змушене звернутися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 16:57
Вимога учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БРЕНД-КОРВЕТ» не може бути задоволена з наступних причин.
1. Діючим законодавством України не передбачено право учасника відкритих торгів на вимогу про перегляд рішення тендерного комітету. Згідно абз.2 п.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів може звернутись через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, в тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надав звернення.
2. За результатами перевірки інформації, наданої учасником ТОВ «БРЕНД-КОРВЕТ», стосовно виявленої ним (учасником) невідповідності у документах тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД», вказана інформації не знайшла свого підтвердження.
Номер вимоги: UA-2019-02-15-002372-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НІКА ПРОФ", Код ЄДРПОУ:40860777
Дата подання: 19 березня 2019 20:28
Оскарження визначення переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ПРОФ» (код 40860777) приймало участь у відкритих торгів на закупівлю робіт з ремонту (реставраційного) учбового корпусу № 3 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 6 (інв. № 10130016), а саме: відділ обслуговування користувачів центральної наукової бібліотеки (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 27) (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015-45453000-7)», що проводяться Харківським національним університетом імені В.Н.Каразіна у відповідності з оголошенням № UA-2019-02-15-002372-b.
За результатами проведення аукціону 11.03.2019р., який завершився о 15-49 та на підставі Протоколу засідання тендерного комітету від 15.03.2019 №13/2 та повідомленням про намір укласти договір, викладений на тендерній площадці 15.03.2019 о 16-32, переможцем торгів було визнано ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» (код 40446294) з ціновою пропозицією 13 187 496,00 грн. з ПДВ. Замовник обрав дану компанія переможцем та визнав документи його тендерної пропозиція такими, що відповідають вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІКА ПРОФ» не погоджується з даним рішенням Замовника та вимагає відхилити пропозицію ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» та дискваліфікувати її як учасника в зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації, а саме:
1) Згідно до розділу 3 п.5 Тендерної документації та п.1. пп.1.1. Додатку №2 (Кваліфікаційні критерії) Замовником передбачено підтвердження учасника відповідності кваліфікаційним критеріям в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Дана інформація повинна бути викладена учасником в формі довідки та підтверджена сканкопією наступних документів: договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, або бухгалтерського документу, тощо.
Учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» надана довідка з зазначеним переліком орендованого обладнання, машин та механізмів. Проте на підтвердження даної оренди учасником надано Договір № 01/01-18 від 03.01.2018р. та Договір №02/01-18 від 03.01.2018р. про надання послуг спецтехніки, Договір №12/06 від 12.06.2017року на надання послуг та Додаткові угоди до неї. Проте за своєю правовою природою Договір надання послуг не є Договором оренди машин та механізмів, оскільки послуги за даними договорами надаються силами та спеціалістами виконавця, право користування не переходить до замовника (ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД»).
Таким чином, учасник не підтвердив наявність в нього зазначеного в Довідці обладнання та матреіально-технічної бази та його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленими ст. 16 Закону та вимогами тендерної документації Замовника.
2) Згідно до розділу 3 п.5 Тендерної документації та п.2. пп.2.3. Додатку №2 (Кваліфікаційні критерії) Замовником передбачено підтвердження учасника відповідності кваліфікаційним критеріям в частині документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які зазначаються учасником в Довідці про наявність учасників, які мають відповідні знання та досвід виконання робіт, Довідці про наявність інженерно-технічним працівників та Довідці про наявність фахівців, а саме надання сканкопії наказу або першої сторінки трудової книжки та сторінки з інформацією про працевлаштування вказаних працівників, або цивільно-правових угод тощо).
