Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
46 524,51 UAH
UA-2019-02-15-001879-b ● b2b8849b906e4a81a40ffac1a0bf2050
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Дніпропетровська обласна фізіотерапевтична лікарня Солоний лиман |
Код ЄДРПОУ: | 01988692 |
Вебсайт: | http://dz.prom.ua |
Місцезнаходження: | 51291, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, 94 |
Контактна особа: |
Алла Голевська +380569344669,+380665384274 tender_comitet@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 лютого 2019 14:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 46 524,51 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 232,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1196 штука
Закупівля паперу офісного, канцелярські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51291, Україна, Дніпропетровська область, с.Новотроїцьке, вул.Герасименка, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2019 11:38 |
Оголошення 2019р.doc |
15 лютого 2019 14:56 |
Договір на поставку.doc |
19 лютого 2019 11:38 |
Оголошення 2019р.doc
|
||
15 лютого 2019 14:56 |
Договір на поставку.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-02-15-001879-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 березня 2019 09:22
Невідповідність вимогам Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні №UA-2019-02-15-001879-b «ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 27.02.2019р.
Провівши аналіз пропозиції учасника ФОП Євченко Д.А., було виявлено наступне:
Замовник вимагав надати цінову пропозицію згідно встановленої форми (Додаток 3), в якій зазначено вказати, які саме документи учасник надає на підтвердження заявлених вимог (після слів, а саме: …). Даної вимоги учасник ФОП Євченко Д.А. не виконав, що є порушенням вимог Замовника щодо Тендерної документації. Також згідно Тендерної документації (пункт 5) була вимога щодо формату подання цінової пропозиції, а саме надати цінову пропозицію у форматі .pdf. Учасник ФОП Євченко Д.А. завантажив цінову пропозицію у форматі .jpg, що є порушенням оформлення цінової пропозиції і не відповідає вимогам Замовника.
Учасник на етапі «Кваліфікація переможця» повинен був надати копії сертифікатів якості на усі товари, що пропонуються (згідно вимозі Замовника). ФОП Євченко Д.А. не надав сертифікатів якості на позиції №13 (Флешки 16GB) та №14 (Флешки 8GB), що є суттєвим порушенням вимог Замовника. Також звертаємо Вашу увагу на відсутність повного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/11412 на позиції №4 (Ручка) та №5 (Олівець), а саме термін дії висновку, що унеможливлює оцінку якості продукції, що пропонується.
Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Євченко Д.А., як таку що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Провівши аналіз пропозиції учасника ФОП Євченко Д.А., було виявлено наступне:
Замовник вимагав надати цінову пропозицію згідно встановленої форми (Додаток 3), в якій зазначено вказати, які саме документи учасник надає на підтвердження заявлених вимог (після слів, а саме: …). Даної вимоги учасник ФОП Євченко Д.А. не виконав, що є порушенням вимог Замовника щодо Тендерної документації. Також згідно Тендерної документації (пункт 5) була вимога щодо формату подання цінової пропозиції, а саме надати цінову пропозицію у форматі .pdf. Учасник ФОП Євченко Д.А. завантажив цінову пропозицію у форматі .jpg, що є порушенням оформлення цінової пропозиції і не відповідає вимогам Замовника.
Учасник на етапі «Кваліфікація переможця» повинен був надати копії сертифікатів якості на усі товари, що пропонуються (згідно вимозі Замовника). ФОП Євченко Д.А. не надав сертифікатів якості на позиції №13 (Флешки 16GB) та №14 (Флешки 8GB), що є суттєвим порушенням вимог Замовника. Також звертаємо Вашу увагу на відсутність повного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/11412 на позиції №4 (Ручка) та №5 (Олівець), а саме термін дії висновку, що унеможливлює оцінку якості продукції, що пропонується.
Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Євченко Д.А., як таку що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 17:16
Доброго дня, шановний учасник закупівлі ТОВ «Український папір» !
На вашу вимогу про вчинення певних дій, щодо ФОП «Євченко Д.А.»
Взяв до уваги вашу вимогу, у ході повторної оцінки учасника закупівлі ФОП «Євченко Д.А.», тендерний комітет Замовника вважає, наведені доводи недостатньо аргументовані та не можуть бути підґрунтям для визнання пропозиції учасника ФОП Євченко Д.А., такою що не відповідає умовам та вимогам закупівлі Замовника, а саме:
- Учасник ФОП «Євченко Д.А.» завантажив цінову пропозицію у форматі .jpeg,, що є порушенням оформлення цінової пропозиції…
Відповідно до абз.3 п.6.3. Порядка здійснення допорогових закупівель (Наказ ДП «зовнішторгвидав України № 35 від 13.04.2016р.»)(далі Порядок) Усі файли, що прикріплені під час оголошення закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та /або розширення програм, що здійснюють архивацію даних.
ФОП «Євченко Д.А.» надав цінову пропозицію у форматі .jpeg, що дозволено Порядком, тому вважати невідповідність формату подання пропозиції грубим порушенням порядку і умов Закупівлі, тендерний комітет Замовника не може.
