Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Юридичні послуги
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2019-02-15-001626-b a591c389dce64989a05ae298fbbfba6c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Угрюмова Юлія Володимирівна

+380445741982 VKP@MPPZT.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВ-ДНІПРОВСЬКЕ МІЖГАЛУЗЕВЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОМИСЛОВОГО ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ"
Код ЄДРПОУ: 04737111
Вебсайт: http://mppzt.com.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМА-АТИНСЬКА , будинок 37
Контактна особа: Угрюмова Юлія Володимирівна
+380445741982
VKP@MPPZT.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 лютого 2019 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 15:00
Початок аукціону: 19 березня 2019 12:49
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Юридичні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення інформації
Дата подання: 15 лютого 2019 16:00
Дата відповіді: 20 лютого 2019 10:09
1. В ТД закупівлі вказано, що закупівля допорогова, при цьому вартість закупівлі 3 200 000 грн. Це не помилка? 2. Яким чином має бути пыдтверджено Наявність успішної практики розгляду Верховним Судом України заяв адвоката-учасника адвокатського об’єднання про перегляд рішень судів касаційної інстанції (задоволення відповідної заяви)? 3. - Що мається на увазі під вимогою Наявність успішно проведених справ суспільної значимості; 4. Які видання маються на увазі під Наявність публікацій у наукових фахових виданнях;
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» тому проводить закупівлі через електронну систему закупівель виключно для вибору кращих постачальників та для економії власних коштів.
2. Надати постанову Верховного Суду України та рішення апеляційної інстанції в якому має бути зазначено представника сторони, який має бути адвокатом адвокатського об’єднання –учасника конкурсу .
3. Надати роздруківку з сайтів новин та посилання на сайт, де йде мова про судові справи, які розглядались за участю адвокатів адвокатського об’єднання – учасника конкурсу.
4. Мається на увазі фахові юридичні видання визначені наказом Міністерства освіти та науки України.
Уточнення інформації
Дата подання: 18 лютого 2019 13:22
Дата відповіді: 20 лютого 2019 10:21
Доброго дня. 1) Яким чином будуть оцінюватись пропозиції - за найменшою вартістю години роботи чи за загальною сумою договору. 2) Яким об'єм юридичних послуг запитується - примірна кількість судових справ.
Відповідь: Доброго дня!
1. Критерієм вибору переможця торгів є ціна за результатами аукціону.
2. Фактичні об'єми юридичних послуг будуть визначені згідно потреб Замовника.
Повернення/неповернення забезпечення пропозиції
Дата подання: 26 лютого 2019 15:33
Дата відповіді: 28 лютого 2019 15:44
Доброго дня! У Тендерній документації в пункті 15. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції є наступне речення: Забезпечення пропозиції не повертається у разі: - відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються чинними. Якщо під закінченням строку її подання ми можемо розуміти період прийому пропозицій (з 01.03.2019 р. по 06.03.2019 р.), то що розуміти під словами "але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються чинними"? Зорієнтуйте, будь ласка,
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 6 тендерної документації - тендерні пропозиції вважаються чинними протягом 60 календарних днів від кінцевої дати подання пропозицій.
Перелік документів
Дата подання: 26 лютого 2019 15:52
Дата відповіді: 28 лютого 2019 15:45
Добрий день! Серед переліку документів для подання є: Завірена учасником копія протоколу зборів засновників підприємства та наказу про призначення керівника. Документи подаються відскановані, тому питання полягає в наступному: Чи можна надсилати відсканований оригінал чи все-ж таки відскановану завірену копію?
Відповідь: Доброго дня. У разі, коли пунктом тендерної документації передбачено надання завіреної копії документа, учасник може надавати скановану копію оригіналу або скановану копію завіреної копії документа.
Підтвердження критерію
Дата подання: 28 лютого 2019 10:02
Дата відповіді: 01 березня 2019 09:29
Добрый день, яким чином підтверджується даний критерій ? Що мається на увазі? Учасник повинен надати інформацію про участь адвокатів адвокатського об’єднання у професійних організаціях
Відповідь: Участь підтверджується відповідними сертифікатами, витягами, наявністю у публічних реєстрах.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-02-15-001626-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 20 лютого 2019 00:54
Наявність дискримінаційних умов у Тендерній документації.

Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з тим, замовник передбачив ряд інших умов (у додатку 1 та 2 до тендерної документації), що не стосуються предмета закупівлі та суперечать чинному законодавству, зокрема:

1. Відповідно до частини1 статті 5 Закону, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (принцип недискримінації учасників). Замовник у Додатку 1 передбачив, що учасник повинен мати організаційно-правову форму юридичної особи виключно як адвокатське об’єднання. Дана вимога обмежує права інших кваліфікованих учасників, але з іншою організаційно-правовою формою (адвокатське бюро, товариство тощо). Отже, дана умова суперечить принципу недискримінації учасників. У зв’язку із вищезазначеним, вимагаю прибрати умову, передбачену пунктом 2 додатку 1 тендерної документації та дозволити учасникам усіх організаційно-правових форм брати участь у закупівлі.

2. Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації передбачена умова щодо присутності учасника у топ-100 ведучих юридичних фірм України. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує положення чинного законодавства України з наступних підстав. Рейтинги юридичних фірм формуються комерційними структурами, за результатами проведення аналітики юридичних компаній на ринку України. Структури, що формують дані рейтинги не належать до компетентних чи уповноважених органів, що наділені відповідними повноваженнями здійснювати аналітику ринку відповідно до чинного законодавства України. Одним із принципів дослідження даного ринку юридичних послуг є добровільність участі. Тому всі дослідження, які проводять вказані установи не стосуються всього ринку юридичних послуг, а лише тих учасників, які взяли в ньому участь. Отже, включення до таких переліків чи рейтингів не може мати об’єктивного характеру. Тобто вимога перебувати у рейтингах штучно обмежує коло потенційних учасників в даній процедурі закупівлі. Нормами чинного законодавства не передбачено необхідності юридичним компаніям брати участь в формуванні вказаних вищезазначених рейтингів та включення до їх переліку для надання послуг, що є предметом процедури закупівлі. Таким чином, включення учасника до всіх перелічених Замовником рейтингів, вказаних в тендерній документації, не впливає на можливість належного виконання умов Договору про закупівлю. Крім того, на сьогоднішній день не має можливості потрапити у список вищевказаних рейтингів, оскільки вони вже сформовані, та до кінцевого строку подання тендерної пропозиції новий список не сформується. Тому вищевказані вимоги встановлені Замовником в Документації є дискримінаційними та такими, що обмежують взяти участь в процедурі закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної вище вимоги порушує ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку із вищезазначеним, вимагаю прибрати умову, передбачену пунктом 1 додатку 1 тендерної документації та дозволити усім учасникам брати участь у закупівлі, незалежно від рейтингу.
3. Пунктом 6 додатку 1 тендерної документації передбачено, що Адвокатське об’єднання має бути зареєстроване не менше ніж за 3 роки до дня розміщення оголошення про проведення закупівлі в системі prozorro.gov.ua. Разом з тим, підтвердженням якості надання юридичних послуг навряд чи можна назвати вік юридичної особи. Раціонально, що таким підтвердженням є досвід роботи його учасників на ринку юридичних послуг. Саме тому вважаємо дану умову дискримінаційною та таку, що порушує принципи здійснення закупівель (стаття 3 Закону). На підставі вищезазначеного вимагаємо замінити вік юридичної особи (понад 3 роки) на досвід працівників юридичної особи.
4. Досить абстрактною є вимога замовника щодо наявності в учасника успішно проведених справ суспільної значимості. Незрозуміло, які критерії покладені в оцінку справи щодо наявності суспільної значимості. Тому вимагаємо прибрати або ж уточнити дане положення.
5. Також абстрактною є вимога щодо наявності публікацій у наукових фахових виданнях. Незрозуміло, які видання Замовник відносить до фахових та до якого напрямку повинна відноситися написана стаття. Окрім цього, Замовник передбачив як вимогу – наявність наукового ступеня у адвоката. Так, для отримання ступеня кандидата юридичних наук необхідними є наявність публікацій за темою дисертації у юридичних фахових виданнях Scopus. Web of science тощо. Тому вважаємо дану умову невизначеною на достатньому рівні та недоречною та вимагаємо її усунути.
6. Додатком 1 тендерної документації передбачено вимога щодо наявності сертифікатів про підвищення кваліфікації адвокатами адвокатського об’єднання. Разом з тим, відповідно до Порядку підвищення кваліфікації адвокатів України, затвердженого рішенням Ради адвокатів України від 16 лютого 2013 року № 85, не всі види підвищення кваліфікації супроводжуються видачею сертифіката (наприклад участь у конференції (Додаток 1 даного Порядку). Тому вважаємо дану умову дискримінаційною та вимагаємо її усунення (видалення обов’язковості щодо наявності сертифікату).
7. Відповідно до частини 8 Додатку 2 тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію або сканований оригінал звіту за попередній рік (2018), за формою «1ДФ» з відміткою органу ДФСУ про прийняття, на підтвердження витрат на оплату праці та наявності в штаті Учасника персоналу в кількості достатній для виконання замовлення. Разом з тим, кінцевою датою подачі звітності за 2018 рік є березень 2019 року (відповідно до даних ДФСУ). Саме тому, виконання даної умови є неможливою з технічних причин, порушує принципи максимальної економія та ефективності, а також недискримінації учасників, оскільки частина з тих, хто ще не здав звітність фактично не зможе взяти участь у закупівлі. Окрім цього, ДФСУ, будучи державним органом у сфері доходів і зборів не є уповноваженим та компетентним суб’єктом щодо визначення та підтвердження наявності в штаті Учасника персоналу в кількості достатній для виконання замовлення. У зв’язку із вищезазначеним вимагаємо прибрати дану дискримінаційну умову.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 лютого 2019 14:17
1.Закон України «про адвокатуру і адвокатську діяльність» ( ч.3.ст.4) передбачає тільки 3 форми здійснення адвокатської діяльності: індивідуальна, адвокатське бюро та адвокатське об’єднання. Ніяких інших організаційно-правових форм (товариство, тощо) Законом не передбачено. Адвокатське бюро може прийняти участь у конкурсі, але треба враховувати, що судові процеси будуть мати місце практично у всіх регіонах України, а адвокатське бюро, як правило, має одну особу-адвоката.

