Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний
Очікувана вартість
53 700,00 UAH
UA-2019-02-15-001689-a c9fdd11dfa0442d5a39477d93d4dba92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мурзановська Олена Анатоліївна

+380676427506 olena.murzanovska@ukraineinvest.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Офіс із залучення та підтримки інвестицій"
Код ЄДРПОУ: 42101574
Вебсайт: https://ukraineinvest.com/
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., Печерський р-н, Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мурзановська Олена Анатоліївна
+380676427506
olena.murzanovska@ukraineinvest.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 18:58
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2019 19:03
Оскарження умов закупівлі: до 26 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2019 19:03
Початок аукціону: 04 березня 2019 13:45
Очікувана вартість: 53 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 537,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
435 од
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2019 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 лютого 2019 18:59
Наша ТД_папір_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2019 08:54
Дата відповіді: 19 лютого 2019 18:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Добрий день. У тендерній документації не вказано торгових марок. Тендерну документацію розроблено у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2) Будуть розглянуті тендерні пропозиції усіх учасників, що відповідають визначенню згідно з п. 35 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі». При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна пропозиції з урахуванням ПДВ".
Розгляд тендерних пропозицій буде здійснено у відповідності до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дякуємо за активну участь в закупівлях ДУ "ЮКРЕЙНІНВЕСТ"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-001689-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 07 березня 2019 09:55
Компанія ТОВ "Екопром Сістем" не згодна з дискваліфікацією з наступних причин. В Протоколі
Шановний Замовник!

Ми не згодні з нашою дискваліфікацією з наступних причин. У Витягу з Протоколу №9 від 05.03.2019 засідання тендерного комітету ДУ "Юкрейнінвест" в якості причини нашої дискваліфікації вказано: "Учасником не подано довідку у довільній формі з інформацією про дотримання законодавства про захист довкілля, що передбачено ст. 22 Закону. Тому ця тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та у відповідності до п. 4 ст. 30 Закону підлягає відхиленню". Але в статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) нічого не сказано про те, що Замовник має право вимагати від учасників довідку у довільній формі з інформацією про дотримання законодавства про захист довкілля. Цитуємо частину 3 статті 22 Закону: "... Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля". Ми вважаємо, що ми не порушили вимогу частини 3 статті 22 Закону. На нашу думку, в частині 3 статті 22 Закону йдеться лише про те, що Замовник, формулюючи свої вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, має право вимагати від учасників, щоб їхні товари, які є предметом закупівлі, відповідали законодавству України про захист довкілля, але в статті 22 Закону жодного слова не сказано про те, що Замовник ОДНОЧАСНО З ЦІЄЮ ВИМОГОЮ має право вимагати надання довідки відповідного змісту. Таким чином, ми, не надавши у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля, не порушили вимогу частини 3 статті 22 Закону. У зв'язку з цим, просимо скасувати Ваше рішення про нашу дискваліфікацію.

З повагою,
ТОВ "Екопром Сістем".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2019 13:04
Статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено:
- зокрема п. 29, що тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках;
- а згідно з п. 30 тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна документація замовниками розробляється у відповідності до ст. 22 Закону і повинна містити обов’язкові розділи та вимоги до усіх потенційних учасників закупівлі, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій, а також «технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
У розділі ІІІ Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п. 6 вказано таке: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 3 до тендерної документації)».
У Додатку 3 зазначено (виділено жирним шрифтом та підкреслено) таке: «Учасник повинен надавати інформацію щодо дотримання законодавства про захист довкілля, що підтверджується довідкою у довільній формі». Ця вимога виконана одним учасником, проте, не виконана учасником, пропозицію якого відхилено.
Статтею 25 Закону передбачено: «Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації».
Згідно з п. 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, що також передбачено у розділі «V. Оцінка тендерної пропозиції. Підрозділ 2. Відхилення тендерних пропозицій».

Документи

11 березня 2019 13:04
відповідь__

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 43 084,50
UAH з ПДВ
39 622,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 53 486,40
UAH з ПДВ
39 622,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2019 14:58
Довідка з ДПІ_28.02.2019.pdf
01 березня 2019 18:41
Електронний підпис
01 березня 2019 18:40
Статут_Завірений.pdf
01 березня 2019 18:40
Протокол_2.pdf.p7s
01 березня 2019 18:40
Протокол_2.pdf
01 березня 2019 18:40
Лист про неліцензування.pdf
01 березня 2019 18:40
Відомості про учасника.pdf
01 березня 2019 18:40
Витяг ПДВ.pdf.p7s
01 березня 2019 18:40
Витяг ПДВ.pdf
01 березня 2019 18:40
Витяг ЄДРПОУ_26.02.2019.pdf
01 березня 2019 18:40
Виписка.pdf.p7s
01 березня 2019 18:40
Виписка.pdf
01 березня 2019 18:40
ЕКО412_Лист-згода.pdf
01 березня 2019 18:40
ЕКО412_Цінова пропозиція.pdf
01 березня 2019 18:40
ЕКО412_Договір.pdf
01 березня 2019 18:40
ЕКО412_Видаткова_2.JPEG
01 березня 2019 18:40
ЕКО412_Видаткова_1.JPEG

Публічні документи

14 березня 2019 11:05
Електронний підпис
14 березня 2019 11:05
Акцепт.pdf
09 березня 2019 14:08
Електронний підпис
09 березня 2019 14:08
ЦП 2.pdf
02 березня 2019 13:48
Електронний підпис
02 березня 2019 13:47
Документи частина 2.rar
02 березня 2019 13:47
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 39 622,00
UAH з ПДВ
06 березня 2019 19:05
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 39 622,80
UAH з ПДВ
13 березня 2019 13:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

06 березня 2019 19:04
Електронний підпис
06 березня 2019 18:47
ВИТЯГ_1
04 березня 2019 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

13 березня 2019 13:30
Електронний підпис
13 березня 2019 13:26
ПРОТОКОЛ 12.doc
06 березня 2019 19:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
39 622,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2019 13:30
Електронний підпис
13 березня 2019 13:26
ПРОТОКОЛ 12.doc
06 березня 2019 19:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:59
накладна укладений
03 січня 2020 17:46
накладна укладений
03 січня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 16:23
договір.pdf укладений
25 березня 2019 16:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 39 622,80
UAH (в тому числі ПДВ 6 603,80 UAH)