- ФОП «Євченко Д.А.» не надав сертифікатів якості на позиції № 13(Флешки 16Гб) та №14 (Флешки 8Гб)
Відповідно до ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» у разі відсутності вимог щодо забезпечення безпечності продукції, продукція вважається безпечною, якщо орган державного ринкового нагляду не доведе, що така продукція є небезпечною, тому Тендерний комітет Замовника, у своїй роботі при вивченні пропозиції учасників закупівлі використовує принцип «презумпції відповідності» тобто припущення, яке визнається достовірним, поки не буде доведено інше, про те, що продукція, пов’язаний з нею процес або метод виробництва чи інший об’єкт, відповідає вимогам відповідного технічного регламенту.
Шановний учасник закупівлі ТОВ «Український папір»!, тендерний комітет з повагою ставиться до кожного учасника закупівлі, тому максимально намагається дотримуватись принципів добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, відкритості та прозорості , недискримінації, об’єктивності та неупередженості, та основна мета яка ставиться перед Замовником при закупівлі це, відбір постачальника товарів для укладання відповідних договорів з максимальною економією та ефективністю для Замовника,
на підставі вищесказаного керуючись п. 14.2 Порядку, тендерний комітет Замовника відхиляє вашу Вимогу.
З повагою,
Тендерний комітет Замовника.
На вашу вимогу про вчинення певних дій, щодо ФОП «Євченко Д.А.»
Взяв до уваги вашу вимогу, у ході повторної оцінки учасника закупівлі ФОП «Євченко Д.А.», тендерний комітет Замовника вважає, наведені доводи недостатньо аргументовані та не можуть бути підґрунтям для визнання пропозиції учасника ФОП Євченко Д.А., такою що не відповідає умовам та вимогам закупівлі Замовника, а саме:
- Учасник ФОП «Євченко Д.А.» завантажив цінову пропозицію у форматі .jpeg,, що є порушенням оформлення цінової пропозиції…
Відповідно до абз.3 п.6.3. Порядка здійснення допорогових закупівель (Наказ ДП «зовнішторгвидав України № 35 від 13.04.2016р.»)(далі Порядок) Усі файли, що прикріплені під час оголошення закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та /або розширення програм, що здійснюють архивацію даних.
ФОП «Євченко Д.А.» надав цінову пропозицію у форматі .jpeg, що дозволено Порядком, тому вважати невідповідність формату подання пропозиції грубим порушенням порядку і умов Закупівлі, тендерний комітет Замовника не може.
- ФОП «Євченко Д.А.» не надав сертифікатів якості на позиції № 13(Флешки 16Гб) та №14 (Флешки 8Гб)
Відповідно до ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» у разі відсутності вимог щодо забезпечення безпечності продукції, продукція вважається безпечною, якщо орган державного ринкового нагляду не доведе, що така продукція є небезпечною, тому Тендерний комітет Замовника, у своїй роботі при вивченні пропозиції учасників закупівлі використовує принцип «презумпції відповідності» тобто припущення, яке визнається достовірним, поки не буде доведено інше, про те, що продукція, пов’язаний з нею процес або метод виробництва чи інший об’єкт, відповідає вимогам відповідного технічного регламенту.
Шановний учасник закупівлі ТОВ «Український папір»!, тендерний комітет з повагою ставиться до кожного учасника закупівлі, тому максимально намагається дотримуватись принципів добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, відкритості та прозорості , недискримінації, об’єктивності та неупередженості, та основна мета яка ставиться перед Замовником при закупівлі це, відбір постачальника товарів для укладання відповідних договорів з максимальною економією та ефективністю для Замовника,
на підставі вищесказаного керуючись п. 14.2 Порядку, тендерний комітет Замовника відхиляє вашу Вимогу.
З повагою,
Тендерний комітет Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
38 620,46
UAH з ПДВ
|
35 475,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
44 402,00
UAH з ПДВ
|
35 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЄВЧЕНКО ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ" |
43 900,00
UAH з ПДВ
|
35 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
38 903,46
UAH з ПДВ
|
37 967,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
40 699,86
UAH з ПДВ
|
37 999,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ" |
39 922,44
UAH з ПДВ
|
38 601,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
39 377,46
UAH з ПДВ
|
39 377,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
35 475,67
UAH з ПДВ
|
01 березня 2019 15:27
|
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #3054208417 |
Рішення скасоване |
35 490,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2019 15:17
|
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #3054208417 |
Відхилено |
35 490,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2019 08:54
|
ФОП "ЄВЧЕНКО ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ" #3340504298 |
Переможець |
35 500,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2019 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Scan_20190425_160235.jpg | зміни до договору |
25 квітня 2019 16:08
|
Scan_20190425_160310.jpg | зміни до договору |
25 квітня 2019 16:08
|
Scan_20190401_123923.jpg | укладений |
01 квітня 2019 13:46
|
Scan_20190401_124027.jpg | укладений |
01 квітня 2019 13:46
|
Scan_20190401_124124.jpg | укладений |
01 квітня 2019 13:46
|
Scan_20190401_124216.jpg | укладений |
01 квітня 2019 13:46
|
Scan_20190401_124302.jpg | укладений |
01 квітня 2019 13:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 65/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 65/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |