Дріт періодичного профілю із вуглецевої сталі для армування попередньо напружених залізобетонних шпал діаметром 3 мм класу Вр1400 (або Вр1500, або еквівалент)
Очікувана вартість
11 016 000,00 UAH
UA-2019-02-15-001875-b b174064a96b749f6815c83f634e88d5f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПрАТ Гніванський завод спецзалізобетону
Код ЄДРПОУ: 00282435
Місцезнаходження замовника: 23310, Україна, Вінницька обл., Гнівань, вул.Промислова 15
Контактна особа замовника: Бойко Тетяна Володимирівна
+380435533197
market.gnivan@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 березня 2019 12:24
Очікувана вартість: 11 016 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 т
Дріт періодичного профілю із вуглецевої сталі для армування попередньо напружених залізобетонних шпал діаметром 3 мм класу Вр1400 (або Вр1500, або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23310, Україна, Вінницька область, м.Гнівань, вул.Промислова, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 лютого 2019 15:04
Електронний цифровий підпис
15 лютого 2019 14:56
Документація дріт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Производители
Дата подання: 18 лютого 2019 11:22
Дата відповіді: 18 лютого 2019 15:11
Добрый день. Мы высоко ценим вашу компанию, как надежного партнера, который проводя свои торги, всегда использует принципы прозрачность, добросовестной конкуренции и честности. Однако при закупки проволоки ВР2 д. 3 мм, вы несознательно ограничили круг компаний - участников. Дело в том, что запрашиваемую вами продукцию в Украине производит одна компания, соответственно она имеет возможности монополиста, а отсутствие реальной конкуренции – это всегда завышенная стоимость продукции. Мы, компания, которая работает на рынке металлопроката более 20 лет, и имеем опыт поставки запрашиваемой вами продукции на заводы железобетонных шпал. К поставке предлагаем продукцию производства России. Однако условиями тендерной документации есть ограничения по поставке продукции произведенной в России. Просим вас убрать данное ограничение, это позволит вам повысить конкуренцию, соответственно приобрести необходимую продукцию за рыночной, а не завышенной стоимостью, что в свою очередь приведет к экономии средств государственного бюджета Украины. В случае если наше требование не будет удовлетворено – мы будем вынуждены обратится в Антимонопольный комитет Украины.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Надайте довідку про те, що ні ваша організація, ні виробник запропонованої продукції не підпадає під дію Закону України "Про санкції" від 14.08.2014 року №1644-VII, Наказу Президента України від 15.03.2017 року №113/2017 про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року "Про застосування персональних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" та інших відповідних документів, що стосуються санкцій. З наданням відповідної довідки Ваша організація може подавати пропозицію для участі у тендері..
Бунты
Дата подання: 18 лютого 2019 15:19
Дата відповіді: 18 лютого 2019 15:58
Добрый день! Есть какие-либо ограничения по весу бунтов? Бунты весом до 1,5 т возможно поставить?
Відповідь: Доброго дня, ні. Постачання дроту здійснювати в бухтах (мотках) вагою 200 - 350 кг, рівномірно перев’язаних не менше чим в трьох місцях, кінці мотку повинні бути акуратно укладені і легко знаходитись. Внутрішній діаметр бухти (мотка) 1100 - 1200 мм. До кожного мотку повинен бути прикріплений ярлик, на якому вказують товарний знак виробника, умовне позначення дроту, штамп ВТК.
Внесення змін до договору
Дата подання: 20 лютого 2019 09:38
Дата відповіді: 20 лютого 2019 14:33
Доброго дня. Прошу Вас розглянути можливість внесення наступних змін до умов договору: -п. 5.3. викласти в такій редакції: "Постачальник зобов’язаний надати Покупцю наступні документи: видаткову накладну, документи на транспортування Товару (товарно-транспортну накладну), рахунок-фактуру та необхідні документи, що підтверджують якість Товару (паспорт якості виробника Товару, сертифікат якості Товару, тощо). Постачальник зобов’язаний оформити податкову накладну та зареєструвати її в Єдиному реєстрі. Оформлення та реєстрація податкових накладних здійснюється Постачальником в порядку та строки, встановлені п. 201 ПК України."; -доповнити договір п.5.6. : "Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості."; -п.7.2. викласти в такій редакції: "Покупець здійснює оплату за поставлений Товар протягом 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару згідно п. 8.5. цього Договору. ".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерний комітет ПрАТ "Гніванський завод СЗБ" розглянув запропоновані Вами зміни до умов договору та одноголосно прийняв рішення, що дані зміни не можуть бути внесені.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-14-000045 ● f5b24873563641c7a07485783866e03c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-05-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-05-14 17:28:25
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.05.2019 № 132