2. Визнання виконавця послуг рейтингами юридичних фірм, є вкрай важливий критерій участі у даному тендері, оскільки вказані рейтинги дають більш менш об’єктивне уявлення про ринок юридичних послуг та місце в ньому юридичної фірми. Також, наявність у рейтингу дає підстави стверджувати, що реальність та кваліфікація такого виконавця перевірена на рівні надання інформації про кількість співробітників, доходу, досвіду та інше, що вкрай важливе для відбору виконавця.
Слід звернути увагу, що наявність цього критерію абсолютно відповідає практиці ЄС, оскільки сама суть подібних рейтингів – надання майбутньому клієнту інформації про реальних учасників ринку.

3. Критерій реєстрації юридичного об’єднання більше ніж 3 роки є дуже важливим тому, що має на меті підтвердження факту існування об’єднання та в сукупності з критерієм наявності в рейтингу свідчить про налаштованість на довгострокову та якісну співпрацю.

4. Суспільна значимість роботи адвоката, це захист прав і свобод людини в резонансних судових справах. Даний критерій передбачає представництво інтересів у Верховному Суді по справах, в яких є правова позиція, яку відстоював виконавець, що може довести наявність досвіду прогнозування результатів справи та глибинного аналізу правової позиції.

5. Даний критерій є вкрай важливим, оскільки у разі невиконання вимоги з підвищення кваліфікації є ризик призупинення свідоцтва адвоката і як наслідок, не можливість належним чином виконувати зобов’язання. Участь у конференціях є одним з варіантів набрання балів для підвищення кваліфікації, що у свою чергу дає підстави отримання свідоцтва про підвищення кваліфікації. Про необхідність отримання сертифікатів вказано в рішенні Ради адвокатів від 16.02.13 р № 85 (п.п. 1,10,11,14,15 та п.1 Перехідних положень).
Номер вимоги: UA-2019-02-15-001626-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Ревелін Інформейшн, Код ЄДРПОУ:41112009
Дата подання: 12 березня 2019 23:50
Зміна кваліфікаційних вимог
Відповідно до частини1 статті 5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах (принцип недискримінації учасників). Замовник у Додатку 1 передбачив, що учасник повинен мати організаційно-правову форму юридичної особи виключно як адвокатське об’єднання. Дана вимога обмежує права інших кваліфікованих учасників, але з іншою організаційно-правовою формою (адвокатське бюро, товариство тощо). Отже, дана умова суперечить принципу недискримінації учасників. У зв’язку із вищезазначеним, вимагаю прибрати умову, передбачену пунктом 2 додатку 1 тендерної документації та дозволити учасникам усіх організаційно-правових форм брати участь у закупівлі. Звертаємо увагу Замовника, що більшість рейтингованих адвокатських фірм мають статус Товариства, а не адвокатського об'єднання, внаслідок особливостей у діяльності кожної з цих організаційно-правових форм. ТОВ може залучати на договірних засадах адвокатів, адвокатські бюро та адвокатські об'єднання у будь-якому регіоні України,щоб забезпечити безперервну підтримку Замовника незалежно від обмежень певного адвоката чи бюро, знизити залежність Замовника від спеціалізаці певного адвоката або об'єднання, зменшити видатки на відрядження у регіони тощо. У зв'язку з цим просимо розширити коло учасників та додати до переліку Товариство з обмеженою відповідальністю. З огляду на те, що вимога щодо трьох років від дня створення юридичної особи жодним чином не вказує на фактичний досвід представництва інтересів та взагалі на ведення будь-якої господарської діяльності такою юридичною особою, вимагаємо внести зміни щодо наявності досвіду працівників, адвокатів чи учасників Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 березня 2019 15:00
ПрАТ «Київ-Дніпровське МППЗТ» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», тому проводить допорогові закупівлі, керуючись при цьому Порядком здійснення допорогових закупівель, затверджених відповідним наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 р. № 35.
Крім того слід зазначити, що кваліфікаційна вимога щодо адвокатського об’єднання ґрунтується на Законі України «Про адвокатуру і адвокатську діяльність», де частина 3 статті 4 однозначно передбачає тільки 3 форми адвокатської діяльності, а саме: індивідуальну, адвокатське бюро, адвокатське об’єднання. Ніяких інших організаційно-правових форм ( товариство з обмеженою відповідальністю, тощо) Законом не передбачено.
Вимога щодо функціонування об’єднання не менше ніж трьох років має на меті підтвердження факту існування об’єднання та в сукупності з іншими кваліфікаційними вимогами свідчить про професійність, кваліфікованість , налаштованість на довгострокову та якісну співпрацю.

Документи

22 лютого 2019 14:17
відповідь на вимогу.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 березня 2019 09:40
Коментар щодо відміни: технічна помилка
Документи:
18 березня 2019 09:40
юридичні послуги.pdf