Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
46 524,51 UAH
UA-2019-02-15-001879-b b2b8849b906e4a81a40ffac1a0bf2050
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алла Голевська

+380569344669
+380665384274
tender_comitet@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Дніпропетровська обласна фізіотерапевтична лікарня Солоний лиман
Код ЄДРПОУ: 01988692
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 51291, Україна , Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н., с.Новотроїцьке, вул. Герасименка, 94
Контактна особа: Алла Голевська
+380569344669,+380665384274
tender_comitet@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 27 лютого 2019 13:54
Очікувана вартість: 46 524,51 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 232,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1196 штука
Закупівля паперу офісного, канцелярські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51291, Україна, Дніпропетровська область, с.Новотроїцьке, вул.Герасименка, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-001879-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 березня 2019 09:22
Невідповідність вимогам Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні №UA-2019-02-15-001879-b «ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 27.02.2019р.
Провівши аналіз пропозиції учасника ФОП Євченко Д.А., було виявлено наступне:
Замовник вимагав надати цінову пропозицію згідно встановленої форми (Додаток 3), в якій зазначено вказати, які саме документи учасник надає на підтвердження заявлених вимог (після слів, а саме: …). Даної вимоги учасник ФОП Євченко Д.А. не виконав, що є порушенням вимог Замовника щодо Тендерної документації. Також згідно Тендерної документації (пункт 5) була вимога щодо формату подання цінової пропозиції, а саме надати цінову пропозицію у форматі .pdf. Учасник ФОП Євченко Д.А. завантажив цінову пропозицію у форматі .jpg, що є порушенням оформлення цінової пропозиції і не відповідає вимогам Замовника.
Учасник на етапі «Кваліфікація переможця» повинен був надати копії сертифікатів якості на усі товари, що пропонуються (згідно вимозі Замовника). ФОП Євченко Д.А. не надав сертифікатів якості на позиції №13 (Флешки 16GB) та №14 (Флешки 8GB), що є суттєвим порушенням вимог Замовника. Також звертаємо Вашу увагу на відсутність повного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-03/11412 на позиції №4 (Ручка) та №5 (Олівець), а саме термін дії висновку, що унеможливлює оцінку якості продукції, що пропонується.
Просимо відхилити пропозицію учасника ФОП Євченко Д.А., як таку що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2019 17:16
Доброго дня, шановний учасник закупівлі ТОВ «Український папір» !
На вашу вимогу про вчинення певних дій, щодо ФОП «Євченко Д.А.»
Взяв до уваги вашу вимогу, у ході повторної оцінки учасника закупівлі ФОП «Євченко Д.А.», тендерний комітет Замовника вважає, наведені доводи недостатньо аргументовані та не можуть бути підґрунтям для визнання пропозиції учасника ФОП Євченко Д.А., такою що не відповідає умовам та вимогам закупівлі Замовника, а саме:
- Учасник ФОП «Євченко Д.А.» завантажив цінову пропозицію у форматі .jpeg,, що є порушенням оформлення цінової пропозиції…
Відповідно до абз.3 п.6.3. Порядка здійснення допорогових закупівель (Наказ ДП «зовнішторгвидав України № 35 від 13.04.2016р.»)(далі Порядок) Усі файли, що прикріплені під час оголошення закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та /або розширення програм, що здійснюють архивацію даних.
ФОП «Євченко Д.А.» надав цінову пропозицію у форматі .jpeg, що дозволено Порядком, тому вважати невідповідність формату подання пропозиції грубим порушенням порядку і умов Закупівлі, тендерний комітет Замовника не може.
- ФОП «Євченко Д.А.» не надав сертифікатів якості на позиції № 13(Флешки 16Гб) та №14 (Флешки 8Гб)
Відповідно до ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції» у разі відсутності вимог щодо забезпечення безпечності продукції, продукція вважається безпечною, якщо орган державного ринкового нагляду не доведе, що така продукція є небезпечною, тому Тендерний комітет Замовника, у своїй роботі при вивченні пропозиції учасників закупівлі використовує принцип «презумпції відповідності» тобто припущення, яке визнається достовірним, поки не буде доведено інше, про те, що продукція, пов’язаний з нею процес або метод виробництва чи інший об’єкт, відповідає вимогам відповідного технічного регламенту.
Шановний учасник закупівлі ТОВ «Український папір»!, тендерний комітет з повагою ставиться до кожного учасника закупівлі, тому максимально намагається дотримуватись принципів добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, відкритості та прозорості , недискримінації, об’єктивності та неупередженості, та основна мета яка ставиться перед Замовником при закупівлі це, відбір постачальника товарів для укладання відповідних договорів з максимальною економією та ефективністю для Замовника,
на підставі вищесказаного керуючись п. 14.2 Порядку, тендерний комітет Замовника відхиляє вашу Вимогу.

З повагою,
Тендерний комітет Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2019 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 38 620,46
UAH з ПДВ
35 475,67
UAH з ПДВ
Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 44 402,00
UAH з ПДВ
35 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЄВЧЕНКО ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ" 43 900,00
UAH з ПДВ
35 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 38 903,46
UAH з ПДВ
37 967,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 40 699,86
UAH з ПДВ
37 999,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ" 39 922,44
UAH з ПДВ
38 601,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 39 377,46
UAH з ПДВ
39 377,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2019 16:35
35475,66.pdf
26 лютого 2019 13:04
Certificate-150531 Copy.pdf
26 лютого 2019 13:04
Папки Легион.pdf
26 лютого 2019 13:04
Папки картон АЛЬФ.pdf
26 лютого 2019 13:04
38 620,46.pdf
26 лютого 2019 13:04
Установчі документи.pdf

Публічні документи

04 березня 2019 14:07
ЦП онов..pdf
26 лютого 2019 15:28
Електронний підпис
26 лютого 2019 14:47
ВИСНОВОК ДСЕЕ2.pdf
26 лютого 2019 14:47
висновок ДСЕЄЕ1.pdf
26 лютого 2019 14:47
ВИСНОВОК ДСЕЕ 4.pdf
26 лютого 2019 14:47
ВИСНОВОК ДСЕЕ 3.pdf
26 лютого 2019 14:47
ВИТЯГ С ЄДРЮОП.pdf
26 лютого 2019 14:47
ВИПИСКА з ЄДРЮ.pdf
26 лютого 2019 14:47
Scan ЦІНОВА.pdf

Публічні документи

18 березня 2019 10:01
договор3.jpg
18 березня 2019 10:01
договор2.jpg
18 березня 2019 10:01
договор1.jpg
18 березня 2019 10:01
Договор 4.jpeg
18 березня 2019 10:00
Спецификация.jpeg
18 березня 2019 10:00
Ценовая 35500-1.jpg
18 березня 2019 10:00
Ценовая 35500.jpg
26 лютого 2019 12:30
ТЕХ.ХАРАКТЕРИСТИКИ.jpg
25 лютого 2019 17:00
евченко1.pdf
25 лютого 2019 17:00
евченко.pdf
25 лютого 2019 17:00
Лист згода з проектом.jpg
25 лютого 2019 17:00
ручки,мех.карандаши.jpg
25 лютого 2019 17:00
висновок на картон №2.JPG
25 лютого 2019 17:00
висновок на картон №1.JPG
25 лютого 2019 17:00
Вироби зпаперу.PDF
25 лютого 2019 17:00
витяг.jpg
25 лютого 2019 17:00
Виписка1.jpg
25 лютого 2019 17:00
Виписка.jpg
25 лютого 2019 17:00
Scan_Ценовая1.jpg
25 лютого 2019 17:00
Scan_Ценовая.jpg

Публічні документи

Публічні документи

26 лютого 2019 15:38
Додаток 2.pdf
26 лютого 2019 15:38
Статут.pdf
26 лютого 2019 15:38
Свідоцтво.pdf
26 лютого 2019 15:38
Протокол.pdf
26 лютого 2019 15:38
Наказ.pdf
26 лютого 2019 15:38
ПДВ.pdf

Публічні документи

25 лютого 2019 14:47
2.jpg
25 лютого 2019 14:47
1.jpg
25 лютого 2019 14:47
Статут.zip
25 лютого 2019 14:47
витяг з реєстру.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "ЄВЧЕНКО ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІКОМ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 35 475,67
UAH з ПДВ
01 березня 2019 15:27
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Рішення скасоване 35 490,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 15:17
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Відхилено 35 490,00
UAH з ПДВ
18 березня 2019 08:54
ФОП "ЄВЧЕНКО ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ"
#3340504298
Переможець 35 500,00
UAH з ПДВ
19 березня 2019 14:04

Документи

01 березня 2019 15:26
Scan_20190301_152425.jpg

Документи

Документи

18 березня 2019 08:53
Scan_20190318_085117.jpg
18 березня 2019 08:53
Scan_20190318_085033.jpg

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2019 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЄВЧЕНКО ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ"
#3340504298
35 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan_20190425_160235.jpg зміни до договору
25 квітня 2019 16:08
Scan_20190425_160310.jpg зміни до договору
25 квітня 2019 16:08
Scan_20190401_123923.jpg укладений
01 квітня 2019 13:46
Scan_20190401_124027.jpg укладений
01 квітня 2019 13:46
Scan_20190401_124124.jpg укладений
01 квітня 2019 13:46
Scan_20190401_124216.jpg укладений
01 квітня 2019 13:46
Scan_20190401_124302.jpg укладений
01 квітня 2019 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 65/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 65/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 35 500,00
UAH з ПДВ