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.05.2019 № 132


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-02-15-001875-b 15.02.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків


В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Є. РУДЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-15 16:04:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі дроту періодичного профілю із вуглецевої сталі для армування попередньо напружених залізобетонних шпал діаметром 3 мм класу Вр1400 (або Вр1500, або еквівалент) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-02-15-001875-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
З яких причин в електронній системі закупівель не оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі товарів перевищила суму еквівалентну 133 000 євро?
Чому договір поставки від 18.03.2019 № 22-16/П-19, який оприлюднений в електронній системі закупівель має статус «проект»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-17 09:08:31

Пояснення

Тендерним комітетом ПрАТ «Гніванський завод спецзалізобетону» була проведена перевірка закупівлі та дійсно було виявлено порушення, тобто відсутність на порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оголошення англійською мовою про проведення процедури закупівлі ІЗ: UA-2019-02-15-001875-b, зважаючи, що очікувана вартість закупівлі товару на дату оприлюднення оголошення перевищує суму, еквівалентну 133 000 євро за офіційним курсом Національного банку України.
Договір поставки, який оприлюднений в електронній системі закупівель мав статус «проект», так як документ був не підтверджений ЕЦП/КЕП, а без такого підтвердження статус не було змінено. На сьогоднішній день договір поставки підтверджений ЕЦП/КЕП та має статус укладений. Але, зважаючи на вищевикладене та те що це порушення підпадає під дію ст31 закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом ПрАТ «Гніванський завод спецзалізобетону» було прийнято рішення відмінити закупівлю, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету №26 від 17.05.2019 року (додається).