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» в складі своєї тендерної пропозиції зазначила наявність в штаті компанії інженера-будівельника Олешко А.О., проте сканкопія наданого наказу №07/11-1 від 07.11.2018 року про прийняття з 08.11.2018року Олешко А.О. на посаду майстра будівельних та монтажних робіт.
Таким чином, наявність інженера-будівельника в штаті компаніїї та в інформація, надана учасником в Довідці, не підтверджено та його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленими ст. 16 Закону та вимогами тендерної документації Замовника.
3) Згідно до розділу 3 п.5 Тендерної документації та п.3. пп.3.2. Додатку №2 (Кваліфікаційні критерії) Замовником передбачено підтвердження учасника відповідності кваліфікаційним критеріям в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору з усіма додатками до нього, а саме: договір, договірну ціну з актами виконаних робіт КБ-2в, КБ-3. Аналогічним слід вважати договір, який підтверджує факт виконання кожного виду та обсягу з наступних робіт:
- заміна вікон та дверей на енергоефективні;
- опалення;
- з реконструкції, нового будівництва або капітального ремонту системи вентиляції.
Учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» надано Довідку про досвід виконання аналогічного договору, а саме виконання Робіт з капітального ремонту будинку за адресою: м. Київ, вул. Костянтинівська, 32-Б, згідно Договору №2 від 15.10.2018 року, Замовник – ТОВ «Валтеріум» (код 40888525) на суму 32 080,80 грн. з ПДВ. Згідно наданого договору та кошторисної документації, учасник зазначає обсяги робіт, які включають монтаж віконного блоку (1 шт), монтаж радіатора (1 од.), монтаж вентилятора (1 шт.).
Додатково зазначаємо, що згідно п.2.1. зазначеного договору підрядник повинен був виконати зазначений обсяг робіт до 30.11.2018 року, проте Акти виконаних робіт підписано обома сторонами 19.02.2019 року, що показує недобросовісність підрядника, затягування строків виконання взятих на себе зобов’язань та порушення умов договору.
Таким чином, наданий учасником договір не можна вважати аналогічним, оскільки зазначені обсяги не відповідають предмету закупівлі та його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленими ст. 16 Закону та вимогами тендерної документації Замовника.
4) Згідно до розділу 3 п.1 Тендерної документації учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: виписка з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом.
Учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» надано Рішення Учасника Товариства Мошенського Сергія Валерійовича, який володіє 100% статутного капіталу, про призначення на посаду директора Головченко Анну Миколаївну з 01.11.2018 року.
Проте, по-перше, Рішення Учасника не являється Протоколом, по-друге, володіння учасником Товариства Мошенським Сергієм Валерійовичем 100% статутного капіталу суперечить інформаціїї зазначеної в відкритих джерелах, а саме інформації, зазначеної в відомостях у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР). В ЄДР зазначено, що 2 учасники товариства, а саме: Мошенський Сергій Валерійович та Волк Євгеній Олександрович, також наявність учасника Волк Євгенія Олександровича підтверджується його підписом на Статуті Товариства (нова редакція), завірена нотаріусом 27.12.2018 року.
Оскільки зміни до Статуту та приведення його у відповідність було проведено 27.12.2018 року, а призначення директора Головченко Анну Миколаївну проведено 01.11.2018року, то Товариство мало двох учасників, які повинні були провести засідання загальних зборів учасників та прийняти рішення про призначення на посаду директора, оскільки дане рішення належить до виключної компетенції загальних зборів товариства.
Окремо хочемо зазначити, що у відкритих джерелах, а саме інформації, зазначеної в відомостях у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в колонці «Прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи» зазначено, що ГОЛОВЧЕНКО АННА МИКОЛАЇВНА - керівник (НЕМАЄ), тобто наявність у товариства саме цього керівника не підтверджено контролюючими органами.
Таким чином, учасник надав не повні та, можливо, неправдиві дані, що підтверджує невідповідність його пропозиції вимогами тендерної документації Замовника.

На підставі зазначеного переліку порушень, які були допущені учасником ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД», якого було визнано переможцем, вимагаємо здійснити Замовником перегляд документів тендерної пропозиції переможця, врахувати зазначені порушення та відмінити рішення про визнання ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» переможцем торгів згідно протоколу тендерного комітету №13/2 від 15.03.2019 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 17:02
Вимога учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НІКА ПРОФ» не може бути задоволена з наступних причин.
1. Діючим законодавством України не передбачено право учасника відкритих торгів на вимогу про перегляд рішення тендерного комітету. Згідно абз.2 п.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів може звернутись через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, в тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надав звернення.
2. За результатами перевірки інформації, наданої учасником ТОВ «НІКА ПРОФ», стосовно виявленої ним (учасником) невідповідності у документах тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД», вказана інформації не знайшла свого підтвердження.

Документи

22 березня 2019 16:57
Протокол № 13-3.PDF

Документи

22 березня 2019 17:02
Протокол № 13-4.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-22-000021 ● 888831b9130b4fd2bb0830a71fe6dc9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2019 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.03.2019 № 75
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 21.03.2019 № 75

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

3 UA-2019-02-15-002372-b 15.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-19 13:41:56

Заперечення

Заперечення.
16 квітня 2019 року в електронній системі закупівель «Prozorro» опублікован Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного згідно наказу Державної аудиторської служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби № 75 від 21.03.2019 року моніторінгу закупівлі Харківським національним університетом імені В.Н.Каразіна робіт з ремонту (реставраційного) учбового корпусу № 3 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 6 (інв. № 10130016), а саме: відділ обслуговування користувачів центральної наукової бібліотеки (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 27) (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015-45453000-7) (далі – Висновок).
За результатом проведеного аналізу інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу Висновком встановлено, що «тендерна документація Замовника містить посилання на конкретні торгівельні марки будівельних матеріалів без відповідного посилання на еквівалент, що є порушенням вимоги пункту 3 частини 2 статті 22 Закону (далі – Закон)».
Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону та відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна (Протокол № 13/1 від 15.02.2019 р.), предметом закупівлі є роботи, а саме: ремонт (реставраційний) учбового корпусу № 3 Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за адресою: м. Харків, майдан Свободи, 6 (інв. № 10130016), а саме: відділ обслуговування користувачів центральної наукової бібліотеки (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний № 27) (Капітальний ремонт і реставрація за кодом ДК 021:2015-45453000-7) (далі – Капітальний ремонт).
Тобто, предметом закупівлі є роботи, а не товар, тому посилання на марки будівельних матеріалів (що самі по собі не являються предметом закупівлі та знаходяться у вільному продажу і доступні для кожного учасника торгів без обмеження) не являється порушенням вимоги п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону.
Разом з цим зауважуємо, що Капітальний ремонт учбового корпусу виконується згідно проекту, розробленому ТОВ «ПФ Харківський проектний інстітут» та узгодженому Замовником в особі проректора з адміністративно-господарчої роботи Пахаренко В.С.
Також, проведеним моніторингом встановлено: «невідповідність умовам тендерної документації в частині непідтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Так, Замовником проводиться закупівля робіт для виконання яких, відповідно до відомості ресурсів, необхідна наявність окремого обладнання (зокрема крану мостового вантажопідйомністю 32 т, підйомника гідравлічного висотою підйому 10 м, пресу гідравлічного, прес-ножиць). Однак, учасником-переможцем в „Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (машин і механізмів), що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції”, поданій за формою згідно додатку №2 до тендерної документації, наявність вищезазначених машин та механізмів не підтверджена».
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Згідно ч. 5 р. 3 тендерної документації, учасник з метою підтвердження його відповідності визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують:
- наявність обладнання і матеріально-технічної бази (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації);
- наявність працівників відповідної кваліфікації (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації);
- наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації).
Відповідно до ч. 1 Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» учасники повинні надати:
1. Довідку про наявність обладнання, та матеріально-технічної бази (машин (и) і механізмів (у)), що підтверджують можливість виконання робіт визначених учасником у пропозиції за формою:

№ з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт.
1 2 3
1. Власні

2. Орендовані

3. Планується орендувати (якщо планується)

4. Обладнання, машина (и) і механізм (ів) субпідрядника (у разі залучення)


1.1.Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання (надати сканкопії документів: договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності, або договору оренди, або бухгалтерського документу, тощо).
1.2. Серед наведеного у довідці учасником переліку обладнання, машин та механізмів обов’язкова наявність наступного:
- Автотранспорт вантажний для перевезення матеріалів,
- Підіймальний (ні) механізм (и),
- Риштування.

Виходячи з вищевикладеного, Замовником не встановлена конкретна кількість та перелік наявного обладнання та матеріально-технічної бази (машин (и) і механізмів (у)), їх технічні характеристики, разом з цим встановлена обов’язкова наявність автотранспорту вантажного для перевезення матеріалів, підіймального (них) механізму (ів) та риштування, але кількість цих машин та механізмів також не визначена. Таким чином, учасники самі визначають перелік та кількість обладнання, машин і механізмів, що підтверджують можливість виконання робіт згідно проекту.
Учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» була надана така довідка «Про наявність обладнання і матеріально-технічної бази» (копія довідки додається).
Таким чином, учасником були виконані умови ч. 5 р. 3 тендерної документації.
Також, проведеним моніторингом встановлено: «додатком № 2 до тендерної документації Замовником передбачена необхідність підтвердження наявності зокрема фахівця „інженер-будівельник”. Однак, учасником-переможцем в якості інженера-будівельника вказано працівника, прийнятого на посаду майстра-будівельника та який не має відповідної освіти, передбаченої Випуском 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників».
Згідно ч. 5 р. 3 тендерної документації, учасник з метою підтвердження його відповідності визначеним замовником кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції документи що підтверджують:
- наявність обладнання і матеріально-технічної бази (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації);
- наявність працівників відповідної кваліфікації (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації);
- наявність досвіду виконання аналогічного договору (згідно з Додатком № 2 до тендерної документації).Відповідно до п.п. 2.2. ч. 2 Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» учасники повинні надати (серед іншого):

2.2. Довідку про наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт зазначених учасником у тендерній пропозиції складена за формою:

№ з/п Посада Прізвище, ініціали (повністю)
Штатний/ найманий працівник Освіта (вища, середня-спеціальна, середня) Досвід роботи за спеціальністю (років)

Окремою довідкою в довільній формі обов’язково підтвердити наявність наступних (ного) фахівців (ця) (* вказати досвід виконання робіт за напрямком):
- Майстер будівельних та монтажних робіт;
- Кошторисник;
- Інженер-технолог,
- Інженер-будівельник;

Виходячи з вищевикладеного, Замовник вимагає довідку про наявність фахівців, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, зазначених учасником у тендерній пропозиції, а не наявність таких фахівців на відповідній посаді, згідно штатного розкладу.
У наданій учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД», довідці «Про наявність окремих фахівців» (копія довідки додається), складеній за формою, що передбачена в п. п. 2.2. ч. 2 Додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» вказаний головний інженер Бережний О.І., який має необхідний досвід (12 років) та відповідну освіту, передбачену Випуском 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Крім того, відповідно до вказаного Довідника до фахівців інженерів-будівельників також відносяться начальник проектно-кошторисного бюро, та інженери з проектно-кошторисної роботи.
Таким чином, учасником були виконані умови ч. 5 р. 3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Харківським національним університетом імені В.Н. Каразіна не було допущено порушень Законодавства з питань публічних закупівель в частині виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 та п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону.
Зауваження, визначені у Висновку, є безпідставні.
Стосовно неукладання договору та відсутності публікації на веб-порталі уповноваженого органу договору з учасником – переможцем ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» в термін, що визначений в ч. 2 ст. 32 та ч. 1 ст. 10 Закону, повідомляємо, що керівництвом Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна проводиться службова перевірка, за результатами якої будуть вжиті заходи щодо усунення порушення.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД" 14 136 000,00
UAH з ПДВ
13 187 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ 14 304 000,00
UAH з ПДВ
13 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА ПРОФ" 15 200 000,00
UAH з ПДВ
13 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 15 084 460,97
UAH з ПДВ
14 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОБРІЙ-18" 14 437 269,60
UAH з ПДВ
14 361 269,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 23:12
Довідка з МВС.pdf
19 березня 2019 23:12
Довідка з ДФС.pdf
06 березня 2019 19:30
Оригінал ліцензії.pdf
06 березня 2019 19:30
Лист-гарантія.pdf
06 березня 2019 19:30
Копія дозволу.pdf
06 березня 2019 19:30
Копія виписки з ЄДР.pdf
06 березня 2019 19:30
Довідка щодо статті 17.pdf
06 березня 2019 19:30
Наказ на директора.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 12:19
Електронний підпис
06 березня 2019 12:14
8 Статут.pdf
06 березня 2019 12:14
7 Проект договору.pdf
06 березня 2019 12:14
5_ БРЕНД-КОРВЕТ гарантия.zip
06 березня 2019 12:14
4 Повноваження підпису.pdf
06 березня 2019 12:14
2 Відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 23:17
Технічна специфікація.PDF
06 березня 2019 23:17
Статут.PDF
06 березня 2019 23:17
Свідоцтво СХІД-ТЕЛ.PDF
06 березня 2019 23:17
Проект договору.PDF
06 березня 2019 23:17
Інформаційна довідка.PDF
06 березня 2019 23:17
Договір Гарантії.PDF
06 березня 2019 23:17
Виписка з ЄДР.PDF
06 березня 2019 23:17
G5424.19.7z

Публічні документи

06 березня 2019 20:10
Тех паспорта.pdf
06 березня 2019 20:10
Сертификат Сокур.PDF
06 березня 2019 20:10
Протокол Харьков.pdf
06 березня 2019 20:10
Проект договору.pdf
06 березня 2019 20:10
Приказ на директора укр.pdf
06 березня 2019 20:10
Посвідчення робітників.pdf
06 березня 2019 20:10
Опис.PDF
06 березня 2019 20:10
Оборотка по материалам.pdf
06 березня 2019 20:10
Ліцензія Новая 2018.pdf
06 березня 2019 20:10
Дозвіл 2018.pdf
06 березня 2019 20:10
Довідки Довільна форма.pdf
06 березня 2019 20:10
Довідка працівники Всі.pdf
06 березня 2019 20:10
Відгук Департамент.pdf
06 березня 2019 20:10
Витяги, свідоцтва.pdf
06 березня 2019 20:10
Аналогічний Договір.pdf
06 березня 2019 20:10
3ВР та розрахунки.pdf
06 березня 2019 20:10
1Договірна ціна.pdf

Публічні документи

06 березня 2019 18:22
Реестр 5.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 1.PDF
06 березня 2019 18:22
Реестр 3.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 6.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 2.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 4.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 8.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 7.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 9.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 10.rar
06 березня 2019 18:22
Реестр 11.pdf
06 березня 2019 18:22
Реестр 12.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"

ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ

ТОВ "НІКА ПРОФ"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ТОВ "ОБРІЙ-18"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
Переможець 13 187 496,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 16:32

Документи

15 березня 2019 16:32
Електронний підпис
15 березня 2019 16:31
Протокол № 13-2.PDF
11 березня 2019 15:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД"
#40446294
13 187 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 16:32
Електронний підпис
15 березня 2019 16:31
Протокол № 13-2.PDF
11 березня 2019 15:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та ч. 2 р. 6 тендерної документації Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. 25.03.2019 р. ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ ПЛАНЕТА БУД» було надано Договір щодо закупівлі робіт з ремо
Документи:
26 квітня 2019 14:00
Протокол № 13-5.PDF
Період оскарження
Коментар щодо відміни: Підстава – ч. ст. 31 Закону: Замовник відміняє торги у разі (у тому числі): неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 квітня 2019 14:02
Протокол № 13-5.PDF
Період оскарження
Коментар щодо відміни: Підстава – ч. 1 ст. 31 Закону: Замовник відміняє торги у разі (у тому числі): неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Виконано
Дата відміни: 26 квітня 2019 14:06
Коментар щодо відміни: Підстава – ч. 1 ст. 31 Закону: Замовник відміняє торги у разі (у тому числі): неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 квітня 2019 14:06
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:04
Протокол № 13-5.PDF