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 червня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ПрАТ Гніванський завод спецзалізобетону, 00282435, Україна, Гнівань, вул.Промислова 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: Дріт періодичного профілю із вуглецевої сталі для армування попередньо напружених залізобетонних шпал діаметром 3 мм класу Вр1400 (або Вр1500, або еквівалент), 11016000UAH, 44310000-6, ДК021, 360, т
  3. Інформація про оприлюднення: b174064a96b749f6815c83f634e88d5f, 2019-02-15
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 14 травня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, документацію, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР», протокол засідання тендерного комітету від 05.03.2019 № 12, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2019, договір поставки від 18.03.2019 № 22-16/П-19, пояснення приватного акціонерного товариства «Гніванський завод спецзалізобетону» (далі – Замовник) отримане через електронну систему закупівель 17.05.2019, протокол засідання тендерного комітету від 17.05.2019 № 26. Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 11 016 000,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 15.02.2019, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 30,6038 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі дроту періодичного профілю із вуглецевої сталі для армування попередньо напружених залізобетонних шпал діаметром 3 мм класу Вр1400 (або Вр1500, або еквівалент) перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (4 070 305,40 грн). Як наслідок, Замовником встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону, а також здійснено розгляд тендерних пропозицій з недотриманням вимог частини п’ятої статті 28 Закону. Крім того установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також тендерна документація не містить інструкцію з підготовки тендерної пропозиції, переліку критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними та прізвище, ім’я та по батькові, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками чим порушено норми пунктів 1, 9, 10 та 16 частини другої статті 22 Закону Крім того в документації Замовника зазначено вимогу до учасника, якого визнано переможцем процедури закупівлі, щодо обов’язку підписання договору за результатами процедури закупівлі не пізніше ніж через 5 робочих днів з дня опублікування рішення щодо визначення переможця, що суперечить вимогам частини другої статті 32 Закону. Ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-8-2 не підтверджена. Слід зазначити, що згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник 17.05.2019 відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 17.05.2019 № 26 прийняв рішення про відміну зазначеної процедуру закупівлі. Водночас в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо розірвання договору від 18.03.2019 № 22-16/П-19, який був укладений за результатами проведеної процедури закупівлі., 30 травня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої та четвертої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17, пунктів 1, 2, 9, 10, та 16 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції, укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 10 994 400,00
UAH з ПДВ
10 994 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "УКРЭКОПРОДУКТ" 11 016 000,00
UAH з ПДВ
11 016 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 13:02
тендерна пропозиція 04.03.pdf
01 березня 2019 14:52
sign.p7s
01 березня 2019 14:50
ФІН.ЗВІТНІСТЬ 2019р..pdf
01 березня 2019 14:50
УКРМЕТИЗ.pdf
01 березня 2019 14:50
ТУ У 27.3-136-004-2003049.pdf
01 березня 2019 14:50
ТЕХ.СПЕЦІФІКАЦІЯ.pdf
01 березня 2019 14:50
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 березня 2019 14:50
СТАТУТ.pdf
01 березня 2019 14:50
Стальканат-Силур ИСО.pdf
01 березня 2019 14:50
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
01 березня 2019 14:50
СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ копія.pdf
01 березня 2019 14:50
СЕРТИФІКАТ ІСО копія.pdf
01 березня 2019 14:50
СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
01 березня 2019 14:50
РАДІАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ.pdf
01 березня 2019 14:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
01 березня 2019 14:50
ПОВНОВАЖЕННЯ ГЕН.ДИР.pdf
01 березня 2019 14:50
ЛИСТ-ЗГОДА РУБАН І.І..pdf
01 березня 2019 14:50
ЛИСТ-ЗГОДА БРЕСЛОВ Ю.Р..pdf
01 березня 2019 14:50
ІНФОРМАЦІЯ ПІДПИСАНТИ.pdf
01 березня 2019 14:50
ДОГОВІР ЗАПОРОЖ.ЗАВОД.pdf
01 березня 2019 14:50
ДОВІДКА ТРАНСПОРТ.pdf
01 березня 2019 14:50
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
01 березня 2019 14:50
ДОВІДКА ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
01 березня 2019 14:50
ДОВІДКА БАНКУ.pdf
01 березня 2019 14:49
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
01 березня 2019 14:49
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
01 березня 2019 14:49
ВІДОМОСТІ З ЄДРПОУ.pdf
01 березня 2019 14:49
ВІДГУК 2.PDF
01 березня 2019 14:49
ВІДГУК 1.pdf
01 березня 2019 14:49
ВИТЯГ ПДВ.pdf
01 березня 2019 14:49
ВИТЯГ З ЄДР.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 15:00
Пропозиція.PDF
01 березня 2019 15:00
Щодо сертифікації.PDF
01 березня 2019 14:59
ТУ У 27.3-136-004-2003.pdf
01 березня 2019 14:59
Технічна специфікація.PDF
01 березня 2019 14:59
Сертификт диллера 2019.pdf
01 березня 2019 14:59
СЕРТИФИКАТ ЯКОСТИ.pdf
01 березня 2019 14:59
СЕРТИФИКАТ РАДИАЦИОНИЙ.pdf
01 березня 2019 14:59
Договір з виробником.PDF
01 березня 2019 14:59
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
01 березня 2019 14:59
ПФК17-18.PDF
01 березня 2019 14:59
підтвердження досвіду.PDF
01 березня 2019 14:59
Отзыв ПФК 18..PDF
01 березня 2019 14:59
Обладнання та транспорт.PDF
01 березня 2019 14:59
Лист-згода.PDF
01 березня 2019 14:59
Досвід.PDF
01 березня 2019 14:59
Відомості ЄДРПОУ.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 10 994 400,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 11:12

Документи

05 березня 2019 11:12
sign.p7s
05 березня 2019 10:33
Протокол засідання ТК №12
04 березня 2019 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2019 11:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
10 994 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2019 11:12
sign.p7s
05 березня 2019 10:33
Протокол засідання ТК №12
04 березня 2019 12:46
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 травня 2019 11:12
Лист Стальканат-Сілур укладений
19 березня 2019 11:23
Протокол №16 від 19.03.19 укладений
19 березня 2019 11:23
Договір Стальканат-Сілур укладений
19 березня 2019 11:23

Актуальні тендери

До пошуку